Hop til indhold
Gabel

Ubon massage. Møllebakken 27 Brovst

Recommended Posts

ADVARSEL !!!

1001nat skrev - det er sikkert den samme slidte ældre thai, som jeg så for 1½-2 år siden, - og som også fik mig til at gå igen, - og aldrig have lysten til at prøve igen.

JEG TROR SQU' HUN ER VENDT TILBAGE TIL MØLLEBAKKEN ...  :shock:  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej hej Gabel :cool:

Pelle skriver længere oppe:

Da jeg så ville gå, kom mama san til stede og så kunne jeg godt få en halv time til 700 kr.

Jeg mener at have mødt hende flere gange på Møllebakken det sidste års tid.

Tror hun J.. afløser sammen med den unge pige som Pelle havde.

Jeg ved ikke om M.... og E. har ferie. Meld gerne tilbage...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak 1209

Jeg venter lidt med at besøge dem, da jeg ikke gider kører forgæves. Men når der kommer en god anmeldelse på stedet, ligger jeg et besøg forbi.

God weekend, du hører mere hvis besøg. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest mature man

Jeg var forbi for et par uger siden, og blev præsenteret for et menukort med de højeste priser jeg til dato har set, og fransk var ubetinget med kondom, jeg sagde undskyld ulejligheden og gik igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var forbi for et par uger siden, og blev præsenteret for et menukort med de højeste priser jeg til dato har set, og fransk var ubetinget med kondom, jeg sagde undskyld ulejligheden og gik igen.

Efter mit besøg, syntes jeg også til forhold til andre steder, at pris og kvalitet ikke passer sammen her. :P 

:-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak 1209

Jeg venter lidt med at besøge dem, da jeg ikke gider kører forgæves. Men når der kommer en god anmeldelse på stedet, ligger jeg et besøg forbi.

God weekend, du hører mere hvis besøg. 

Hmmmm .... OK

Redigeret af Pusserbæst

Del dette indlæg

Link til indlæg

Standarden er jo lidt efter hvad man hver især forventer. Jeg har mest været sammen med min favorit deroppe det sidste års tid. Dog med få undtagelser som jeg ikke vil fortælle noget dårligt om. Min favorit er ikke at træffe deroppe for tiden, men de andre er såmænd også rigtigt gode. Som fast kunde starter priserne ved 800 for en halv time.  Jeg synes du skal ringe og snakke med dem ... de er fleksible og nogle rigtigt smukke piger ... absolut et besøg værd !!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kørte derop i går for at finde ud af hvad der sker deroppe... :-(
Der var endeligt en som tog telefonen deroppe. Hun forstod ikke hvad jeg sagde men jeg kunne høre en i baggrunden der sagde ja ja ja ja ja da jeg spurgte om jeg måtte komme på besøg. Nu ville jeg vide hvad der sker deroppe. Blev mødt af en lille ældre thai som forsøgte at presse prisen i vejret flere gange.

De dejlige piger jeg kender deroppe var der ikke --- kun den ældre thai og det var så hende jeg måtte nøjes med --- man kan jo ikke se på dem om de kan noget på et lagen. Desværre fortsatte den dårlige oplevelse --- så jeg gjorde mig færdig noget før tiden. Jeg kan ikke anbefale Ubon massage overhovedet og jeg kommer absolut ikke tilbage før E. & M.... er tilbage. Håber de kommer snart --- der er jo mange andre søde piger som vil tjene lidt penge.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det overrasker mig lidt at der er så mange dårlige anmeldelser på det sidst om møllebakken :) Bøllebakken! Jeg var på besøg der for ca. 1 måned siden og fik en FANTASTISK tur af en erfaren pige 35-40 med nogle "lavede" teenage bryster" De var i hvert fald flotte!

Jeg kom godt nok også helt uden forventninger og var SMASK liderlig så det har nok også lige givet oplevelsen det sidste plus for kemien var der bare med det samme og hun var udmærket til dansk. Hun var vildt overrasket over at jeg gerne ville bestille 1 times ren sex med hende det havde hun ikke oplevet deroppe før :) Og hun lavede meget grin med at jeg ikke ville kunne holde til det! Sexen var faktisk rigtig rigtig sjov og god som den kan være med en livlig erfaren thai! Jeg havde en af de helt gode dag og vi blev bare ved og ved! Vi svedte begge 2 fuldstændigt uhæmmet og hun lavede meget grin med at jeg ikke ville få lov at gå i dag fordi der havde været så stille! Så vi forsatte bare med leg, hænder, massage, sex i alverdens stillinger og intet kiggen på klokken og telefonen kimede det ringede på døren men hun var ligeglad :D så jeg blev først sluppet ud efter 1 time og 40 minutter efter et godt bad med hende!

Jeg fik hilst fint på fyren på scooteren der havde ventet tålmodigt udenfor og sagt at hun ABSOLUT var ventetiden værd ;)

Skal man sige noget negativt om stedet så er det som så mange andre af landsby stederne i ret dårlig stand, men fint rent og nydeligt indvendigt!

Nu har jeg kun været der den ene gang, men jeg kan stadigt grine af hendes sveddråber på overlæben!

Dnif

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...