Hop til indhold
Guest sensuel38Q

Jeg vil gerne prøve et GB - kan du/i hjælpe?

Recommended Posts

Guest sensuel38Q

Hej frække mænd!!

 

Jeg har lyst til at blive brugt af flere mænd på én gang. Og jeg har forsøgt at arrangere det, men det blev ikke rigtig til noget - for få deltagere :(

 

Jeg er derfor stadig "jomfru" hvad GB angår. Hvilket der meget gerne skal laves om på! Det med at der står 10-15 mand der alle ønsker at bruge mig, er en vild fantasi for mig! Så kan du måske hjælpe mig med at gøre den til virkelighed?

 

Det jeg søger, er en mand der vil være tilstede og passe på mig under seancen. Ligesom jeg også søger efter et sted at afholde det. Der vil ikke være nogen penge i det for dig, men du kan deltage gratis - eller måske varme mig op inden ;o)

 

Og til jer der forhåbentlig kunne tænke jer at deltage, så vil dato og tid komme, når jeg har fundet et sted.

 

Om mig:

 

Jeg er en moden Q på 38 år. Høj (177 cm), flot, naturlig og frodig (85 kg) kvinde med store byster (85-F) og stor røv. Jeg skal nok få lavet et billede snart.

 

Mit seksuelle univers er bredt og meget udforsket. Jeg er til sex i alle huller - og drømmer om at prøve en sandwich. Fantasien om mange pikke, der alle hungre efter at kneppe mig, er noget som tænder mig vildt! Jeg kan li at blive kneppet dybt og hårdt! At en ny mand straks springer til, når den foregående er færdig! 

 

Jeg er moden og ved hvad jeg kan lide. Jeg giver mig hen og følger rytmen. Jeg kan forstå at nyde.

 

Mange forventningsfulde knus fra Charlotte

 

Lyder det som noget for dig - så skriv en besked til mig på 51769078

 

Mine tanker for arrangementet er, at jeg vil stå til rådighed i 4 timer. Og prisen for 2 timer er 1000 kr.

 

knus C

Redigeret af sensuel38Q

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sensuel38Q

Hejsa.

 

Hvor det bliver vides endnu ikke - jeg skal først finde stedet. Men en mulighed er indtil nu i vejle og i albertslund. Hvis den første gang bliver en succes, vil jeg sikkert gerne prøve igen et andet sted i landet ;o) Så jeg ligger altså ikke fast på noget rent geografisk endnu ;o)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Du kan jo prøve at kontakte gangbangguy på pm - måske han kan arrangere noget for dig :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen med G B G så er du i gode hænder..... og du behøver ikke og stille nogle grænser for han fortæller nemli at du

 

er til det hele .

 

Og du får nok ikke ret meget mønt med der fra ....men han skal jo også leve

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Equilibrium

stop det der med GBG i andre tråde end der hvor det (måske) er relevant.  Er det klart og forståeligt ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

stop det der med GBG i andre tråde end der hvor det (måske) er relevant. Er det klart og forståeligt ?

Undskyld men er det ikke i særdeleshed relevant i netop denne tråd?

Jeg mener, trådstarter beder jo netop om råd til hvordan hun kan få hjælp til at arrangere GB.

At hun bliver advaret mod en aktiv arrangør, med særdeles blakket ry, er vel ret tæt på det egentlige formål med dette forum?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Equilibrium

hvis nu I havde gjort jer den umage at LÆSE hvad SensuelQ38 søger inden GBG eller andre arrangører blev bragt op. citat: 

 

 

"Det jeg søger, er en mand der vil være tilstede og passe på mig under seancen. Ligesom jeg også søger efter et sted at afholde det. Der vil ikke være nogen penge i det for dig, men du kan deltage gratis - eller måske varme mig op inden ;o) "

 

 

 

derfor er det ikke relevant.

 

Redigeret af Equilibrium

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes du skulle prøve at arrangere noget i fællesskab med et par andre piger, evt. en med lidt erfaring mht. GB, så kan I også skiftes til at være på og hygge om gæsterne med lidt at spise og drikke - og så synes jeg 2 timer er alt for kort tid til at det bliver rigtig hyggeligt og deltagerne kan lære hinanden lidt at kende.

 

Nu kan jeg forstå at du også gerne vil tjene lidt penge på det - ellers kunne et besøg i den nærmeste swingerclub sammen med en ven/veninde, som kender dine grænser være en god start.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sensuel38Q

kan man møde dig andre steder

Ja hvis du sender mig en SMS med dit navn og hvor du kommer fra. Så giver jeg lyd når jeg er i dit område ;) Jeg er ikke nogen steder fast og kan ikke træffes hjemme. Så jeg vælger at køre forskellige steder hen i og mødes med frække mænd i naturen eller måske på et hotelværelse.

Knus C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sensuel38Q

Du kan jo prøve at kontakte gangbangguy på pm - måske han kan arrangere noget for dig :-)

Tak for din hjælp. Jeg er dog ikke interesseret i at andre skal tjene penge på at jeg dyrker sex.

