Gæst Skrevet 29. September, 2014 Lad nu stump være i fred - han er jo bare ulykkelig forelsket i Sussi. Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 29. September, 2014 Så undskyld mig, jeg var aldrig et eneste sekund i tvivl om, at Suisi og hendes assistenter var, og er prostituerede. Fanden brød løs da jeg som den naturligste ting i verden kaldte Suisi for det hun er, når hun reklamer for sig selv i et sexkøberforum i en anden tråd. Se link i trådstarten. Suisi svarede at hun ikke var en prostitueret, men at hun var massør. Og at jeg så ned på hende. Formodentlig fordi jeg betegnede hende som det hun er. “If it walks like a duck, quacks like a duck, looks like a duck, it must be a duck” Hvis jeg en gang i fortiden var hippie, havde langt uvasket hår, boede på Christiania og røg hash. Er jeg så fortsat hippie idag? At et thaisted en gang har reklameret med sex er ikke nødvendigvis det samme som at de ønsker at bliver kaldt prostituerede idag hvor de reklamer med Thai massage. Dit ande argumendt kan også vendes om. Hvis vi nu antager at hun faktisk ofter giver massage uden sex fremfor massage med sex, så må “If it walks like a duck, quacks like a duck, looks like a duck, it must be a duck” betyde at hun er en massør. Ligegyldigt hvor meget du forsøger at retfærdig gøre dine angreb på Susie, så er og bliver de aldrig til andet end paniske forsøg på at retfærdiggøre dig selv. Hvis nogen beder dig kalde dem massør i steddet for prostitueret, så hav da f.. h..... så meget pli at kald dem massør. Vi ændre os alle med årene. Jeg bor f.eks. ikke længere på Chistiania, ryger hash eller har langt uvasket hår. Tværtimod er jeg blevet en fæl ærke kapitalist med kort hår, jakkesæt, stort hus og dyr bil, og lange arbejds dage. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 29. September, 2014 En ko kan ikke flyve, du kan ikke flyve, altså må du være en ko...... Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 2. Oktober, 2014 En ko kan ikke flyve, du kan ikke flyve, altså må du være en ko...... Nej han er en tyr haha Ko=hunkøn @Stump hvorfor omgås du ikke med de prostituerede privat ??? Privat er de altså også alm. piger Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 2. Oktober, 2014 En ko kan ikke flyve, du kan ikke flyve, altså må du være en ko...... Holberg, den store nordmand i dansk litteratur, har bestemt ikke levet forgæves! Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Equilibrium Skrevet 2. Oktober, 2014 vi lukker strengen, der tilføres åbenlyst ikke noget af subsatns 1 Del dette indlæg Link til indlæg