Hop til indhold
Gabel

Ubon massage. Møllebakken 27 Brovst

Recommended Posts

Nu trænger her lige til en update med thai stedet i Brovst.

Torsdag aften blev jeg total liderlig, og måtte bare på tur. Jeg kiggede ekstrabladet og mange andre sider igennem, for at finde ud af hvem der skulle have besøg i aften. 

Okay, jeg har for godt 1½ år siden besøgt Møllebakken, men måtte gå igen, da den var en gammel afdanket thai kvinde. Er sikker på jeg ikke ville blive gode venner med min bedste ven, som følger mig tykt og tyndt, hvis jeg præsenterede ham for hende.

Har derfor med vilje, ikke haft fokus på stedet siden.

Men nu var jeg nysgerrig, om der var kommet andre søde piger i biksen.

Jeg sendte dem en sms, for at hører om de havde åben. Jeg aftalte på sms, at jeg kunne få 30 min massage og dansk bagefter. Prisen forhandlede jeg mig til. 

Et hurtigt bad, og jeg var afsted. Overvejede flere gange på vej der ud, og jeg skulle vende om. Men kun på baggrund af min tidligere erfaring. 

Jeg gemte bilen bagved huset, og bakkede på døren. ventede i 5 min, og kunne hører der var nogen der smækkede døre der inde. 

Hoveddøren blev åbnet, og her stod en smuk Thai pige i normalt tøj. Hun spurgte om jeg havde en aftale, og nævte vi havde sms'et. Hun lukkede mig ind i værelset. 

Hun er ikke så god til hverken dansk eller engelsk, men det gik okay. Hun spurgte hvad jeg ønskede, og nævnte vi havde sms'et, og havde aftalt hvad vi skulle og pris. 

Hun sagde massage 30 min, og HJ. 

Jeg stod stærkt på vores aftale, og til sidst sagde hun okay. 

Jeg betalte og hun forlod rummet. Jeg smed tøjet, og gjorde mig klar på sengen. 

Nu kom hun ind med en lille Thai kjole, som hun her efter smed. 

Lige hurtig beskrivelse af hende:

Ca 155 høj, bryster vil jeg skyde på 75 D. Så mere end en håndfuld, og super smukke og rimelig faste. Hun er ikke super slank, men en meget smuk pige. Vægt vil jeg skyde på 60 kg. Dog skal det siges, at hun havde en del puder i hovedet, men stadig meget smuk. 

Nu satte hun sig nøgen på mig krop, og begyndte at give massage. Hun spurgte med jævne mellemrum lidt til mig. Meget sød og lige til at snakke med. Fik slet ikke følelsen af, at det bare skulle overståes. 

Massagen vil jeg give 3 stjerner ud af 5. Man kunne godt fornemme, at det ikke er det hun har gjort mest i. 

Da jeg nu lå der, og lige så godt kunne nyde hendes massage, fik en jeg total mærkelig og tosset ide. 

Hun blev færdig med massagen, og spurgte om jeg var klar til det videre forløb. Nu skulle ideen prøves af. 

Jeg spurgte hende, om hun ikke havde lyst til lidt massage, hvor hun fniste og takkede ja. 

Bagtanken var selvfølgelig, at jeg skulle mærke hendes krop med mine hænder. For det var virkelige gode bryster. Man ser jo ikke så tit, at Thai piger har denne størrelse bryster, og så smukt de nu klædte hende. 

Samtidigt kunne jeg jo så også lige give hende nogen ideer, til hvordan man også kunne give massage. 

Hun nød det, og tiden stod stille for både hende og jeg. 

Efter 10 min massage til hende, var kemien blevet super god. Følte næsten en kæreste oplevelse med hende. Meget naturligt nærvær.

Vi lå og kigge på hinanden lidt, og rørte lidt ved hinanden. 

Hun bad mig ligge mig på ryggen, hvor hun så begyndte stille at give HJ. Så satte hun gummi på, og startede på en omgang fransk.

HJ: 3 ud af 5.

Fransk: 3 ud af 5.

Bedre er oplevet, men middel hvis jeg skal bedømme.

Da den nu var fyldt med spænding og var virkelig klar, satte hun sig på mig, og førte den ind. Hun var våd og klar. Dejligt med en lille stram mis, da der var lidt køligt i rummet.

Efter lidt tid, skiftede vi stillig til missioner stilling. Nu kunne jeg bare ikke holde det tilbage mere. Og se på hendes krop med gode fyldige bryster, det fik den til at eksplodere. 

Vi lå lidt og krammede hinanden, men banditten stadig var inde. Hun smillede, og tror også hun havde en positiv oplevelse. 

Efter vi fik tøj på, snakkede vi lidt, så godt vi nu kunne forstå hinanden. Hun er meget smilende og super sød.

Hun forklarede hun havde været i danmark et år nu, men har boet ved familie i Århus. Hun var lige startet på det her erhverv, og havde været i Brovst en uge. Meeeeen, man skal jo nok altid sortere lidt i denne type pigers historier.  

Vi krammede flere gange på vej ud, og hun vinkede farvel i døren. 

Sex'en vil jeg gi 4 ud af 5. Ikke fordi den fejlede noget, men har også prøvet det der var bedre. Generelt er piger fra Asian jo meget stille i sengen, og ikke den store initiativ tager. 

Hendes navn var noget i retningen af Doy. 

Stedet ligner lidt noget slidt og træls noget udenfor. Men er okay rent og hyggeligt inde. 

Samlet bedømmelse. 4 ud af 5.

Om jeg vil komme igen. Det er helt sikkert. Men vil lige tjekke inden, at minimum Doy er på arbejde. Tror de er to piger der.

Men god afslutning på dagen, samt tilfreds og træt da jeg kom hjem. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Gabel

- det er sikkert den samme slidte ældre thai, som jeg så for 1½-2 år siden, - og som også fik mig til at gå igen, - og aldrig have lysten til at prøve igen.

Men dejligt der er kommet andre boller på suppen. Måske man skulle kigge indenfor en dag.

Tak for en god anmeldelse +  ha' en dejlig weekend

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg gemte bilen bagved huset, og bakkede på døren.

Dog skal det siges, at hun havde en del puder i hovedet, men stadig meget smuk. 

Gabel, SUPER anmeldelse! Tak for det  :-P

Og derfor er det absolut ingen kritik, når jeg siger jeg fik mig en lille griner over et par slåfejl.

Når man nu er ret visuel og derfor ser tingene i billeder, så bliver de to ovenstående sætninger ret morsomme.

Først ser man dig bakke på døren - og undrer sig over, at de ikke bliver sure over det. Derefter tænker man så, at det nok er puderne i hendes hoved, der har gjort, at hun ikke kunne se det...  :cool:

God weekend!

ps. håber du forstår min griner.... og igen, tak for en udførlig anmeldelse. Dem er der for lidt af...

Del dette indlæg

Link til indlæg

I har helt ret. Sorry venner, var sku lidt træt da jeg kom hjem, og var lidt sent.  :roll:

Men min oplevelse skulle lige deles til jer alle. :D 

Men ja, gode anmeldelser er vigtige.  :wink:

Håber i får en lige så god tur til Brovst som jeg.

:D

Del dette indlæg

Link til indlæg

I har helt ret. Sorry venner, var sku lidt træt da jeg kom hjem, og var lidt sent. :roll:

Men min oplevelse skulle lige deles til jer alle. :D

Men ja, gode anmeldelser er vigtige. :wink:

Håber i får en lige så god tur til Brovst som jeg.

:D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu har jeg kommet der, ja på flere måder, i snart 3 år, er vip der, får alt sex uden gummi, er blevet lovet kæreste skab af Em.

De gør en god indsats. Elsker at få slikket fisse, men de er ikke 29 og 30 år, som der bliver sagt på svaren, men meget modne piger på henholdsvis 46, 48, 51, pp år, joy som er nylig tiltrådt er 51. Alle dem jeg har bollet deroppe har altid været uden kondom . Jeg har været igennem 7 forskellige på møllebakken 27 i Brovst.

Redigeret af crossby

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja ja..... Vil nu aldrig droppe gummi med en glædespige.... 

Men sådan er vi jo så forskellige. Heldigvis....

Men fedt Crossby at du vil give oplysninger videre, og der kan man se hvor svært det er at vurdere Thai pigers alder. :D 

Men uanset alder, så havde jeg en positiv oplevelse der, og vil helt sikkert komme forbi igen.

Kan du beskrive de 2 andre piger?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja ja..... Vil nu aldrig droppe gummi med en glædespige....

Men sådan er vi jo så forskellige. Heldigvis....

Ja, em er den højeste af dem, virker lidt trænet har faste små bryster, fikset, lidt kraftig uden at være tyk, majla pæne almindelige bryster, pæn figur, der har alle rimelige kønne ansigter, joy kan man se er ældre, men fine kroppe

Men fedt Crossby at du vil give oplysninger videre, og der kan man se hvor svært det er at vurdere Thai pigers alder. :D

Men uanset alder, så havde jeg en positiv oplevelse der, og vil helt sikkert komme forbi igen.

Kan du beskrive de 2 andre piger?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej 

Vil lige hører om der er nogle der har været på besøg hos dem på det sidste, da jeg overvejer og kører et lille smut forbi dem.

