Hop til indhold
Guest Miss Hell

tlf chikane :( samt misbrug af fotos og tlf nummer

Recommended Posts

Guest Miss Hell

De sidste dage er jeg blevet kimet ned af folk fra hemmeligt nummer og fyre der sender en myriade af fotos ... åbenbart sidder der en trist sjæl på noget der hedder superchat og giver mit nummer og fotos ud :( og beder dem ringe ... det er dybt dybt irriterende og nu her på vej ind i en weekend så sætter det min tid og fokus under pres.

Min bøn ... hvis nogle er på super chatten, venligst kontakt mig og hjælp mig med og finde frem til den klovn. Jeg har jo nogle fotos og tlf numre på håbefuld fyre som er blevet snørret også. Jeg har bare ikke tid til også og give mig i kast med det.

Kys og kram

Miss Hell

ps. skriv også jeres besyv med omkring tlf chikane og andre chikanerier på piger ... jeg har et par ubehagelige oplevelser jeg også gerne vil dele her i tråden.

Redigeret af Miss Hell

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg mener det er under lavmålet når visse personer begynder på sådan noget. De burde sgu søge hjælp et sted eller også bare have en ordentlig R . . . . . . 

Del dette indlæg

Link til indlæg

opkald med ukendt / privat nummer må du bare lade ringe ud og evt sætter svareren til og derpå nævne at hemmeligt nummer ikke tages.

sms og mms beskeder kan du i nyere smartphones blokere, så du ikke modtager flere fra samme afsender

kan godt forstå din situation

der findes bare nogen mænd med små tissemænd som ikke kan hjælpes nu Jørn Ege er 'bortrejst forevigt'

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg mener det er under lavmålet når visse personer begynder på sådan noget. De burde sgu søge hjælp et sted eller også bare have en ordentlig R . . . . . . 

Jeg holder på en ordentlig R :D :D :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tror de fleste piger, både i og uden for branchen, har nogle ubehaglige oplevelser omkring chikane - især idag hvor det er så let over nettet..

Jeg mindes også at der tidligere her på sitet var en der skrev en "anmeldelse" af -og kontaktmuligheder til en pige der ikke var i branchen. Det blev heldigvis opdaget hurtigt.

Kan du selv advare på superchatten?

Det er drønærgerligt at der er folk derude der ikke kan respektere den diskretion der trods alt er påkrævet i branchen - især da det, forståeligt nok, gør jer piger mere forbeholdende ift at reklamere..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er endnu en kedelig konsekvens af, at mænd reelt ikke udgør det stærke køn. Mænd har en udpræget tendens til at opføre sig vanvittigt pga kvinder. I større eller mindre grad. Vi jagter alle kvinder, enten inden for grænsen af acceptabelt eller langt over. Fordi vi er det svage køn.

Dem det chikanere kvinder, er de mest svage. :/

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det skyldes en konsruktionsfejl hos mænd. :oops:

De er blevet udstyret med både en hjerne og en penis, men ikke blod nok til at begge dele kan fungerer samtidig, :eek:

.....og hos nogen går det helt galt.... ;)

Redigeret af Hankat

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er synd for personen.

Jeg håber at vedkommende får mulighed for at få den medicinske behandling som vedkommende åbenlyst har behov for.

Sindsyge kommer i mange former.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Miss Hell

har fundet frem til det er en (navn slettet) som lægger mine fotos og giver mit tlf nummer ud :) så langt så godt haha ... man har vel sit netværk og man skal ikke tisse i MIN sukkermad det er helt sikkert... man hedder vel ikke Hell for ingen ting  :oops:

Anyways ... det er ikke sådan jeg går psykisk ned over det ... det er bare pisse irriterende og selvfølgelig tager jeg ikke hemmeligt nummer ... det har jeg aldrig gjort men når man får 20 opkald om dagen og så pludselig får 30-40 ekstra opkald fra hemmeligt nummer så begynder det sgu og blive nødvendigt og have den på lydløs. Og det giver også et problem mht de vigtige opkald man gerne skulle svare på ret hurtigt ... gal en nedern type ham der ... hva?

Det er ikke i orden at lægge andres navne ud herinde; Kurator

Redigeret af Miss Hell

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jamen det lyder fint, hvis du har fundet synderen og fået ham til at stoppe chikanen. Personligt har jeg så ikke behov for at høre hans navn, så måske du skulle overveje at få hans navn fjernet. Selvom efternavnet er lidt specielt, så findes der jo nok en lille håndfuld med dette navn,

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

Download app call control (gratis, jeg bruger den selv) eller en lign app

Så kan du blokere alle anonyme opkald på forhånd når du alligevel ikke tager disse opkald ligesom du naturligvis kan blokere kendte numre

Redigeret af Aros

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Miss Hell

Få 2 numre et til job et privat

!? selvfølgelig har jeg da et privat og et arbejds tlf nummer haha

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jamen det lyder fint, hvis du har fundet synderen og fået ham til at stoppe chikanen. Personligt har jeg så ikke behov for at høre hans navn, så måske du skulle overveje at få hans navn fjernet. Selvom efternavnet er lidt specielt, så findes der jo nok en lille håndfuld med dette navn,

Nej det er overhovedet ikke i orden at skrive navnet i et indlæg som der er gjort her.

Det er virkelig flot, rigtig flot.

Venligst Landsbytossen - uden smart phone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Miss Hell

det er blevet slettet her inde... en tanketorsk af en ung pige som var lidt frustreret ... øøh undskyld da 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Miss Hell

Download app call control (gratis, jeg bruger den selv) eller en lign app

Så kan du blokere alle anonyme opkald på forhånd når du alligevel ikke tager disse opkald ligesom du naturligvis kan blokere kendte numre

det kræver jo så et registreret tlf nummer og evt bruger id... det har jeg egentlig ikke tænkt mig og benytte ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...