Hop til indhold
poulhansen

Anmeldelse af Daniella

Recommended Posts

besøget er nogle dage siden, men jeg syntes ikke i skal snydes for min anmeldelse af pigen, efter som der har været så mange posetive så syntes jeg min oplevelse også skal med.

 

Jeg valgte at besøge hende ved 19 tiden, og pigen er bestemt en pæn pige, ung, naturlig flot og i starten virkede hun også let at snakke med. Men jeg ved ikke om det var mig, der var lidt mentalt væk den dag, eller om kemien bare ikke rigtig var der. Det var ihvertifalde svært for mig at mærke nogen større interesse, andet end det bare skulle overståes, og i sådan en situation så begynder det også at virke lidt dræbende for stemningen. 

 

Men vi kom da igang, selv om det bestemt ikke var en vidre super sex oplevelse. Hun gjorde hvad hun kunne, og det kan lige så godt være pga mig det ikke helt gik så godt, som det kan være pga hende, eller en kombination, vi er alle trods alt mennesker. 

 

Stedet i Aalborg var bestemt flot, pigen var pæn, og jeg fornemmede også hun faktisk var en sød pige, det var bare som om kemien ikke rigtigt faldt på plads, hvilke jo lige så godt kan være min skyld.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har du et link til pigen :) ?

 

Jeg mistænker lidt det måske er hende fra Randers? "vi er alle trods alt mennesker" kunne godt lyde som hende ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Endelig en der havde samme oplevelse som mig, havde gået og troet jeg havde været helt forkert på den.. Jeg havde nemlig også en ret faecen oplevelse med hende på trods af rigtig mange positive anmeldelser.. Sød pige, dejlig krop (billederne er ægte, dog er de taget fra en god vinkel, så forvent ikke en 60-65 kg model), stram fisse og smuk pige, men det var som om at der var et eller andet som ikke fungerede.. Det blev akavt/bøvet at have sex med hende, så skyndte mig at få det overstået og tog en god snak med hende i stedet for.. Det var super hyggelig, det var det bedste ved besøget, at sidde og hyggesnakke om alting og ingen ting.. Kan du li stille og rolig sex hvor der bliver nusset, så er hun pigen.. Ellers lad være..

PZ

Del dette indlæg


Link til indlæg

Endelig en der havde samme oplevelse som mig, havde gået og troet jeg havde været helt forkert på den.. Jeg havde nemlig også en ret faecen oplevelse med hende på trods af rigtig mange positive anmeldelser.. Sød pige, dejlig krop (billederne er ægte, dog er de taget fra en god vinkel, så forvent ikke en 60-65 kg model), stram fisse og smuk pige, men det var som om at der var et eller andet som ikke fungerede.. Det blev akavt/bøvet at have sex med hende, så skyndte mig at få det overstået og tog en god snak med hende i stedet for.. Det var super hyggelig, det var det bedste ved besøget, at sidde og hyggesnakke om alting og ingen ting.. Kan du li stille og rolig sex hvor der bliver nusset, så er hun pigen.. Ellers lad være..

PZ

Ja overdrivelse fremmer forståelsen .. Men fair nok

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja overdrivelse fremmer forståelsen .. Men fair nok

 

Det er jo photoshop! ;)

Redigeret af Bly

Del dette indlæg


Link til indlæg

Danielle er dejlig. Glem alt det sludder gamle mænd skriver her.

Har været der, og hun er det sødeste smukkeste dejligste nips i branchen.

BBASTA

Del dette indlæg


Link til indlæg

En aboslut værdig humoristisk og mentalt ganske overlegen måde at håndtere en let halvtrist anmeldelse.... og (mindst) et direkte forkerte udsagn på, Daniella - thumbs-up    :)

 

Ganske godt gået

 

 

Redigeret af Equilibrium

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det beklager jeg Daniella, undskyld.. Men det var mit bedste bud.. Men det er så igen også kun 2.2 kg fra jeg havde ret.. Så kan jeg jo skrive, forvent ikke en 57,8 kg model tynd pige..!

Del dette indlæg


Link til indlæg

PerZ

Et godt råd: stop det nu. Du gør dig selv til grin. Opfør dig som en mand i stedet for en lille dreng der lige har fået en lommeregner.

Del dette indlæg


Link til indlæg

PerZ - nu skrev du forvent ikke en 60-65 kilo model ... Der betyder i klart dansk at Danielle må være OVER 65. Det er ikke det at du tager fejl - det sker for os alle - det er mere dit let ynkelige forsøg (med en forkert præmis) på at retfærdiggøre dit skriverier der er ...

Tjah - ynkeligt er nok det mest passende ord..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

undskyld...men hvorfor går alle fuldstændig i selvsving når det drejer sig om en piges vægt, eller alder...om vægten siger 57 kg eller 62 kg

det kan da være total underordnet, det er da ikke det der gør en forskel ... :)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...