Hop til indhold
Gæst

overdramatiserer folk eller er der noget om snakken?

Recommended Posts

Gæst

Valgte lige at oprette en separat tråd, fremfor at afspore SEM´s farvel og tak hilsen

 

Nu læser jeg den flere steder… Endnu en Lyserød forlader EG. En skriver "for Gud ved hvilken gang" altså som værende noget der sker hele tiden. Er der nogen der kan give mig en opsummering af den uendelig lange liste af Lyserøde der har forladt EG? Enten overdramatiserer folk, ellers skulle der være en  lang liste af piger der har meldt sig ud. 

 

Ja jeg spørger fordi jeg ikke har lagt mærke til problemmet. Jeg må have været faldet i søvn ude på Molen og overset en hulens masse.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Bare du ikke falder i vandet ;)

 

Jeg valgte i tidernes morgen at smutte, -dog kun for en kort bemærkning.

 

Kunne mærke på mig selv og mit humør at jeg blev en smule frustreret over visse synspunkter herinde, men tog en slapper herinde fra og kom tilbage med fornyet energi og mere tolerance og tålmodighed overfor de forskellige holdninger som der nu engang er herinde, og er faktisk græsk katolsk nu, vi er mange tusinde herinde, -så der skal ikke kun være plads til min mening, men til alles mening.

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Equilibrium

Vi kan kun registrere at piger der stopper som aktive stopper som skribenter, selv den forkætrede Veri-pige dukker op herinde under nye alias ind imellem.

 

Der er naturligvis en del piger der registrere sig som lyserøde, udelukkende for at kunne annoncere.Og der er piger der aldrig har skrevet et indlæg, men bruger chatten og PM-systemet, men generelt er frafald ikke noget der fylder meget på stabsmøderne.

 

Statistikken siger flere og flere, uge for uge. Både gæster, skribenter og lyserøde

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det eneste tilfælde jeg kan huske er:

 

 

Så det er da lidt pudsigt at det er ÅE som nu står og beskylder andre for at være årsag til at pigerne forlader EG, når han nu selv har stået i spidsen for at jage en lyserød ud af EG.

 

Danna Darling fik efterfølgende tilsvininger og trusler på både Email og tlf., hun var ramt af en uhørt mængde falske bookinger. Hun endte med at trække sig pga den hetz som ÅrhusElskeren havde sat i gang for at tækkes Nikita, som mente at hun som den eneste i branchen skulle have eneret til et efternavn. Så Danna Darling blev jaget ud af landsbyen med fakler og høtyve af Nikita-kulten... Der var vist ikke nogen som begræd Danna´s afgang fra EG - men hun lavede heller ikke et stort melodramatisk nummer ud af det, eller havde en hær af riddere til at kæmpe sin sag... og så er det jo lige meget hvordan hun blev behandlet.. IKKE???
 

 

Redigeret af Montezi

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det eneste tilfælde jeg kan huske er:

Så det er da lidt pudsigt at det er ÅE som nu står og beskylder andre for at være årsag til at pigerne forlader EG, når han nu selv har stået i spidsen for at jage en lyserød ud af EG.

Danna Darling fik efterfølgende tilsvininger og trusler på både Email og tlf., hun var ramt af en uhørt mængde falske bookinger. Hun endte med at trække sig pga den hetz som ÅrhusElskeren havde sat i gang for at tækkes Nikita, som mente at hun som den eneste i branchen skulle have eneret til et efternavn. Så Danna Darling blev jaget ud af landsbyen med fakler og høtyve af Nikita-kulten... Der var vist ikke nogen som begræd Danna´s afgang fra EG - men hun lavede heller ikke et stort melodramatisk nummer ud af det, eller havde en hær af riddere til at kæmpe sin sag... og så er det jo lige meget hvordan hun blev behandlet.. IKKE???

Sådan er det jo desværre. Dobbeltmoralen længe leve.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nå fik startet noget værre noget op i den anden streng :-( nå fortsætter her, da det bedre passer ind

Først beklager Sem, må kigge fordi og vende Måsen i vejret i tilfælde af du finder glæde i at gøre sådan en rød :-)

Hvad jeg kan læse, er det ganske få der er tale om. X har bare været en Dramaquen... Ja han kunne heller ikke lave en lang liste i den anden tråd, kun henvise til jeg ikke har været med fra EG fødsel.

