Hop til indhold
MrRamlosa

ADVARSEL DE TAGER DINE PENGE

Recommended Posts

Hej,

nej faktisk ikke synes jeg, det jo en fornemmelse han føler, de faktiske ikke gjort noget, de kunne faktiske være vagter!

er det forstået rigtigt, du valgte selv at gå*? efter du smidt pengene? eller gjorde pige tegn til ikke at ville levere ydelse?

 

jeg mere forvirret på det svar

prøvemanden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold da op en omgang jeg fik skabt.

 

At Gaffer ikke tror på mig er hans sag. Jeg lagde noget op som jeg troede var brugbart for alle...men skal da lige tænke mig om en anden gang hvis det gør at der skal kommenteres så meget på dette.

Men for at udpensle spørgsmål:

Jeg kom natten mellem Lørdag d. 6/9 og søndag d. 7/9 til hotel La Tour i den forventning om at jeg skulle have sex. Havde tidligere på dagen ringet til nr og snakket med en "chauffør" som bad mig ringe senere.

Jeg kommer frem og kommer ind i et værelse. Her bliver jeg mødt af en pige; nej ikke hende på billederne, det havde jeg heller ikke forventet. (Er som sagt kun ny kommentar skriver, men ikke ny i at besøger pigerne). Efter at have afleveret penge til pigen går hun over til vinduet for at trække for. Jeg tager mit tøj af og står i Adamskostume da døren bliver låst op, og en noget større fyr end mig (jeg er en llille fyr med briller) som råber "at hvad fanden laver jeg her" og til pigen "hvad laver du?" Hun siger halv smilende "undskyld skat" Jeg bliver bedt om at gå, Han truer mig ikke, men jeg skal ikke tænke to gange før jeg får bukser på og løber ud med skjorten og sko i hånden.

Smart trick kan jeg da godt se.

Jeg er egentlig lidt ked af at man skal mistænklliggøres herinde når man skriver en advarsel. Det var blot ment som en hjælp til andre. Jeg vil nu tænke mig om før jeg gør det igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Tak for din advarsel MrRamlosa, bliv endelig ved med at skrive. Din advarsel har formentlig reddet andre mænd fra lignende oplevelser og forhåbentlig gjort at de fik færre penge ud af deres nummer end hvad de har håbet på.

Hvis man er kritisk overfor en anmeldelse kan man jo spørge lidt ind til den pænt fremfor straks at hentyde til at anmelderen er utroværdig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold da op en omgang jeg fik skabt.

 

At Gaffer ikke tror på mig er hans sag. Jeg lagde noget op som jeg troede var brugbart for alle...men skal da lige tænke mig om en anden gang hvis det gør at der skal kommenteres så meget på dette.

Men for at udpensle spørgsmål:

Jeg kom natten mellem Lørdag d. 6/9 og søndag d. 7/9 til hotel La Tour i den forventning om at jeg skulle have sex. Havde tidligere på dagen ringet til nr og snakket med en "chauffør" som bad mig ringe senere.

Jeg kommer frem og kommer ind i et værelse. Her bliver jeg mødt af en pige; nej ikke hende på billederne, det havde jeg heller ikke forventet. (Er som sagt kun ny kommentar skriver, men ikke ny i at besøger pigerne). Efter at have afleveret penge til pigen går hun over til vinduet for at trække for. Jeg tager mit tøj af og står i Adamskostume da døren bliver låst op, og en noget større fyr end mig (jeg er en llille fyr med briller) som råber "at hvad fanden laver jeg her" og til pigen "hvad laver du?" Hun siger halv smilende "undskyld skat" Jeg bliver bedt om at gå, Han truer mig ikke, men jeg skal ikke tænke to gange før jeg får bukser på og løber ud med skjorten og sko i hånden.

Smart trick kan jeg da godt se.

Jeg er egentlig lidt ked af at man skal mistænklliggøres herinde når man skriver en advarsel. Det var blot ment som en hjælp til andre. Jeg vil nu tænke mig om før jeg gør det igen.

Hvis du havde skrevet alt det her til at begynde med, så var der ingen, der brokket sig - tværtimod.

Del dette indlæg


Link til indlæg

... Og undrer mig i øvrigt over, at når du har sådan en dårlig oplevelse d. 7/9, som vi skal advares så hurtigt som muligt imod, at du kun har tid til at skrive en enkelt linje i versaler - så venter du til den 19/9 med at lægge den på Eroguide. Tænk på, hvor mange der er plumpet i her, i løbet af de små to uger, der er gået.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold da op en omgang jeg fik skabt.

 

At Gaffer ikke tror på mig er hans sag. Jeg lagde noget op som jeg troede var brugbart for alle...men skal da lige tænke mig om en anden gang hvis det gør at der skal kommenteres så meget på dette.

Men for at udpensle spørgsmål:

Jeg kom natten mellem Lørdag d. 6/9 og søndag d. 7/9 til hotel La Tour i den forventning om at jeg skulle have sex. Havde tidligere på dagen ringet til nr og snakket med en "chauffør" som bad mig ringe senere.

Jeg kommer frem og kommer ind i et værelse. Her bliver jeg mødt af en pige; nej ikke hende på billederne, det havde jeg heller ikke forventet. (Er som sagt kun ny kommentar skriver, men ikke ny i at besøger pigerne). Efter at have afleveret penge til pigen går hun over til vinduet for at trække for. Jeg tager mit tøj af og står i Adamskostume da døren bliver låst op, og en noget større fyr end mig (jeg er en llille fyr med briller) som råber "at hvad fanden laver jeg her" og til pigen "hvad laver du?" Hun siger halv smilende "undskyld skat" Jeg bliver bedt om at gå, Han truer mig ikke, men jeg skal ikke tænke to gange før jeg får bukser på og løber ud med skjorten og sko i hånden.

Smart trick kan jeg da godt se.

Jeg er egentlig lidt ked af at man skal mistænklliggøres herinde når man skriver en advarsel. Det var blot ment som en hjælp til andre. Jeg vil nu tænke mig om før jeg gør det igen.

Hey

Hvad ligger der overfor det der hotel?

Som jeg læser Ramløses indlæg, virker det som om at gardintrækkerriet, er et signal, der gives...?

Så er der en ting jeg undre mig lidt over, det er at hun har en side6 profil, der betaler man for en månede af gangen...det kan man kun have hvis man har min. 2 annoncer i om ugen i den skrevne udgave af travbladet, Har hun det?

Nu har Ramløse uddybet sin "anmeldelse" ellers ville jeg på det kraftigste give Gaffer ret, med at jeg meget nødigt ville have min forretning ødelagt af en enkelt linje af en førstegangsskriver.

Cherie...Hex af Guds Nåde!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er parkeringsplads..

Hun lavede også et signal med gardinet da jeg var der, dog var vi færdige.. Men det var tydeligt at de var på vej til værelset..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

@ Cherie

Ja hun har meget ofte en annonce i EB. Jeg kigger annoncerne igennem cirka hver anden dag og jeg mener hun har en annonce i stort set hver gang jeg har kigget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

... Og undrer mig i øvrigt over, at når du har sådan en dårlig oplevelse d. 7/9, som vi skal advares så hurtigt som muligt imod, at du kun har tid til at skrive en enkelt linje i versaler - så venter du til den 19/9 med at lægge den på Eroguide. Tænk på, hvor mange der er plumpet i her, i løbet af de små to uger, der er gået.

 

Det kan jeg hurtigt fortælle dig:

De havde annoncen i fredag/lørdag den weekend. Søndag var den væk. Jeg lagde så mærke til den igen da jeg skrev advarsel. Troede ikke de var dumme nok til at gøre det igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan jeg hurtigt fortælle dig:

De havde annoncen i fredag/lørdag den weekend. Søndag var den væk. Jeg lagde så mærke til den igen da jeg skrev advarsel. Troede ikke de var dumme nok til at gøre det igen.

Ok, det var en god forklaring. Fremover skal jeg ikke stille dig den slags spørgsmål. Jeg undskylder at jeg borede i det, og håber at du ikke har mistet enhver interesse i at skrive anmeldelser herinde. Jeg tager dog næppe til Jylland i forbindelse med glædespiger, medmindre det er et helt exceptionelt arrangement.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lubovnik

Jeg er egentlig lidt ked af at man skal mistænklliggøres herinde når man skriver en advarsel. Det var blot ment som en hjælp til andre. Jeg vil nu tænke mig om før jeg gør det igen.

 

Tak for din advarsel. Rigtig fint at du fortæller om din grimme oplevelse, så vi andre kan undgå at havne i den suppedas...

 

Hold dig endelig ikke tilbage med at skrive en anden gang.

 

Tonen kan nogle gange være lidt hård herinde, fordi der desværre er så meget fup og bedrag i dette her hjørne af tilværelsen. Så der opstår sådan en vis mistænksomhed overfor alt nyt og overfor førstegangsskribenter. Til tider berettiget, men til andre tider helt uberettiget.

 

Specielt var det brugbart at få din lidt mere udførlige beretning - for nu ved vi at de har brugt Latour og bruger det trick med gardinet.

 

Hvis de er smarte flytter de selvfølgelig rulleforretningen til anden lokalitet og anden annonce og andet telefonnummer. 

 

Derfor er det nok en god ide at indprente sig deres tekst og være på vagt over for noget der lugter derhenad. 

Redigeret af Lubovnik

Del dette indlæg


Link til indlæg

"Hmm så en Brugers første indlæg skal være et positivt et af slagsen før han/hun er troværdig?"

 

Næ, den skal bare være begrundet og ikke kun et udråb i versaler.

Hvis du er dybt utilfreds med, at vi andre prøve at skrive ordentlige anmeldelser, så hold dig til Twitter.

Redigeret af Louie De Palma

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lubovnik

Indsætter lige annonceteksten her, så den ikke går tabt når de nedlægger annoncen.

 

Mit navn er Trine jeg er en fræk rødhåret Dansk studerende kvinde på 21 der er på et super frækt gæstevisit i Århus fredag og helt frem til mandag morgen mine bryster er store frække D skåls bryster jeg har en fræk pariser røv og en glat barberet stram mis der elsker at blive forkælet .jeg tilbyder alle de 4 frække sengekants oplevelser min vægt siger 55 kg . Du har nu chancen for at komme og hygge med mig i helt private og diskrete omgivelser her i Århus ellers kan jeg komme til dig køre hele Jylland så ring til mig på Tlf 60328208 Jeg kan besøges 24 timer i døgnet
Modtager
Mænd, Par, Handicappede

Kontakt
Telefon: 60 32 82 08

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

"Hmm så en Brugers første indlæg skal være et positivt et af slagsen før han/hun er troværdig?"

 

Næ, den skal bare være begrundet og ikke kun et udråb i versaler.

Hvis du er dybt utilfreds med, at vi andre prøve at skrive ordentlige anmeldelser, så hold dig til Twitter.

 

Nu ved jeg jo ikke om du lige har suttet på en Sur Citron, men du jo nok passe lidt på med at putte ord i munden på folk ;).

Jeg har aldrig sagt jeg var "dybt utilfreds"... eller for den sags skyld sagt at jeg var utilfreds.

Jeg stillede bare et spørgsmål :P.

Hvis det var forkert af mig, så siger jeg da mange gange undskyld.

 

Og var hans anmeldelse ikke begrundet?

Hvis han oplevede det han skrev om(og er jo ingen grund til at tro han lyver), så er den da begrundet nok.

 

Ja manden burde jo nok ikke have brugt "All Caps"... men det sker jo.. Er ikke verdens undergang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kunne jo godt komme til at tænke, at nogen tager diskussion for diskussionens skyld. En simpel klokke klar advarsel fylder nu 3 sider, hvor man berører emner som troværdighed m.v. - og blot hakker lidt på hinanden. Blot stof til eftertanke, og hvorfor ikke lukke tråden nu – budskabet er forstået..

Redigeret af Helot

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige en slutkommentar herfra. Det er en dårlig ide at starte en overskrift med "Advarsel" eller "Hvem har besøgt hende her?" da det gør det lidt svært at søge på den pågældende.

 

En bedre overskrift ville have f.eks have været: "Trine 21, Århus, tlf.  Tlf 60328208"

 

og så med store typer nede i teksten ADVARSEL + en lidt mere udførlig beskrivelse af hændelsesforløbet, men skriver man via sin smartphone, kan det være en langsommelig affære at gøre det udførligt og man må vælge at gøre det kort, for i det mindste bare at få budskabet ud og få folk til at undlade at blive lokket i den samme fælde.

 

Hvis en anden kigger på annoncen og f.eks vil søge på på Trine, giver det umiddelbart ikke nogen brugbare resultater, hvorimod tlf. nummeret er mere unikt - se f.eks Prøvemandens henvisning:

 

 

Men tlf. nummeret alene, siger som regel ikke noget - og er også svært at huske, hvis man ikke lige kan forbinde det med Trine 21 år - og så at hun opererer i Århus.

 

Fremfor tlf. nr. kan adressen også bruges, hvis den ellers må bringes! - kræver at annoncøren selv opgiver den i annoncen eller på tlf. svarer.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Her er hvad der kom ud af at drøfte sagen diskret med en god ven fra ordensmagten - uden at nævne navne eller lignende: 

 

Det kunne være værd at anmelde det skete til ordensmagten, da der formentlig er tale om "tricktyveri" i et ukendt omfang, og måske kan der også være tale om røveri, hvis der har været tale om fremsat trusler eller lignende!

Selvfølgelig er det med beklemthed at skulle gå til ordensmagten og anmelde, hvad der er sket, men husk at politiet har tavshedspligt og fortæller derfor ikke til nogen udenforstående, hvad der er sket, og man kan evt. bede om ikke at få tilsendt den skriftlige anmeldelse.   Hvis der er er grundlag for at rejse tiltale i retten, så bliver man indkaldt som til at vidne og fortælle, hvad der er sket, hvilket selvfølgelig også være ubehageligt!  Men der vil næppe være nogen til stede, som kender èen fra det virkelige liv. Og selv om journalister evt. skulle være til stede og skrive om sagen i aviserne, så må de ikke nævne navne på vidner og lignende!  Så alt i alt er der ikke så stor risiko ved at møde om og vidne!

Ved ikke at anmelde noget........eller i det mindste "tippe politiet", så vil parret uden tvivl fortsætte med at gøre det......og hvem ved, måske har de mere på samvittigheden end denne form for fremgangsmåde........æblet falder jo sjældent langt fra stammen!!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey

Hvad ligger der overfor det der hotel?

Som jeg læser Ramløses indlæg, virker det som om at gardintrækkerriet, er et signal, der gives...?

Så er der en ting jeg undre mig lidt over, det er at hun har en side6 profil, der betaler man for en månede af gangen...det kan man kun have hvis man har min. 2 annoncer i om ugen i den skrevne udgave af travbladet, Har hun det?

Nu har Ramløse uddybet sin "anmeldelse" ellers ville jeg på det kraftigste give Gaffer ret, med at jeg meget nødigt ville have min forretning ødelagt af en enkelt linje af en førstegangsskriver.

Cherie...Hex af Guds Nåde!!!

 

 

Overfor La Tour ligger enten Receptionen hvilket det nok ikke har været. De piger der plejer at bruge motellet bruger de værelser der ligger ud mod Vandtårnet da de er det mest diskrete.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Her er hvad der kom ud af at drøfte sagen diskret med en god ven fra ordensmagten - uden at nævne navne eller lignende: 

 

Det kunne være værd at anmelde det skete til ordensmagten, da der formentlig er tale om "tricktyveri" i et ukendt omfang, og måske kan der også være tale om røveri, hvis der har været tale om fremsat trusler eller lignende!

Selvfølgelig er det med beklemthed at skulle gå til ordensmagten og anmelde, hvad der er sket, men husk at politiet har tavshedspligt og fortæller derfor ikke til nogen udenforstående, hvad der er sket, og man kan evt. bede om ikke at få tilsendt den skriftlige anmeldelse.   Hvis der er er grundlag for at rejse tiltale i retten, så bliver man indkaldt som til at vidne og fortælle, hvad der er sket, hvilket selvfølgelig også være ubehageligt!  Men der vil næppe være nogen til stede, som kender èen fra det virkelige liv. Og selv om journalister evt. skulle være til stede og skrive om sagen i aviserne, så må de ikke nævne navne på vidner og lignende!  Så alt i alt er der ikke så stor risiko ved at møde om og vidne!

Ved ikke at anmelde noget........eller i det mindste "tippe politiet", så vil parret uden tvivl fortsætte med at gøre det......og hvem ved, måske har de mere på samvittigheden end denne form for fremgangsmåde........æblet falder jo sjældent langt fra stammen!!

Din ven fra ordensmagten har vist glemt, han skal ud at bevise, der er sket noget ulovligt. Da der kun var 2 tilstede da pengene skiftede ejer, ender det som påstand mod påstand

Del dette indlæg


Link til indlæg

Puds nu lige brillerne i anden end leverpostej du :geek: Spørgsmålet mangler godt nok et spørgsmålstegn, men det er der, endda i aller første linje.

Sandhedsorakel vil jeg ikke betegne nogen her som, men sandsynligheden for en vis form for troværdighed stiger i anden potens med antal indlæg.. efter mine grundige efterregninger.

 

 

 

Så de første x antal anmeldelser fra evt brugere kan man ikke rigtigt tage seriøst??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...