Jesperfræk37 4 Skrevet 9. September, 2014 Jeg er efterhånden ved at gå i spåner over min kones manglende sexlyst. Hun er så kedelig angående det sexuelle. Selvom man prøver at hygge med hende, afviser hun bare, og må knap nok røre ved hende..... Tænker tit på at ska prøve købesex, for at få nogle af sine lyster styret.... Ttit Har også tit tænkt på at ville skilles, men vi har 2 børn, så det synes jeg ikke vil være fair overfor dem. Hva vil i gør i sådan en situation, når konens manglende sexlyst mm, tærer på, og går udover forholdet ??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sailor 340 Skrevet 9. September, 2014 Der skal 2 til sex Rigtig mange gange, så skyldes hendes manglende lyst, at noget andet er galt. For meget tøj der skal vaskes, skrigende unger, mad der skal laves, familiebesøg der skal håndteres Tag hende med ud at spise, tag hende på weekend ophold, gør noget der bryder hverdagen Ofte skal der ikke ret meget til 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skovmanden 103 Skrevet 9. September, 2014 Min X-kone mistede også lysten til sex da vi havde fået barn og det endte med at vi gik fra hinanden, og som sailor siger tag hende med ud vær kærester en gang i mellem, det var en af de ting vi glemte at være. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Claire Skrevet 9. September, 2014 Husk at rose hende og lade hende se hvor meget du tænder på hende, på en ikke irriterende klæbende måde, det hjælper rigtigt meget. Det er ikke fedt at ha sex, bare for at gøre manden glad.. Lad hende føle sig sexet uden at du har nogle bagtanker.. (Jeg kom engang hjem til en kæreste, der onanerede mens han så på billeder af mig, wooooohu!) Og så tænk lidt over hvad grunden til hendes manglende lyst er. Er der for meget børnepasningen og husarbejde i hverdagen? 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyHippo 4624 Skrevet 9. September, 2014 til at starte med skal du lukke din konto herinde, da det er en meget farlig side, hvis du stadig ønsker at bibeholde din kone, da sitet her kan få afholdsmænd og andet godtfolk på afveje. hun syntes du er kedelig fordi det er samme trumlerum hver dag begynd at træne og tag noget sol, løb nogle ture og fortæl hende uden berøringer at hun er jordens dejligste kvinde ( endnu en grund til at stoppe her på sitet, da du ellers finder ud af noget andet ), når hun så lige pludselig opdager at du gør noget for dig selv og at du stadig tænker hende ( uden at lave tilnærmelser ), så kommer det kvindelig gen på højtryk og så VIL hun ha' dig - om du vil eller ej :D kvinder er MEGET anderledes end mænd, de har følelser og tænker ikke med underlivet HUSK blomster og andet hun kan lide, men drop pilleriet virker det ikke efter 2 timer, så kom tilbage ( det sidste her er fis ) håber din plan lykkedes 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 9. September, 2014 Husk at gøre lidt ud af dig selv, med pænt tøj, lidt duftevand, tabe et par kilo, begynd at cykle på arbejde, få nogen fritidsinteresser, gå evt. til dans sammen med konen eller alene, hvis hun ikke vil med - det er ihvertfald vigtigt at du ikke selv går i stå, fordi hun er det, da du ellers vil få det endnu sværere ved at komme videre i livet, hvis I senere skal skilles. Prøv evt. at besøge et par privat/diskrete piger og få dem til at lære dig et par tricks mht. at kurtisere og tilfredsstille konen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sexlife 299 Skrevet 9. September, 2014 Jeg er efterhånden ved at gå i spåner over min kones manglende sexlyst. Hun er så kedelig angående det sexuelle. Selvom man prøver at hygge med hende, afviser hun bare, og må knap nok røre ved hende..... Tænker tit på at ska prøve købesex, for at få nogle af sine lyster styret.... Ttit Har også tit tænkt på at ville skilles, men vi har 2 børn, så det synes jeg ikke vil være fair overfor dem. Hva vil i gør i sådan en situation, når konens manglende sexlyst mm, tærer på, og går udover forholdet ??? Hvis du først begynder med købesex, så stopper du formentlig ikke igen, i hvert fald ikke så