Hop til indhold
MrRamlosa

ADVARSEL DE TAGER DINE PENGE

Recommended Posts

Guest Gaffer

Jævnfør beregningen jeg har stillet op, hvad vil du mene er mest seriøst?

  1. En meget negativ eller meget positiv anmeldelse, som fylder en enkelt linje, lavet af en med kun det samme indlæg.
  2.  En meget negativ eller meget positiv anmeldelse, af en der har mange indlæg af anmeldelser, som både er positive, negative og neutrale.

Er det fordi du ikke har tænkt så langt, at du stiller spørgsmålet?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kunne jo godt komme til at tænke, at nogen tager diskussion for diskussionens skyld. En simpel klokke klar advarsel fylder nu 3 sider, hvor man berører emner som troværdighed m.v. - og blot hakker lidt på hinanden. Blot stof til eftertanke, og hvorfor ikke lukke tråden nu – budskabet er forstået..

Den fes så på ingen måder ind, kan jeg se. Må udtrykke budskabet for kryptisk.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Din ven fra ordensmagten har vist glemt, han skal ud at bevise, der er sket noget ulovligt. Da der kun var 2 tilstede da pengene skiftede ejer, ender det som påstand mod påstand

Hej Mr. Swing King    :)

Ordensmagten får da opklaret en lang række bedragerisager, så vidt jeg ved,  og hvis flere uafhængige (vidner) fortæller den samme historie, så må der jo være noget om snakken,  så mon ikke der så også sker domsfældelse i en sådan sag ?

Men du har ret, hvis folk bare bliver ved med at tie!!  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...