Knus C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sensuel38Q

Jeg synes du skulle prøve at arrangere noget i fællesskab med et par andre piger, evt. en med lidt erfaring mht. GB, så kan I også skiftes til at være på og hygge om gæsterne med lidt at spise og drikke - og så synes jeg 2 timer er alt for kort tid til at det bliver rigtig hyggeligt og deltagerne kan lære hinanden lidt at kende.

Nu kan jeg forstå at du også gerne vil tjene lidt penge på det - ellers kunne et besøg i den nærmeste swingerclub sammen med en ven/veninde, som kender dine grænser være en god start.

Det lyder som en rigtig god ide. Det med en pige eller to mere. Det vil jeg have i tankerne.

Og hvis der er en frisk pige som læser dette må du gerne skrive ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er jeg ikke til gangbangs, men hvis jeg var ville jeg være varsom med at lade ham der har stedet og passer på mig deltage, og iøvrigt også 'varme mig op'. Værten eller hvad man kan kalde ham, bør i min optik ha overblikket og kunne skride ind, hvis der er behov for det. Det er måske svært med pikken ude af bukserne ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nemlig Liv :)

 

Sensuel38Q - du skal SELV arrangere dit GB, så bliver det på DINE præmisser. Har du brug for hjælp til hvordan må du gerne kontakte mig, vi må jo hjælpe hinanden hvor vi kan :)

 

Kh

Maise

Redigeret af MissMaise

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sensuel38Q

Nu er jeg ikke til gangbangs, men hvis jeg var ville jeg være varsom med at lade ham der har stedet og passer på mig deltage, og iøvrigt også 'varme mig op'. Værten eller hvad man kan kalde ham, bør i min optik ha overblikket og kunne skride ind, hvis der er behov for det. Det er måske svært med pikken ude af bukserne ;-)

Ja det har du nok ret i. Det må jeg lige tænke over. Tak for svaret ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sensuel38Q

Nemlig Liv :)

Sensuel38Q - du skal SELV arrangere dit GB, så bliver det på DINE præmisser. Har du brug for hjælp til hvordan må du gerne kontakte mig, vi må jo hjælpe hinanden hvor vi kan :)

Kh

Maise

Tusind tak maise. Det vil jeg gøre. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har arrangeret en del GB's efterhånden - og det kan være svært at komme igang, du vil opleve, at der er ekstremt mange useriøse som tilmelder sig, der kommer de mest besynderlige forespørgsler, og mærkværdige forslag.

 

Nogen skriver bare for at få frække svar, flere fotos og lignende.

 

Nogen tilmelder sig sådan set bare for at drille, og har ingen planer om rent faktisk at dukke op.

Så er der nogen som tilmelder sig, men får "kolde fødder" når dagen kommer, og andre bliver regulært forhindret.

 

Annoncer det i god tid - følg op på tilmeldingerne, så en fyr der har tilmeldt sig for 14 dage siden, ikke har glemt hvor og hvornår m.v.

 

Hvis du bruger mail tilmelding, så være forberedt på at du kommer til at besvare rigtigt mange mails - omkring det sidste GB jeg arrangerede, blev der sendt over 300 svar.

 

Telefonisk tilmelding er noget rod - du kan evt. bede deltagerne om at sende en sms - men det synes jeg også er svært at holde styr på, særligt hvis det er noget som skal besvares- det er selvfølgelig ikke noget problem, hvis der er en som bare skriver han vil deltage, så er det ikke så kompliceret, men lange sms dialoger - nej tak.

 

Vær præcis i din annonce, hvad er du til og hvad er du ikke til.

 

Jeg vil anbefale dig at afholde det på en hverdag i dagtimerne - hovedparten af de mænd der deltager, har lettere ved at bede om nogle timer fri fra arbejde, end at forklare konen hvad han skal lørdag eftermiddag eller onsdag aften.

 

Som en grov tommelfingerregel - forvent at max. 30% af de tilmeldte dukker op (særligt hvis der er mange tilmeldinger) - jeg har været helt nede på 14%.

 

Du er nødt til at have en hjælper på sidelinien til at passe på dig - og til at lukke deltagerne ind og ud - det er absolut ikke min erfaring at deltagerne bliver grove eller går over grænsen - jeg har aldrig haft behov for at skride ind, kun besvare spørgsmål af praktisk karakter, men det er nærmest umuligt at håndtere det hele selv.

 

Om han skal deltage eller ej - er op til dig, men som Liv skriver, så kan det være svært i bar røv og benslips - så tilbyd ham kr. 500,- for hjælpen i stedet for - hvis du ikke er tryg ved at han er med i GB'et (eller tilbyd ham sex på et andet tidspunkt)

 

lad være med at reservere et værelse på BB-Hotel til formålet :???:

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sensuel38Q

Tusind tak for din besked Peter. Det kan jeg virkelig bruge til noget. Jeg har netop sat annoncen på. Du må gerne kommentere, hvis der er noget som bør ændres.

:* C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sensuel38Q

Hej alle der følger dette indlæg. Vil bare sige at annoncen for arrangementet er sat på nu ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...