Hop til indhold
Guest stump

Suisi´s svar på kommentar, osv.

Recommended Posts

He he. Tak Cherie!

 

Jeg har selv, mod betaling, elsket med flere hundrede thai prostituerede.  Og jo, de har noget særligt. Tit starter seancen jo med massage, og det er en dejlig overgang. Massagen skaber ofte kemi, hvis den ikke er der i forvejen.

 

Det med at tabe ansigt, hænger sammen med den thailandske kultur. Man kan stort set gøre alt, så længe man ikke snakker om det, udenfor bollerum eller værelse. Hvis nogen siger, at den thai pige som de sidste to år har skaffet penge til hus i landsbyen, bil, og operation af bezzefars brok, boller sig til pengene, at hun ikke kan tjene så meget på en italiensk pizza restaurant, så så vil både pigen, hendes familie, og den som afslører det hele, tabe ansigt.

 

Der var et dobbeltmord på Koh Tao, et dykkerparadis for ca 10 dage siden. Thailands militær statsminister, eller måske var det en anden, sagde at mord og voldtægt var så grusom, at det ikke kunne være thailændere som var gerningsmænd. Så de arresterede først nogle burnesiske gæstearbejdere, så en jordomrejsende turist fra vesten. Nu er de så endelig ved at få fat. En er arresteret, med DNA i håret, samme som var i spermen i den dræbte kvinde.

 

For tre uger siden røg en video kloden rundt. En cambodjansk arbejder på Stranden på en ø ud for Pattaya, sparkede sand på en russisk turist, som lå på et tæppe på offentlig strand. Ejeren af nogle strandbrikse havde betalt leje af den offentlige strand. Så hun blev jaget væk. En politi eller militær mand ville sende fotografen som havde fanget episoden i fængsel. Thailand havde tabt ansigt. Ikke ved at nogen havde sparket sand på en turist, men ved at nogen gjorde det offentligt.

 

Det er sådan thailændere tænker i Thailand, og på Fyn.  :-P

 

Er den ved at falde på plads, Cherie. Thailændere kan gøre alt, så længe det ikke bliver afsløret, eller kaldt ved det rette navn. Man kalder absolut ikke en spade for en spade for en spade, i Thailand, på Fyn, eller blandt stedets kunder.

 

Øv!

Kære Hr. Stump,

Jamen det er jo netop, derfor at jeg skriver, at nu er vi altså i Danmark, altså ikke i Thailand.

og Mig bekendt hører Fyn stadigvæk med til Danmark? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

stump. Grunden til jeg sige du ser ned på mig er ikke fordi du kalde mig prostitueret, men DU SKRIVER AT ARA SOM MIN TALPERSON OG OM HAN FÅR PENGE FRA MIG. DET ER DET. Suisi betale ikke penge for at man skal skrive eller rose her ind... FORSTÅR NU NYT.... jeg behandling kunde med min egen vil og ikke ser kunde som kunde men en kunde er som en der kommer på besøge et hjem. Her i bryller er et hjem, hvor man føler tilpas, rent pænt og behagelig. De kommer godt ind og velkommen til og gå igen med et smile og frisk. Masser kvinde kommer her, par som mand og kone, og noget andre som overhoved ikke med ekstra at gør derfor vi kald os som massør. jeg er ligeglad hvad du kald os.. vigtigste er at vi behandler alle kunde med en god massage som kommer i første række.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

men Tak for du hjælpe mig at træke flere kunde ind i butik... mange skrive både sms og email, at jeg skal ikke tage mig af aht hvad du skriver. Det gør jeg også.

ja vi er i Danmark og hvad så??? hvem egen det land?? har vi lave problemer i dette land?

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tvr

Hold da op en tråd. Jeg kan simpelt hen ikke se hvad der starter sådan en tråd..... og hvad nogen skulle få ud af den.

 

Bortset fra det, er jeg enig med Cherie.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold da op en tråd. Jeg kan simpelt hen ikke se hvad der starter sådan en tråd..... og hvad nogen skulle få ud af den.

 

Bortset fra det, er jeg enig med Cherie.....

Kære hr.Tvr,

Jeg kan kun sige hvor er jeg enig med dig, og dog,

For det her Board er for Prostitueret og deres gæster, Når nu Thaipiger ikke vil være Prostitueret, og deres gæster ikke går til prostitueret, Hvorfor pokker er her så en hel afdeling for Thaipiger?(her må jeg så lige tage travbladet med, Thaipigernes annoncer ligger også under de Prostitueret, hvor dog travbladet kalder os alle massage).....men tilbage herindde til...

Hvorfor er der ikke et afdeling for feks. fiskehandlere? fodterapeuter? eller andet ?

Det indlæg jeg jeg skrev for meget lang tid siden, der forslog jeg et fælles board for udenlandske piger, så kunne Thaipigerne jo gemme sig lidt der med deres hemmlige ydelser mellem, de andre med Voddu og andet godt.

Sådan det kører nu hvor en Thaipige taber ansigt, ved at der bliver omtalt at hun blæser folk i pomfritten, efter Thailandske normer i Danmark, Så kan man spørge sig selv, om vi her i Danmark skal som danske prostitueret, acceptere andre normer, som er normalt i andre lande, om vi også så skal til at acceptere dem her i Danmark?

