Hop til indhold
Guest stump

Suisi´s svar på kommentar, osv.

Recommended Posts

Guest stump
Jeg laver her en ny tråd om mine kommentarer og Suisi´s svar på samme, for ikke at smadre tråden med anmelsen af Suisi´s sexleverance.

Kære...Stump.... Ara er ikke min talsperson. Her ind skriver jeg selv og jeg bruge ingen mennesker til at forsvar mig og pigerne i brylle. Mange kunde mange forskellige meninger, jeg som massør forstår godt, jeg overhove ikke ked af hvis kunde skrive dårlig om os eller ikke besøge os, vi kun gør hvad vi kan, kunde penge jo kunde bestemt. Når de har prøve os og de vil ikke komme igen sådan det bsre det, hvis de er tilfred og vil tilbage så de er velkommen.

Stump... selv om jeg er massør, selvom du kald prostituere, OG DU SER MEGET NED PÅ MIG. hvis du vil have kritik med Ara så lad være med at træk mig ind og sig om jeg betale ham penge. Jeg er Suisi som Suisi. Jeg klar alt min forretning, min hus, min hjemside på eroguide og andre sted hvormig selv chat og snakke med dem. DU ER dog en som meget ser ned på folk, selv om jeg er massør men jeg har dog en værdi på mig selv.

Alle skrive her med der egen menning... masser kunde her ind rose mig og pige i brylle og få de rabat de gør jeg alle for ens... men bed om at lad være med at bland mig i jer kritik.
..... 
Hej Suisi. Jeg ser ikke ned på dig. Du sælger og leverer sex i egen person, og så er du en prostitueret. Sådan er d e t bare. Se Wikipedias defination her!  Og jeg synes ikke at du taber ansigt af den grund. Det er ikke første gang, at en prostitueret fra Thailand overfor mig benægter at hun er en prostitueret. Så det lever jeg med.

Jeg husker din hjemmeside, da du startede dit lille bordel. Hvordan var det nu det var, Suisi? Tilbød du i starten sex i weekenden på din hjemmeside? Eller husker jeg forkert? :-P 

Enhver som følger trådene om dig og din virksomhed, kan se hvad du laver. Også mig. Og mit blik og mine tanker er ikke forstyyret af at jeg er romantiker eller lignende  :-P

Min kommentar var til Ara, ikke til dig. Det forsvar som Ara sendte ind, kunne ikke være lavet ret meget bedre af en PR mand eller en advokat. Det var derfor jeg reagerer.

Til sidst: Jeg ser generelt ikke ned på folk. Og da slet ikke, når det gælder prostituerede. Jeg har haft min daglige eller ugentlige gang blandt prostituerede i Danmark, Thailand og andre asiatiske lande i mange mange år. Og jeg ser bestemt ikke ned på de kvinder som jeg mod betaling har sex med.

Du havde formodentlig en dårlig dag, i følge den anmeldelse,(tag dog det sure med det søde). Og du snød i følge anmelderen med tiden. Sådan er det bare, uanset alt det slør du sender ud i din henvendelse til mig. Om du vil gøre noget ved det, er op til dig. :cool:

Husk at jeg ikke angreb dig i mit indlæg en tråden med anmeldelsen, men forholdt mig til Aras svar af dig.
Redigeret af stump

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hej Stump

Jeg vil naturligvis ikke svarer for hverken Suisi eller Ara, men blot kommenterer din kommentar til den anmeldelse som Ara har skrevet.

Den anmeldelse kunne nemlig lige så vel være skrevet af mig.

Jeg har besøgt Suisi's sted mange gange, og Patty er en utrolig dejlig pige, der gør et godt stykke arbejde, i alle halvleje.... ;)

Stedet bliver passet på særdeles god vis, så der altid er rent, pænt og ordenligt, og intet bliver "genbrugt", hvilket godt kan forekomme andre steder.

Så derfor kan jeg til fulde nikke genkendende til Ara's begejstring og følelse. 

.... Din reaktion derimod, ser jeg diskuteret i en del tråde her på sitet, nemlig den mistænkeliggørelse du udtrykker, når nogen kommer med en positiv anmeldelse... :sad:

Jeg synes du skulle prøve at læse disse indlæg, ..... og prøve at forstå hvad der står.... ;)

Det er muligt du ikke mener, du ser ned på folk, men dit sprogbrug efterlader et andet indtryk hos flere læsere, deriblandt mig.

Så et forsøg på at omformulere dine meninger ville kunne være et forsøg værd, for at rette misforståelser, ...og at accepterer, at andre godt kan have gode oplevelser og have lyst til at dele dem, uden at der stikker noget under ... ;)

Ka' du' nu' ha' en go' da'  :)  :) :)  

• Synes godt om 9

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest arneo

Stedet bliver passet på særdeles god vis

Enig deri, selv om jeg kun har været der et par gange da jeg bor på en anden ø...

Og ellers kan man da filosofere hvad formålet er i at Stump nu bringer liv i er indlæg i en tråd, hvor indlægget er nr. 23 ud af ialt 71, og mere end 3½ måned gammelt, uden at det er kommenteret i mellemtiden? Udover måske at gøre opmærksom på sig selv og sine egne kæpheste?

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Din kommentar var til Ara ikke til mig? hvorfor skrive du så dårlig og nævne at har han få penge tilbage fra mig eller han er min talperson??? Er det du ikke ser ned på folk?? og jeg ikke sige at jeg ikke prostitution. Jeg ikke dansk og jeg ikke forstår så godt ligesom dig men lad være at bland mig hvis du skrive til ara. her på eroguide er til kunde skrive anmeldelser god eller dårlige anbefaler eller ej. ikke ligsom ThaiOaser hvor de dikte selv fra alle massage klinik.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den kunde som skrive og han sige det var mig som give ham massage og snyde med tiden. Da jeg ved med mig selv at jeg altid give kunde til tiden og rigtig mange som får mere ende en time, jeg spørge er du sikke det var mig? da denne ung jeg var ikke her i Danmark. jeg skrive private og spørge og er han sikker på. men jeg kan ikke gør noget. mærkeligt med kunde noget gange er jeg ikke på arbejde men stadig væk godt kan få massage af suisi. derfor er jeg stadig tvilom.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest stump

Hej. Jeg prøver at svare på alle indlæg som er kommet til, efter min trådstart. Der var en anmeldelse, af en fyr/ kunde som efter flere god besøg hos Suisi havde en dårlig oplevelse. Det var det. På en eller anden måde kom tråden op, så jeg så den. Jeg havde ikke set, at Aras indlæg var flere måneder gammelt. Nye indlæg kom til i september, og det var dem der fik mig til at se indlæggene i hele tråden. Den var ny for mig. 

Det var Aras forsvar af Suisi, som fik mig op af stolen. Og det er på trods af, at den følger et normalt mønster her på EG.  Hver gang der er en bruger som skriver noget negativt om et besøg hos en prostitueret, kommer der en eller flere håndfulde af "positive" anmeldelser, som forsvarer den som er blevet anmeldt negativt, uden at forholde til kunden som har haft en dårlig anmeldelse.

Det synes jeg er forkert. Selv om andre har haft gode oplevelser, kan andre godt have haft negative ting hos den samme prostituerede. Forhold jer dog til trådstarten, tag fat i hver sætning, i stedet for at fortælle om jeres egne fantastiske oplevelser.

Når i forsvarer en prostitueret, i dette tilfælde Suisi, uden at forholde jer til trådstarten, så er det lidt som "goddag mand økseskaft".

At jeg studser og reagerer på Aras forsvar, er meget enkelt. Der er formodentlig alt her på EG og lignende forums. Falske anmeldelser. Alfonser eller kaffe eller telefondamer, som skriver , tror jeg da, under flere profilnavne, læg nu mærke til at det ikke er en påstand, men en fornemmelse. Og andre har jo samme tanker. Det er vel ikke længere siden end nogle uger, at en prostitueret netop blev beskyldt for at skrive positivt om hendes sexleverancer, under andre profilnavne for at gavne hendes forretning.

Til jer som forsøger at stikke mig noget i skoene, det falder tilbage på jer selv. Jeg har absolut intet imod Suisi, jeg kender hende kun fra hendes egne og andre omtale af hendes forretning.

Jeg har efter min trådstart her tjekket Suisi og hendes lille bordel, som er skjult bag en massage front. I dag kommenterer Suisi ikke mine tanker i et indlæg om, om at hun tilbød frække sager, som prostituerede normalt udfører, om søndagen. Det var der jeg så at hun delte sig mellem massage og salg af sex. Ofte var de to brancher dog kombineret, massage først, betalt sex senere.

Jeg har fundet tråden, og den er her. Jeg understreger lige, at det er den første tråd om Suisi og hendes leverancer på EroGuide. Trådstarteren har fundet Suisi på hos forum, som nu er lukket, nemlig Gimel. >Klik her, hvis du vil se EGs første tråd om Suisi.

Til Suisi!

Hej Suisi. Du er i Danmark, og er fremmed der. Jeg har været nogle år i Thailand, og mange år i andre af de asiatiske lande. Så vi kender begge lidt til hinanden kultur. Du kommer med nogle beskyldninger om mit syn på dig. Mit syn på dig er totalt pletfrit. Du laver det du gør, og jeg har ingen negative tanker om det i sig selv.

Dine negative tanker om mig, tror jeg stammer fra dit afsæt. Jeg ser ikke ned på dig. Men du er thai. Og 98% af alle thailændere, måske lidt færre, ser ned på prostituerede. Myten om at thailændere er frisindede, er blot en myte. Den er kommet op til overfladen, fordi udlændinge som er sammen med prostituerede, kun ser smil på andre thailænderes ansigt, når han er sammen med en barpige. Og selv om alle i landsbyen ved, hvordan pengene til det nye hus, den nye bil, eller hvad det nu kan være skaffes, så taler man meget sjældent direkte om d e t, selv om alle ved hvad det handler om. Man smiler, og siger det som alle forventer. 

Thaiere siger i princip det som andre folk gerne vil høre. De åbne erklæringer får andre, plus en selv, til at tabe ansigt. Så det er dårligt.

Jeg, og du og dine thailandske kolleger i Dk, og i det meste af den øvrige verden ved, at prostitution, i Thailand eller i måske mindst 150 lande, har en enorm økonomisk betydning i de fattige områder i Thailand. I Isarn områder omkring Chiang Mai, og andre steder. Da jeg første gang levede ALENE i en Isarn landsby, var der i den landsby to nye "farang" (Farang betyder udlænding på thai) huse, nogle få nye tage, nogle motorcykler, men de store byggerier med slotlignende bygninger, de nye biler, osv. var endnu ikke kommet.

Når en datter smuttede til et af turiststederne, sagde hende mor ikke, at hun var begyndt som prostitueret. Nej udtrykket var, "hun er taget syd på". Og ingen sagde hende imod.

Suisi, jeg kender intet til dig ud over det jeg har læst over mange måneder på EG. Så jeg ved ikke konkret, hvordan d u begyndte med massage og prostitution. Men jeg kender snesevis af andre thaikvinder, som tog til turiststeder, for at hjælpe deres familier. Jeg har fløjet i fly, hvor prostituerede sad fem meter fra mig i flyet, med et halvt kg guld omkring halsen. Prestige, som er så fremherskende i Asien, også i de landsbyer, som leverer prostituerede til en meget stor del af denne klode.

Jeg ca 10 år siden var jeg til et bryllup i Isarn. De foregik først hos brudgommen i hans landsby. Eller den husklynge, hvor gommen kom fra. Fire huse, det var alt. De tre var bygget for Farang-penge. Tjent ved prostitution. En far som boede i et skur, mens den nye Toyota stod parkeret med en regnfrakke som dækkede dytten.

Omme bag det nye hus, som familien var ved at bygge, stod en 35 år gammel lastbil, det var familien vigtigste værktøj til indtjening. Den gik på en typisk dag under den årlige sukkerhøst død 3 gange. Men i stedet for at sikre familiens indtægt, ved at købe en ny lastbil, købte og byggede man sig til prestige. Der var måske en god grund eller to til, at faderen ikke satsede på sit egen forretning. Hans to døtre var nemlig født med guldminer mellem benene. Den yngste, ca 19, var da jeg mødte faderen, i en Pizza restaurant, hvor hun servede pizzaer, det var den officielle forklaring. Og ingen sagde faderen imod. Ingen skulle jo tabe ansigt.

Sådan er det. Det er nok ikke mange af dine kunder, Suisi, som kender baggrunden for de fleste thai prostitueredes prostitution verden over, inkl i Danmark. Men jeg ved det. Og hvis nogen vil have viden på linje med min, er der hundredvis af bøger, og tusinder og atter tusinder af artikler på netten, som fortæller stort set samme historie, som jeg prøver at give her.

Ja. Det var en ordentlig mundfuld.

Men det er sådan det går, når medbrugere på EG forsøger at mistænkeliggøre mine motiver som medbruger på EG.

Til sidst- du skal da have ros for dit dansk, Suisi. Det er meget meget flot. Tillykke med det.

Ha det godt.Chokdee. Sabai dee mak ma.

Stump.

De 10 Bud Om Thai Massage

.

Redigeret af stump

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Claire

Hvis Suisi ikke ønsker at blive kaldt prostitueret eller at omtale sig selv som prostitueret, hvorfor hulen respektere du så ikke bare det? Så er det da fløjtede ligegyldigt hvad wikipedia siger eller hvad "fakta" er.

Hun sælger sig som en massør, hun har en massage forretning, hvorfor skal hun absolut ha din mening stoppet ned i halsen? Om det så er fakta eller ej.

Om hun har en kulturel baggrund eller ej.

Det ka vel sammenlignes med "sugar daters" der absolut ikke vil "indrømme" at det er prostitution. Well, fred være med det.

Og oprette en ny tråd med et svar til hende, send hende en pb....

• Synes godt om 11

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest stump

Hvis Suisi ikke ønsker at blive kaldt prostitueret eller at omtale sig selv som prostitueret, hvorfor hulen respektere du så ikke bare det? Så er det da fløjtede ligegyldigt hvad wikipedia siger eller hvad "fakta" er.

Hun sælger sig som en massør, hun har en massage forretning, hvorfor skal hun absolut ha din mening stoppet ned i halsen? Om det så er fakta eller ej.

Om hun har en kulturel baggrund eller ej.

Det ka vel sammenlignes med "sugar daters" der absolut ikke vil "indrømme" at det er prostitution. Well, fred være med det.

Og oprette en ny tråd med et svar til hende, send hende en pb....

Tak Claire.

Suisi må kalde sig hvad som helst. Men hverken hun eller andre skal fortælle mig, hvilke udtryk jeg skal bruge. Lige som jeg heller ikke skal bestemme over dine indlæg her.

Om mine formuleringer holder sig indenfor de regler som EroGuide køres efter, bestemmes af EroGuides ejer og af moderatorerne. Ikke af dig eller nogen anden almindelig bruger.

Debatten var ude offentlig. Det var Suisi som uddybede, som anklagede mig offentligt. Og så svarer jeg offentligt.

Hvis nogen svarer mig privat, svarer jeg tilbage på samme måde. Svarer de offentligt, gør jeg det samme.

Det er ganske almindelig debat.

Og Suisi gør jo ingen hemmelighed ud af hvad hun laver. Så hvorfor skal jeg gøre det.

Der e r snesevis af beretninger, som viser at en stor del af det der foregår i Brylle er prostitution. Det er sagt med beskrivelser, og det som er beskrevet, fortæller at der foregår prostitution i huset i Brylle.

Claire, du vil sencorere min ret til ytringsfrihed. Det kan du ikke gøre med min gode vilje. Og intet af det jeg har skrevet i denne "sag", er nyt. Jeg tror at den første omtale af Suisi og hendes hus i Brylle, var i februar sidste år.

Så debatten er for mig helt naturlig.

Hverken mere eller mindre.

Redigeret af stump

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan ikke se at nogen beklikker din ytringsfrihed Stump - det er bare som sædvanligt fuldstændigt forfejlet, uinteressant og uvedkommende det du skriver.

Men mest af alt unødvendigt....

Men for at være positiv og imødekommende - når nu du så gerne vil have opmærksomhed - så synes jeg at Stump skal have en Pris - som Den mest rethaveriske misogyne skribent på Eroguide .

Tillykke med det...

• Synes godt om 5

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Claire

Tja Heine har skrevet mine ord. Godt indlæg Heine..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest stump

Jeg kan ikke se at nogen beklikker din ytringsfrihed Stump - det er bare som sædvanligt fuldstændigt forfejlet, uinteressant og uvedkommende det du skriver.

Men mest af alt unødvendigt....

Men for at være positiv og imødekommende - når nu du så gerne vil have opmærksomhed - så synes jeg at Stump skal have en Pris - som Den mest rethaveriske misogyne skribent på Eroguide .

Tillykke med det...

Tak for prisen Heine. Næste gang du præsterer en trådstart skal jeg overveje hvad du fortjener.

Den med at jeg er den som altid vil have ret, det tema kører du på mig, hver gang du er uenig. Jeg lever med det.

Debatten var formodentlig aldrig kommet længere end min kommentar til Aras forsvar af Suisi, hvis ikke sidstnævnte var kommet med nogle påstande omkring mine holdninger til hende, og hendes påstand om at hun er massør, ikke prostitueret.

Det der skulderklapperi, som romantikerne og andre udøver hver eneste gang der kommer en dårlig anmeldelse, det er lige til at ka... op over.

Jeg læste lige nogle af forsvarsindlæggene. Flere forsvarer Suisi, ved at fortælle hvor god en service hendes nu eks assistenter, som har startet deres egen klinik, 123thaimassage, har leveret gang på gang. Hallo hallo. 

Du dømmer også, Heine. Det jeg skriver er unødvendigt. Ved du hvad? Du kender mig, så jeg undrer mig over, hvem det er der tvinger mig til at læse det jeg skriver. Hop da bare udenom mig, hvis det jeg skriver er så forkert.

Det jeg fortæller i ag om det thailandske samfund, grunden til at thaiprostituerede er spredt i omkring 150 lande, og den fordømmelse de er udsat for af en meget meget stor del af deres egne landsmænd, hvordan kan den slags info være unødvendig. Du kan leve uden, men alt det du kan leve uden, skal det holdes fra EG? Hvis ja, så er vi kommet langt ud.  (Er jeg rethaverisk nu?).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Stump

Jeg undres dybt over hvad det egentligt er du ønsker at sige???

Det du fortæller om forholdene for Thailandske piger, er da absolut relevant, men hvis du af hjertet ønsker at stå på mål for disse piger og deres forhold, ....hvorfor starter du så med at forsøge at udstille og nedgøre dem for åben skærm, der er sq da den stik modsatte vej.

Hvis du startede en tråd, hvor du fortalte om hvad du har oplevet, for at sætte gang i en reel debat / information om hvad der kunne være muligt at gøre, for at hjælpe disse piger, så ville jeg naturligvis tage hatten af for det.

Men jeg forstår simpelthen ikke hvad din fortælling har med Suisi at gøre og hvorfor hun skal udsættes for den galle du åbenbart har samlet sammen.

Os der kender stedet, ved, at det på ingen måde kan sammenlignes med et bordel!

Den behandling man får er en ganske god thaimassage, der vil naturligvis altid være delte meninger om hvor høj standarden er, men jeg har altid fået en rigtig god massage (og jeg er selv massør, så jeg ved hvad jeg taler om) . Der er så mulighed for forskellige former for afslutning, afhængig af kemi, men 90% af tiden tilgår massagen.

Når man får en god og respektfuld behandling, vil man naturligvis ikke se stiltiende til, at stedet nedgøres, af en der intet reelt ved om stedet.

Når man læser diverse tråde om Suisi's sted kan man måske få det indtryk, at det foregår på en anden måde, men der er sludret meget, og med de piger der er nu, foregår tingene som beskrevet.

Men hvis du på få linjer kunne præciserer hvad det egentligt er du vil sige os andre, ville det fremme dialogen. 

Redigeret af Hankat
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest stump

Stump

Jeg undres dybt over hvad det egentligt er du ønsker at sige???

Det du fortæller om forholdene for Thailandske piger, er da absolut relevant, men hvis du af hjertet ønsker at stå på mål for disse piger og deres forhold, ....hvorfor starter du så med at forsøge at udstille og nedgøre dem for åben skærm, der er sq da den stik modsatte vej.

Hvis du startede en tråd, hvor du fortalte om hvad du har oplevet, for at sætte gang i en reel debat / information om hvad der kunne være muligt at gøre, for at hjælpe disse piger, så ville jeg naturligvis tage hatten af for det.

Men jeg forstår simpelthen ikke hvad din fortælling har med Suisi at gøre og hvorfor hun skal udsættes for den galle du åbenbart har samlet sammen.

Os der kender stedet, ved, at det på ingen måde kan sammenlignes med et bordel!

Den behandling man får er en ganske god thaimassage, der vil naturligvis altid være delte meninger om hvor høj standarden er, men jeg har altid fået en rigtig god massage (og jeg er selv massør, så jeg ved hvad jeg taler om) . Der er så mulighed for forskellige former for afslutning, afhængig af kemi, men 90% af tiden tilgår massagen.

Når man får en god og respektfuld behandling, vil man naturligvis ikke se stiltiende til, at stedet nedgøres, af en der intet reelt ved om stedet.

Når man læser diverse tråde om Suisi's sted kan man måske få det indtryk, at det foregår på en anden måde, men der er sludret meget, og med de piger der er nu, foregår tingene som beskrevet.

Men hvis du på få linjer kunne præciserer hvad det egentligt er du vil sige os andre, ville det fremme dialogen. 

Hej Hankat.

Jeg har jo flere gange skrevet, at mange på EG har berøringsangst over deres egne handlinger. Folk forsøger vel at dæmpe synden, når det er så farligt at bruge de korrekte betegnelser. 

Oprindeligt skrev jeg en kommentar til Aras forsvar af Suisi, og jeg tænkte ikke en gang dybere over brug af ordet prostitueret. EG er fyldt med beretninger om hvad Suisi og hendes personale laver, så det er oplagt for mig, at de er prostituerede. Hvor stor en del af omsætningen i huset i Brylle tror du selv stammer fra massage?

Du skriver at Suisis sted nedgøres. Det fatter jeg ikke. Bordel, tjae, det kan sagtens være at Suisi er lykkedes med at lave hjemlige forhold for sine sexkøbere, men når en virksomhed sælger sex i egne lokaler, så er den virksomhed et bordel. Og den som ejer eller leder stedet er en bordelmutter eller på thai, en mamasan.

At jeg gik ind og forklarede, hvad der sker omkring prostitution i Thailand, og det sociale stade som prostituerede er på, set fra "normale" thailænderes altan i Thailand, skyldes at Suisi efter min mening flytter det hun ved folk tænker i Thailand, over på mig. Rent psykologisk kaldes det en projektiv identifikation, psykologisk forsvarsmekanisme og kommunikationsform. 

Suisi beskyldte mig for at "se ned på hende". Påstanden er æreskrænkene for mig. Jeg ser ikke ned på folk, jeg skriver bare tingene som de er, uden romantisk plidder pladder, eller flugt fra virkeligheden. 

Hvis folk ikke vil stå ved det de laver, og acceptere at det beskrives med de korrekte betegnelser, som prostitueret, bordel, osv. så er det de mennesker, som har et problem, ikke mig.

Håber at du blev klogere.  :-P  :-P  :-P

Redigeret af stump

Del dette indlæg

Link til indlæg

Suisi beskyldte mig for at "se ned på hende". Påstanden er æreskrænkene for mig. Jeg ser ikke ned på folk, jeg skriver bare tingene som de er, uden romantisk plidder pladder, eller flugt fra virkeligheden. 

Prøv at se indad, "Påstanden er æreskrænkene for mig" - Du fornemmer ikke, at den også går den anden vej?

• Synes godt om 4

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Stump

Jeg synes som andre, at du skulle give dig selv lidt mere tid til eftertænksomhed og forstandig lytten

i stedet for at fortsætte med noget, som jeg mener er rethaverisk adfærd.

Tænk måske også over, at du med det, som jeg synes er rethaverisk adfærd og dermed også nedladende,

snarere støder mennesker fra dig end skaber forståelse for dine meninger og tanker.

Jeg vil ikke på nogen måde forsøge at knægte din ytringsfrihed.

Men nogen gange tror jeg bare, at du kunne komme lettere i vej, ved at tænke lidt på værdien i at

du med nidkærhed finder sager frem og bliver ved med at bore og bore i dem.

Al mulig held og lykke med at forstå, at man oftest bliver klogest ved at give sig selv tid til at lytte

i stedet for altid at vende tilbage med et udvidet modangreb.

Redigeret af bent53
  • Synes godt om 7

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest stump

Prøv at se indad, "Påstanden er æreskrænkene for mig" - Du fornemmer ikke, at den også går den anden vej?

Sailor. Suissi påstod at jeg så ned på hende. Det passer ikke!

Jeg betegnede Suisi som en prostitueret. Det passer!

Jeg fatter ikke hvordan du kan sammenligne de to situationer.

At blive betegnet som en prostitueret, som man har en forretning, hvor man selv sælger sex, og har andre prostituerede tilknyttet, som gør det samme, så er betegnelsen prostiturne, bor bordemutter og prostitueret noget som "comes with the territory ". At blive såret over stille og roligt at blive kaldt det man er, er malplaceret.

Jeg mener det ikke i nogen ond mening. For mig er det helt naturligt at bruge korrekte erhvervsbeskrivelser.

Jeg må heller ikke kalde huset i Brylle for et bordel. Ja men herregud dog. Det ligner ikke et bordel! Ja så. Men hvis noget siger rap, vrikker som en and, og har andefødder, ja men så er det altså en and!!!

God dag til alle  :-P  :-P  :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har jo flere gange skrevet, at mange på EG har berøringsangst over deres egne handlinger. Folk forsøger vel at dæmpe synden, når det er så farligt at bruge de korrekte betegnelser.

Synden? Er du præst eller en anden form for clerical gejstlighed?:-)

Jeg opfatter ikke noget af det jeg laver som en synd :-)

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

@stump: gå dig en laaaang tur og kom videre.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sailor. Suissi påstod at jeg så ned på hende. Det passer ikke!

Jeg betegnede Suisi som en prostitueret. Det passer!

Jeg fatter ikke hvordan du kan sammenligne de to situationer.

Så du forstår ikke, at andra kan have en anden opfattelse end dig?

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu kender jeg ikke susi eller hele debatten

Men for længe siden spurgte jeg om hvorfor der var et thaiforum og ikke et generelt forum for udenladske piger, der blev jeg belært om at det Thaierne gør når de giver thaimassage, var noget helt andet end os danske piger, men når man læser anmeldelserne derinde, så er det, ...???

Altså går det hele ud på at at man er prostitueret, men er man thai, så er man det ikke, er man det så kun halvt?

Kom nu jeg er i danmark, hiver du folk i tisseren og du får penge får det, så er du prosttueret, ligmeget hvad man så kalder anden!

Så kan jeg ud af stregen læse at det har noget med at tabe ansigt, det vil altså sige, at alle os piger der laver annoncer dagligt om at vi hiver folk i blyanten, der taber vi ansigt, i forhold til thaipigerne?

Ser Thaipigerne og deres kundegruppe så ned på os prustitueret, der ikke lægger fingrende imellem om hvad det er vi fortager os?

Er vi ikke ude i noget med dobbeltmoral så det vasker sig?

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Men for længe siden spurgte jeg om hvorfor der var et thaiforum og ikke et generelt forum for udenladske piger, der blev jeg belært om at det Thaierne gør når de giver thaimassage, var noget helt andet end os danske piger, men når man læser anmeldelserne derinde, så er det, ...???

Altså går det hele ud på at at man er prostitueret, men er man thai, så er man det ikke, er man det så kun halvt?

Kom nu jeg er i danmark, hiver du folk i tisseren og du får penge får det, så er du prosttueret, ligmeget hvad man så kalder anden!

Så kan jeg ud af stregen læse at det har noget med at tabe ansigt, det vil altså sige, at alle os piger der laver annoncer dagligt om at vi hiver folk i blyanten, der taber vi ansigt, i forhold til thaipigerne?

Ser Thaipigerne og deres kundegruppe så ned på os prustitueret, der ikke lægger fingrende imellem om hvad det er vi fortager os?

"hiver du folk i tisseren og du får penge får det, så er du prosttueret"

Den redede min fredag :wink:

Måske man skal ud og hives lidt i tisseren i dag!

Redigeret af JK1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest stump

He he. Tak Cherie!

Jeg har selv, mod betaling, elsket med flere hundrede thai prostituerede.  Og jo, de har noget særligt. Tit starter seancen jo med massage, og det er en dejlig overgang. Massagen skaber ofte kemi, hvis den ikke er der i forvejen.

Det med at tabe ansigt, hænger sammen med den thailandske kultur. Man kan stort set gøre alt, så længe man ikke snakker om det, udenfor bollerum eller værelse. Hvis nogen siger, at den thai pige som de sidste to år har skaffet penge til hus i landsbyen, bil, og operation af bezzefars brok, boller sig til pengene, at hun ikke kan tjene så meget på en italiensk pizza restaurant, så så vil både pigen, hendes familie, og den som afslører det hele, tabe ansigt.

Der var et dobbeltmord på Koh Tao, et dykkerparadis for ca 10 dage siden. Thailands militær statsminister, eller måske var det en anden, sagde at mord og voldtægt var så grusom, at det ikke kunne være thailændere som var gerningsmænd. Så de arresterede først nogle burnesiske gæstearbejdere, så en jordomrejsende turist fra vesten. Nu er de så endelig ved at få fat. En er arresteret, med DNA i håret, samme som var i spermen i den dræbte kvinde.

For tre uger siden røg en video kloden rundt. En cambodjansk arbejder på Stranden på en ø ud for Pattaya, sparkede sand på en russisk turist, som lå på et tæppe på offentlig strand. Ejeren af nogle strandbrikse havde betalt leje af den offentlige strand. Så hun blev jaget væk. En politi eller militær mand ville sende fotografen som havde fanget episoden i fængsel. Thailand havde tabt ansigt. Ikke ved at nogen havde sparket sand på en turist, men ved at nogen gjorde det offentligt.

Det er sådan thailændere tænker i Thailand, og på Fyn.  :-P

Er den ved at falde på plads, Cherie. Thailændere kan gøre alt, så længe det ikke bliver afsløret, eller kaldt ved det rette navn. Man kalder absolut ikke en spade for en spade for en spade, i Thailand, på Fyn, eller blandt stedets kunder.

Øv!

Redigeret af stump

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...