Hop til indhold
Gæst

Alle Selfies samlet i en tråd

Recommended Posts

Guest sensuel38Q

Ang selfie. Så er det nogle helt vildt smukke piger vi ser! Og så er det jeg tænker.... Hvis man ikke har så flot en krop som dem ( læs: noget mere rund i det!!) skal man så undlade at poste nogen? Eller er der også mænd her som kan li at se på myrer frodige kvinder?

Knus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ang selfie. Så er det nogle helt vildt smukke piger vi ser! Og så er det jeg tænker.... Hvis man ikke har så flot en krop som dem ( læs: noget mere rund i det!!) skal man så undlade at poste nogen? Eller er der også mænd her som kan li at se på myrer frodige kvinder?

Knus

 

Naturligvis er der mænd der kan lide det. Post løs!  :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ang selfie. Så er det nogle helt vildt smukke piger vi ser! Og så er det jeg tænker.... Hvis man ikke har så flot en krop som dem ( læs: noget mere rund i det!!) skal man så undlade at poste nogen? Eller er der også mænd her som kan li at se på myrer frodige kvinder?

Knus

Bly beskriver det egentlig fint, men måske udtalelsen bliver mere troværdig af en Mand også giver sit besyv med?

 

Jeg er til flere forskellige slags kvinder!!!!!!!!!!

 

Jeg er rigtig meget til den 22 årige stramme lækre modelagtige superbabe...

 

Men en erotisk buttet (læs: mere end 5 kg over normalen) Kvinde går også lige i Pikken på mig! Eller hende finder jeg også interessant, hvis det skal lyde fint :-)

 

Så Post du endelig et par ærlige selfies af hvilken skøn kvinde du er. Det er da vidunderlig at se et ægte/ærlig billede af en Kvinde man har mulighed for at aflægge et besøg ;-) Det vækker meget mere min appetit end nogle billeder hvor kvinden er photoshoppet til ukendelighed.

 

Naturligvis falder du ikke i alle Mænds smag! Men herreste gud, de skal da bare hoppe til næste tråd. De er jo alligevel ikke interessante for dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

Ang selfie. Så er det nogle helt vildt smukke piger vi ser! Og så er det jeg tænker.... Hvis man ikke har så flot en krop som dem ( læs: noget mere rund i det!!) skal man så undlade at poste nogen? Eller er der også mænd her som kan li at se på myrer frodige kvinder?

Knus

 

Ja da. Kom bare med nogle billeder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sensuel38Q

Ok. Det lyder dejligt at der er plads til alle. Jeg kan også selv bedst li helt redigeret billeder. Så det er den rå og uforfalskede MIG der vises. Ville være virkelig flov over at få fortalt, at jeg ikke lever op til mine billeder - eller min tekst såmænd ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ang selfie. Så er det nogle helt vildt smukke piger vi ser! Og så er det jeg tænker.... Hvis man ikke har så flot en krop som dem ( læs: noget mere rund i det!!) skal man så undlade at poste nogen? Eller er der også mænd her som kan li at se på myrer frodige kvinder?

Knus

jeg æææææælsker frodige runde kvinder, så kom du bare i gang med kameraet. *savle,savle*

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Marlene More

Har tullet lidt rund idag.. følt mig opstemt, og synes i skulle se en lille selfie igen..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sensuel38Q

Det er ikke altid jeg rider samme dag som jeg sadler! Men skal nok poste når jeg lige får taget nogen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sensuel38Q

Så ser vi om jeg kan bestå testen som selfi fotograf. Det er sgu ikke lige til. ;) ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så ser vi om jeg kan bestå testen som selfi fotograf. Det er sgu ikke lige til. ;) ;)

jeg vil sige at du har bestået :)

 

Keep up the good work :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Claire

Gooood morgen

 

https://www.eroguide.dk/forum/uploads/monthly_10_2014/post-18217-0-08650600-1412856482.jpghttps://www.eroguide.dk/forum/uploads/monthly_10_2014/post-18217-0-79638200-1412856483.jpghttps://www.eroguide.dk/forum/uploads/monthly_10_2014/post-18217-0-63850500-1412856487.jpghttps://www.eroguide.dk/forum/uploads/monthly_10_2014/post-18217-0-18301700-1412856490.jpg

 

 

Dejligt med en dag i sengen :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...