Hop til indhold
Dick Princess

Så er vi på den igen ;) som lovet

Recommended Posts

Guest Nybegynder Djurs

Uha Daniella, du vækker nogle dejlige sommerminder til live ;)

Kommer da helt til at længes tilbage til dig..... det må jeg vist snart have gjort noget ved ;)

 

Kan du også have en fortsat god dag :) :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Nille……NEJ TAK

 

​Daniella………. DON´T STOP LET THEM KEEP COMING

 

Det er godt nok nogle billeder efter min smag :-) nå ja også en ganske nydelig pige der er på dem, ser det ud til 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kunne vi ikke få lige så meget gang i denne tråd med pigernes selfies, som i tråden med asian nam nam :-P

 

Alt andet end de billeder pigerne ellers professionaliserer deres markedsføring med :wink:

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nille……NEJ TAK

​Daniella………. DON´T STOP LET THEM KEEP COMING

Det er godt nok nogle billeder efter min smag :-) nå ja også en ganske nydelig pige der er på dem, ser det ud til

Man skulle tro at du lige havde besøgt hende for nyligt :p

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Man skulle tro at du lige havde besøgt hende for nyligt :P

Det er nu ikke tilfældet :-)

Men værdsætter kunst

Del dette indlæg


Link til indlæg

God daiiiiimn   temperaturen steg lige til omkring de 400 grader her i undertegnedes krop:)

For dævlen hvor ser du dejlig ud smukke, måske man skulle ligge en lille indkøbstur forbi Randers inden for den nærmeste fremtid;) Jeg løber nemlig snart tør for kaffefiltre:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mums Daniella.

Din tur SEM :-)

Venligst

French

PS: Daniella, du burde udfordre SEM til at lægge et par selfies op her, og give SEM retten til at sende udfordringen videre :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

Mums Daniella.

Din tur SEM :smile:

Venligst

French

PS: Daniella, du burde udfordre SEM til at lægge et par selfies op her, og give SEM retten til at sende udfordringen videre :smile:

He, he French din gavtyv... :)

 

Du er da fuld af gode ideer, hva?! ;)

 

Meen vil da overveje... Altså sådan helt uselvisk og uden tanke på at jeg kunne være det mindste exhibitionistisk... :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mums Daniella.

Din tur SEM :-)

Venligst

French

PS: Daniella, du burde udfordre SEM til at lægge et par selfies op her, og give SEM retten til at sende udfordringen videre :-)

God ide! En Selfie Faceoff!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Daniella dine selfies er super lækre, men de slår ikke den virkelige udgave :wub:  Glæder mig til at stafetten kommer til Claire :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Claire

Det er iøvrigt sjovt hvad der tiltrækker de forskellige, jeg bliver helt hot af Danis lange blonde hår. Woup!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er iøvrigt sjovt hvad der tiltrækker de forskellige, jeg bliver helt hot af Danis lange blonde hår. Woup!

Det er du ikke ene om. Lækkert hår tænder også mig en hel del.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...