Jamen så er problemet vel ikke større end som almindelige brugere der bliver hetzet ud af Ulveflokkene?? Typisk pga man får skrevet noget nogle ikke bryder sig om at læse. Ja ingen af os er herre over hvad der er rigtig og forkert at skrive! Admin har dog ret til at give os et slag over snuden hvis vi laver personangreb. Desværre vinder Ulveflokkene i ny og næ og det er noget pis! Har du været med i en ulveflok så tag forbi Lady Cherie og sig du har været meget slem!

Lærdommen må være: lad være med at tage tingene for nært på et internetforum! Og den mindst lige så vigtige.. Hvis du læser noget du slet ikke er enig i eller finder meget kontroversiel, så har du 3 muligheder. 1. Spring til næste indlæg 2. Anmeld indlægget 3. Argumenter på en saglig måde, hvorfor du finder udtalelserne forkerte

Del dette indlæg


Link til indlæg

Danna Darling fik efterfølgende tilsvininger og trusler på både Email og tlf., hun var ramt af en uhørt mængde falske bookinger.

Det lyder godt nok voldsomt! :(

Jeg vil bare lige for god ordens skyld skrive, at jeg altså ikke vil kobles til en eventuel chikanesag af en pige i branchen. Den eneste "chikane" jeg udførte, var de to indlæg i tråden du linker til.

Jeg tog mit efternavn tilbage herinde for ikke så længe siden, da jeg fik opfattelsen af, at Danna var en døgnflue. Anede ikke, at hun ligefrem skulle være blevet jaget ud herfra på den måde, du beskriver.

Er det pga Århuselskerens indlæg i tråden, du linker til, at du påstår, at han skulle stå bag sådan noget? Eller om det skulle være en Nikita-kult, som jeg ikke engang selv kender til? Er det pga det indlæg, du linker til, at du drager den konklusion, at det skulle være skrevet for at tække mig? Er der lige nogen der smeder nogle rænker her?

Det lyder i det hele taget pænt langt ude.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Bare du ikke falder i vandet ;)

Jeg valgte i tidernes morgen at smutte, -dog kun for en kort bemærkning.

Kunne mærke på mig selv og mit humør at jeg blev en smule frustreret over visse synspunkter herinde, men tog en slapper herinde fra og kom tilbage med fornyet energi og mere tolerance og tålmodighed overfor de forskellige holdninger som der nu engang er herinde, og er faktisk græsk katolsk nu, vi er mange tusinde herinde, -så der skal ikke kun være plads til min mening, men til alles mening.

Hej Babsi :-)

Ja det er vist meget almindeligt folk lige snupper en kort pause. Ja jeg har prøver at have en Svigermor, så er sgu så hærdet, at der ikke kan skrives noget på EG som kan bringe mig ud af kurs ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder godt nok voldsomt! :(

Jeg vil bare lige for god ordens skyld skrive, at jeg altså ikke vil kobles til en eventuel chikanesag af en pige i branchen. Den eneste "chikane" jeg udførte, var de to indlæg i tråden du linker til.

Jeg tog mit efternavn tilbage herinde for ikke så længe siden, da jeg fik opfattelsen af, at Danna var en døgnflue. Anede ikke, at hun ligefrem skulle være blevet jaget ud herfra på den måde, du beskriver.

Er det pga Århuselskerens indlæg i tråden, du linker til, at du påstår, at han skulle stå bag sådan noget? Eller om det skulle være en Nikita-kult, som jeg ikke engang selv kender til? Er det pga det indlæg, du linker til, at du drager den konklusion, at det skulle være skrevet for at tække mig? Er der lige nogen der smeder nogle rænker her?

Det lyder i det hele taget pænt langt ude.

 

Jeg ved selvsagt ikke hvem der har sendt de mails eller lavet de opkald - du kender sikkert alt til henvendelser via anonyme mails og skjult nummer ;)Så jeg antyder IKKE at det er ÅE som har sendt dem eller ringet, men at han pisker en stemning op mod en pige, og flere af dine kendte stamgæster følger trop... det ER Nikita-kulten... for hvad fanden rager det i det hele taget dem???? som jeg skrev i tråden den gang, så er det en sag mellem jer piger... det andet er helt utilstedeligt.

 

Hvor om alt er, så endte miskrediteringen af Danna med at hun blev udsat for en meget grov hetz... og JA, det fandme pænt langt ude.

 

Det som den pågældende tråd også viser er at folk synes det er en forbrydelse at hun tager Darling som efternavn - som åbenbart er noget du bør have eneret på - samtidig med at de samme mennesker synes at det er Åh så fint og originalt at Malou tager Magic som efternavn - selvom det var en anden piges navn...

 

De gælder vist forskellige regler for forskellige piger - afhængigt af om de har nogle fanatiske stamgæster til at kæmpe deres sag.

 

Og de pige r som har mange tilhængere skal have særbehandling og det er national sørgedag når de forlader Eg - gerne under storladen afsked-salut - men de andre piger er det fucking ligemeget med...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Igen - for god ordens skyld, da jeg synes jeg bliver trukket lige lovlig langt ind i al det her drama omkring en påstået Nikita-kult, og hvad vi ellers har...

De gælder vist forskellige regler for forskellige piger - afhængigt af om de har nogle fanatiske stamgæster til at kæmpe deres sag.

Jeg synes så bestemt, at der selvfølgelig skal være lige regler for alle. Jeg kæmper min egen sag, og har altid gjort det - længere er den bare ikke. Hvad andre selvstændigt har af meninger, har jeg intet at gøre med.

Og de pige r som har mange tilhængere skal have særbehandling

Synes jeg overhovedet ikke, nej. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Equilibrium

I betragtning af, emnet her er placeret i 'hyggesnak', så synes jeg vi skal arbejde os tilbage mod spørgsmålet som trådstarter stillede.

 

Konklusionen er klar, der er ikke empirisk grundlag for at antage at der er stort frafald blandt de kvindelige brugere på EG. Heller ikke de der ind imellem befinder sig i stormens øje.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Det eneste tilfælde jeg kan huske er:

 

 

Så det er da lidt pudsigt at det er ÅE som nu står og beskylder andre for at være årsag til at pigerne forlader EG, når han nu selv har stået i spidsen for at jage en lyserød ud af EG.

 

Danna Darling fik efterfølgende tilsvininger og trusler på både Email og tlf., hun var ramt af en uhørt mængde falske bookinger. Hun endte med at trække sig pga den hetz som ÅrhusElskeren havde sat i gang for at tækkes Nikita, som mente at hun som den eneste i branchen skulle have eneret til et efternavn. Så Danna Darling blev jaget ud af landsbyen med fakler og høtyve af Nikita-kulten... Der var vist ikke nogen som begræd Danna´s afgang fra EG - men hun lavede heller ikke et stort melodramatisk nummer ud af det, eller havde en hær af riddere til at kæmpe sin sag... og så er det jo lige meget hvordan hun blev behandlet.. IKKE???

 

Det er da en utrolig insiderviden du har om Danna, som du nu deler med os andre - to år efter trådens oprettelse???

 

Er det en påstand du kan bevise, eller vil du bare have at vi skal tro på det du nu så bekvemt trækker op af hatten?

 

 

 

 

 

I øvrigt er der mange der, om ikke ligefrem forlader EG, så trækker sig tilbage til filosofibænken, i håbet om at koblet mister pusten. Det ser så ikke ud til at ske.

 

På bænken ved siden af mig, sidder der da mange gamle brugere med mange indlæg bag sig. Nu rejser vi os kun sjældent, for lige at komme med et lille grynt. Der bliver godt nok længere og længere imellem vi gider.

Nu er jeg også lidt træt igen!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

...... Danna Darling fik efterfølgende tilsvininger og trusler på både Email og tlf., hun var ramt af en uhørt mængde falske bookinger.

 

Det her har jeg aldrig hørt før!

Det bliver du nødt til at dokumentere/sandsynliggøre. Ellers er og forbliver det en luftig påstand.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvad jeg kan læse, er det ganske få der er tale om. X har bare været en Dramaquen... Ja han kunne heller ikke lave en lang liste i den anden tråd, kun henvise til jeg ikke har været med fra EG fødsel.

Vi mangler stadig den lange liste fra det knap så slagborende X over piger der har endnu engang forladt EG, ellers var det bare nye luftige påstande fra det knapt så slagborende X.

