Hop til indhold
Stifler

Gode spisesteder i Kolding?

Recommended Posts

Hej Eg'er

Mig og min hemmelig elskerinde skal ud og spise for førdte gang lørdag, og er ikke så stedkendt i kolding hvad angår mad, nogen af jer der kan komme med nogle gode tips?

Gerne mellemklasse mht pris, men er ikke nærrig. :)

På forhånd tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Helt enig med Kanonkongen, -god stemning, gode vine og god mad.

 

Det kan ikke gå galt hvis du inviterer hende derhen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Molly: det bliver om aften vi skal spise, har nemlug en overraskelse til hende bagefter. ;)

Nille: Hah jamen der er vist både dansk fransk og græsk på menuen bagefter, så mætte skal vi nok blive. :P

Hvem hun er? Tjaa det er min hemmelighed, men vi fandt hinanden på SD og det var vel egentlig planen som udgangspunkt, men tingene gik vist bare hen og udviklet sig.

Men en fandens fræk studine. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det skal være en god bøf og pengepungen er i orden så støtter jeg også op om Hereford Beefstouw.

Men jeg leverer da gerne alternativer. :)

Tyrkisk restaurant: Sivas Delight - virkelig god og smagfuld mad til billige penge. Rustik og hyggelig indretning. Jeg har været der en del gange efterhånden og er aldrig blevet skuffet. Ligger ved hjørnet af Klostergade og Munkegade.

Traditionelt italiensk. Italiensk køkken som vi kender det bedst. Gode pizzaer, pastaretter og gode bøffer og andet klassisk italiensk.

Ligger i Jernbanegade 2-300m fra Banegården. EDIT: navnet er Bella Italia

Running sushi - min nye favorit: http://koldingsushi.dk/

Men måske ikke en god idé hvis man ikke skal forspise sig. ;)

Redigeret af Miza

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...