Hop til indhold

Recommended Posts

Her kommer lige en anmeldelse af mine oplevelser med Sara Love, fra Amager. Der er flere anmeldelser af hende herinde, men jeg vil have  min egen tråd

Jeg har vel besøgt Sara en 4-5 gange over det sidste halve år, og som det er med så mange ting her i livet, så får man det tilbage som man lægger i et besøg ved Sara. 

Sara er en rigtig pæn pige. Hun er sød og service mindet, og er helt sikkert glad og tilfreds med sig arbejde. I skal være sikker på at der køres en "no-bullshit" still, men hvis du opføre dig ordenligt, overholder aftaler og er lidt diskret når du går og kommer fra hendes sted, får du til gengæld en sød og altid glad pige, der vil gøre sit til, at i begge får en dejlig stund sammen. 

Hvis du, lige som mig, er til frækt undertøj, stiletter og den slags, så sig det til hende i telefonen. Jeg har ikke turde gå der ind, men det ser ud til at hun har en hel afdeling af hendes hus fyldt med alverdens sexede outfits :shock: . Mine ønsker er i hvertfald altid blevet imødekommet. :-P

Jeg syntes hendes annonce beskriver meget godt hvad hun tilbyder, så forvent som minimum det. Jeg har dog oplevet at mine gentagne besøg, bliver belønnet med en meget løs opfattelse af hvad en halv time er, og hvis man gør sig en lille smule umage, får man heller ikke "lov" til at gå, før Sara er færdig med dig. :-P

Det er disse ting der har gjort at jeg bliver ved med at vende tilbage, men jeg ved at nogle af mine læsere prioriterer andre ting, så lad mig prøve at komme jer lidt i forkøbet: 
Brysterne er silikone, med flot lavede. Billederne er ægte, og der er mange af dem. Spørg Sara hvis du vil se flere. Hendes alder er der ikke snydt mere med, end at det KAN være rigtigt. Hun er ikke tynd, men ikke tyk. Hun giver det frækkeste våde blowjob, uden gummi. Ingen sæd i munden, og numsen er "exit only".  :arrow:

Jeg vil ikke give point, men vil blot sige, at jeg aldrig før har besøgt den samme pige mere end 2 gange, men jeg er slet ikke færdig med Sara. 

Vær god ved hende - Det fortjener DU. :)

Kalder.

Del dette indlæg

Link til indlæg

hun kan kun være veninde med usexyann

alene deres numre afskrækker mig xx xxx 666

men Sara ser da noget bedre ud end usexyann, men jeg er ikke til bryster som disse pigers, hvor de sigter mod solen, men igen er smag så forskellig

Redigeret af HappyHippo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest TboneDK

hun kan kun være veninde med usexyann

alene deres numre afskrækker mig xx xxx 666

men Sara ser da noget bedre ud end usexyann, men jeg er ikke til bryster som disse pigers, hvor de sigter mod solen, men igen er smag så forskellig

De ER veninder, de har også før arbejdet sammen ... Får lavet deres bryster samme sted, osv osv ... Har ikke prøvet Sara Endnu, måske det skulle "overståes"? ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for en god anmeldelse. Hun lyder interessant. Hvor holder hun til på amager? (i nærheden af)

Amager er 96,29 km². Vi kan allerede udelukke Amager Fælled og Lufthavns arealet. Hvis du synes at hun virker så interessant, så giv hende da et kald og hvis du så tænker "ej jeg gider sgu godt nok ikke kører til Amager Centeret / Fields / Bella Centeret / Amager Strand Park" whatever, så behøver vi andre ikke at udlevere en kvinde som holder dette diskret og derudover holder til i private opgivelser. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for en god anmeldelse. Hun lyder interessant. Hvor holder hun til på amager? (i nærheden af)

Jeg er selv tit på cykle og har derfor lidt forståelse for spørgsmålet. Jeg tror ikke jeg har udleveret nogen ved at skrive: "Ikke langt fra Fields."

Redigeret af Kalder

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...