Gammel rotte 1322 Skrevet 15. Oktober, 2014 51 år, havde første oplevelse med købe-sex som 18 årig, og har engang regnet på hvormange besøg jeg havde haft, og hvad det havde kostet. Så blev jeg lettere fysisk dårlig... vi snakker over 2.000 besøg, og mere end 1 mio. kr. brugt... 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 15. Oktober, 2014 51 år, havde første oplevelse med købe-sex som 18 årig, og har engang regnet på hvormange besøg jeg havde haft, og hvad det havde kostet. Så blev jeg lettere fysisk dårlig... vi snakker over 2.000 besøg, og mere end 1 mio. kr. brugt... 33 år med købe-sex og Ca. 1 millioner. Det er Ca. 2500 kr om måneden i gennemsnit... Det er vel ikke sindssygt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 15. Oktober, 2014 51 år, havde første oplevelse med købe-sex som 18 årig, og har engang regnet på hvormange besøg jeg havde haft, og hvad det havde kostet. Så blev jeg lettere fysisk dårlig... vi snakker over 2.000 besøg, og mere end 1 mio. kr. brugt... Med lidt hurtig hovedregning... du bruger ca. 500 kr. pr besøg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 15. Oktober, 2014 jeg er lavet i et tidsløst design, så har ingen alder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 15. Oktober, 2014 er selv 23, og som du siger, det giver et kick som alm byturs piger ikke kan give mig. :D haha Undskyld... Men jeg har altid troet at du var Ca. 45 :D 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McClane 63 Skrevet 16. Oktober, 2014 jeg er 41 og havde min debut som 16årig hos en dame som annoncerede med at hun var 38 og havde mega store babser, ser stadig annoncer fra hende idag,men nu er hun blevet 49,,go figure,,, 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elsker Piger 187 Skrevet 16. Oktober, 2014 Kun 37, så ung frisk og frejdig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1322 Skrevet 16. Oktober, 2014 33 år med købe-sex og Ca. 1 millioner. Det er Ca. 2500 kr om måneden i gennemsnit... Det er vel ikke sindssygt. Næ, på ingen måde. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 16. Oktober, 2014 33 år med købe-sex og Ca. 1 millioner. Det er Ca. 2500 kr om måneden i gennemsnit... Det er vel ikke sindssygt. 2500 kr var mange penge for 30 år siden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 16. Oktober, 2014 2500 kr var mange penge for 30 år siden. Ja, det har jeg også hørt min far snakke om engang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CUPIDO 161 Skrevet 16. Oktober, 2014 63 år på banen fra 21 års alderen.besøgt over 200 steder i odense og omegn.mange steder flere gange.jeg tør ikke gætte på kr. der er brugt.Det meste har været ren nydelse og fornøjelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gog 187 Skrevet 16. Oktober, 2014 Jeg er? Bliver lige i tvivl om hvilken Profil jeg bruger Den der er mit fødselsår 53, eller den der er min alder 61? ??????? Undskyld, når nu jeg ser efter, er begge jo rigtige, så det er kun min profil jeg er i tvivl om, så bruger gog, tror jeg nok. Undskyld, var det alder, eller profil denne streg drejede sig om? Tror jeg går i seng, så undskyld til alle jer på FB,, eller er det EG jeg er på? Nå men 53/ 61 er i hvert fald rigtig, ligesom gog 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 16. Oktober, 2014 Som jeg husker tilbage i tiden var der en figur i en julekalender, der hed Gammelnok, der var lige præcis mig. Ærgerligt nok kan jeg ikke huske hvornår det nu var. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 16. Oktober, 2014 Gammelnok er fra The Julekalender, 1991. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sniper123 Skrevet 17. Oktober, 2014 Gad vide hvor mange piger vi har haft mellem hænderne Nogle bud ? Jeg havde min debut primo april i år og det er blevet til 25 piger, 6 af dem er besøgt flere gange. Det løb nok lidt af med mig - alt for mange kontanthævninger... Der har så været en inaktiv periode på nogle måneder, men afholdenhed er ikke nemt. Jeg sætter stor pris på afvekslingen, man kan i princippet vælge den pige der tænder en på dagen (Hvis hun har tid :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisseslikkeren 918 Skrevet 17. Oktober, 2014 37 og har været i gang siden jeg var 17. Da jeg var 17-21 lavede jeg mange penge på en lidt ufin måde og de blev skudt af på damer, og i den periode har jeg ikke styr på antallet men det var mange - måske 400 besøg. Siden har jeg været mere rolig så samlet nok 600 besøg. Men jeg er blevet lidt bidt af det igen og er oppe på 40 i år. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldingen 66 Skrevet 17. Oktober, 2014 Jeg havde min debut primo april i år og det er blevet til 25 piger, 6 af dem er besøgt flere gange. Det løb nok lidt af med mig - alt for mange kontanthævninger... Der har så været en inaktiv periode på nogle måneder, men afholdenhed er ikke nemt. Jeg sætter stor pris på afvekslingen, man kan i princippet vælge den pige der tænder en på dagen (Hvis hun har tid Du glemte alderen som tråden handler om :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sniper123 Skrevet 17. Oktober, 2014 Du glemte alderen som tråden handler om Ja - du siger noget. Pinligt (55) min profil siger 50, men det er nok en stavefejl. Lidt - som når man sidder sammen med en GP på 30 og en kunde ringer og spørger hvor gammel hun er - man kan se hun tænker og så kommer det " 23 ". Man tænker - hvor kom det lige fra - fornemmede hun, at han var på udkig efter en pige på 23, så skal hun nok lige finde rottehalerne frem inden han ankommer :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 17. Oktober, 2014 Sådan lidt spøgefuldt og nok ikke helt i trådstarter ånd:15 år + ganske få antal X gange. Men under 30 år. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
deralte 2239 Skrevet 17. Oktober, 2014 Jeg er 66, og jeg elsker den spænding og de gode oplevelser, jeg får ved at besøge en GP. Min evne til det fysiske er ikke, som da jeg var 30, men næsten. Det tror jeg skyldes, at jeg træner og derfor er i god form. Jeg kan se, at jeg er den næstældste, der har opgivet sin alder. Kom nu ud af busken brødre. Det er meget sjovt at høre, hvor gamle I er... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tintin 4 Skrevet 17. Oktober, 2014 Jeg er fyldt 26 og tager stadig tilløb til min første - efterhånden blevet et langt tilløb. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 18. Oktober, 2014 Jeg er fyldt 26 og tager stadig tilløb til min første - efterhånden blevet et langt tilløb. Don't do it Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 18. Oktober, 2014 17.000+ dage ung. Sexdebut for ca. 12.867 dage siden. Købesex første gang for 2.849 dage siden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 18. Oktober, 2014 I midten af 20'erne. Havde min debut for et års tid siden, hvor jeg en meget våd aften blev draget af en køn gadepige. Siden har jeg været på en del, primært gadepiger, men fokus er efterhånden skiftet væk fra gadepigerne og ind på privat/diskret. Gadepiger er nemt, bekvemt og billigt, men jeg har indset at oplevelsen bare er det bedre ved privat/diskret - og det behøver faktisk ikke være meget dyrere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg