Hop til indhold
Louie De Palma

Smuk Enlig Mor

Recommended Posts

Ja så oprandt dagen, hvor jeg også lige skulle prøve det fynske fænomen.

Og hvad skal man sige om sådan et menneske? Hvis der findes engle på jord, så må hun være én af dem.

Hun har et enestående smukt sind og en fuldkommen uselvisk tankegang, så jeg kan godt forstå, at så mange herinde er blevet forelsket i hende. Det var jo også det, der gjorde mig nysgerrig.

Hvis bare man var rendt ind i hende, inden hun stiftede familie og fik børn ... men den slags tanker har vi jo alle sammen en masse af.

Hun er slank, solbrun og køn - en MILF - og som udlever sin seksualitet, når det passer ind.

Anyway, hun er et morgenmenneske, og jeg er et aftenmenneske (på grund af mit job). Hun SMS'er mig kl. 5:27 - om morgenen! - om adressen, og jeg vakler ned på perronen til min 3 timers togtur. Så der er ikke nogen herinde, der skal sige at jeg ikke tager mine fornøjelser seriøst!

Da jeg omsider når frem, er det øjeblikkeligt yderst intimt. Efter det første tungekys, spørger hun, om jeg ikke lige skal på toilettet, og det tager jeg som et hint om at gå i bad - det gør jeg så. Hun bliver dog lidt overrasket over, at jeg kommer nøgen ud, men så må hun jo bare også bare smide klunset.

Så gnaver hun gren som en drøm og jeg har tunge og fingre oppe i hende en del tid, det bliver hun våd af med det samme. Og sutter sine safter af mine fingre med stor fornøjelse.

Hun rider mig et par gange, og jeg tager hende doggy, indtil vi begge er gennemblødt af sved.

Afslutningsvis slutter jeg med megafransk.

Selv om hun er det sødeste menneske jeg har mødt, vil jeg dog for en god - Eroguide -ordens skyld sige, at hun er en MILF, hvilket selvfølgeligt er en anderledes oplevelse end de 18-25, jeg normalt knalder med.

Bagefter var der en masse hyggesnak, om private forhold og problemer, købesex i Tyskland og hvad der ellers kom på banen. Hun hadede, når jeg lagde de aftalte 3000 på kommoden, men sådan er det jo, og jeg er en forhærdet sjæl! Hun gør det ikke for penge, og går ikke op i dem - og kommer om få år til at tjene mere end de fleste af os andre, i sig civile karriere[ (retter Equilibrium )/size]

Hvor er det skønt at møde sådan en engel!!!

Redigeret af Equilibrium
  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Hvis bare man var rendt ind i hende, inden hun stiftede familie og fik børn ... men den slags tanker har vi jo alle sammen en masse af.

 
Hun er slank, solbrun og køn - en MILF der har fået to børn - og som udlever sin seksualitet, når det passer ind i studierne.
 
Anyway, hun er et morgenmenneske ..........

 

Hæhæ, Louie.

 

Tusind tak for en god og positiv anmeldelse. Ja, hvis man nu bare .... og hvis man nu havde ..... og hvis man nu ... Hold da kæft, hvor er jeg mange gange rendt ind i den tankegang.

 

Men det gjorte - eller navnlig - det ugjorte, kan jo ikke gøres om igen.

En sådan milf'er, der efterhånden ved, hvad det drejer sig om, må da være guld værd. Er SEM overhovedet blevet negativt anmeldt?

 

Mit indtryk af glædespiger er, at de står sent op. Her er der måske en glædelig undtagelse?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun gør det ikke for penge, og går ikke op i dem - og kommer om få år til at tjene mere end de fleste af os andre, .

Hvor er det skønt at møde sådan en engel!!!

Tak for beretningen, dejlig at du mødte en engel :D

Det var en interessant kommentar med at hun kommer til at tjene flere penge end os andre :P

Man undres hvad hun studerer... E: Men det kommer jo sådan set ikke på nogen som helst måde os ved, Nille - så derfor slettede jeg det...

Redigeret af Equilibrium

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var en interessant kommentar med at hun kommer til at tjene flere penge end os andre :P

Man undres.. :P

Jeg tror faktisk, at hun studerer "menneskekundskab" :), og her er må hun da snart være udlært :) Redigeret af Equilibrium
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skriver ikke private oplysninger på et åbent forum om nogen. Smuk Enlig Mor er en stærk kvinde, der har styr på sit liv. Det handler om sex og at prøve nogen ting af. Og hun er ikke interesseret i penge, men de er jo adgangsbilletten til at få oplevelser med spændende folk som mig. Ok, det lyder måske lidt grotesk.

Redigeret af Equilibrium

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Hun hadede, når jeg lagde de aftalte 3000 på kommoden

 

 

Hvorfor udfriede du hende så ikke for den pinsel og stoppede pengene i lommen igen, din onde mand;-)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror du hun har lært at forstå en mand ?

 

Ja, men næppe dig :P :P :P :P :P

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest F. Underwood

Hun virker som en dejlig pige når man læser omtalen af hende og også hendes egne indlæg. Men vi taler altså om købesex og ikke ægte kærlighed selv ikke i tilfældet SEM. Hun har gæster/elskere men jo altid mod betaling og annoncerer på et site for købesex.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kørte du fra Fyn for at besøge hende på Sjælland? ;-)

Redigeret af Equilibrium

Del dette indlæg


Link til indlæg

Næ, jeg kørte fra hinsidan for at møde hende i Odense: 3 timer hver vej. Der er ikke nogen, der skal skyde mig i skoene, at jeg er doven. Det havde været nemmere og billigere at tage på Artemis i Berlin.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Næ, jeg kørte fra hinsidan for at møde hende i Odense: 3 timer hver vej. Der er ikke nogen, der skal skyde mig i skoene, at jeg er doven. Det havde været nemmere og billigere at tage på Artemis i Berlin.

 

Det er hurtigere at komme til Berlin :P

 

Du er langsom Louie, det tager max 1,5 time i bil til Odense fra Staden :P

Redigeret af Nille
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er hurtigere at komme til Berlin :P

 

Jep, men nu bruger du jo også Hermann Fisser Reisegesellschaft, Hamburg.

Det er jo tysk effektivitet :P :P :P :P ;)

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du er langsom Louie, det tager max 1,5 time i bil til Odense fra Staden :P

Jeg bor ikke i Staden, så du må lige lægge lidt ekstra minutter på - dog heldigvis ikke så mange.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kørte du fra Fyn for at besøge hende på Sjælland? ;-)

Ja, jeg var ikke klar over at hun var flyttet fra Fyn :D

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, jeg var ikke klar over at hun var flyttet fra Fyn :D

 

Nu bliver kineserne sure, for de har i 2000 år troet, at Kina var "Riget i Midten". Nu viser det sig sgu' at være Fyn :D :D :D

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun virker som en dejlig pige når man læser omtalen af hende og også hendes egne indlæg. Men vi taler altså om købesex og ikke ægte kærlighed selv ikke i tilfældet SEM. Hun har gæster/elskere men jo altid mod betaling og annoncerer på et site for købesex.

 

Hun er da helt sikkert en dejlig pige og dum er hun da hellere ikke, når hun kan få en mand til at tro at han næsten ikke skal betale...lur mig om hun ikke smiler lidt, når hun har lukket døren efter ham ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu bliver kineserne sure, for de har i 2000 år troet, at Kina var "Riget i Midten". Nu viser det sig sgu' at være Fyn :D :D :D

Fredagstrafikken på "den fynske rasteplads" kan i mange henseender godt minde om at køre i Beijing.......total kaos, og umuligt at komme frem!

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fyn er bare et sted man suser forbi :P

Ja for nu er der åbenbart slet ingen grund til at stoppe op mere :D

Redigeret af Butch1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nemlig butch :D

Anmeldelsen ligger under Sjællands afd.

BINGO !!! :D :D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, hun er bestemt ikke dum.

Fredagstrafikken på "den fynske rasteplads" kan i mange henseender godt minde om at køre i Beijing.......total kaos, og umuligt at komme frem!

Butch1, jeg kan godt se at det er grænseoverskridende, at jeg bevægede mig ind på jeres jagtmarker.

Smuk Enlig Mor bor, hvor kragerne vender - i københavnsk forstand - nogle km fra Odense centrum.

Men jeg har en dyster fortid i Jylland, og der kommer hun fra - "kan du virkelig ikke høre det" og det kunne jeg godt, når jeg nu fik et vink med en vognstang.

Redigeret af Equilibrium

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, hun er bestemt ikke dum.

Butch1, jeg kan godt se at det er grænseoverskridende, at jeg bevægede mig ind på jeres jagtmarker.

Smuk Enlig Mor bor, hvor kragerne vender - i københavnsk forstand -

Men jeg har en dyster fortid i Aarhus, og der kommer hun fra - "kan du virkelig ikke høre det" og det kunne jeg godt, når jeg nu fik et vink med en vognstang.

Overhovedet ikke Louie, det er jo et frit land vi lever i :D

Nu ved jeg ikke med "de andre", men jeg jager over hele kongeriget, og kommer da også ud over landets grænser i den jagt, så på sin vis er det vel grænseoverskridende :D

Redigeret af Equilibrium
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...