Hop til indhold
poulhansen

Anmeldelse af Daniella

Recommended Posts

undskyld...men hvorfor går alle fuldstændig i selvsving når det drejer sig om en piges vægt, eller alder...om vægten siger 57 kg eller 62 kg

det kan da være total underordnet, det er da ikke det der gør en forskel ... :)

 

Nu var det altså fra 58 til over 65 kg - dvs. 7 kg eller ca. 12 % - og det kan være afgørende for om pigen har lidt for megen mave eller er for kraftigt bygget til at f.eks jeg finder det feminint og attraktivt.

 

Men det kan være svært at afgøre, da pigerne normalt lyver om både deres alder og vægt - så har Perz mødt en anden pige, med ca. samme kropsbygning som Daniella, men som kun havde skrevet 52 kg. selvom de måske begge reelt vejer ca. 58 kg - så er det altså nemt at tage fejl, hvis man prøver at sammenligne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg mødt Daniella i Randers, og kan meddele at der ikke er et gram fedt for meget på hende.

Hun er nærmest model smuk, og helt uden deller af nogen art. Velproportioneret til ug med kryds og slange.

57,8 eller 65 . Aner det ikke, og jeg er fuldstændig ligeglad :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hørt Lux - Daniella er i en helt klasse for sig selv! Også efter min mening. Jeg forguder den skønne kvinde og er ret sikker på at rigtigt mange har været vildt meget tilfreds med deres besøg hos hende. Men kemi mellem to mennesker kan jo variere meget og det er naturligvis helt forståeligt, at der kan være forskellige meninger om forskellige oplevelser. Thanks God - at vi har dette forum og kan dele vores oplevelser på godt og ondt, og tak til Daniella der deltager aktivt herinde i debatten. Tænk sig - jeg kan møde pigen herinde og small talk frem og tilbage inden mit næste besøg. Tak for det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må indrømme jeg længe har gået og tænkt på et besøg og er nu ikke skræmt på nogen måde over en eller anden har haft en dårlig oplevelse så håber du forsat kører lidt til fyn endnu ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lad os nu lige holde os til emnet tak. Jeg valgte at dele min anmelelse, fordi der havde været mange posetive, derfor mener jeg også at en dårlig / trist oplevelse også skal deles. Det høre jo heldigvis de få til, så de tlader jo til de fleste får det de ønsker, og det er jo super. Pigen er lækker, ingen tvivl der. Vi er alle mennesker, og der skal 2 til en tango, så jeg siger ikke det er hendes skyld, det kan lige så godt være min, eller en kombination, osv osv. Det kan meget vel, være vi begge havde en dårlig dag, min dag havde været lang, osv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Equilibrium

der skal også være plads til de mindre positive, eller for den sags skyld negative, anmeldelser. EG er ikke et gensidigt rose-board.

 

Daniella har jo også ved at give et 'like' anerkendt at hun finder din beskrivelse af jeres seance fair. 

 

Så du behøver ikke undskylde

Redigeret af Equilibrium

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sandsky

der skal også være plads til de mindre positive, eller for den sags skyld negative, anmeldelser. EG er ikke et gensidigt rose-board.

 

Daniella har jo også ved at give et 'like' anerkendt at hun finder din beskrivelse af jeres seance fair. 

 

Så du behøver ikke undskylde

 

Lige præcis Equilibrium.

 

- Og med Daniellas måde at håndtere den her anmeldelse, har hun bevist sig som en intelligent pige :-P

 

Godt gået Daniella. Jeg tror du får ekstra travlt på lagnerne, pga din måde at håndtere den på :-P

 

Også stor ros til dig Poulhansen. Det var nemlig en sober måde at anmelde lettere negativt på. Der er rigtig mange herinde, Piger såvel som anmeldere, der kunne lære noget af jer begge to.

 

God vind til jer begge. Det her blev i øvrigt mine sidste ord herinde. Nu vil jeg finde på noget bedre at bruge min tid på :-P  :-P

Redigeret af Sandsky

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...