Hop til indhold
Louie De Palma

Smuk Enlig Mor

Recommended Posts

Hun er da helt sikkert en dejlig pige og dum er hun da hellere ikke, når hun kan få en mand til at tro at han næsten ikke skal betale...lur mig om hun ikke smiler lidt, når hun har lukket døren efter ham :wink:

 

Som sædvanlig, synes jeg, at din replik er et spadestik ved siden af.

Del dette indlæg


Link til indlæg

.... Smuk Enlig Mor bor, hvor kragerne vender - i københavnsk forstand - 10 km fra Odense centrum.

 

Hvor der er vilje, er der vej!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja der er nogle som rejser flere tusinde km for et knald :D

 

Præcis.

Visse folk tager jo helt ned til Hermann Fisser for at påbegynde rejsen :D :D :P :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som sædvanlig, synes jeg, at din replik er et spadestik ved siden af.

 

Så er alt jo ved det gamle, BX..så vrøvl du bare videre i jeres "hyggeklub", men et godt råd...sluk din computer, gå ud og træk noget frisk luft i 30 min, gå ind igen og fortæl mig så hvorfor mit "spadestik" var forkert, ellers er det svært at tage dig seriøst.

Redigeret af Nummer7

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er I begyndt at slås om SEM :lol:

Det tør vi ikke - det har hun nemlig garanteret en mening om selv. Man håber bare, at hun foretrækker ens Eau de Cologne og dårlige vittigheder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg snakker mere om Thailand :P

 

Jeg er sikker på, at Herr Fisser også arrangerer rejser til thailandske fisser :P :P :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

@X - og lidt @Nil og en smule @Lou

Jeg ved godt, at jeg måske får ørerne lidt i maskinen nu. Men jeg går ikke i graven uden at have sagt min mening. Derfor:

I har virkelig bidraget med meget godt her på EG, men jeg synes at jeg aner en tendens til, at I med jeres indlæg her i tråden er med til at afspore en ellers superfin anmeldelse skrevet af Lou.

Det er sådan noget, det gør mig træt af at klikke på og læse anmeldelser.

Og det er sådan noget, der gør, at jeg mindre og mindre gider at anmelde en GP, jeg har mødt.

Venligst - og i bedste mening

French

Redigeret af frenchlover1
  • Synes godt om 9

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

Ja så oprandt dagen, hvor jeg også lige skulle prøve det fynske fænomen.

Og hvad skal man sige om sådan et menneske? Hvis der findes engle på jord, så må hun være én af dem.

Hun har et enestående smukt sind og en fuldkommen uselvisk tankegang, så jeg kan godt forstå, at så mange herinde er blevet forelsket i hende. Det var jo også det, der gjorde mig nysgerrig.

Anyway, hun er et morgenmenneske, og jeg er et aftenmenneske (på grund af mit job). Hun SMS'er mig kl. 5:27 - om morgenen! - om adressen, og jeg vakler ned på perronen til min 3 timers togtur. Så der er ikke nogen herinde, der skal sige at jeg ikke tager mine fornøjelser

Hvor er det skønt at møde sådan en engel!!!

Kæreste Louie;)

Tusinde tak for dine dejlige og hjertevarme ord...

En engel ved jeg nu ikke, om jeg er - kan vist også være det modsatte... :wacko:

- Og uselvisk..? Hmm... Hvad er jeg så, hvis jeg ønsker dit besøg på ny..? :D

Der var engang en (h)vis mand der sagde: "At rejse er at leve..."...

- Håber din hjemrejse var god, og at du landede blødt... :)

Krammer fra SEM

Redigeret af Equilibrium

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Equilibrium

SEM har ikke selv henvendt sig, det her er af egen drift.

Lad være med at 'blære' jer med private oplysninger om pigerne.

Det er ikke alle der ønsker/accepterer den slags.

Det er I denne samnenhæng fløjtede ligegyldigt hvor hvilken by pigen kommer fra og hvad hun eventuelt måtte foretage sig udenfor lagensktiviteterne.

Redigeret af Equilibrium
  • Synes godt om 6

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Louie De Palma sagde den 12 Sept 2014 - 9:55 PM:

Jeg skriver ikke private oplysninger på et åbent forum om nogen. Smuk Enlig Mor er en stærk kvinde, der har styr på sit liv. Det handler om sex og at prøve nogen ting af. Og hun er ikke interesseret i penge, men de er jo adgangsbilletten til at få oplevelser med spændende folk som mig. Ok, det lyder måske lidt grotesk.

- Nej, ikke tandlæge i øvrigt, meget mere avanceret!

 

 

Det er (naturligvis) en meget positiv anmeldelse af SEM, og rigtig fint med det. :)

 

Men jeg synes faktisk også at du plapre lidt, og at du rent faktisk skriver private ting, måske ikke helt direkte, men meget tæt på. :oops:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok, jeg skrev måske nok for meget. Hvis Equilibrium har lyst til at slette noget, så er det fint med mig.

 

Men hvilken landsdel en pige kommer fra - eller bydel i København - er ikke en ligegyldig oplysning i denne sammenhæng. Jeg blev f.eks. først nysgerrig med hensyn til SEM, da hun skrev at hun var fra Jylland, og sådan tror jeg at flere har det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg må anmode om at man holder sig til strengens emne, andre forhold kan debatteres i generel debat, og personlig pingpong bedes man holde ude af anmeldelserne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

SEM har ikke selv henvendt sig, det her er af egen drift.

Lad være med at 'blære' jer med private oplysninger om pigerne.

Det er ikke alle der ønsker/accepterer den slags.

Det er I denne samnenhæng fløjtede ligegyldigt hvor hvilken by pigen kommer fra og hvad hun eventuelt måtte foretage sig udenfor lagensktiviteterne.

 

der er jo nogen der kun har det i munden, og så er der nogen der har et normalt liv...heldigvis for det  :)

 

om det er noget der gavner pigen..næppe, ikke for mit vedkommende noget der giver anledning til et besøg ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Smuk Enlig Mor er stoppet og tråden lukkes

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...