Hop til indhold
Guest sensuel38Q

Jeg vil gerne prøve et GB - kan du/i hjælpe?

Recommended Posts

Gæst

Fin annonce - held og lykke.

 

Mht. at styre tiden, så er et armbånd med det tidspunkt deltageren ankommer på en god idé - ellers kan det hurtigt blive uoverskueligt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jep, det ser spændende ud, held og lykke med det :smile: Lige en praktisk detalje, hvordan styrer man tiden for dem der kun har betalt for to timer?

 

Jeg synes jo det er noget rod at lade nogen betale kun for 2 timer og nogen for 4, ligesom jeg synes det er noget rod at lade folk komme ind senere i arrangementet - bed folk om at komme indenfor f.eks ½ time - ellers kommer de bare ikke ind - og lad så alle betale det samme for f.eks 4 timer, så kan de jo gå, når de ikke har mere tid eller føler de ikke har flere skud i bøssen.

 

Hvis folk kun har betalt for 2 timer, vil de bare trænge sig på hele tiden - eller folk vil trænge sig på fra starten og lige når deres tid er ved at være udløbet - det synes jeg ikke virker befordrende for at det bliver et hyggeligt arrangement, hvor folk viser pli og ikke virker for påtrængende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg kan godt forstå hvad du mener med at alle skal være der i samme tidsrum, og hvis man kunne være sikker på deltagerantallet, måske og en fornuftig vej frem, men der er 3 ting som ikke harmonerer med dette - for det første, hvad skal prisen så være for 4 timer - 1800 eller kr. 1000,- for det andet, så er det langt fra sikkert at det passer alle deltagerne lige godt at komme f.eks. mellem 10 og 10.30 - nogen kan måske først få tid kl. 12.00 - for det 3. så vil det ikke være særligt sjovet med f.eks. 20 deltagere på engang - så er det altså bedre hvis det er lidt fordelt hen over dagen - og jeg har stort set aldrig oplevet problemer med at deltagerne kommer i løbet af dagen - tværtimod, så er der næsten altid mest pres på fra starten, hvilket kan give lidt problemer - en jævn fordeling over hele tidsrummet, ville efter min mening absolut være at foretrække.

 

2 timer er i øvrigt for langt de fleste rigeligt tid - der er adskillige som går meget hurtigere.

 

Men som tidligere nævnt, så er regulær planlægning komplet umulig, da ingen aner hvem der dukker op når det kommer til stykket

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sensuel38Q

Jeg må nok tilstå, at jeg ikke ville lægge hjem til et gb med en pro uden der var en økonomisk gevinst i det for mig.

Nu vil jeg lige sige at jeg ikke er Pro! Det er første gang jeg prøver dette - og glæder mig virkelig meget!!!

Men når det er sagt, så er jeg en helt almindelig enlig mor, med fast arbejde, hobby, mm.

;)knus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...