Hop til indhold
Guest RasmusL

Studinebaben -- Lealove

Recommended Posts

Guest RasmusL

Du får ingen sygdomme ved at sluge sæd. Det er ihvertfald ikke bevist. Og lægerne er usikre på det område

Pigen kan få herbes ved munden eller klamydia i øjnene. Men det sker virkelig sjælendt.

Det er flere af sygdommene som kan ramme os mænd hvis pigen kort forinden har givet fransk uden gummi til en anden mand som har en sygdom. Og derved overføre den fra mand til mand fx kønsvorter klamydia syfilis mm

Jeg vil tro at det er lidt farligere for os mænd at tage chance med en gang fransk uden gummi. End det er for pigen

Det er sådan som jeg har fået det forklaret. Med mindre pigen selvfølgelig render rundt me et åbent sår i munden

Er jeg helt galt på den. Så høre jeg gerne :)

/Rasmus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Du får ingen sygdomme ved at sluge sæd. Det er ihvertfald ikke bevist. Og lægerne er usikre på det område

Pigen kan få herbes ved munden eller klamydia i øjnene. Men det sker virkelig sjælendt.

Det er flere af sygdommene som kan ramme os mænd hvis pigen kort forinden har givet fransk uden gummi til en anden mand som har en sygdom. Og derved overføre den fra mand til mand fx kønsvorter klamydia syfilis mm

Jeg vil tro at det er lidt farligere for os mænd at tage chance med en gang fransk uden gummi. End det er for pigen

Det er sådan som jeg har fået det forklaret. Med mindre pigen selvfølgelig render rundt me et åbent sår i munden

Er jeg helt galt på den. Så høre jeg gerne :)

/Rasmus

 

Kvinden kan også få klamydia og gonré i halsen, men det er da lige meget! :D;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest RasmusL

Kvinden kan også få klamydia og gonré i halsen, men det er da lige meget! :D;)

Den har jeg ikke hørt før. Har lige googlet og det står der at de kan. Det vidste jeg ikke :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du får ingen sygdomme ved at sluge sæd. Det er ihvertfald ikke bevist. Og lægerne er usikre på det område

Pigen kan få herbes ved munden eller klamydia i øjnene. Men det sker virkelig sjælendt.

Det er flere af sygdommene som kan ramme os mænd hvis pigen kort forinden har givet fransk uden gummi til en anden mand som har en sygdom. Og derved overføre den fra mand til mand fx kønsvorter klamydia syfilis mm

Jeg vil tro at det er lidt farligere for os mænd at tage chance med en gang fransk uden gummi. End det er for pigen

Det er sådan som jeg har fået det forklaret. Med mindre pigen selvfølgelig render rundt me et åbent sår i munden

Er jeg helt galt på den. Så høre jeg gerne :)

/Rasmus

 

Giver en pige en mand ubeskyttet oral sex, er der 50% risiko for smitte (Og ja, det er højt), begge veje, hvis en af dem har klamydia (hvis hun har det i halsen/ eller han har det)

 

Er sexual undervisning en ny ting i skolen? :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Borntofly

Generel debat?

Anmeldelser af Lea har en magisk evne til med tiden at handle om alt andet end hende!

Måske man kan lave en sektion med anmeldelser af Lea og Sugardaters, da de ofte meget hurtigt ender med at handle om alt andet end overskriften ....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest RasmusL

Klamydia kan ikke smitte videre hvis du har det i halsen. Det står der i hvertfald de fleste steder. Og der står os at der kun er en lille smitte risiko ved oral generelt :)

Redigeret af RasmusL

Del dette indlæg


Link til indlæg

Klamydia kan ikke smutte videre fra halsen af. Det står der i hvert fald de fleste steder. Og der står os at der kun er en lille smitte risiko ved oral :)

 

Spørg din læge ;)

Og undskyld afsporing, Lea er en SMUK smuk ung pige, som vist aldrig eller sjældent har haft andet end glade gæster! Jeg syntes altid det er positivt når en pige vælger at stoppe i "rette tid".. God vind fremover til hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du får ingen sygdomme ved at sluge sæd. Det er ihvertfald ikke bevist. Og lægerne er usikre på det område

Pigen kan få herbes ved munden eller klamydia i øjnene. 

 

Generelt råd: Tag ikke mod lægelige råd fra en person der ikke kan stave til "herpes".

 

Undskyld, men når du både staver forkert og skriver noget, der i bedste fald er vildledende, så er det nærliggende at lave sjov med det.

 

At sluge sæd fra en rask mand er selvfølgelig ikke sygdomsfremkaldende. Men hvis vi taler om smitteveje for infektionssygdomme, så er der en del sygdomme, der kan smitte via sæd og kontakt til slimhinder, som der er i mund, svælg og hals. Lægerne er ikke usikre.

 

Specifikt for hiv har der dog tidligere været tvivl, men det mener jeg ikke der er længere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Klamydia kan ikke smitte videre hvis du har det i halsen. Det står der i hvertfald de fleste steder. Og der står os at der kun er en lille smitte risiko ved oral generelt :)

 

De fleste troværdige steder står der, at risikoen er lille. Der står ikke at det "ikke kan smitte videre". Ellers må du bakke det op med et link.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

Klamydia kan ikke smitte videre hvis du har det i halsen. Det står der i hvertfald de fleste steder. Og der står os at der kun er en lille smitte risiko ved oral generelt :)

Hej Rasmus du kan læse denne artikel. Det giver et svar på din fejl antagelse.

 

http://www.klikk.no/helse/velvare/sexogsamliv/article790162.ece

 

Og beklager også afsporingen. og god vind fremover Lea. Må du få et lykkeligt og langt liv.

 

God lørdag.

 

KK

Redigeret af kanonkongen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest RasmusL

De fleste troværdige steder står der, at risikoen er lille. Der står ikke at det "ikke kan smitte videre". Ellers må du bakke det op med et link.

Så hvis man for stavet forkert så kan man ikne have ret?? Det var da en tosset holdning.

Sex og samfund http://www.sexogsamfund.dk/Default.aspx?id=30039

Kan ikke smitte videre fra hals

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Så hvis man for stavet forkert så kan man ikne have ret?? Det var da en tosset holdning.

Sex og samfund http://www.sexogsamfund.dk/Default.aspx?id=30039

Kan ikke smitte videre fra hals

 

Ja det lyder, som en helt tosset holdning at beklikke folks troværdighed fordi de har begået en enkelt eller 2 stavefejl.    ;)

Redigeret af titman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så hvis man for stavet forkert så kan man ikne have ret?? Det var da en tosset holdning.

Sex og samfund http://www.sexogsamfund.dk/Default.aspx?id=30039

Kan ikke smitte videre fra hals

 

Tak. Nu var det jo din anden påstand om ufarligheden af at sluge sæd, hvor jeg benyttede lejligheden til at lave sjov med "herbes". Men det er fint, at der er en troværdig side, som bakker op om dit udsagn om klamydia.

Nu snublede jeg over den her også:

http://www.sexfordig.dk/guides/sexsygdomsguide/klamydia

 

Det er lidt overraskende, for der er jo tale om slimhindekontakt.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er sgu da utroligt som I bare ikke kan lade tråde om mig omhandle hvad sagens kerne egentlig er.... ;)

Tak Ida Sunshine og KK :) I er søde, er I. Hav det dejligt, og pas på dig selv, Ida.

Knus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest F. Underwood

Lea var en meget sød pige og ja et lidt kortvarigt forløb i massagebranchen, hvilket jeg er enig i ikke nødvendigvis er en dum ide fra hendes side.

God vind fremover til Lea.

Til vi andre er debatten om megafransk bestemt meget vigtigt. For mit eget vedkommende er jeg egentlig glad for ikke længere at blive fristet over evne. I det lange løb er ubeskyttet oralsex i prostitutionssammenhæng risikabelt selvom det er lækkert for manden og indbringende for kvinden.

F. Underwood

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er sgu da utroligt som I bare ikke kan lade tråde om mig omhandle hvad sagens kerne egentlig er.... ;)

 

 

Det gælder alle tråde om alle piger - ikke kun dig  :-P

 

Held og lykke! Og tak for den underholdning du var anledning til - for mig desværre kun herinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...