Smut du bare forbi dem, søde piger (ikke helt unge) fantastisk service, massagen er lala, men sexen er til UG med krølle og slange...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Smut du bare forbi dem, søde piger (ikke helt unge) fantastisk service, massagen er lala, men sexen er til UG med krølle og slange...

Hvad ligger prisen på der 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad ligger prisen på der 

700kr for ½ time massage og megafransk, 1000,-kr for cocktail 1 time...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej

Var en tur forbi ubonmassage i går aftes og jeg fik massage af en yngre thai pige hun var rigtig sød og slank med små bryster hun gav en rimelig gang massage også bestilte jeg dansk dertil..

Oplevelse var rigtig god da at det var første gang jeg besøgte stedet og havde haft kigget på det nogle gange.. Hun gav mig først massage og bagefter gik vi over til dansk forestillingen ;) hun startede med og give mig et blowjob så det var jo helt fantastisk men tag bare og kør en tur forbi stedet jeg vil skude hende til og være mit i tyveren hende jeg mødte i går..

Hun er meget sød og med en flot krop.. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sjovt som man godt må nogle steder slikke fisse på thai pigerne  og stikke tunge helt op i fissen

men nå man skal til at kneppe , så er det med kondom - så gider ikke

så ender det som regel med en spiller ud over deres bryster eller mave , som vanligt

ha det godt derude

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ubon Massage

Jeg har besøgt pigerne på Møllebakken i ca. 1 1/2 år.

Jeg har mødt 4 piger deroppe og været sammen med de tre. Den sidste nyeste pige er lidt ung.

De tre "gamle" piger kan jeg absolut anbefale.

Bare ring og aftal en tid og du bliver modtaget af rigtigt smukke thaipiger, som aldrig skuffer når man er god ved dem.

Jeg har aldrig haft følelsen af at man er begrænset af tiden hos dem.

De er nemme at snakke med OG så er de altid i godt humør.

Jeg bedømmer mine oplevelser hos pigerne som helt i top.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kunne godt kneppe en af de ældre thaier der lyder det til. men kan man kneppe dem i røven??, og hva pris??

var på besøg der den anden dag, det var en hel ung jeg var hos, hun var en flot pige men! thai massage var ikke noget hun mestrede, 

man kunne vist få stort set det sex man ville, men nu var jeg der mest for at thai massage så det var af den grund en lidt skuffende oplevelse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også besøgt stedet her for nylig.

Mødte en (vil jeg vurdere) yngre kvinde på vel omkring de 35 (svært at vurdere).

Men hun var en flot og slank, og meget smilende og glad kvinde.

Jeg bestilte 30 min, med lidt af hvert.

Hun startede med lidt massage på ryggen, der reelt mest kan betegnes som lette strygninger. Ikke ubehageligt, men der blev ikke gået i dybden.
Efter nogen tid kildede hun mig mellem benene, og sagde at nu skulle "han" vågne op. Så jeg fik besked på at vende mig om.

Og vækket det blev "han". Fransk var hun meget dygtig til, og hun slugte den næsten til roden, uden at fortrække en mine. Så gik vi til den i lidt forskellige positioner, og udover lidt begynderbesvær (sprunget kondom), var det meget behageligt, man fik klart fornemmelsen af at hun kunne lide det.

Hun afsluttede mig med svensk/fransk, til UG. De 30 minutter blev overholdt nærmest på sekundet, men jeg følte på intet tidspunkt at der var hastværk.

Bagefter rengjorde hun lidt, og tilbød mig noget at drikke, fulgte mig til døren og gav et farvelknus, med det obligatoriske "kom igen".

Alt i alt en meget positiv oplevelse, med en glad lattermild kvinde, som havde det helt rigtige tag på min type person.

Jeg vil ikke udelukke jeg kigger forbi igen. Selvom det er lidt uden for mit normale distrikt.

Redigeret af Karl6

Del dette indlæg

Link til indlæg

Da jeg læste om en ny pige hos Ubon massage, fik jeg lyst til et besøg. Døren blev da også åbnet af den nye pige. Jeg gik efter en halv time til 700 kr, men priserne på menukortet var noget højere. Da jeg så ville gå, kom mama san til stede og så kunne jeg godt få en halv time til 700 kr.

Pigens udseende var ok. Hendes franske var mere svensk end fransk, men efterhånden fandt vi melodien. Derefter dansk i flere stillinger. Efter 20 minutter fik jeg at vide, at tiden var ved at være udløbet og efter 25 minutter at tiden var udløbet.

Pigen talte ikke dansk, men kunne noget engelsk. Besøget var ok, men findes bedre andre steder. Gentagelse er ikke sandsynlig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...