Hop til indhold
Nikita Darling

Oplevelser med købesex

Recommended Posts

Øv jeg troede jeg skulle læse din anmeldelse af BX's præstationer på lagnet...

Hvorfor knaldede I ikke på "broen" hvor der var frisk luft og god udsigt ? Det ville jeg da gøre. Der er vel inden andre en jer på søen end et par sømåger... :P

Har af gode grunde aldrig mødt BX, men måske netop fordi der var måger i farvandet :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Engang for maaaange år siden, oplevede jeg, at telefondamen havde glemt at bollerummet var optaget, og derfor brasede ind med støvsuger mv. lige midt i den guddommelige aktivitet...

Telefondamen så faktisk meget godt ud, så jeg var frisk og tilbød at hun kunne deltage (uden støvsuger), men hun undskyldte mange gange, og forsvandt hurtigt igen.

Mig og pigen som jeg hyggede med, var flade af grin.... :-) :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Claire

Troede egentlig jeg havde svaret på denne tråd, men indlægget er forsvundet så nu prøver jeg igen :D

Jeg er vist desværre ret god til at rode mig ud i håbløse situationer, er nok lidt happy go lucky, selvom årene har modnet mig lidt ;)

For et par år siden som nyopstartet og uerfaren, blev jeg booket til et besøg på et ret lækkert hotel.

Man skulle bruge kort til elevatoren så vi aftalte at han hentede mig dernede (nogenlunde diskret elevator område)

Ved min ankomst sendte jeg ham en besked, og fik svar om at han var på vej...

...5 min senere skrev jeg igen og endelig 10-15 min. Senere skrev han at han var på vej ned. Jaja.

30 sek. Senere hørte jeg et "bing" fra en elevator og der stod en ualmindelig pæn mand og smilede til mig, lille claire blev helt våd i trussen :D

Jeg halvt løb ind i elevatoren og gav ham et hurtigt kys, han så lidt overrasket ud, men nu havde jeg altså også stået der og blomstret i 15 min, så var lidt stresset.

Jeg spurgte hvad etage vi skulle til, "5" sagde han lidt undrende. Jaja, jeg kyssede en smule på denne meget pæne mand (mens han sagde "Wow wow" hele vejen op :D )

Lige da elevatoren stoppede modtog jeg en SMS "im here now, where are you?"....ups

Så er der selvf den som jeg vist har fortalt et par gange, hvor en kunde låste mig ude på hotelgangen, halvt nøgen, mens han syngende løb rundt i min kjole.

Jeg er også engang blevet lukket ind i den forkerte lejlighed, af en rar ældre herre, der var ualmindeligt tilfreds med situationen, kom til at trykke på den forkerte dørklokke (lejligheds kompleks) Jeg kom op, en ældre herre stod stortsmilende i døren og sagde "jamen hva kan jeg så hjælpe dig med lille ven?".. Fejlen blev hurtigt opdaget men den rigtige kunde (hans nabo) var ret arrig på mig. Forstår jeg godt, det var ret uheldigt..

Redigeret af Claire

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ok, vi skal altså ikke melde os ind i en sejlklub for at få lækker sex. Hvad med golf eller bridge?

Personligt vil jeg nok foretrække en båd frem for en golfbane.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min nok mest uheldige oplevelse med en telefondame var en gang i Jylland hvor da dagens omsætning var noget et pænt beløb sagde at nu ville hun da stikke af med omsætningen !!! det udløste straks en seddel hvor der var skrevet på hvor mange penge der var tjent den dag 

Underligste gæst en fuld russer som jeg ikke kun smide ud af vente rummet og ringede så til taxa selskabet og bad dem sende en chauffør som kunne rusisk, det kunne de nu godt klare. 

Underligste sted i Århus hvor at mutte selv skulle have sine gæster i mens jeg var der og kopplede min telefonsvare fra.Jeg var der i 2 timer og tog hjem. Mutter blev sur, meget sur over jeg skred.  Stedet er nu lukket og jævnet med jorden. 

Mit værrest øjeblik en gæst som stod og kikke på mig og sagde du kan ikke gøre mig noget jeg er sindsyg !!! 

det dummeste jeg har gjort er at klappe gynkolobriksen ned over min egen hånd da den kom helt oppe fra (ryglænet) så var der pænt med smæk på for hel.... hvor gjorde det ondt. 

Redigeret af Madame Helene

Del dette indlæg

Link til indlæg

det mest groteske jeg kan hoste op med er fisse prutter

Fisseprutter er da også god spas, Sisse! Haha... Jeg er den dag i dag stadig ikke i stand til at ignorere dem. Jeg er simpelthen nødt til at kvittere dem ved at fnise og højlydt konstatere, at "den der charmer kom så IKKE fra min mås!!" :D

Og jeg kan uden at være knaldet bagfra ;-)

Du kan simpelthen selv lave fisseprutter, Butch?! Fascinerende! Det glæder jeg mig til at se demonstreret! :P

Ok, vi skal altså ikke melde os ind i en sejlklub for at få lækker sex. Hvad med golf eller bridge?

Heller ikke nej... Ingen medlemskab er krævet til denne klub. ;)

Hvorfor knaldede I ikke på "broen" hvor der var frisk luft og god udsigt ?

Man kan jo godt prøve at holde bare lidt lav profil, Nille, for så som BX har skrevet, så var vi IKKE alene på hawet! :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Men så var der bølgegang i barmen :D

det kan man også blive søsyg af at stirre på :P

Så er du sgutte søstærk, hvis du kan det! :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hey Nikita.

Jeg kommer sku altid på gyngerne grund, Nå de hopper op og ned  :P

Landkrappe  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er en sen aftentime gået forkert privat/diskret. Det var bælgmørkt kunne ikke tyde husnumrene, hvis der var nogen.

Jeg vælger det ene hus med lys i vinduerne. En moden madame åbner op, og jeg spørger: "er det dig jeg har en aftale med?"

Jeg var gået forkert, det var sgu lidt pinligt.

Hvis det var hende, så hun altså 20 år yngre ud i annoncen.

Redigeret af y001

Del dette indlæg

Link til indlæg

Engang for maaaange år siden, oplevede jeg, at telefondamen havde glemt at bollerummet var optaget, og derfor brasede ind med støvsuger mv. lige midt i den guddommelige aktivitet...

Telefondamen så faktisk meget godt ud, så jeg var frisk og tilbød at hun kunne deltage (uden støvsuger), men hun undskyldte mange gange, og forsvandt hurtigt igen.

Mig og pigen som jeg hyggede med, var flade af grin.... :smile: :smile:

var det ikke sexchikane? skal en telefondame finde sig i lumre kommentarer?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

Griner... Troede at jeg var den eneste, der var så uprofessionel at jeg stadig flover mig... :P

... Jeg havde aftalt med denne her herre (en ret fornem en af slagsen), at vi skulle lege lidt med olie i første akt.;)

Jeg får ham monteret på sengen, og går i bedste missekattestil i gang med at smøre ham ind fra top til tå, og jeg føler mig faktisk ret sexet, og sender ham flere frække missekatteblikke undervejs...;)

Insinuerer ret kraftigt, at det her har jeg bare styr på, og smyger mig rundt om en ekstatisk og meget veltilfreds herre, lige indtil jeg kommer for tæt på sengens kant, får overbalance, og hele min krop KLASKER mod gulvet..! :o  

Dernede ligger jeg så, og ømmer mig lidt, alt imens pågældende herre ligger meget "stolt" og olieindsmurt, og spørger, om han kan hjælpe mig med noget!?! :huh:    

Takker nej, og får ham fortalt, at jeg har helt styr på det, men jeg sejler rundt dernede på gulvet, da jeg har brugt alt for meget olie, så jeg kan simpelthen ikke komme op, uden jeg glider rundt, og ender også med at banke hovedet ind i skabsdøren. :blink:   

Endelig får jeg en hånd, og han nærmest hiver mig i land som en strandet hval. :wacko:

- Herefter var missekatten knap så fræk i bar mås, olieindsmurte lokker og bule i baghovedet, men det endte godt - og sjovt. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

var det ikke sexchikane? skal en telefondame finde sig i lumre kommentarer?

Det skulle de da finde sig i....fra mig! :D

Tror ikke de fleste teledamer er de mest sarte alligevel... ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du kan simpelthen selv lave fisseprutter, Butch?! Fascinerende! Det glæder jeg mig til at se demonstreret! :P

Nej Nikita, dét gør du ikke.....trust me :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min pinligste oplevelse var på et bordel på vesterbro(kbh) for en del år siden. Jeg havde været ude og spille fodboldkamp om formiddagen og var godt øm i stængerne,så sad og hvilede derhjemme med ekstra-bladet og fødderne oppe,opdagede så da jeg nåede de spændende annoncer bagerst i bladet at

en GP som jeg havde et godt øje til var på arb. den dag indtil 16.

Nå ikke så meget og tænke over ,op på jernhesten og afsted til vesterbro,fik hurtigt en aftale istand med hende, hun var meget sød og smilende faktisk pænere end jeg havde regnet med.Sexen gik superfint derud af,jeg vendte hende om på alle4 og tog hende bagfra på fulde gardiner lige indtil det sagde SMÆK i baglåret og jeg havde fået krampe,AV for fanden kastede mig tilbage på ryggen og prøvede at strække benet ud,hun kiggede tilbage over skulderen stadig på alle4 og spurgte ,,hva sker der???

Forklarede hende problemet,den klarer jeg ,,sagde hun,det viste sig at hun var ved og uddanne sig til

fysioterapeut,så hun fik skrakt benet ud indtil det ikke gjorde ondt længere derefter blev jeg vendt om på maven og fik en skøn gang massage på baglåret ,indtil musklen var blød som smør..hva så sportsmand tror du at du er klar igen ,,spurgte hun efter 10min, om jeg var,,men resten af det danske blev begået af mig stående og med hende på alle4 med måzen ud over sengekanten.

En anden lidt underlig oplevelse er vel en 8 år gammel,,havde siddet i venterummet hos pussygalores og ventet på en populær pige,kunne høre de var færdige og små sludrede lidt,,nå men døren gik op og kunne nu tydeligt høre dem snakke og meget klart var det at kunden var en af mine allerbedste kammaraters far,som jeg havde kendt i 25-30år,,,underligt og køre 2er der :eek:  :eek: :eek:  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Griner... Troede at jeg var den eneste, der var så uprofessionel at jeg stadig flover mig... :P

... Jeg havde aftalt med denne her herre (en ret fornem en af slagsen), at vi skulle lege lidt med olie i første akt.;)

Jeg får ham monteret på sengen, og går i bedste missekattestil i gang med at smøre ham ind fra top til tå, og jeg føler mig faktisk ret sexet, og sender ham flere frække missekatteblikke undervejs...;)

Insinuerer ret kraftigt, at det her har jeg bare styr på, og smyger mig rundt om en ekstatisk og meget veltilfreds herre, lige indtil jeg kommer for tæt på sengens kant, får overbalance, og hele min krop KLASKER mod gulvet..! :o

Dernede ligger jeg så, og ømmer mig lidt, alt imens pågældende herre ligger meget "stolt" og olieindsmurt, og spørger, om han kan hjælpe mig med noget!?! :huh:

Takker nej, og får ham fortalt, at jeg har helt styr på det, men jeg sejler rundt dernede på gulvet, da jeg har brugt alt for meget olie, så jeg kan simpelthen ikke komme op, uden jeg glider rundt, og ender også med at banke hovedet ind i skabsdøren. :blink:

Endelig får jeg en hånd, og han nærmest hiver mig i land som en strandet hval. :wacko:

- Herefter var missekatten knap så fræk i bar mås, olieindsmurte lokker og bule i baghovedet, men det endte godt - og sjovt. :D

Waaaahahahaha........lige nu ligger jeg nede på gulvet med mavekrampe af bare grin :D :D :D

Ser dig rode rundt der som Bambi på glatis imens du prøver at få fodfæste ......... Av av av av.....nu kommer kramperne igen.......:D :D :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det skulle de da finde sig i....fra mig! :D

Tror ikke de fleste teledamer er de mest sarte alligevel... ;)

Nå job-beskrivelsen er "teledame på bordel", så ved tele-damerne jo på forhånd, hvad de kan forvente på jobbet.... Lidt ligesom at fængselspersonale må forvente en vis udfordrene adfærd fra deres "kunder".

Den pågældene teledame, der var lidt for ivrig med støvsugeren, tog i hvertfald min kommentar med et smil. (vi havde også en hyggelig snak bagefter).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kosteskaftet

Det har jeg aldrig hørt om, skal man have erfaring med tantra for at få det? Hvor oplever man den slags?

Det kræver ikke nogen særlig erfaring. Det kræver ihvertfald ingen uddannelse (fra modtageren's side, altså). Tilgengæld kræver det en vis uddannelse fra massøren's side - ingen tvivl om det...

Typisk er det nødvendigt at man opsøger den samme tantra-massør et par gange eller tre. Hun skal lige lære ens krop at kende. Og det hjælper hvis man har fokus på vejrtrækningen (man får evt. instruktioner om dette). Derudover kræver det at man giver sig fuldstændigt hen. Og efter min mening, så er eksemplarisk renlighed et "must" under en tantra massage - det er ret intimt selvom der normalt ikke indgår sex i tantra (dog er der nogle få massører som dog inkluderer dette - noget som også går under navnet Maithuna eller rød tantra; evt. link www.nirwana-tantra.com). Man får simpelthen ikke den nødvendige samhørighed under en 2-3 timers massage hvis ikke renligheden er fuldstændig iorden fra både modtager og massøren's side.

Hvor kan man opleve det? Tjaa... alle steder som er seriøse med tantra, vil jeg mene.

Nele (www.tantramassagen-nrw.de) som var min tantra-massør et af de mange steder jeg har prøvet, skal ihvertfald nok løse opgaven uden problemer...! Jeg har ikke så meget kendskab til Danske muligheder, men det er mit indtryk at både www.tantraliv.dk/tantraliv.dk/Velkommen.html og www.tantric-journey.com vil være oplagte. Men det kræver at man ikke møder op og begynder at snakke "pik og kusse"-sprog. Ellers tror jeg sessionen bliver væsentligt kortere end planlagt... :)

Helkropsorgasme uden udløsning går også under navnet "big draw" eller "big redraw". Iøvrigt tænker man ikke på sex i flere uger efter - selv hvis den lækreste tøs smutter forbi på gaden...

Redigeret af kosteskaftet

Del dette indlæg

Link til indlæg

...Men åbenbart ikke nok påpasselig for nogle år efter gik den galt med menukortet igen! Jeg havde lavet lakseroulade derhjemme, og da jeg dagen efter skulle på job, syntes jeg at det da var helt ideelt at tage resterne af den med som frokost. Den blev smovset uden tanke på hvor store mængder hvidløg, jeg havde tilsat! :wacko: Jeg var allerede i gang med en halv times leg, da det pludselig gik op for mig! Oh skræk og ve! :o Jeg ved jo, hvor skrækkeligt det lugter, når andre end mig har spist hvidløg. Og her lugtede hele rummet nærmest af min lakseroulade! Jeg undskyldte pænt over for den høflige mand, mens jeg flovede mig langt ind i det næste kalenderår. Min teledame blev sendt til grønthandleren efter en persilleplante, og jeg nægtede at tage flere gæster ind, før jeg havde kværnet hver en dusk! :D

Den dag var jeg på besøg, persillen må have virket for jeg mindes dig som yderst velduftende :smile:

Min pinligste oplevelse var at troppe op dagen før jeg havde bestilt tid til DOOHH!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad er der galt med en golfbane ? der er der masser huller :P

Ikke andet, end at man kan få et ekstra hul – i hovedet, hvis man glemmer cykelhjælmen :P:D

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Åh... at skulle lave stort lige ved ankomsten til en glædes pige er min store frygt...

som Line skrev i en tråd herinde, "det dufter ikke ligefrem af jordbær, når man har..." :D

At have dårlig mave er endnu værre, så hellere kaste op :D

Denne må klassificeres under: "inden glædes pige besøget"

På vej til mit seneste glædes pige besøg, som denne gang var Nikita Darling, skulle jeg pludselig tisse...jeg bruger ikke lige så meget tid på at studere hvor på ruten man kan gøre den slags, men det burde jeg måske :D

Første mulighed var en rasteplads med toilet...nej tak ! jeg kører vist bare videre, og kom pludselig i tanke om at jeg kom forbi McD, super så er der jo ingen problemer.

Det viste sig bare at jeg kørte på en anden vej, så jeg kom slet ikke forbi McD :shock:  :D

Jeg kom til Ørum for der var jo en lille butik..nårh nej det er jo flere år siden at den forsvandt...nu var gode råd ved at være halv dyre, og jeg kørte lidt hurtigere end normalt.

Jeg kom til den konklusion at enten måtte jeg finde en af de små p pladser, eller møde op med våde bukser, valget var ikke så svært :D

Næste p plads, ind til siden, men der var jo trafik fra begge retninger, så skulle jeg vende røven mod Mek... Hammershøj eller væk fra Hammershøj ?!

Der kom et hul i trafikken og der kom en bil bagfra, så beslutningen var nem...

Men nu snakker vi ikke bare lige 10-15 sek. tisse tår, men en seriøs omgang der tog lang tid...jeg undrede mig godt nok over at bilen aldrig kørte forbi, måske den var drejet af ?! :???:

Da jeg endelig var færdig og skulle vaske hænder, så havde jeg jo også mulighed for at vende mig om...og lige 10 meter bag mig holdte en bil med en ældre mand og kvinde :D jeg kom hurtigt afsted !

Lige præcis den dag havde jeg faktisk en dum mave hvilket jeg jo ikke synes er så sjovt ( som før omtalt ).

Nu skulle der jo leges ! det er jo moderne at censurere de slibrige detaljer, men Nikita sad ovenpå mig / min mave et par gange, hvilket gjorde mig lidt nervøs, for maven rumlede hver gang :D ikke at den store katastrofe var under opsejling, men en prut havde nok alligevel gjort lidt ved stemningen :D

Besøgte engang en glædes pige, som da hun åbnede døren begyndte at snakket et uforståeligt sprog...jeg tænkte straks, åh nej, skal det foregå med tegnsprog og mumlen !!

Pludselig kunne hun alligevel godt snakke engelsk, det viste sig at hun havde troet at vi var af samme nationalitet ( censueret ), og derfor var begyndt at vrøvle løs på hendes modersmål :D

Engang jeg fik en omgang thai massage, hvor jeg havde bedt om at tage underbukserne af da jeg ikke ville have dem fedtet ind i olie, så lå jeg jo der på maven og pigen masserede.

Det var åbenbart en kedelig dag for de 2 piger, for pludselig kom den anden ind i rummet og så stod de 2 og snakkede på thai mens jeg lå med bar røv :D

En anden gang hvor jeg skulle have massage, der gik pigen ud af rummet mens jeg tog tøjet af. Der var en masse snak mellem de 3-4 piger der var der...

pludselig så stak de hovedet ind gennem forhænget, en efter en, de skulle lige se hvem der var i rummet, måske de troede at de var diskrete, men jeg stod jo lige indenfor, så vi kiggede jo nærmest hinanden i øjnene, da de prøvede at lure :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...