Guest Claire Skrevet 9. September, 2014 Men dit syn på kommentaren sætter også en stor fed streg under "mænd er fra Mars, kvinder er fra Venus"... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 9. September, 2014 Fik lige en tanke...(det er forbudt at bruge: vi har børn sammen-kortet)Jesper, Hvis du nu var Gigolo, hvad har du så at tilbyde din kone?Hvis du nu ikke kendte din kone og du fik besøg af hende, eller om du vil, mødte hende, Hvordan ville du forføre hende?Du har i dine øjne, verdens smukkeste dejligste kvinde, hvordan vil du "hive" hende hjem?Jesper, alle dine konkurranter, alle andre mænd i verden, vil have hende, hvad vil du gøre for at hun vælger netop dig? 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50865 Skrevet 9. September, 2014 Giv hende plads også - Afsæt børnene til bedsteforældre/venner en gang i måneden - ta' på weekend, væk fra det hjemlige - Det hjælper måske . . . Det lykkedes for mig et par gange, men på grund af andre ting i forholdet, gik det desværre ikke - MEN vi kæmpede i begyndelsen . . . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 9. September, 2014 Jeg får måske lige en bette smule lyst til at sige "rolig nu tøser". Og hvorfor så det ? Det er nok dels for tidligt og dels på en for tyndt grundlag, at konkludere at manden skal tage sig sammen, underforstået at han er gået i stå eller på anden vis pludselig skulle være forandret. Jeg synes ligeledes, at man skal være varsom med at konkludere: At hvis der skal ske forandringer i deres parforhold, så er det udelukkende op til manden og hans opfindsomhed. Der skal nu engang to til at danse tango, og hvis modparten ikke har nogen speciel interesse i at få et velfungerende forhold inkl. sex og kærlighed tilbage, så hjælper hans initiativer lige fedt. Se det man måske kunne håbe på, var at parterne faktisk via en voksen samtale kunne blive enige om, at de begge faktisk savnede "Voksentid", samt at de så hver især har nogle forslag og løsninger til, hvordan man kom dertil. Pas nu på med den attetude, at manden hele tiden og konstant skal forføre kvinden eller "sælge" sig selv igen og igen som den perfekte kæreste. Nogen gange trænger kvinden også til at få et bette kærligt klap i røven. Det kunne eksempelvis være at hendes veninder, hendes mor eller en god ven ude i periferien. Man kan så at sige sagtens komme til som kvinde at tage sin forældre rolle så alvorligt, at ungerne stort altid benyttes som en undskyldning for dels ikke at tillade sig at tænke lidt på sig selv og dels ikke at tillade sig, at leve livet og nyde dets glæder, herunder voksen kærlighedslivet. Ja det er et mega ansvar at blive mor og velsagtens også far, synes jeg da selv, men når det så er sagt, kan man sagtens finde overskud og lyst til andet end børn, såfremt man har viljen og har forståelse for, at det faktisk er vigtigt for begge parter. Og husk nu også "Børn skal opdrages og udvikles til selvstændige unge mennesker, der senere kan klare sig selv i livet". Måske burde jeg måske hellere skrive "Husk også at forældrene i takt med at børnene bliver større, så skal de igen lære at leve et mere alsidigt liv" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Claire Skrevet 9. September, 2014 Ved ikke hvem her der har den attitude at ansvaret ligger på manden alene, men nu er det jo lidt svært for os at sige til hans kone, at hun skal "ta sig sammen" og lidt let, bare at sige til manden at hans kone skal ændre sin måde at prioritere på 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vestboen 103 Skrevet 9. September, 2014 Må en ældre erfaren udi den travle hverdag med 3 mindreårige piger inden for 6 år. Jeg kan idag godt vende kikkerten, og se hvad vi skulle have gjort anderledes. Jeg tror ikke det på nogen måde kan undgåes at der er nogle knaster, som skal høvles af. Men jeg vil tilslutte mig dem som råder dig til at droppe alle tanker om sidespring, tro mig det er ikke sjovt, når/hvis det bliver opdaget. Lige fra en anden duft ved hjemkomst fra sport, eller den fælles bankkonto hvor der måske er nogle poster, som kan være svære at forklare, du vil bare vikle dig ind i et løgnespind, som du skal være skrap til at holde styr på. Done it / dropped alt om GP i mange år. Virkeligheden idag er at være alene tilbage efter et super ægteskab, som var bygget på gensidig troværdighed, og kærlig til hinanden og pigerne. Nå til de gode råd.......dine børn skal du gøre alt hvad du kan for at aflaste hende. Syntes du om madlavning, så udbyg dine færdigheder, netop nu er der masser af kurser, både på det jævne plan såvel som festmad, prøv det, jeg er stadig med på et hold for jeg tror 15 år. Ja vi laver meget forskelligt, og vi er også hinandens gode venner. Da min den mindste var 5 fik jeg familien startet på orienteringsløb, en super sport, masser af frisk luft og naturoplevelser, plus det giver en god kondition....bare husk grin når i lander er forkert sted, det skal også være sjovt. Hvis din datter har mod på f.eks. Håndbold, så prøv det af, der er altid behov for forældre, som vil gøre en indsats. Der er så mange ting, som kan gøres for at hjælpe hinanden i det daglige, men kan du tage børne med til aktiviteter, så er der ro på hjemmefronten til at batterierne kan lades op. Dette er afprøvet, jeg nåede at færdiggøre en HD, og fruen senere en ejendomsmægleruddannelse, alt inden den yngste var konfirmeret, det var teamwork. PS meget af dette kunne også lade sig gøre fordi vi havde to hold bedsteforældre, som elskede at have pigerne på besøg V 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 9. September, 2014 Vi har talt om det kan du tro....... Hun mener ikke hun når at slappe nok af op ad dagen,som så gør hun ikke har lyst til sex. Pga travlt på arbejde, hjemme mm.......( Noget kvinder åbenbart har behov for. for at ville sexe). Hun føler så det er noget hun skal... (altså sex`en). Jeg synes da jeg hjælper til med alt det jeg kan. Har sagt flere gange til hende. om hun da virkelig ikke bare kan nyde det, hvis jeg rører ved hende, for sex er da det mest fantastiske i hele verden. (udover vores børn ) Men hun kobler bare helt fra og afviser. Har sågar fået at vide jeg ikke behøver blive..... Ikke den fedeste melding at få.... Selvom man tit siger jeg elsker dig, og du er super dejlig og lækker, så er det totalt nederen, at der ikke kommer noget den anden vej.... Hey Jesper. Ja ville da også lige give mit besyv med, Du skriver i et senere indlæg, at der skal være sex og nærvær. Ja korrekt. men det behøver vel nødvendigvis ikke, at være når du har lyst eller ?? Nu jeg, jo selv pædagog. Ikke for, at forsvare hverken hende eller dig. Kender jer jo ikke. Men hvis hun er i en bhv. Ved jeg hvor mange kræfter det tager./pædagoger sidder ikke kun og drikker kaffe) Så skal hun hjem til jeres guldklumper, som også kræver hende, ja som Bly skriver måske klistre op af hende. Ja lave mad, vaske tøj osv. Se hendes arbejde stopper ikke når hun kommer hjem. Se her kunne en lille ide være. Du afsp en dag ordner alt i huset, laver eller for udbragt en fantastisk middag. Ja endda får afsat børnene. Se de små ting hvor du viser du udmærket ved hvor meget hendes rolle som mor kræver. Jeg tror du vil opleve en kone, der ville blive ualmindelig lykkelig. Ja du har også en karriere, men mor, kan du aldrig blive. Det bånd der er imellem børn og moderen. Er så stærkt, at om du vil det eller ej. At du vil Altid kommer i anden række. Selvom vi mænd, kan føle det er træls, er det dog fakta. Mange, har i tråden her snakket om i skal tale åbent og ærligt om tingene. Og uden, at anklage hinanden. Eller finde fejl og mangler. Så opstår uenigheden jo.Som sagt er det i mine øjne vigtigt for jer to, at der er andre ting, I kan gøre for at nærme jer hinanden. I mine øjne er det vigtigste , at I taler åbent og ærligt om jeres frustrationer, skuffelser, forventninger til hinanden. Tal kun om jeres egne oplevelser. Del jeres følelser og tanker om, hvordan jeres forhold påvirker jer hver især. Du skal Fortælle om, hvilket forhold du gerne vil have med hende. Og hun gør derefter det samme. og ikke mindst, hvad I har lyst til der skal ske i jeres relation, forhold og kan i derefter ende ud med en aftale. Og for guds skyld undgå beskyldninger og anklager mod hinanden. Hold bolden på egen banehalvdel. En af de aftaler i kan lave er fx. På mig lyder det som om, at I har haft svært ved at finde tid til at være sammen alt for. meget arbejde. Hvis I skal have et godt forhold, hvor der er nærhed, kærlighed og sex mellem jer, så bliver I nødt til at prioritere, at I bruger tid sammen. Måske kan en nabo eller bedsteforældre passe jeres børn i nogle timer, så I kan få alene-tid sammen til at være kærester. Jesper I kunne også aftale, at I hver især skal overraske den anden i løbet af ugen. Et fodbad, biograftur, en invitation til at gå en tur sammen, En tur på restaurant, en lille gave, weekendophold, et brev eller en fotocollage med gode minder fra jeres ægteskab. ideerne har, jeg mange af. mange muligheder, er der Jesper, for at glæde hinanden uden at det koster en masse penge. Prøv at sætte jer i hinandens sted, så I finder på en overraskelse, som vil glæde den anden. Jesper er meget sikker på du ikke er den eneste der sidder med den frustration, du har. Der er flere, der lever i parforhold uden at have lyst til sex. Og nej det er ikke et godt tegn, når der ikke er sex eller kærtegn tilstede i et forhold. Det kan være starten på at glide væk fra hinanden udenfor soveværelset og dermed miste intimiteten i forholdet. Men uden i finder ud af det. vil det med garanti ende med i går fra hinanden. Men prøver at, sige det går begge veje. Tror måske også du bære en del af ansvaret. Du skriver, at din kone ikke rigtig gider dig eller på nogen måde sjov i gaden. I en travl hverdag med børn, job og masser af praktiske gøremål, kan det være svært for mange at finde overskud til intimitet. Det kan let påvirke sexlysten, hvis I ikke husker at prioritere tid til nærhed, intimitet og sex. Det kan blive en ond cirkel, da det for nogle hænger sammen sådan, at jo mindre sex og kærtegn de får, jo mere går kroppen i hi. Og sådan lyder i lidt på mig Jesper, at i er gået i hi. Det betyder, det kan være en god ide at vække kroppen fra dens seksuelle vinterhi. Der kommer mine forslag ind i billedet. Prøv det Håber i tager kommunikationen sammen. Kommunikere i med hinanden. Så tror jeg, i finder ud af hvor forskellige i er. Det er her i måske skulle stille jer nogen spørgsmål til hinanden. Fx. Hvor ofte gør i ting sammen ? Hvad er kæreste ting for jer ? Hvor åbne er i om, at tale om sex ? Se dem skal du ikke besvare her. Men med din kone Jesper. Få hul på den tunge byrde. Med håbet om i får løst jeres udfordringer. Vil jeg ønske jer en dejlig tid sammen. Og rigtig god tirsdag. KK 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 9. September, 2014 PS meget af dette kunne også lade sig gøre fordi vi havde to hold bedsteforældre, som elskede at have pigerne på besøg Eller hvad med en au pair pige, det kunne måske også lette presset? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 9. September, 2014 Ved ikke hvem her der har den attitude at ansvaret ligger på manden alene, men nu er det jo lidt svært for os at sige til hans kone, at hun skal "ta sig sammen" og lidt let, bare at sige til manden at hans kone skal ændre sin måde at prioritere på Det kommer selvfølgelig an på hvordan man tolker de enkelte indlæg. Men bortset fra det, er det nok stadig værd at hæfte sig ved, at begge nok har lidt de skal arbejde med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50865 Skrevet 9. September, 2014 Hey Jesper. Jesper I kunne også aftale, at I hver især skal overraske den anden i løbet af ugen. Et fodbad, biograftur, en invitation til at gå en tur sammen, En tur på restaurant, en lille gave, weekendophold, et brev eller en fotocollage med gode minder fra jeres ægteskab. ideerne har, jeg mange af. mange muligheder, er der Jesper, for at glæde hinanden uden at det koster en masse penge. Prøv at sætte jer i hinandens sted, så I finder på en overraskelse, som vil glæde den anden. KK KK Man skal bare være opmærksom på, at i denne fase, skal ingen af parterne forvente sex - men bare bygge op - Lære hinanden at kende igen . . . An2n 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 9. September, 2014 KK Man skal bare være opmærksom på, at i denne fase, skal ingen af parterne forvente sex - men bare bygge op - Lære hinanden at kende igen . . . An2n Hey an2n. Vi er helt enige her. KK 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 9. September, 2014 Eller hvad med en au pair pige, det kunne måske også lette presset? Haha ... Det lyder helt forkert på den helt rigtige måde Nå, spøg til side ... Hvorfor er det lige at alle tror at konen har en meget hårdere og længere dag end Jesper??! Vi skriver 2014 og de gamle kønsroller har ikke været på mode længe. Jeg tror mere det er kvindens evige jagt på det "perfekte liv" der udmatter hende, så hun ikke vil stå model til noget så diskriminerende som sex. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bendix Westinghouse 165 Skrevet 9. September, 2014 (edited) JesperFræk Jeg er en gammel mand, ikke inde i hovedet, men på dåbsattesten. Livet er ikke raketvidenskab, det er lige nu og her. Sexlivet betyder sådan ca. 5% af livet, hvis det altså fungerer, fungerer det ikke, så betyder det 95 %. Livet er kort, alt for kort for dem der glemmer at tænke sig om. JesperFræk tag nu lige og find styregrejerne til "dit livs flyvemaskine", for den har vist stået på "autopilot" et stykke tid. Det er ikke din kone der er "dit livs flyvemaskine" hun har sin egen. Det virker på mig som om, at i har delt "flyvemaskine" så længe, at i begge, ikke engang gider lave en "flyveplan" ? Sig mig engang: Er du død ? Hvis "Kranen" ikke gider hive bukserne ned på dig uopfordret, medens du står og vasker op (eller hvad hun ellers har sat dig til i ligestillingens hellige navn), så er den gal. Når "Kranen" er på vej ned i vaskekælderen, for at hænge dine underbukser op, og du ligger der på ottomanen uden og kigger fodbold, hvornår har du så sidst råbt: "Skynd dig lidt skatter, husk at tage en kold bajer med til far, inden du skal sutte "rulle". Det at have en kone, er lidt ligesom at arve, når "afgiften" er betalt er hun din. Det er lidt ligesom at få en have. Plejer man sin have, så blomstrer den, og er fin og se på, plejer man den ikke, så gror den til, og får sit eget liv, og bliver bare et vildnis som dybest set er uinteressant, slip af med den og lær af dine fejl. Måske er der et andet fjols, der vil prøve at opdyrke den. Alt det ævl, med træt fra arbejde, unger der skriger, "det er tøsedrengeri" (jeg har været der, så jeg ved det). Så når nu du får taget skeen i den anden hånd, og i er ude i "samtale køkkenet", så lægger du det nye IKEA/Matas katalog på køkkenbordet slået op på en tilfældig side og siger: "Prøv lige at se her, er det ikke noget for dig" ? Hun kaster sig omgående over siden. Du stiller dig bag ved hende og hiver trussen ned, og giver hende en omhyggelig "tur i bamsen", og så siger du: "og så kunne jeg godt trænge til en kop kaffe". Nu tror jeg, at der er lidt af en svømmefyr gemt i dig, så i skal i svømmepøl. Svømmepølen er jo et godt "gramse sted" og når du har "gramset" dygtigt i "din have", er det jo rart at sætte sig på kanten af "pool'en" (selvom den er fra Jysk) og få hevet "snorklen" ud og få lidt livgivende "førstehjælp" hvad enten det er efter "mund til dims" metoden eller Holger Nielsen metoden (der er lidt mere "manuel"). Kom dog ombord i dit liv, husk "drengerøven han er uundværlig", som Jack Nicholson sagde (min absolutte favorit): Bendix Redigeret 9. September, 2014 af Bendix Westinghouse 9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 9. September, 2014 Super godt indlæg, Bendix !!! Et like alene, gør det ikke her. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentleman and a Scholar 1247 Skrevet 9. September, 2014 Du har jo flere options Jesper. Mange options i virkeligheden. Her er nogle af dem. Option 1: Behold konen og familien Men i så fald skal du forstå et par ting om kvinder som jeg ikke helt tror du forstår. Nu sætter jeg tingene på spidsen, men se nu de store linjer bag. For det første vil en kvinde, på trods af at i muligvis har en helt lige 50/50 arbejdsdeling i hjemmet føle at hun har mindre tid til rådighed end dig. Hvorfor? Fordi kvinder i gennemsnit sover flere timer end mænd, og spenderer mere tid på toilettet (dette er ikke en joke, forskere har faktisk lavet det studie og konkluderet dette). Disse timer vil ikke blive opfattet som fritid for hende, så i virkeligheden bliver du nødt til at trække mere af læsset i arbejdsdelingen derhjemme end hende, og så kan vi jo se hvor meget lyst du selv har til sex. Eller du kan foreslå den løsning som ville redde mange familier i din situation: Hun skal ned og arbejde deltid. Den anden ting du skal forstå om kvinder er, at mange af de som har født børn, er blevet småfede og fået strækmærker, og hårelastikken skal lige tvistes et par ekstra gange fordi håret ikke er så fyldigt mere, de føler sig ikke sexede. En kvinde er nødt til at føle sig sexet for at have lyst til sex. Her kan du tænke lidt over om hun skal have lov at spendere noget mere nede i skønhedssalonen, eller skal hun tvinges ned i et fitness center, eller skal du foreslå en fælles slankekur, eller hvad pokker der skal til. Den klassiske situation er at alle omkring hende inklusive dig selv går og ser hende som peter og sofies mor, og når hun nogle år nede af vejen får tid til at gå på aftenskole og møder nogle mænd der ser hende som noget andet end det, ja det er så der hun vågner op... og begynder at knalde ved siden af. Kvinder får nemlig tilbud. Mange tilbud. Du bliver nødt til at have hende ud af den rolle, og det er derfor de ærede debattører her foreslår børnefri rejser, men det kan ikke stoppe der. Hvis du ikke formår at få hende ud af den rolle, så kan du lige så godt springe resten over og gå ned til punkt 2. Den tredje ting du skal forstå er at din kvinde skal kurtiseres livet igennem. Cherie nævner nærhed. Men husk det skal være på en mandig måde. Og ja, prøv at være en gentleman. En gentleman bander ikke, prutter ikke, er venlig overfor alle, er gavmild, galant, giver opmærksomhed og kritiserer ALDRIG. Den fjerde ting er at kvinder (dog ikke alle) ofte tænder på mænd der laver mandige ting. Så som at samle ikea møbler, eller fikse græsslåmaskinen. Du ved, sved lidt, spil med musklerne. Hvad laver du egentlig i din dagligdag som er attraktivt for din kone? Ja det skader ikke at tænke over det. Option 2: Åbn dit forhold op. I kan ændre jeres forhold til at være et rent arbejdsfællesskab, og så kan du begynde at gå i swingerklub, dyrke victoria milan, eller som du selv overvejer glædespiger. Det kræver dog rigtig meget kommunikation og forhandling at få sådan noget til at fungere. Og der må du jo være parat til muligvis at ramme et point of no return så snart du bringer det på bane. Jeg tror dog at i nogle forhold er dette den ideelle samlivsform hvis der er hus og børn med i mikset. Men hvordan ville du selv have det med at hun gik i byen efter andre end dig selv? Husk på at den dag hun vågner op og føler sig sexet igen, så vil hun ikke være nødt til at nøjes med gulerødder, og det er ikke sikkert at det så er dig der vækker noget i hende på det tidspunkt. Option 3: Forlad hende og start forfra Hvis i har villa, volvo og vovhund så betyder det temmelig sikkert at du skal en tur på klubværelse eller lignende at bo i en periode, alt efter hvordan finanserne ser ud. Men det overlever du nok. Spørgsmålet er om du vil være gladere for det liv du har bagefter. Der vil være mere frihed og du kan se hvem du vil, men det kan også være at du bliver skilt fra noget af jeres fælles vennekreds og hvad man ellers hører om i den slags situationer. Ja jeg kan faktisk ikke fortæller dig hvad du skal gøre, for det afhænger jo af hvad der gør dig glad her i livet, og hvad dine prioriteter er, om du elsker din kone osv. Men du må jo lave de klassiske øvelser med at sætte dig ned og skrive ned hvad de 5 vigtigste ting i dit liv er. Er sex på den liste? Er sex med konen på den liste? Tjah. Du kan jo prøve at opsøge en coach og få nogle timer sammen med vedkommende, og så forsøge at få sat nogle udtalte mål på dit liv. Du lyder til at sidde i en utilfredsstillende situation, men at du er låst der er nok ikke sandt. Men på godt coaching lingo kan man jo sige at hvis du bliver ved med at gøre som du gør, så bliver du ved med at få det du får. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sexlife 299 Skrevet 9. September, 2014 (edited) Jeg håber ikke mit indlæg vil provokere nogen, for det er ikke hensigten. Men jeg fik en ny kæreste, hvor jeg lærte ikke kun at være sød. Jeg lærte at sige fra og at sige til. I dag er jeg vokset som mand, og jeg ville aldrig mere finde mig i en kvinde, som ikke respekterer min seksualitet som mand. Og jeg ville aldrig spilde min tid i et forhold, hvor min kæreste ikke forstår betydningen af at hun er en kvinde og jeg en mand. Min kæreste skal ikke kun være min gode ven, hun skal også være min elskerinde. Er hun ikke det, så ser jeg ingen grund til at have en kæreste. Jeg har venner, som udmærket udfylder den rolle, bare uden sex. Børn eller ej, er man i et forhold, så forpligter det også. Og ja, der er selvfølgelig perioder der er svære og hvor man er forstående, men i det store hele vil jeg altid selv forlange et aktivt sexliv. Du sidder med jern på, og du er fanget i et forhold, hvor den anden part bestemmer over din pik! Og man kan ikke engang tage en anden kvinde! Og imens går tiden, og den tid får du ikke igen! Den tid "stjæler" din udkårne, og tilsyneladende er hun ligeglad. Fungerer hendes liv ikke, så må hun lave det om. Nyt job, nye vaner. Kan hun ikke finde ud af det, må hun give dig din frihed. Man må ikke stjæle hinandens tid, det burde være mere ulovligt end så meget andet, for tiden får du ikke igen! Den evigt forstående holdning er et udtryk for, at det er fuldstændigt legalt for kvinder at fralægge sig deres seksuelle ansvar i et forhold. I dag er det så blevet så almindeligt at alt skal føles og forstås. Men jeg føler med dig og alle de stakkels mænd, som er fanget i et forhold (ofte med børn), hvor det liv de drømmer om med konen ikke stemmer overens med det de oplever! Og ja, det er ikke sjovt at skilles når der er børn involveret, men du har også krav på et liv, som du oplever som meningsfyldt (og hvem ved, lykken er ofte nærmere end vi tror). Redigeret 9. September, 2014 af sexlife 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 9. September, 2014 Uha, den kan jeg skrive meget ang, men da jer er på tlf bliver det kort. Jeg står helt af når jeg hører: "gør noget for hende og hun giver dig måske sex" Sex skal ikke gøres til en handelsvare, ala"noget-for-noget" Been there done that! Sex skal være fordi man har lyst, og skal man tage opvasken for at hun får lyst, er der noget galt. Få en affære eller bliv skilt, for det bliver ikke bedere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 9. September, 2014 ALTID kig indad - hvilken andel har du, for at dit ægteskab er blevet, som det er..? - Og så drop offerrollen..! Den bibringer jer intet konstruktivt - faktisk kun falsk medynk, hvilket ikke løser noget som helst, da dine medmennesker (os) nemlig kun hører den ene side af historien, og dermed kommer I ingen vegne... Og så lige her på falderebet. Føler du dig trådt for nær, over ovenstående, er det sikkert med god grund... - Tag fat i dig selv, kig indad og se hvad DU kan gøre for at blive en mere tolerant og rummelig ægtemand, for tror måske, at det er her, at noget af skatten ligger begravet... . Kunne ikke være mere uenig! Kvinde tag et ansvar eller acceptere han skrider og forvent ikke hustru bidrag! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bendix Westinghouse 165 Skrevet 9. September, 2014 (edited) En af mine rigtigt gamle venner sagde engang: "Det er aldrig for sent at give op". Det har han rigtig meget ret i. Men det er jo desværre sådan i dag, nogen der giver alt for let op. Populært sagt, man smider "endeskiven" væk, og spiser kun "midten af brødet". Ryg til ryg i sengen, i stedet for ansigt til ansigt, flettede fingre, en kærlig hånd til håret/øret, en hvisken: "Jeg elsker dig", "Jeg behøver dig" i stedet for hvor "er du"? JesperFræk, og for den sags skyld hvemsomhelst, skal et samliv fungere, skal det fungere i "kor", hankat til hunkat, og ja man bliver ældre, "indpakningen" bliver krøllet, sygdomme kommer og går og fanden og hans pumpestok. Stiller jeg mig op, helt nøgen foran et spejl, og spørger: "Hvem fanden begærer denne krop, ud over skattevæsnet, så er der nok en rungende stilhed, indtil hende der elsker mig, hiver bukserne ned på mig (elastikken er løs, det er gamle bukser). Selv om jeg ikke vil være ved det (fnis) så bliver jeg lidt glad, lidt genert, lidt liderlig og så kommer jeg til, og glem teksten for den passer ikke men "hankatten og hunkattens sang bliver nok ikke bedre" Men jeg prøver, af al min magt, at være en Pavarotti i mit liv og håbe at "Tracy" vil synge med. Bendix Redigeret 9. September, 2014 af Bendix Westinghouse 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest M54Årh. Skrevet 9. September, 2014 Kvinder skal ikke forstås - de skal elskes! Men det kan være fandens svært i et forhold med mangler. Kvinder siger ofte - giv mig nærvær og opmærksomhed, og jeg har lyst til sex. Mænd siger ofte - giv mig sex, og jeg kan give nærvær og opmærksomhed. Hvordan den knude løses, har jeg endnu ikke fundet ud af. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 9. September, 2014 Kunne ikke være mere uenig!Kvinde tag et ansvar eller acceptere han skrider og forvent ikke hustru bidrag!Går ud fra at fordi du er på telefon, så har du ikke nærlæst stregen...."Kvinden" har spillet kortet: Jamen så blæs af!....Altså så står der ikke meget "kæmp for alt hvad du har kært " hos hende, så er det så hvem vil kæmpe? for forholdet? Jesper skriver kl 04 : "konen er så kedelig"!Hvad pokker laver Jesper på en Internetside kl 04 om natten, hvor han beskriver sin kone som kedelig?Han skriver på en side for købesex, ikke for en side om ægteskabsproblemer!Jeg kan odelynme godt forstå at Hans kone er kedelig når manden render ud af sengen midt om natten, og beskriver deres ægteskab, til fremmede!": Så skat, jeg skal lige ned til min puter og snakke med nogle drenge og nogle frække piger, du er jo lidt kedelig! Sov du bare vidre!Men ok....jeg kender heller ikke Jesper,og jeg har aldrig oplevet ordet kedeligt i mine private forhold, for man har kun et liv....og det skal godt nok leves...så kan man vente med at lade det næste liv være kedeligt! :D 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 9. September, 2014 Manglende sexlyst…. kan være manglende overskud… kan være føle sig overset… kan være mange ting!! Vi ved det ikke, måske du ved det Jesper? Har du selv overskud? du føler dig overset kan man læse. Start ud med at kigge på dig selv, hænger alle