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

stump. Grunden til jeg sige du ser ned på mig er ikke fordi du kalde mig prostitueret, men DU SKRIVER AT ARA SOM MIN TALPERSON OG OM HAN FÅR PENGE FRA MIG. DET ER DET. Suisi betale ikke penge for at man skal skrive eller rose her ind... FORSTÅR NU NYT.... jeg behandling kunde med min egen vil og ikke ser kunde som kunde men en kunde er som en der kommer på besøge et hjem. Her i bryller er et hjem, hvor man føler tilpas, rent pænt og behagelig. De kommer godt ind og velkommen til og gå igen med et smile og frisk. Masser kvinde kommer her, par som mand og kone, og noget andre som overhoved ikke med ekstra at gør derfor vi kald os som massør. jeg er ligeglad hvad du kald os.. vigtigste er at vi behandler alle kunde med en god massage som kommer i første række.

 

Suisi. jeg synes at du klarer dig godt på dansk. Bare jeg kunne klare mig lige så godt når jeg en gang i mellem besøger Thailand.  :-P

 

Men det jeg skrev i en kommentar har du altså misforstået. Her kommer alle de linjer jeg skrev i den kommentar:

....

Ara, du lyder meget engageret i dit forsvar.  Er du hendes talsperson?

 

Giver Suisi pengene tilbage, eller slår halv skade med kunden, hvis der går ged i aftalen?

 

Hvorfor skal kunden skabe god kemi.

 

Suisi er mig bekendt en prostitueret som har været der, done that. Så hun er vel den professionelle, der skal trække alle kunder ud på den anden side, så kunden kommer igen. Og ikke mindst så han får det han har betalt for. Og igen: Eller hvad?

....

 

Sådan var det. Jeg har aldrig skrevet noget om penge til Ara. Aldrig. Jeg spurgte i indlægget, om du giver penge tilbage, når kunden er utilfreds. Du gentager at dine kunder kommer til dit hjem. Ok. Så du har lavet dit hjem om til en forretning. Du skriver et bordel, og du kan altså protestere lige så meget du vil. Dit hjem er et bordel. Og du er mama san/ bordelmutter, plus at du selv tager fat med egen krop. Og folk er glade for det. Så alt er jo godt. Og det glæder mig, at du skriver at det at jeg kalder dig for en prostitueret, ikke gør noget. Fortæl endelig alle dine støttepædagoger her på EG det. Og held og lykke.

Redigeret af stump

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tvr

Kære hr.Tvr,

Jeg kan kun sige hvor er jeg enig med dig, og dog,

For det her Board er for Prostitueret og deres gæster, Når nu Thaipiger ikke vil være Prostitueret, og deres gæster ikke går til prostitueret, Hvorfor pokker er her så en hel afdeling for Thaipiger?(her må jeg så lige tage travbladet med, Thaipigernes annoncer ligger også under de Prostitueret, hvor dog travbladet kalder os alle massage).....men tilbage herindde til...

Hvorfor er der ikke et afdeling for feks. fiskehandlere? fodterapeuter? eller andet ?

Det indlæg jeg jeg skrev for meget lang tid siden, der forslog jeg et fælles board for udenlandske piger, så kunne Thaipigerne jo gemme sig lidt der med deres hemmlige ydelser mellem, de andre med Voddu og andet godt.

Sådan det kører nu hvor en Thaipige taber ansigt, ved at der bliver omtalt at hun blæser folk i pomfritten, efter Thailandske normer i Danmark, Så kan man spørge sig selv, om vi her i Danmark skal som danske prostitueret, acceptere andre normer, som er normalt i andre lande, om vi også så skal til at acceptere dem her i Danmark

Enig.....det er faktisk det jeg mener.

 

Og så forstår jeg stadig ikke hvad der starter tråden. Det må være fordi jeg ikke læser Thai-sektionen overhovedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

JEG SKULLE IKKE BRUGE TID TIL AT HAVE konflikter med dig... DET ER NU DU SIGE JEG ER MAMA SAN... HVAD synes alle om det? ser ned, dikte og bla bla fra din ord. Mama san du skulle da ved at alle her arbejder for sig selv og ikke noget som tving dem og sige at det skal. Lad være at bruge idiot ord ud fra din tjene. Alle er selvstændig her og vi del udgifter. Hvis man kælder jeg er som mama san så burde politi fange mig for længesiden. Der det har været her tre gsng og intet fejl. Vi betaler skat og føler regler som de danske. Det er din ord som ikke ser ned men du kælde mama san, bordelmutte, PÅ SE ALLE SAMMEN OM STUMP IKKE SER NED PÅ FOLK. han aner ikke hvad som forgår og hvad person jeg er men HAN BEDØMME folk fra sin egen mening. Det er utrolig.... opppp Undskyld jeg skulle ikke bruge tid på det da min tid er værd at lave noget anden..... Farvel stumpt oh ja jeg skal finde en eguld medaljer til dig.. Du er dygtig..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

JEG SKULLE IKKE BRUGE TID TIL AT HAVE konflikter med dig... DET ER NU DU SIGE JEG ER MAMA SAN... HVAD synes alle om det? ser ned, dikte og bla bla fra din ord. Mama san du skulle da ved at alle her arbejder for sig selv og ikke noget som tving dem og sige at det skal. Lad være at bruge idiot ord ud fra din tjene. Alle er selvstændig her og vi del udgifter. Hvis man kælder jeg er som mama san så burde politi fange mig for længesiden. Der det har været her tre gsng og intet fejl. Vi betaler skat og føler regler som de danske. Det er din ord som ikke ser ned men du kælde mama san, bordelmutte, PÅ SE ALLE SAMMEN OM STUMP IKKE SER NED PÅ FOLK. han aner ikke hvad som forgår og hvad person jeg er men HAN BEDØMME folk fra sin egen mening. Det er utrolig.... opppp Undskyld jeg skulle ikke bruge tid på det da min tid er værd at lave noget anden..... Farvel stumpt oh ja jeg skal finde en eguld medaljer til dig.. Du er dygtig..

 

 

Hej Suisi.

 

Det jeg skriver om dig, passer på 95% af de titusinder af såkaldte thai massøser som arbejder i Thailand, og i mere end 100 lande, mindst. Langt de fleste massøser fra Thailand giver ekstra ydelser. (Jeg har selv betalt for ekstra ydelser hos thai massage klinikker på 4 kontinenter, plus ikke mindst i Thailand) Langt de fleste thai massage klinikker verden over, er kamuflerede bordeller. Sådan er det bare. Hvis folk er i tvivl, kan se eksempelvis læse anmeldelserne af thai massage klinikker her på EroGuide. Og du og dine skiftende ansatte har ikke holdt jer tilbage. Sådan er det bare. Og jeg har skrevet hvad der foregår hos dig, i det såkaldte private hjem. Jeg har sat de rette betegnelserne på det du og andre laver i dit private hjem.

 

Det var slet ikke tanken, at jeg ville gøre det. Jeg skrev bare en kommentar til Ara, se link til tråde i selve denne tråds start, og du benægtede det jeg skrev til Ara, i en bisætning, at du var en prostitueret.

 

Hvis du bare havde ladet den bemærkning stå, var der aldrig kommet mere ud af det. Men du skrev at jeg så ned på dig, og at jeg kaldte dig en prostitueret, selv om du var en massør.

 

Som din kollega Claire skrev i går, citeret efter hukommelsen, hvis man rykker i folks "blyanter" mod betaling, så er man en prostitueret. 

 

En virksomhed som sælger sex, er et bordel. Uanset stedets front, eller stedets indretning. Dine hyggelige og "private" rammer i Brylle fungerer som et bordel. Suisi. Da du åbnede dit sted i Brylle, var der i de første uger eller måneder en beskrivelse på din hjemmeside, en reklame for, hvad du leverede om søndagen. Du solgte/ reklamerede for salg af sex, på din egen hjemmeside. Det er d i n virkelighed, uanset hvor meget du forsøger at pynte på den. Eller hvad du nu gør.

 

Derfor er du en bordelmutter, eller en Mamasan.

 

Jeg har fundet en definition på betegnelsen Mamasan. Den kommer her. Mamasan- klik her!

 

Til sidst: Det har aldrig været hensigten at skrive dårligt om dig. Jeg ser ikke ned på dig. Jeg kender dig ikke. Du mener at når jeg  beskriver hvad du er, hvad du laver, og hvad din virksomhed laver, så viser det at jeg ser ned på dig.

 

Det er simpelthen forkert. Du må gerne pynte på din egen og din virksomheds virkelighed, ved at insistere på, at det handler om massage. Det er fint med mig. Men det er forkert af dig, at fortælle alverden, at jeg ser ned på dig, bare fordi jeg fortæller hvad du laver, hvad dn virksomhed laver/ leverer kombineret med massagebehandlinger, og hvilken rolle du har i det hele.

 

Det hele, denne debat, begyndte da du påstod at du ikke var en prostitueret, men var/ er en massør. Dine kunder satte så ved på bålet, ved at støtte dig i, at du ikke er en prostitueret, eller ved at påstå at du havde ret mod mig. Og senest var der mindst én kunde, som påstod at dine private rammer, ikke var et bordel. Han tog udgangspunkt i hvordan dit sted ser ud, i stedet for at se på hvad du og dine ansatte, eller hvad de nu er, laver. Jeg ved ikke hvorfor han gjorde det. Måske har han et eller andet i klemme, har måske problemer med sin samvittighed, eller hvad ved jeg?

 

Ok. Det var det. Soksabai. Sabai dee mak ma.

 

Stump.

 

 

Redigeret af stump

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du er så dygtig i din argumentation Stump..

 

Men når nu du har vært så dygtig og fundet definitionen på "Mamasan", har du så også gjort dig den ulejlighed at søge en oversættelse af ordet "pimp"?

 

Hvis du gør det, tror jeg du må trække noget tilbage. Så er du nemlig ude i at anklage Suisi for noget ulovligt, nemlig alfonseri.

 

En sådan anklage er efter min mening ærekrænkende. Og du må vel vedkende dig, at den er uden begrundelse idet du ikke kender noget til stedet og arbejdsforholdene?

 

PS : Jeg synes stadig, at du i din udtryksform er nedladende og grænsende til ærekrænkende. Men jeg går næsten ud fra, at dit svar vil være at "det kan jeg leve med".

Det er nemlig et udtryk du flittigt bruger, når andre prøver på at gå lidt i rette med dig. Og det efterlader et indtryk af, at du er temmelig argumentresistent.

Redigeret af bent53

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Stump,

 

Lad mig først understrege, at jeg på ingen måde betvivler din store indsigt i Thailandske forhold - prostitution i særdeleshed.

Jeg vil heller ikke anfægte, at du med alverdens ordbøger i ryggen er i din fulde ret til at kalde en spade for en spade.

Det der falder mig lidt for brystet er, hvorfor det er dig så magtpåliggende?

 

Sabai Dee og Suisi vælger at markedsføre sig som et massagested fremfor et bordel.

Hvordan Suisi ønsker at markedsføre sin virksomhed bør være helt op til hende.

Folk, der rent faktisk kender stedet vil uden tvivl forstå denne subtile forskel idet, at der her rent faktisk er tale om et sted med primær fokus på massagedelen af behandlingen.

 

Jeg synes også, at det er ret tydeligt, at Suisi - fuld forståeligt - ikke bryder sig om din beskrivelse af hverken hende eller hendes virksomhed.

 

Din "jeg har ret til at skrive hvad jeg vil" og "i følge definitionen har jeg ret" attitude fremstår en anelse infantil set i lyset af, at dit åbenlyse behov for at få ret rent faktisk sårer andre mennesker.

Er det virkelig så vigtigt at få det sidste ord i en ligegyldig debat, at det er værd at såre og/eller genere andre mennesker og trampe en hel del flere over tæerne?

 

Stump - du er i din gode ret til at mene lige hvad du vil om Sabai Dee, om Thailand og om Thaier, om massagesteder/bordeller, om hvad definitionen på prostitution omfatter osv. Men når du vælger at lufte dine private holdninger i offentlige fora, hvor det helt klart virker stødende på folk, med intet andet formål end at få ret synes jeg, at du bør overveje om det virkelig er det værd?

Blot fordi man har lært at leve med, at man støder folk uden væsentlig grund, gør det ikke mere rigtigt.

 

Jeg håber ikke på en længere forsvarstale fra din side - håber mere på, at bolden snart kan få lov at ligge! 

 

God weekend!  :)

 

 

 

 

  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Hej Stump,

 

Lad mig først understrege, at jeg på ingen måde betvivler din store indsigt i Thailandske forhold - prostitution i særdeleshed.

Jeg vil heller ikke anfægte, at du med alverdens ordbøger i ryggen er i din fulde ret til at kalde en spade for en spade.

Det der falder mig lidt for brystet er, hvorfor det er dig så magtpåliggende?

 

Sabai Dee og Suisi vælger at markedsføre sig som et massagested fremfor et bordel.

Hvordan Suisi ønsker at markedsføre sin virksomhed bør være helt op til hende.

Folk, der rent faktisk kender stedet vil uden tvivl forstå denne subtile forskel idet, at der her rent faktisk er tale om et sted med primær fokus på massagedelen af behandlingen.

 

Jeg synes også, at det er ret tydeligt, at Suisi - fuld forståeligt - ikke bryder sig om din beskrivelse af hverken hende eller hendes virksomhed.

 

Din "jeg har ret til at skrive hvad jeg vil" og "i følge definitionen har jeg ret" attitude fremstår en anelse infantil set i lyset af, at dit åbenlyse behov for at få ret rent faktisk sårer andre mennesker.

Er det virkelig så vigtigt at få det sidste ord i en ligegyldig debat, at det er værd at såre og/eller genere andre mennesker og trampe en hel del flere over tæerne?

 

Stump - du er i din gode ret til at mene lige hvad du vil om Sabai Dee, om Thailand og om Thaier, om massagesteder/bordeller, om hvad definitionen på prostitution omfatter osv. Men når du vælger at lufte dine private holdninger i offentlige fora, hvor det helt klart virker stødende på folk, med intet andet formål end at få ret synes jeg, at du bør overveje om det virkelig er det værd?

Blot fordi man har lært at leve med, at man støder folk uden væsentlig grund, gør det ikke mere rigtigt.

 

Jeg håber ikke på en længere forsvarstale fra din side - håber mere på, at bolden snart kan få lov at ligge! 

 

God weekend!  :)

 

 

Mere eller mindre tilfældigt kom jeg til at skrive i et svar brugeren Ara, at Suisi er en prostitueret. På det tidspunkt havde jeg absolut ingen, gentager ingen planer om at skrive noget om Suisi og hendes bordel.

 

Den del blev sat i gang af Suisi, og er holdt i gang af Suisi og hendes kunder. Hun påstod at hun er massør, og at jeg så ned på hende. Hun er også massør. Men hun sælger også sex. Med egen og andres kroppe involveret. I hendes private rammer sælges der sex. Og leverandørerne er hende selv, og folk som hun har lavet aftaler med. Sådan er det bare. Suisi, og du for den sags skyld, kan kalde de transaktioner for alt andet end bordeldrift. Det er i velkomne til. Ligesom jeg har ret til at gøre noget andet.

 

Du vil at denne debat skal stoppe. Det er op til andre at stoppe med at skrive. Så længe jeg bliver angrebet, fortsætter jeg med at svare.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Hej Stump,

 

Lad mig først understrege, at jeg på ingen måde betvivler din store indsigt i Thailandske forhold - prostitution i særdeleshed.

Jeg vil heller ikke anfægte, at du med alverdens ordbøger i ryggen er i din fulde ret til at kalde en spade for en spade.

Det der falder mig lidt for brystet er, hvorfor det er dig så magtpåliggende?

 

Sabai Dee og Suisi vælger at markedsføre sig som et massagested fremfor et bordel.

Hvordan Suisi ønsker at markedsføre sin virksomhed bør være helt op til hende.

Folk, der rent faktisk kender stedet vil uden tvivl forstå denne subtile forskel idet, at der her rent faktisk er tale om et sted med primær fokus på massagedelen af behandlingen.

 

Jeg synes også, at det er ret tydeligt, at Suisi - fuld forståeligt - ikke bryder sig om din beskrivelse af hverken hende eller hendes virksomhed.

 

Din "jeg har ret til at skrive hvad jeg vil" og "i følge definitionen har jeg ret" attitude fremstår en anelse infantil set i lyset af, at dit åbenlyse behov for at få ret rent faktisk sårer andre mennesker.

Er det virkelig så vigtigt at få det sidste ord i en ligegyldig debat, at det er værd at såre og/eller genere andre mennesker og trampe en hel del flere over tæerne?

 

Stump - du er i din gode ret til at mene lige hvad du vil om Sabai Dee, om Thailand og om Thaier, om massagesteder/bordeller, om hvad definitionen på prostitution omfatter osv. Men når du vælger at lufte dine private holdninger i offentlige fora, hvor det helt klart virker stødende på folk, med intet andet formål end at få ret synes jeg, at du bør overveje om det virkelig er det værd?

Blot fordi man har lært at leve med, at man støder folk uden væsentlig grund, gør det ikke mere rigtigt.

 

Jeg håber ikke på en længere forsvarstale fra din side - håber mere på, at bolden snart kan få lov at ligge! 

 

God weekend!  :)

 

Satchel... Mit kendskab til Thailand gælder ikke kun prostitution, men er bredt, politik, erhvervsliv, samfund, kultur, (som hvide løgne og tab af ansigt). Generelt jeg har arbejdet professionelt med Thailand, i ca. et kvart århundrede. Jeg har brugt, været køber af sex i Thailand i samme tidsrum. Og jeg har besøgt såkaldte thai "massøser" og betalt for sex med samme på fire kontinenter. Jeg får google alerts på thai massøser og menneskehandel, samt thai prostitution, hver eneste dag. Om det er menneskehandel medd thaimassøser i Bahrain, Sydafrika, Argentina, eller hvor som helst, hvis der skrives om det på engelsk, så modtager jeg en alert.

 

Vedr. aktiviteter som massøser, og deres chefs/ klinikejers salg af sex, og de som tjener penge på andres leverance af sex, er der love om den slags. Jeg nævner det, fordi du mener at jeg er kommet langt ud med mit brug af ordet Mamasan.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stump du er en stor verdensmand ? Men du udviser ikke storsind, du kender alt for godt til de hvide løgne og om tab af ansigt, hvorfor lader du  det ikke ligge, du ved  hvordan thaier agerer (du bor derover og omgås med dem) tager du virkelig denne diskussion om hvide løgne og tab af ansigt med alle thaier som krydser din vej ?

Jeg kan ikke rigtig udlede om du hader eller elsker dem ? Ud fra dit skriv lyder du ofte negativt, med skræmmehistorier og forskellige bud (påbud), har du også skrevet positive historier og ting om thaier ?

 

Hvad synes du om lille Danmark (verdens lykkeligste land) og folk her så ?

Vil du kunne leve her efter angivelig mange år i udlandet ? Der er vel en grund til du er udenlandsdansker...

 

jeg forventer ikke svar til alle overstående tanker.

Redigeret af Nille
  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Hej Stump,

 

Lad mig først understrege, at jeg på ingen måde betvivler din store indsigt i Thailandske forhold - prostitution i særdeleshed.

Jeg vil heller ikke anfægte, at du med alverdens ordbøger i ryggen er i din fulde ret til at kalde en spade for en spade.

Det der falder mig lidt for brystet er, hvorfor det er dig så magtpåliggende?

 

Sabai Dee og Suisi vælger at markedsføre sig som et massagested fremfor et bordel.

Hvordan Suisi ønsker at markedsføre sin virksomhed bør være helt op til hende.

Folk, der rent faktisk kender stedet vil uden tvivl forstå denne subtile forskel idet, at der her rent faktisk er tale om et sted med primær fokus på massagedelen af behandlingen.

 

Jeg synes også, at det er ret tydeligt, at Suisi - fuld forståeligt - ikke bryder sig om din beskrivelse af hverken hende eller hendes virksomhed.

 

Din "jeg har ret til at skrive hvad jeg vil" og "i følge definitionen har jeg ret" attitude fremstår en anelse infantil set i lyset af, at dit åbenlyse behov for at få ret rent faktisk sårer andre mennesker.

Er det virkelig så vigtigt at få det sidste ord i en ligegyldig debat, at det er værd at såre og/eller genere andre mennesker og trampe en hel del flere over tæerne?

 

Stump - du er i din gode ret til at mene lige hvad du vil om Sabai Dee, om Thailand og om Thaier, om massagesteder/bordeller, om hvad definitionen på prostitution omfatter osv. Men når du vælger at lufte dine private holdninger i offentlige fora, hvor det helt klart virker stødende på folk, med intet andet formål end at få ret synes jeg, at du bør overveje om det virkelig er det værd?

Blot fordi man har lært at leve med, at man støder folk uden væsentlig grund, gør det ikke mere rigtigt.

 

Jeg håber ikke på en længere forsvarstale fra din side - håber mere på, at bolden snart kan få lov at ligge! 

 

God weekend!  :)

 

Hej Satchel. Mit kendskab til Thailand og thailændere i deres hjemland, og deres tilværelser i udlandet er bredt, det handler langt fra kun om prostitution. Jeg har arbejdet professionelt med "Thailand", prostitution, politik, kriminalitet, samfund, kultur osv. i et kvart århundrede. derfor ser jeg ting, som danske mænd, hvis kendskab til samme befolkning hovedsageligt stammer fra massage og ekstraydelser på thai massage klinikker aldrig vil se.

 

Det håber jeg at du forstår. Almindelige thailændere kan genkende en prostitueret i en afstand af 500 meter. hendes tøj, valg af smykker, osv. Og hvis de åbner munden, kan deres landsmænd høre det stort set med det samme.

 

Thailand er på mange måder et kastesamfund,

 

Og der er en masse regler. En af de vigtigste er "tabe ansigt" systemet. Der dræbes for tab af ansigt. Der bruges også løgn til at sløre virkeligheden. Hvide løgne, som vel burde hedde nødløgne, er almindelige. Hvornår lyver en thai som forsøger at undgå tab af ansigt? Hver gang denne åbner munden, eller sætter sig til et tastatur.

 

En del af det system ser du i tråden om og med Suisi. Hun har kæmpet for at undgå at tabe ansigt, med de midler hun har. En situation jeg aldrig har søgt. Aldrig.  Læs om thai tab af ansigt her!

 

Processen begyndte, da Suisi påstod at hun var massør.

 

Jeg har underligt nok ingen speciel lyst til at få ret.

 

Men... hvis du en dag påstår at "månen er lavet af en gul ost", så siger jeg dig altså imod. Hvis en kvinde, som er berømt for sine seksuelle ydelser mod betaling, siger at hun ikke er en prostitueret, og at hendes klinik ikke er et bordel, så siger jeg hende imod. Det handler ikke et split sekund om at få ret blot for at få ret. Sådan er det bare.

 

Redigeret af stump

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Stump

Vil starte med at sige at det er en skam du blev misforstået, og af den grund bliver ved med at forsvare dig. Kan godt forstå du gør det, har det på samme måde, man vil gerne føle sig forstået.

Men nogen gange må man bare lade tingene ligge, fordi det man prøver at sige ikke trænger igennem, fordi dem der læser har skyklapper på.

Så vil jeg så også sige at det er klart, at brugerne forsvare huset i brylle, fordi det er et unikt sted. Og de fleste mennesker vil forsvare det de holder af, når noget eller nogen bliver kritiseret, det såment bare det ara gør, meget naturligt.

Om huset i brylle er et bordel, vil jeg efter min mening ikke sige det er, og kan godt forstå Sussi, har taget sex delen væk fra sin side, og jeg tror ikke hun har gjort det fordi hun er flov, men fordi de i brylle har massage som deres hovederhverv, og gerne vil tilbyde det til alle. Jeg tror ikke fru Jensen vil komme og få massage hvis det var et bordel. Og ja du har ret i at pigerne er prostituerede, men kun for dem som vil have den extra service, for de personer som kun vælger massagen er de kun massører.

Jeg vil også lige sige at pigerne i brylle gør et godt stykke arbejde, og et eller andet sted tror jeg mange mænd, bliver fornærmet når du siger pigerne er prostituerede, for tror nogle mænd kommer og for massage og et hj fordi de mangler den kærlige berøring derhjemme, og tror der er mange mænd inklusiv mig selv der mener at et hj ikke har meget med prostitution at gøre.

Var bare mit synspunkt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sailor. Suissi påstod at jeg så ned på hende. Det passer ikke!

 

Jeg betegnede Suisi som en prostitueret. Det passer!

 

Jeg fatter ikke hvordan du kan sammenligne de to situationer.

 

At blive betegnet som en prostitueret, som man har en forretning, hvor man selv sælger sex, og har andre prostituerede tilknyttet, som gør det samme, så er betegnelsen prostiturne, bor bordemutter og prostitueret noget som "comes with the territory ". At blive såret over stille og roligt at blive kaldt det man er, er malplaceret.

 

Jeg mener det ikke i nogen ond mening. For mig er det helt naturligt at bruge korrekte erhvervsbeskrivelser.

 

Jeg må heller ikke kalde huset i Brylle for et bordel. Ja men herregud dog. Det ligner ikke et bordel! Ja så. Men hvis noget siger rap, vrikker som en and, og har andefødder, ja men så er det altså en and!!!

 

God dag til alle  :-P  :-P  :-P

Kære Stump

Jeg begynder at tvivle på din intuitionen og formål med din mail. Hvis din formål med mailen at formidler noget som du synes fornuftig, så vil jeg sige desværre lykkes dig ikke. Er der enighed om begrebet prostitution i dagligdag, svar nej, hvis prostitution afdækket Suisi job, så vil ikke eksister andre begreb såsom  sexarbejder, massørs osv... Prostitution er et diffus ord i dag, hvem er ikke prostituerer sig i dag for at opnå et mål. Kære Stump, hvis du vil opnå dialog med andre så skal du tale anerkender med andre, dvs. hvis du vil tale anerkender med Suisi ( og det er hun højgrad fortjente) så skal du tale på et sprog , hvor Suisi  kan følge med og ikke føler at nedgjort. Det hjælper slet ikke at du bliver hvem er at se "jeg har ikke sagt noget andet end.. " Tal anerkender med andre taler andre på samme måder til dig. Jeg synes du skal undskylde dit sprog over Suisi, hvis du virkelige som du sige "at du ikke mente ..."

Del dette indlæg


Link til indlæg

Don't feed the troll....

 

Jeg har haft flere holmgange med Stump.

Han er ingenlunde en trold. Jeg vil hellere sige, at hans halsstarrighed skræmmer troldene langt væk, og så kan andre sidde tilbage og argumentere herfra og til Dommedag - uden at det formår at rykke hans synspunkter en millimeter.

 

En diskussion skal man således ikke indlade sig på. Blot notere sig synspunktet

Redigeret af Borende X
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej Satchel. Mit kendskab til Thailand og thailændere i deres hjemland, og deres tilværelser i udlandet er bredt, det handler langt fra kun om prostitution. Jeg har arbejdet professionelt med "Thailand", prostitution, politik, kriminalitet, samfund, kultur osv. i et kvart århundrede. derfor ser jeg ting, som danske mænd, hvis kendskab til samme befolkning hovedsageligt stammer fra massage og ekstraydelser på thai massage klinikker aldrig vil se.

 

Det håber jeg at du forstår. Almindelige thailændere kan genkende en prostitueret i en afstand af 500 meter. hendes tøj, valg af smykker, osv. Og hvis de åbner munden, kan deres landsmænd høre det stort set med det samme.

 

At kalde dit arbejde med "Thailand", prostitution, politik, kriminalitet, samfund, kultur osv." professionelt er vist at stramme den, også selvom det har taget dig et kvart århundrede at indsamle din viden. Det svare lidt til når nyhederne gør en blogger til expert i et eller andet til en expert på området. Jeg har både familie, venner og kollegaer, som er Thailænder, og bor i Thailand til dagligt. De græmmes over alt det gylle du lukker ud her, for nu at bruge et godt jysk udtryk.

 

Dit udsagn om at "Almindelige thailændere kan genkende en prostitueret i en afstand af 500 meter." giver jeg ikke meget for. Jeg kan også genkende en prostitueret på 500M afstand når jeg går ned af Soi Cowboy, og jeg kan også høre det når hun åbner munden. Det er ikke anderledes med øst europæiske prostituerede på Skelbækgade. Men at påstå at det også gælder når pigerne ikke er på arbejde, er at stramme den. For nogen (ligegyligt hvor de kommer fra) vil det kunne lade sig gøre, men for andre vil du gætte på at de f.eks. sad i ledende stillinger.

 

Jeg vil give mange af de andre som kommenter på dine indlæg ret. Du skriver nedladende, generaliser og mistænklig gør alle indlæg, som ikke passer i dit verdensbillede. Der er stortset ingen af dine indlæg, som gør mig kloger eller sætter nogle tanker igang hos mig. :-)

 

Thaioaser.net nød jeg at læse for 5-10 år siden, men de sidste par år har du fyldt den med ligegyldigt plader, som jeg ikke kan bruge til noget så jeg kigger ikke engang på den længere for at se om der er kommet nogle nye interessante thai steder jeg skulle prøve.

 

Den korte udgave af ovenstående. Dine indlæg her og på Thaioaser.net er kedelige, intetsigende og ligegyldige, men de fylder godt i statistikken over antal indlæg på sitesne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

At kalde dit arbejde med "Thailand", prostitution, politik, kriminalitet, samfund, kultur osv." professionelt er vist at stramme den, også selvom det har taget dig et kvart århundrede at indsamle din viden. Det svare lidt til når nyhederne gør en blogger til expert i et eller andet til en expert på området. Jeg har både familie, venner og kollegaer, som er Thailænder, og bor i Thailand til dagligt. De græmmes over alt det gylle du lukker ud her, for nu at bruge et godt jysk udtryk.

 

Dit udsagn om at "Almindelige thailændere kan genkende en prostitueret i en afstand af 500 meter." giver jeg ikke meget for. Jeg kan også genkende en prostitueret på 500M afstand når jeg går ned af Soi Cowboy, og jeg kan også høre det når hun åbner munden. Det er ikke anderledes med øst europæiske prostituerede på Skelbækgade. Men at påstå at det også gælder når pigerne ikke er på arbejde, er at stramme den. For nogen (ligegyligt hvor de kommer fra) vil det kunne lade sig gøre, men for andre vil du gætte på at de f.eks. sad i ledende stillinger.

 

Jeg vil give mange af de andre som kommenter på dine indlæg ret. Du skriver nedladende, generaliser og mistænklig gør alle indlæg, som ikke passer i dit verdensbillede. Der er stortset ingen af dine indlæg, som gør mig kloger eller sætter nogle tanker igang hos mig. :smile:

 

Thaioaser.net nød jeg at læse for 5-10 år siden, men de sidste par år har du fyldt den med ligegyldigt plader, som jeg ikke kan bruge til noget så jeg kigger ikke engang på den længere for at se om der er kommet nogle nye interessante thai steder jeg skulle prøve.

 

Den korte udgave af ovenstående. Dine indlæg her og på Thaioaser.net er kedelige, intetsigende og ligegyldige, men de fylder godt i statistikken over antal indlæg på sitesne.

 

Tak godt skrevet

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak godt skrevet

Præsis undrer mig bare over hvad Stump laver i asien når den ene dag efter den anden, kommer med så hård kritik...

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Hejsa. Og lad dette være min opsummering, og min afslutning på oprettelse og deltagelse i denne tråd.

 

Tilfældet Suisi.

 

Gennem lang tid, halvandet år eller mere, har jeg læst den ene anmeldelse efter den anden, som beskrev hvad de købte sig i de private rammer i Brylle. Og da Suisi åbnede sin hjemmeside, skrev hun meget åbent om speciel salg af sex om søndagen.

 

Og hun har skrevet om ankomst af nye piger, da det meste af hendes personale skred og startede 123thaimassaage.

 

Og mest sigende, hun har gjort det i et forum, som handler om købesex og escort !!!!

 

Så undskyld mig, jeg var aldrig et eneste sekund i tvivl om, at Suisi og hendes assistenter var, og er prostituerede.

 

Fanden brød løs da jeg som den naturligste ting i verden kaldte Suisi for det hun er, når hun reklamer for sig selv i et sexkøberforum i en anden tråd. Se link i trådstarten.

 

Da jeg skrev den kommentar, havde jeg absolut ingen planer om at skrive mere om Suisi. For mig er hun bare en ud af mange prostituerede, i virkeligheden og i dette forum.

 

Suisi svarede at hun ikke var en prostitueret, men at hun var massør. Og at jeg så ned på hende. Formodentlig fordi jeg betegnede hende som det hun er. “If it walks like a duck, quacks like a duck, looks like a duck, it must be a duck”

 

Nu kan jeg godt forstå hende. Hun følte at hun tabte ansigt, ifølge thaikultur. 

 

Det helt skæve oplevelse i denne tråd, har været Suisis kunder. Flere mente at jeg ikke måtte kalde thaimassøsen som er ekspert i salg af ekstraydelser for en prostitueret. Jeg måtte heller ikke kalde det private hus, som faktisk ikke er privat, men som sælger sex som en af dets aktiviter, for et bordel. Og derfor måtte jeg heller ikke kalde Suisi for en bordelmutter.

 

Jeg blev kaldt "dygtig" da jeg vedlage links til definationen af begreber som prostitueret, bordel, og bordelmutter. Til jer som ikke mener at Suisi kan kaldes en prostitueret, og hendes hus ikke kan kaldes et bordel, fordi det efter jeres mening ikke ligner et bordel, kan jeg kun sige, at det er det som foregår, og ikke hvordan butikken ser ud, som bestemmer betegnelsen af noget.

 

Til jer som kæmper med kløerne fremme, så snart tingene kaldes ved det rette navn: Hvad er det som er så farligt ved de rette betegnelser? Jeg har det fint med at besøg et bordel, jeg har det fint med prostituerede, på deres arbejde. Jeg kommer ikke sammen med dem privat. Men jeg har det ikke dårligt med dem, og som allerede gentaget, jeg ser ikke ned på dem. Jeg kalder bare en spade for en spade, også overfor mig selv. Jeg bilder mig ikke noget ind, når en prostitueret kalder mig en sexy mand, young man, eller lignende.

 

Husk: Du kan tage en barpige ud af baren, mine herre, men du kan ikke tage baren ud af barpigen.

 

Tak for nu. Måske ses vi i en anden tråd.

 

 

 

Redigeret af stump

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Claire

Hold nu op der er ingen der siger du ikke har ret og at salg af sexuelle ydelser ikke er = prostitution, det folk kommentere på er, at du så hårdnakket skriver side efter side, om hvorfor Suisi er prostitueret.

Hun har gjordt det ret klart at hun ikke vil kaldes prostitueret, i sådan et tilfælde vil de fleste da sige "nå ok" (whatever makes you happy..) men du går helt kold, opretter en ny tråd om emnet og din krænkede ære og kører løs på hvorfor hun er prostitueret...

Det minder mig lidt om "neger debatten"; man må ikke kalde dem neger, afrikaner, sort, farvet, afroamerikaner ect ect ect.

Fordi det er der nogen der ikke kan lide, fair nok, kalder jeg en "mørk" person "mørk" og han frabeder sig dette, så respektere jeg det da, jeg starter ikke en lang, tom, diskution om HVORFOR han er mørk...... Det handler om respekt for andre mennesker og deres ønsker også selvom man måske er uenig eller endda har ret.

Suisi har iøvrigt flere gange nu, sagt at det der krænkede hende var at du hentydede til, at hun har en bagmand...

Redigeret af Claire
  • Synes godt om 7

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...