Lad os få listen med dokumentation for hvorfor "endnu en lyserød forlader EG for gud ved hvilken gang", knap så slagborende X.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Montezis link til debatten er dog et kedeligt eksempel på hvordan man hænger en anden pige ud herinde. Jeg mener også at jeg kan huske at Trine Tease blev hængt ud af nogle af de samme personer som hang Danna Darling ud

 

 

Sjovt nok er det knap så slagborende X på banen som Nikitas tro forsvarer og væbner i begge debatter, men det er et tilfælde, jeg ved det :D :D

 

Igen et kedeligt eksempel på at en pige hænges ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Vi mangler stadig den lange liste fra det knap så slagborende X over piger der har endnu engang forladt EG, ellers var det bare nye luftige påstande fra det knapt så slagborende X.

Lad os få listen med dokumentation for hvorfor "endnu en lyserød forlader EG for gud ved hvilken gang", knap så slagborende X.

Jeg tror det bliver en vild lang liste så længe den lader vente på sig! Kommer nok til at sluge mine ord med han er lidt dramaquen, der må virkelig være noget om snakken :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Igen et kedeligt eksempel på at en pige hænges ud.

Sikke et korstog i er på!

Trine blev da ikke hængt ud i den debat, som du linker til! Og jeg står stadig ved den aflivning af et latterligt rygte. Den uenighed har vi så taget én gang allerede, så det må være nok.

Redigeret af Nikita Darling

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Sikke et korstog i er på!

Trine blev da ikke hængt ud i den debat, som du linker til! Og jeg står stadig ved den aflivning af et latterligt rygte. Den uenighed har vi så taget én gang allerede, så det må være nok.

 

Det var andre der startede korstoget i en anden debat, men det er jo dine venner ikke, så det er ok ud fra jeres måde at se verden på. 

 

Jo Trine blev hængt ud i den debat mener jeg og andre. Du kunne have postet kopi af mailen anonymt.

 

Du huggede selv Darling-navnet da du startede. Det var et brugt navn i branchen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har jo selvfølgelig ikke adgang til Danna Darlings email eller opkaldslister( og heller ikke kontakt til hende længere).... og det ville et nogenlunde begavet menneske jo også vide.

 

Men der er altså intet nyt i dette, og jeg nægter at tro at I tre ikke har hørt om det før - men bare vælger at spille uvidende.

 

Men mon ikke at en vurdering af troværdighed, giver de fleste brugere herinde en ide om hvorvidt der er substans i mit udsagn... og så spiller Jeres reaktion nok også ind når sagen skal vurderes ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var andre der startede korstoget i en anden debat, men det er jo dine venner ikke, så det er ok ud fra jeres måde at se verden på.

Haha, du er en skæg én, Fraiser! :D

Nu vil jeg og alle mine venner holde inde i det her gejl for nu. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi tager den lige en gang til. Baseret på hvad noderatorene melder så er d er ingen nævneværdig afgang fra EG, hverken af skribenter, klinikker eller lyserøde, heldigvis fristes man til at sige:)

Der er intet der tyder på at de der igennem tiden under stor opmærksomhed har annonceret deres afgang har holdt ord. På trods af smækken med døren og stor faldera.... Nogle gange må man konstatere efter tilbagekomsterne, desværre :).....

Der er heller ikke meget der tyder på at nogle skribenter lærer af historien, der er mange eksempler på dommedagsprofetier på EG's vegne, hvor en enkelt brugers retræte eller en "upassende" streng varsler umiddelbar og indiskutabel undergang......Lykkeligvis helt uden bund i virkeligheden.

Så for at svare trådstarter. ja der er tale om uhæmmet overdrivelse (igen)

Redigeret af Heine

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige præcis... men folk elsker at rasle med sablerne - flere bilder sig helt sikkert ind at de er uundværlige og at EG´s eksistens afhænger af dem... men de vender oftest tilbage ( tilmed som regel efter kort tid) når de indser at de ikke er uundværlige... og dem som ikke vender tilbage?? tjae - kan nogen huske dem overhovedet ;)

Redigeret af Equilibrium

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi mangler stadig den lange liste fra det knap så slagborende X over piger der har endnu engang forladt EG, ellers var det bare nye luftige påstande fra det knapt så slagborende X.

Lad os få listen med dokumentation for hvorfor "endnu en lyserød forlader EG for gud ved hvilken gang", knap så slagborende X.

 

Velan, jeg roder da gerne lidt rundt i hjernekisten. Listen er ikke fuldstændig, for det kræver et større detektivarbejde i arkiverne, end jeg lige kan overskue.