projekterne i hjemmet? i så fald, hvordan har du det? træt uoplagt? sikkert. Kan være noget manglende motion kombineret med det der puttes i munden ikke er det bedste. Halter du på ovenstående så halter konen nok også på det. Altså i er et par uden energi. Jo du har energien til sexen (har mænd altid) men måske ikke til så meget mere. Hvis det er her hunden er begravet, er det her indsatsen skal være. Motion og andre madprodukter i ovnen så energien kommer igen. Men hvem ved. Kvinder vælger nogengange partner med hovedet " ham der vil være en trofast god far til mine børn" altså du er en genstand, som får hendes perfekte liv til at hænge sammen. Hvordan var forholdet inden i fik børn? flåede hun tøjet af dig? eller var der måske allerede dengang lidt problemmer? Hun valgte Manden med fornuften og ikke hjertet. Tænder ikke alverden på dig og nu børnene er der… ja så kan hun ikke lige mande sig op til sex. Ved godt det er hårde ord! Men er det sådan det forholder sig, skal du nok tage tingene op til en kraftig overvejelse! Du har kun et liv!!! Tænder hun ikke på dig, tænder hun ikke på dig, så er der ikke alverden du kan gøre uden du mister dig selv. Arbejdsfordelingen kan også spille ind, som flere andre nævner. Knokler hun fra morgen til aften imens du har styr på Championsleague? måske der skal tænkes over det. Måske i er blevet sofadyr? familie hus og vovse… ingen nye input alt bliver lidt kedeligt. Så kom da ud med Gutterne, hav det sjov hyg dig og kom hjem som en spændende Mand. Her kan Luderne faktisk godt spille ind. Jo jo du er en Bandit, men Mænd får altså en anden udstråling når de får nok sex! + du rager ikke på hende fordi du er enormt trængende. Det giver glæde og nydelse som vil være godt for dit velbefindende. Mulighed for at prøve en masse sjove ting af, forskellige piger etc. Det er højt spil, for du snyder hende derhjemme. Eller du har noget sammen med andre Piger, som hun burde have sammen med dig. Så tænk over hvad problemmet ligger i Jesper…. Er det noget du kan ændre? ellers må du jo gøre op med dig selv hvad du vil. Jeg er uenig med de fleste i denne tråd. Hvis du elsker konen og i har det godt sammen og du ikke vil spolere familien med de konsekvenser det ofte har, men bare mangler de 5% af forholdet som sexen er…. jamen så tag da ud og knald nogle Ludere afsted med dig. Få nogle fede oplevelser find din indre maskuline Mand frem igen. Måske det faktisk er det der skal til for tingene kommer til at køre rigtig igen, hvem ved Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Claire Skrevet 9. September, 2014 Lol og alt Jesper ville var at finde en god luder på EG. And this is what you get.. Ej Jesper håber at du finder ud af det og træffer det rigtige valg no matter.. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 9. September, 2014 Måske er I også uenige om børneopdragelsen og din kone har som en anden martyr påtaget sig alle opgaver vedr. børnene: hvad tøj de skal have på, hvad de skal have med i madpakken, lektier, aftaler med skole og børnehave, sport, fritidsaktiviteter, legekammerater mv. og nærmest mere eller mindre bevist gjort dig overflødig som børneopdrager - så måske du skulle foreslå hende en anden fordeling - f.eks. at hun 1 - 2 dage om ugen overlod disse opgaver til dig og bare blandede sig helt udenom - ligesom hvis I var skilt! Så ville hun måske få lidt mere overskud til lidt sjov på lagenet - men så er det måske dig, der må melde pas 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 9. September, 2014 Han skriver på en side for købesex, ikke for en side om ægteskabsproblemer! Når man gennemlæses de mange gode indlæg, betyder det vist mindre at manden har valgt at lave tråden på EG. Og man kan vist godt konkludere, at netop udfordringer i parhold, det er da vist noget alle EG bruger har lidt erfaring med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg