Hop til indhold

Konen er så kedelig

Featured Replies

Skrevet

Jesper har ikke været på i to dage. Så hvis I vil give ham gode råd, så vent indtil han giver lyd fra sig igen. Det er jo ikke sikkert han læser noget af det I skriver.

Tror han har travlt med at rydde op i kælderen  :roll:

• Svar 102
  • Visninger 14.2k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Bendix Westinghouse
    Bendix Westinghouse

JesperFræk   Jeg er en gammel mand, ikke inde i hovedet, men på dåbsattesten.   Livet er ikke raketvidenskab, det er lige nu og her.   Sexlivet betyder sådan ca. 5% af livet, hvis det altså fung

• Guest Smuk Enlig Mor
    Guest Smuk Enlig Mor

Har du prøvet at TALE med hende om det - fremfor at lave en masse udenomstiltag...?   Dialog i en sådan fastlåst situation, er vejen frem...   - Og kunne det tænkes, at hun måske også synes, at d

• Husk at rose hende og lade hende se hvor meget du tænder på hende, på en ikke irriterende klæbende måde, det hjælper rigtigt meget. Det er ikke fedt at ha sex, bare for at gøre manden glad.. Lad hen

Skrevet

Nogen gange skal man også tænke over på hvilket tidspunkt af døgnet, man forsøger at kurtisere konen - jeg har ihvertfald fundet ud af at min kone er nemmere at tænde om morgenen - f.eks en lørdag eller søndag morgen, end om aftenen.

Det bedste er nu nok en middagslur, hvor børnene er i skole, hos bedsteforældre e.lign. og vi har været aktive om formiddagen - f.eks med oprydning eller istandssættelse  :) - så kan det være jeg ligger lidt op til konen og spørger om ikke hun trænger til en middagslur - ellers ligger jeg mig bare på sofaen - det kan også gøre hende ophidset (bare på en lidt anden måde)  :D

Skrevet

ellers ligger jeg mig bare på sofaen - det kan også gøre hende ophidset (bare på en lidt anden måde)  :D

Ja det er virkelig noget, der kan tænde en kone.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.