Hop til indhold
Gæst

overdramatiserer folk eller er der noget om snakken?

Recommended Posts

Guest Equilibrium

Stinna Love stoppede i branchen, og skrev herindpe også efter hun var stoppet . Der er pt. 150 piger registreret på EG der har aldrig været flere.

Der er forsvindende få der har frabedt sig anmeldelser.

En forkert påstand Borende X bliver ikke mere rigtig af at blive gentaget. Der er flere anmeldelser end nogen sinde, flere indlæg end nogensinde, og flere læsere end nogensinde. Sådan målt på Detektors fals/sandt barometer tager du fejl på alle parametre

Redigeret af Equilibrium

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg engang besøgt Sunny. Jeg er derfor meget interesseret i at høre hvordan du kan dokumentere det du påstår om hendes exit eller om du bare gætter løs. Jeg er lutter spænding, for jeg har hørt noget helt andet. Men lad nu du komme på banen med dokumentationen.

 

Som sædvanligt et indlæg fra dig, hvor dit svar består i beskyldninger og påstande.

 

Men kig dog selv i arkiverne vedrørende pigen fra Esbjerg (Sunny?). Vi har jo en glimrende søgefunktion, som jeg selv har haft fornøjelse af.

Op med humøret, gamle ven :) :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

.... Der er flere anmeldelser end nogen sinde, flere indlæg end nogensinde, og flere læsere end nogensinde.

 

Og hvad beviser det?

 

StinnaLove har mig bekendt ikke deltaget på decideret debatniveau herinde efter sin afgang fra EG. Hun har fulgt med herinde og givet en enkelt kommentar eller to. Det er det

 

Jeg synes, som tidligere nævnt, at det er en uskik, der har sneget sig ind, at moderatorerne nu åbent deltager i debatterne blandt os dødelige.

Det nedbryder desværre tilliden til moderationen.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Equilibrium

Borende X, Dine manipulationer og beskyldninger mod ledelsen af EG er lidt trættende, der er ikke tale om holdninger, der er tale om korrigering af forkerte påstande som du fremsætter igen og igen fordi det passer i din 'offer'dagsorden

Som selvbestaltet sprognørd bør du i det mindste vide at der er forskel på en holdning og fakta.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Som sædvanligt et indlæg fra dig, hvor dit svar består i beskyldninger og påstande.

 

Men kig dog selv i arkiverne vedrørende pigen fra Esbjerg (Sunny?). Vi har jo en glimrende søgefunktion, som jeg selv har haft fornøjelse af.

Op med humøret, gamle ven :) :)

Så nemt slipper du ikke. Dokumentation og link som bekræfter hvad du skriver om Sunny tak og de andre piger. Det må jo være verdens nemmeste opgave for dig. Du kræver at Montezi skal dokumentere hvad han påstår, men du kan ikke selv. Slynger om dig med gætterier, forkerte påstande om andre piger tilmed (hvad er dog det for noget), meget utroværdigt. Du kommer med en masse påstande, men kan ikke dokumentere en skid, og du kræver at andre skal dokumentere hvad de kommer med at udsagn. Bevis at jeg ikke taler sandt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej Babsi :smile:

Ja det er vist meget almindeligt folk lige snupper en kort pause. Ja jeg har prøver at have en Svigermor, så er sgu så hærdet, at der ikke kan skrives noget på EG som kan bringe mig ud af kurs :wink:

 

Hihi, -din spasmager  

 

Den får du lige en tungekys-smiley for

 

Værsågo'

 

:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Sunny stoppede i branchen meldte hun ud i foråret. Så ja når EG ikke skal bruges arbejdsmæssig længere var det vel ikke længere interessant.

Stina Love valgte så ifølge Chefen at skrive lidt herinde, selv efter hendes exit fra branchen

Altså fratrukket de 2 er det nu en meget kort liste og skrive " for gud ved hviklen gang" om :-)

Sagt på en anden måde, Pigerne bliver ikke ligefrem mere Hetzet ud end så mange andre brugere gør.

Og det er jo en dejlig ting, for de er jo rare at have :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Sunny stoppede i branchen meldte hun ud i foråret. Så ja når EG ikke skal bruges arbejdsmæssig længere var det vel ikke længere interessant.

Stina Love valgte så ifølge Chefen at skrive lidt herinde, selv efter hendes exit fra branchen

Altså fratrukket de 2 er det nu en meget kort liste og skrive " for gud ved hviklen gang" om :smile:

Sagt på en anden måde, Pigerne bliver ikke ligefrem mere Hetzet ud end så mange andre brugere gør.

Og det er jo en dejlig ting, for de er jo rare at have :smile:

Ja, et like er ikke nok som det visne X plejer at skrive.

Og så mangler vi stadig at høre om Line mener hun skal være på den visnes Xs liste.

Redigeret af Frasier

Del dette indlæg


Link til indlæg

Borende X, Dine manipulationer og beskyldninger mod ledelsen af EG er lidt trættende, der er ikke tale om holdninger, der er tale om korrigering af forkerte påstande som du fremsætter igen og igen fordi det passer i din 'offer'dagsorden

Som selvbestaltet sprognørd bør du i det mindste vide at der er forskel på en holdning og fakta.

 

Jeg har noteret mig dit synspunkt.

 

Kritik mod ledelsen er ikke velset. Ikke her på det sidste. Det kan godt være, at den er trættende, men jeg har i det høje lofts navn vel også ret til at ytre mig?

Og nu sætter jeg mig så igen hen på bænken til Bananas.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har noteret mig dit synspunkt.

 

Kritik mod ledelsen er ikke velset. Ikke her på det sidste. Det kan godt være, at den er trættende, men jeg har i det høje lofts navn vel også ret til at ytre mig?

Og nu sætter jeg mig så igen hen på bænken til Bananas.

Bananas er ikke på nogen bænk, han skriver da stadig herinde, han startede ret hurtigt efter sit exit. :D Også ham :D

Du mangler at svare på nogle spørgsmål, X.

Redigeret af Frasier

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Equilibrium

D'herrer, for ikke at forplumre debatten her, så kalder vi hinanden ved de navne vi har valgt som nicks herinde. så Borende X hedder ikke visne X.

Lige den slags er ekstra følsomt for alle andre end mig, som ingen jo kan stave til

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

D'herrer, for ikke at forplumre debatten her, så kalder vi hinanden ved de navne vi har valgt som nicks herinde. så Borende X hedder ikke visne X.

Lige den slags er ekstra følsomt for alle andre end mig, som ingen jo kan stave til

Noteret, nu har Borende X jo selv kaldt mig for et navn i en anden debat for et stykke tid siden, som var negativt ladet og det var ikke Frasier :D, men det er noteret. Borende X er hans navn :D

Redigeret af Frasier

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efterår, regn, blæst og storm har ramt lille Dannevang i dag.

Er det samme mon sket for store EG!!???

Eller er det bare en "kvartals-storm", der huserer herinde i øjeblikket.

Gå nu en lille tur ude i naturen her til aften og nyd naturens luner.

Vinteren er lang, men foråret skal nok komme tilbage - dog først næste år.

Sov nu godt - I trænger til det!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Equilibrium

Jeg har noteret mig dit synspunkt.

Kritik mod ledelsen er ikke velset. Ikke her på det sidste. Det kan godt være, at den er trættende, men jeg har i det høje lofts navn vel også ret til at ytre mig

Og nu sætter jeg mig så igen hen på bænken til Bananas.

Borende X,

Stop nu det der. Du kan, som altid ytre dig, vi har på intet tidspunkt lagt låg på dine udfoldelser. Kritik og udsagn om forholdene herinde er velkomne, hvis de er faktuelt rigtige. Men de får ikke lov at stå uimodsagt når de er lodret forkerte.

Det er dine påstande om flugt fra EG, og det ved du godt. Gennemgang af fakta påstod du så var 'holdninger' og det er det selvfølgelig ikke. Det er jo også derfor du traditionen tro ændrede i det indlæg jeg svarede på, for ikke at fremstå fuldstændig afklædt.

Redigeret af Equilibrium

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Noteret, nu har Borende X jo selv kaldt mig for et navn i en anden debat for et stykke tid siden, som var negativt ladet og det var ikke Frasier :D, men det er noteret. Borende X er hans navn :D

Hey det husker jeg også! Skødehund hehe jeg skreg af grin, det var nu alligevel godt fundet på

hov nu skrev jeg et " kælenavn" nå håber på at undgå at få mit første rap over snuden af chefen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og hvad beviser det?

 

StinnaLove har mig bekendt ikke deltaget på decideret debatniveau herinde efter sin afgang fra EG. Hun har fulgt med herinde og givet en enkelt kommentar eller to. Det er det

 

Jeg synes, som tidligere nævnt, at det er en uskik, der har sneget sig ind, at moderatorerne nu åbent deltager i debatterne blandt os dødelige.

Det nedbryder desværre tilliden til moderationen.

 

Moderator korrigerer bare lige lidt i det du påstår og så kommer der nogle facts på bordet. Det er vist ikke at deltage i debatterne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og hvad beviser det?

 

 

Kære BX,

Du har ydret bekymring for EG's fremtiden, hvilken jeg mener er helt ubegrundet.

 

Der kommer flere og flere brugere til og der er relative mange anmeldelser, chatten har aldrig være mere populær !

Det beviser at der er intet hold i dine skræk senarier, med færre anmelder og folk som bliver jaget væk, kan man ikke lide lugten af bageriet, så....

 

Vi er alle med til at bage (helst på pigerne) herinde, dog fordærver de mange kokke-huer ofte maden.

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest elsker_sex

Det ville da være super kedeligt, hvis vi alle havde den samme holdning til alt ;-) Og derved ville der jo slet ikke være brug for fora, da der ikke kunne diskuteres eller debateres noget som helst. Finder det super underligt, at så snart der kommer en mening, som går imod hvad man selv mener, så sætter man sig ned og græder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest elsker_sex

Er det BX du hentyder til ? BX er lovlig undskyldt for han er gammel og senil, høhø :P

 

 

-Sarkasme kan forekomme

 

Jeg hentyder ikke til nogle bestemt. Jeg finder det dybt underligt, at der på et 99% mandeforum opstår mere pigefnidder, end på woman.dk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sunny stoppede i branchen meldte hun ud i foråret. Så ja når EG ikke skal bruges arbejdsmæssig længere var det vel ikke længere interessant.

 

Sunny the Best er stadig medlem af EG, men hun har vist ikke deltaget i nogen debatter siden foråret - og det er vel den mest korrekte måde at holde på uden de store bombastiske udtalelser om, at nu går man og smækker med døren, for kort efter at åbne den igen og se om nogen hørte det  :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...