 

Hvad jeg i skrivende øjeblik falder over er så Danna Darling, som nu til min overraskelse påstås svinet ud. Af hvem unddrager sig imidlertid nærmere forklaring.

Så var der Stinna Love, der heller ikke længere kunne tage tonen fra bestemte debattører. Så var der pigen fra Esbjerg (Sunny?), som for ikke så længe siden smuttede efter en del skriveri.

 

Og var der ikke noget med, at Line også forsvandt for en stund? Jeg forstod det sådan, at forholdet var EG-relateret. Og nu til sidst SEM.

 

Så har der været nogen, der midlertidigt har indstillet aktiviteteten, bl.a. på grund af en stadigt lurende animositet.

 

Så jo, der er en liste, om end den kun indeholder dem, jeg lige i skrivende stund kommer i tanke om.

 

Jeg hæfter mig imidlertid også ved, at flere og flere piger frabeder sig anmeldelser, fordi det fører til problemer, ikke blot for dem selv, men også for anmelderne, og her hviler der et særligt tungt ansvar på stil- og meningsmafiaen herinde.

 

Et sted som Eroguide har som hovedfødekæde anmeldelser.

 

Og så længe der herinde sidder en gruppe, der, for narcissistisk at undgå ubehagelige brækfornemmelser, frygteligt gerne vil diktere, hvad der stilistisk er en acceptabel anmeldelse, så har vi altså et problem.

Trods den altid højt priste afstand op til loftet.

 

Folk gider simpelthen ikke skrive mere – jeg har kendskab til flere – der har eller er ved at kaste håndklædet i ringen, og selv har jeg sænket aktiviteten og er søgt hen mod Bananas' bænk.

 

Er dette vejen frem for Eroguide?

 

Hvorfor pokker kan gnavpotterne ikke bare acceptere, at folk skriver i den anmelderstil, som de har lyst til? Enten den er følelsesbaseret eller tankebaseret? Enten den befindes naiv eller klog?

 

Som Moderator var inde på: Spring viderværdige og andre brækfremkaldende brugere over.

Sværere er det faktisk ikke.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Velan, jeg roder da gerne lidt rundt i hjernekisten. Listen er ikke fuldstændig, for det kræver et større detektivarbejde i arkiverne, end jeg lige kan overskue.

 

Hvad jeg i skrivende øjeblik falder over er så Danna Darling, som nu til min overraskelse påstås svinet ud. Af hvem unddrager sig imidlertid nærmere forklaring.

Så var der Stinna Love, der heller ikke længere kunne tage tonen fra bestemte debattører. Så var der pigen fra Esbjerg (Sunny?), som for ikke så længe siden smuttede efter en del skriveri.

 

Og var der ikke noget med, at Line også forsvandt for en stund? Jeg forstod det sådan, at forholdet var EG-relateret. Og nu til sidst SEM.

 

Så har der været nogen, der midlertidigt har indstillet aktiviteteten, bl.a. på grund af en stadigt lurende animositet.

 

Så jo, der er en liste, om end den kun indeholder dem, jeg lige i skrivende stund kommer i tanke om.

 

Jeg hæfter mig imidlertid også ved, at flere og flere piger frabeder sig anmeldelser, fordi det fører til problemer, ikke blot for dem selv, men også for anmelderne, og her hviler der et særligt tungt ansvar på stil- og meningsmafiaen herinde.

Jeg vil gerne have dokumentation for dine påstande, for jeg tror du selv sidder og finder på forklaringerne, gætter og er meget utroværdig. Jeg har tilfældigvis et grundlag for min tro med bl.a. Sunny. Du kræver selv altid dokumentation af alt og alle senest i denne streng også, så det må være nemt for dig at leve op til det krav jo.

Nu har jeg engang besøgt Sunny. Jeg er derfor meget interesseret i at høre hvordan du kan dokumentere det du påstår om hendes exit eller om du bare gætter løs. Jeg er lutter spænding, for jeg har hørt noget helt andet. Men lad nu du komme på banen med dokumentationen.

Lines exit var EG-relateret, interessant. Lad hende endelig Line selv be- eller afkræfte om du har ret.

Indtil videre er din liste ikke særlig lang og baseret på dine løse gætterier og du har ikke dokumentation for dine påstande og hvor jeg påstår du tager fejl i mindst et tilfælde. Utroværdigt. Bevis at jeg ikke har ret.

Redigeret af Frasier

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...