længe du er i dit nuværende forhold. Det løser ingenting, og du trækker bare tingene i langdrag. Jeg har selv siddet i samme situation som dig, og det tog mig flere år at komme ud af forholdet. Jeg har dog ikke fortrudt noget. Det kan være at jeres forhold er kørt fast i rutiner, men uanset hvad, så er det også din kones ansvar at forholdet fungerer. Sex er oftest en vigtig del af et forhold, og mange ting fungerer bedre med daglig nærvær. Jeg synes du skal tage en alvorlig snak med hende omkring jeres forhold. Tid til hinanden skal og må prioriteres, så må tv'et slukkes efter ungerne er kommet i seng. Kan du/I stadigvæk ikke få tingene til at fungere, så er en skilsmisse nogen gange bedre for alle parter end at blive i et forhold. Børn har også godt af at opleve, at deres forældre er glade for hinanden. Der er sjældent kun en som bærer ansvaret i et forhold, og er I "vokset" fra hinanden, så bør I også gå hver til sit. Utroskab skubber ved ens grænser på en usund måde, og med tiden "legaliserer" vi det. Og så får du et problem i evt. kommende forhold, fordi dine grænser allerede er flyttet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Romantikeren 1263 Skrevet 9. September, 2014 Måske kunne en parterapeut være en mulighed. Han eller hende kan måske hjælpe jer med at få det usagte sagt og bryder barriere. jeg ser det ikke som en skam eller et nederlag at gå i parterapi, et forhold uden sex eller berøring og ømhed minder alt for meget om et fornuftægteskab, og jeg tror næppe at du er alene. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zethos 17 Skrevet 9. September, 2014 Hej Jeg vil på ingenmåde sige at nogen af de svar der er givet er forkert. Hvis man lever i en perfekt verden. Jeg er lidt i samme situation som Jesper og vil gerne anskue problemstillingen på en lidt anden måde. Sailor du siger at der skal 2 til sex hvilket der ikke kan være delte meninger om. Mennesker, i en eller anden form for fællesskab,indgår ofte et kompromis. Men et af betingelserne for at indgå et godt kompromis er at begge parter skal føle en vis form for belønning ved den valgte løsning. Sådan som jeg forstår Jesper så har han ikke oplevet denne belønning gennem længere tid hvormed han går rundt med en forudindtaget skuffelse når der nu skal "forhandles" et nyt kompromis. Hvilket kan forklarer, at Jesper er havnet her, i stedet for at hive konen rundt på div. weekend ophold eller kroferier, og det har han ligeså meget ret til som alle os andre som er herinde selvom vi lever i et forhold. Købesex giver et kick i hverdagen. I bund og grund er det tilsvarende at hoppe i faldskærm eller køre 200 km/t på motorvejen. Vores hjerterytme og sanser øges. Kroppen udsender adrenalin og vores hjerner udsender dopamin. Dopamin er signalstoffet, som styrer hjernens belønningscenter. Det er her, vi får udbetalt løn for vores handlinger ved få en dyb fornemmelse af tilfredsstillelse. Kort sagt vil Jesper ikke i så høj grad opleve samme belønning hvis han skal gøre sig mere attraktiv eller på anden måde "arbejde" for at konen gider ham igen. Om du, Jesperfræk37, så skal købe dig til sex eller ikke vil jeg ikke afgøre alene. Dog vil jeg sige at købesex kan være et middel til, at opleve omtalte belønning og dermed opnå selv-tilfredsstillelse. Dog kan det være en farlig vej at bevæge sig ned af, da alle aktive handlinger vi, som mennesker, kan lave for at belønne os selv, kan være yderst vanedannende (f.eks. ryge, drikke alkohol eller indtage stoffer). 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 9. September, 2014 Tag hende med på en børnefri miniferie til Venedig, jeg garanterer dig for at det bliver et hit. Men du/I skal også arbejde på forholdet når I kommer hjem igen... Hvis hun ikke er til at hugge eller stikke i, har hun måske noget kørende med en anden Købesex bør være for sjov og ekstra krydderi i livet, købesex bør ikke være en erstatning for noget du mangler... (ja ja jeg ved mange vil være uenig med mig) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor Skrevet 9. September, 2014 Jeg er efterhånden ved at gå i spåner over min kones manglende sexlyst. Hun er så kedelig angående det sexuelle. Selvom man prøver at hygge med hende, afviser hun bare, og må knap nok røre ved hende..... Tænker tit på at ska prøve købesex, for at få nogle af sine lyster styret.... Ttit Har også tit tænkt på at ville skilles, men vi har 2 børn, så det synes jeg ikke vil være fair overfor dem. Hva vil i gør i sådan en situation, når konens manglende sexlyst mm, tærer på, og går udover forholdet ??? Har du prøvet at TALE med hende om det - fremfor at lave en masse udenomstiltag...? Dialog i en sådan fastlåst situation, er vejen frem... - Og kunne det tænkes, at hun måske også synes, at du er skie kedelig, hvilket derfor forhindrer en positiv udvikling..? Én af jer MÅ byde op til dans, og fungerer det, du har prøvet indtil nu ikke, så skal der andre midler til - såsom en åben og ærlig dialog... Alt godt. SEM 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jesperfræk37 4 Skrevet 9. September, 2014 (edited) Vi har talt om det kan du tro....... Hun mener ikke hun når at slappe nok af op ad dagen,som så gør hun ikke har lyst til sex. Pga travlt på arbejde, hjemme mm.......( Noget kvinder åbenbart har behov for. for at ville sexe). Hun føler så det er noget hun skal... (altså sex`en). Jeg synes da jeg hjælper til med alt det jeg kan. Har sagt flere gange til hende. om hun da virkelig ikke bare kan nyde det, hvis jeg rører ved hende, for sex er da det mest fantastiske i hele verden. (udover vores børn ) Men hun kobler bare helt fra og afviser. Har sågar fået at vide jeg ikke behøver blive..... Ikke den fedeste melding at få.... Selvom man tit siger jeg elsker dig, og du er super dejlig og lækker, så er det totalt nederen, at der ikke kommer noget den anden vej.... Redigeret 9. September, 2014 af Jesperfræk37 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 9. September, 2014 Jeg er efterhånden ved at gå i spåner over min kones manglende sexlyst. Hun er så kedelig angående det sexuelle. Selvom man prøver at hygge med hende, afviser hun bare, og må knap nok røre ved hende..... Tænker tit på at ska prøve købesex, for at få nogle af sine lyster styret.... Ttit Har også tit tænkt på at ville skilles, men vi har 2 børn, så det synes jeg ikke vil være fair overfor dem. Hva vil i gør i sådan en situation, når konens manglende sexlyst mm, tærer på, og går udover forholdet ??? Ja.....hvad gør man i den situation ? Rigtig mange mænd har nok, da ungerne var små, oplevet noget nær det samme som dig. For mit eget vedkommende blev jeg i forholdet, og forsøgte efter bedste evne at skabe nogle situationer, nogle stemninger m.v. der kunne fremme hendes sexlyst. Set i bagspejlet er der såmænd ingen tvivl om, at hun værdsætte mine initiativer, men det skabte bare ikke mere lyst til sex, Jeg prøvede såmænd også den med voksen samtalen, hvor man fortæller hende omkring ens behov, og hvor frustrerende det er at rende uforløst rundt. For mit vedkommende virkede det stik modsat, og affødte som oftest, surhed, temperament og en typisk bemærkning omkring "Det gider jeg ikke tale om, og du må forstå, at der nu er vigtigere ting i livet". Jeg fik såmænd beslægtede tanker som trådopretter, og tænke ofte "Jamen hvorfor så ikke bare springe på nogen af de pragtfulde kvinder, der ved festlige lejligheder, klart udviste seksuel interesse" Jeg gjorde det ikke, men til gengæld blev jeg bekræftet i, at jeg bestemt stadig var en attraktiv mand, og i sexløst forhold gjorde det faktisk en stor forskel for mig. I dag er jeg ganske udmærket tilfreds med, at jeg i alle mine bestræbelser på at vække hendes seksualitet, forblev tro over mig selv og mine værdier m.v. Ofte ser man jo mænd prøve at lave sig om i et forsøg på at blive "tidens mand". Resultatet er såmænd bare at disse mænd til sidst ender som nogle rimelige stressede og frustrerede mænd. Og foresætter man af den vej, ja.......så mister disse mænd til sidst både egen sexlyst og deres selvværd osv osv. Kom der så gang i jeres sexliv igen ? Ja, det gjorde der, og det skyldes nok ikke mine initiativer, selvom jeg da gerne vil tro, at man via skøn adfærd, søde ord, dejlige stemninger, og den klassiske med kun at røre på en måde der ikke sender seksuelle undertoner kan vække seksualiteten. Jeg er tilbøjelig til at mene at hendes sexlyst kom tilbage pga noget dels hormonelt og dels en bedre kondition og flere kræfter, succes og glæde på hendes arbejde osv Konklusion: Det er vist meget normalt at kvinders sexlyst har det med at falde og svinge rimeligt meget når der kommer små unger ind i deres liv, samt at den manglende lyst sjældent er direkte afledt af at manden burde gøre dit og dat. Tilbage til oplægget. Jeg kan godt sætte mig ind i, at du overvejer forskellige løsninger på "dit problem". Det bedste råd jeg kan give dig er: "gennemtænk nøje og forhold dig til diverse konsekvenser, hvis du vælger at få dækket dit behov andet steds, således at du træffer dit valg på bedst mulige grundlag". Og afslutningsvis vil jeg blot sige "Husk man har kun et skud i bøssen, når vi taler om en ægte kernefamilie". Det betyder bestemt ikke at man ikke kan finde kærligheden igen, men man skal bare være indstillet på, at ved sammenbragte familie forhold, der stilles der pludselig større krav til tolerance omkring forskellighed, dine og mine børn og den slags. Håber du kan bruge det til noget, at du bestemt ikke er den eneste mand, der skal igennem det beskrevne forløb. Jeg vil for dit vedkommende håbe at i begge klarer udfordringerne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1745 Skrevet 9. September, 2014 Hold da op hvor har jeg tilsvarene været gennem den pløre. Efter der kom børn og arbejde gik lysten til sex i to vidt forskellige retninger. Mig = meget lyst. Hende = ingen interesse. Og vi har været tiltagene igennem, og talt om det, og gået til par/sexterapi, og fulgt alle råd. Og jeg har gjort alt det rigtige, og rost hende, og overrasket hende, og givet hende gaver, og afsat par-tid. Og jeg gør rent i hjemmet, og laver mad, og vasker tøj, og taget mig af børnene, og giver hende mulighed for at mødes med veninder. Og hun har lovet masser af gange, at hun nok skal komme ind i kampen, og genfinde lysten, og gøre en indsats. Men når det kommer til at omsætte løfter til handling, så kniber det gevaldigt. Derfor besøger jeg GP. Vores verden hvad angår sex, er bare så forskellige. Eneste nødløsning vi har kunnet træffe, er faste aftaler om hvornår vi dyrker sex. Det giver absolut ingen rammer for spontanitet (som alligevel ikke skete nok), og jeg undgår at bliver psykisk nedlagt pga manglende sex. Det kan man tale sig frem til, og sikkert noget hun kan forstå og acceptere. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8098 Skrevet 9. September, 2014 (edited) Det lyder som om at hun, udover sexlysten, også har mistet respekten for dig, og hvad der er endnu værre, du er ved at miste din selvrespekt. Hendes forslag om at "du behøver ikke at blive...." signalerer det med al ønskelig tydelighed, hun mener ikke at du bidrager med noget som helst som hun ikke kan undvære. Som jeg ser det, så skal du begynde at opbygge et selvværd og en selvrespekt, ved at lade være med at lade hendes manglende lyst til dig fylde så meget i dit liv. Få andre interesser, begynd at se andre mennesker (uden hende), og hvis det ikke hjælper på hendes interesse/respekt, og du skulle falde over muligheden for at få et knald "on the side" så skal du bare hoppe på. Det værste der kan ske er at I går fra hinanden, men der er I nok allerede på vej hen. Lad være med at gå til en GP, det giver ikke noget synderligt boost til selvtilliden og selvrespekten. Redigeret 9. September, 2014 af Bear Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 9. September, 2014 (edited) Hvor gamle er jeres børn, om jeg må spørge? Kunne det tænkes at hun når dagen er omme har fået NOK af andre der gør krav på hendes krop? Børn der klistre op og ned af hende, børn der skal kysses og krammes og at hun bare gerne vil have sin krop lidt for sig selv? Det er bare en tanke, for sådan kunne jeg godt selv lidt have det da mit barn var lille, at der simpelthen ikke var mere at give af, fordi jeg var så meget mor h e l e tiden. Redigeret 9. September, 2014 af Bly Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jesperfræk37 4 Skrevet 9. September, 2014 Hun er pædagog, så har masser af børn omking sig hver dag..... Vores børn er 4,5 og 7 år....... Den yngste (dreng) er noget "mor" glad..... Bly det har du nok ret i det du skriver..... Men det holder ens forhold ikke til i længden.... Der ska være sex og nærvær i et forhold ellers dør det........ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 9. September, 2014 (edited) Det kan være Jesper, skulle være mere far og aflaste mor ? Tænk på dine børn først og brug tid på dem. Glem dig selv og dine behov for en stund. Redigeret 9. September, 2014 af Nille Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 9. September, 2014 Men det holder ens forhold ikke til i længden.... Der ska være sex og nærvær i et forhold ellers dør det........ Jeg vil råde dig til at have tålmodighed, forholdet bliver bedre når børnene bliver ældre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Claire Skrevet 9. September, 2014 Bear syntes det er forkert du skriver hun har mistet respekten, det er ret velkendt blandt arbejdende mødre at man "kommer så langt ud" at man bare ikke orker mere og det hele er lidt for meget.. Jeg føler lidt at Jesper ser manglende sex som det store problem, for mig lyder det til, at være meget mere end det. Livet går lige pludselig hurtigt, det ene øjeblik er man unge og nyforelskede, det næste øjeblik er man fanget i en stresset hverdag med barnegråd, forpligtelser, pres fra arbejdet, pres fra børnene, pres fra manden. Det er sådan en cliché, men det er også hverdagen for rigtigt mange familier og før vi ved af det kommer midtlivskrisen hvor mændene render efter unge gp'er (den med sportsvognen er blot ønsketænkning ) og kvinderne bliver bitre og drømmer om Hawaii og unge sorte mænd med store.. Cliché, men... Hvad med at fokusere på at få det liv, i gerne vil ha? For nej, et liv hvor man ikke har overskud eller lyst til sex i hverdagen, er ikke nogens drømme liv. Og hvis jeg som kvinde, gik og følte mig stresset eller presset i hverdagen, så er det sidste man har lyst til, ski en mand der "plager" om sex.. Parterapi og hvis ikke livssynsændring er nok, så livsstilsændring.. (Hvis i er heldige behøves det ikke at betyde salg af hjem, køb af autocamper og så på jordomrejse ) ..og så syntes jeg at bluejackets indlæg var rigtigt godt.. :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1745 Skrevet 9. September, 2014 (edited) Jeg snakkede en gang med en kvinde (sammenhæng undladt) som synes at de kvinder som lader deres mænd leve i et sex-løst ægteskab er nogle frygtelige strigler der bruger sex som magtmiddel. Hun betragtede mandens situation som en gidseltagning, hvor kvinden rager en masse fordele til sig og sætter manden i skakmat som familiefar. Det var ikke mine ord, men citat, men hentydningen er forstået. I de sex-løse ægteskaber har vi ofte nogle svært humanistiske tilgange, hvor vi spørger "hvad kan manden gøre for hende, så hun genvinder sin sexlyst?" Men en gang i mellem har man bare lyst til at råbe: "Damn, that bitch" Sorry for eventuelle provokationer. Redigeret 9. September, 2014 af Tip toe 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor Skrevet 9. September, 2014 ALTID kig indad - hvilken andel har du, for at dit ægteskab er blevet, som det er..? - Og så drop offerrollen..! Den bibringer jer intet konstruktivt - faktisk kun falsk medynk, hvilket ikke løser noget som helst, da dine medmennesker (os) nemlig kun hører den ene side af historien, og dermed kommer I ingen vegne... Og så lige her på falderebet. Føler du dig trådt for nær, over ovenstående, er det sikkert med god grund... - Tag fat i dig selv, kig indad og se hvad DU kan gøre for at blive en mere tolerant og rummelig ægtemand, for tror måske, at det er her, at noget af skatten ligger begravet... . 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 9. September, 2014 Hej JesperNu har du tilfældigvis valgt et forum for købesex, så ved jeg ikke om formålet er om vi piger kan lære din kone at kikke op i luften og sige ååååaaaaaah? :D Jesper, hvis du vil kæmpe lidt for dit forhold til din kone, så starter du med at slukke for tv...og puter, med mindre der er bare noget dødvigtigt du SKAL og her er det SKAL, gøre SKAL er ikke latterlige Facebook, hvor du lige skal fortælle vennerne (du har 34000 du ikke kender) at du har kørt i S-tog, Hold da op hvor er det vigtigt!NOT, slet din profil...bed din kone om det samme! ikke noget med tvittekvit eller hvad det hedder. Hvis du Abselut skal orinteres om hvad der sker i verden, så køber du en avis, 50 km væk!Din kone har unger til langt op i halsen...og Pixie-bøger, der hele dagen plager livet af hende, og når hendes egen er lagt i seng, så står hendes mand som et barn der også står med (forståligt) krav om sex....hele dagen plagen plagen plagen.....eller for hende gi gi giHun gir af sig selv så meget, at der ikke er mere af give af!pt overlever hun ved at passe sit job, passe sine unger, betale regninger og vaske de sure sokker, gæt hvem der tabte i udleveringen?Jesper, har I råd til at tage på en ferie, UDEN BØRN i 14 dage, bare langt væk fra alt der hedder forpligtelser? ikke bare rundt om hjørnet, drømmeferien...du ved, den der supertur?(se evt. sådan på det, en skildsmisse er laaaaaaaaaaaaangt dyrer) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8098 Skrevet 9. September, 2014 Bear syntes det er forkert du skriver hun har mistet respekten, det er ret velkendt blandt arbejdende mødre at man "kommer så langt ud" at man bare ikke orker mere og det hele er lidt for meget.. Jeg føler lidt at Jesper ser manglende sex som det store problem, for mig lyder det til, at være meget mere end det. Livet går lige pludselig hurtigt, det ene øjeblik er man unge og nyforelskede, det næste øjeblik er man fanget i en stresset hverdag med barnegråd, forpligtelser, pres fra arbejdet, pres fra børnene, pres fra manden. Det er sådan en cliché, men det er også hverdagen for rigtigt mange familier og før vi ved af det kommer midtlivskrisen hvor mændene render efter unge gp'er (den med sportsvognen er blot ønsketænkning ) og kvinderne bliver bitre og drømmer om Hawaii og unge sorte mænd med store.. Cliché, men... Hvad med at fokusere på at få det liv, i gerne vil ha? For nej, et liv hvor man ikke har overskud eller lyst til sex i hverdagen, er ikke nogens drømme liv. Og hvis jeg som kvinde, gik og følte mig stresset eller presset i hverdagen, så er det sidste man har lyst til, ski en mand der "plager" om sex.. Parterapi og hvis ikke livssynsændring er nok, så livsstilsændring.. (Hvis i er heldige behøves det ikke at betyde salg af hjem, køb af autocamper og så på jordomrejse ) ..og så syntes jeg at bluejackets indlæg var rigtigt godt.. Claire, jeg ville være tilbøjelig til at give dig ret hvis ikke lige det var fordi hun havde sagt at han ikke behøvede at blive... Det signal viser for mig med al ønskelig tydelighed at hun hverken har lyst til ham, at hun ikke har respekt for ham, og at hun mener at hun ligeså godt kan klare sig uden ham. Og så ved jeg udmærket at det er hårdt med små børn (been there), men det som jeg ofte ser er at det IKKE kun er de kære små der bliver prioriteret af kvinden over kæresteforholdet (og dermed sex), at have en fin bolig med de rigtige møbler, have tid til vennerne, at have tid til lidt shoppetur, i det hele taget at have tid til at vise omverden hvor meget man har styr på det hele er ofte også prioriteret over at f.eks. hvile sig så der bliver overskud til at være kærester (inkl. sex). Og du har helt ret, en mand der "plager" om sex er nok det værste en mand kan blive, det er lig nul respekt og nul selvrespekt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Claire Skrevet 9. September, 2014 Bear, det er netop i og med at hun siger han ikke behøves at blive, at jeg får indtrykket af en "opgiven" kvinde.. Men ja, ingen af os kan jo andet end at gætte.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg