MajaLærke 190 Skrevet 3. September, 2014 Jeg har lige haft en uheldig oplevelse med en gæst der købte ½ time blid sex Det første han gør er at hive en læderrem tingest frem, og spørge om han må give mig den på uden det koster ekstra. Det siger jeg han selvfølgelig ikke må, hvortil den sædvandelige smører om at "det må han hos de andre piger" kommer.. Jeg siger at, jeg ikke kan gøre ved hvad de andre piger med at der er regler på bordeller og en af dem er at man ikke må gå under husets priser, hvilket det ville være at gøre. At der så skulle være andre der gør det, kan jeg ikke gør noget ved. Jeg kan se skuffelsen og irritationen i hans øjne allerede der. Men jeg går pengene, og kommer ind til ham igen. Han spørger om jeg kan komme med gæster, og jeg svarer ja, for den kan jeg. alt med måde naturligvis. Det kræver lidt, men jeg har ret nemt ved det. Han slikker mig ganske kort, det var nu ellers godt, og stopper så. Han bliver ved med at have pikken meget tæt ved min mis, selvom der endnu ikke er kommet noget kondom på. Det er altid irriterende, for nogle kan finde på pludselig at stikke den op eller lignende. så jeg bliver ved med at fjerne den eller mig lidt. han spørger om jeg kysser hvortil jeg svarer ja, men straks for jeg en meget savlende tunge ind i munden, der bagefter skal ind i mit ører og udover hele ansigtet. Jeg beder ham om at stoppe, det er sgu ikke særlig rart. Nå jeg får giver ham et kondom på fætteren, men han bliver ved med at trække det helt ned så det sidder fuldstændig stramt på pikhovedet. Det ved de fleste vist, at sådan skal det ikke sidde, så risikerer man det springer. Det pointerer jeg overfor ham, men han svarer bare at dutten irriterer og hang meget langt ud. Hvilken den ikke gjorde, det sad i forvejen for stramt inden han rettede. Vi går i gang og flere gange forsøger han at jage pikken i bund i et voldsomt ryk. Han suger hårdt på mine brystvorter, så jeg er ligeved at være bage for det kommer sugemærker. Så det beder jeg ham om at stoppe med. Han fortsætter dog lidt efter med at nive i dem, hvor jeg igen må bede ham om at stoppe. Så går det udover sidebenene i stedet, som han også niver hårdt i. Igen må jeg bede ham om at stoppe, men 2 sek efter gør han det igen. Han spørger om vi kan gøre det i doggy, og det kan vi da. men der jager han i et voldsomt ryk pikken helt i bund, selvom han har en god størrelse. Nu bliver det for meget og jeg siger han opførsel er totalt uacceptabel. Man kan ikke købe en blid sex og konstant gøre ting der er over i dominans eller lign. Han bliver sur, men jeg kan se på ham allerede inden jeg når at sige at jeg stopper legen, at han har prøvet det før. Min tlf pige går ind og snakker med ham, hvor han selvfølgelig prøver at benægte det meste, men alligevel ikke helt, for han siger bla "jamen jeg havde da varmet hende op". min tlf pige svarer så at de selvfølgelig er ligemeget hvor meget man har varmet op, så opfører man sig ikke sådan. Til sidst siger han til min tlf pige "hvis i giver mig nogle af pengene tilbage, skriver jeg ikke en dårlig anmeldelse herinde" Med dette indlæg vil jeg gerne advarer andre piger mod ham i jylland, for hvis han har tænkt sig at kører den hårde stil og respekterer grænser, fordi han tror han bagefter kan "true" sig til pengene tilbage. For det skal han sgu ikke have lov til at slippe afsted med. Samtidig er jeg enormt irriteret over den type mænd, og vil gerne skabe lidt debat om god opførsel. Vi ser jo altid kun mændenes mening om os og hvordan vi skal være. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Annabell 14 Skrevet 3. September, 2014 Heej majalærke Nu har jeg heldigvis ikke haft sådan en oplevelse, men jeg vil gerne fortælle dig at den måde han opførte sig på, BESTEMT IKKE er acceptabel eller på nogen måde respektfuld overfor dig. OG det er for langt ude, når man bare kan afpresse på den måde! Jeg håber at, andre også læser din advarsel, og tak for den. God karma fra det jydske. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
afløbsrenseren 541 Skrevet 3. September, 2014 Hejsa. Synd og ærgerligt for dig. Jeg syntes det er træls at der er den slags meget ubehagelig fyre som ødelægger en hel del for vi andre som godt kan finde ud af det ( sku flovt på mit eget køns vegne ). Hvis han gerne vil gøre det hårdt og dominer er der også mulig hedder for det. Det kan også købes flere steder. Håber i får ham lukket ude . VH Jeg har lige haft en uheldig oplevelse med en gæst der købte ½ time blid sex Det første han gør er at hive en læderrem tingest frem, og spørge om han må give mig den på uden det koster ekstra. Det siger jeg han selvfølgelig ikke må, hvortil den sædvandelige smører om at "det må han hos de andre piger" kommer.. Jeg siger at, jeg ikke kan gøre ved hvad de andre piger med at der er regler på bordeller og en af dem er at man ikke må gå under husets priser, hvilket det ville være at gøre. At der så skulle være andre der gør det, kan jeg ikke gør noget ved. Jeg kan se skuffelsen og irritationen i hans øjne allerede der. Men jeg går pengene, og kommer ind til ham igen. Han spørger om jeg kan komme med gæster, og jeg svarer ja, for den kan jeg. alt med måde naturligvis. Det kræver lidt, men jeg har ret nemt ved det. Han slikker mig ganske kort, det var nu ellers godt, og stopper så. Han bliver ved med at have pikken meget tæt ved min mis, selvom der endnu ikke er kommet noget kondom på. Det er altid irriterende, for nogle kan finde på pludselig at stikke den op eller lignende. så jeg bliver ved med at fjerne den eller mig lidt. han spørger om jeg kysser hvortil jeg svarer ja, men straks for jeg en meget savlende tunge ind i munden, der bagefter skal ind i mit ører og udover hele ansigtet. Jeg beder ham om at stoppe, det er sgu ikke særlig rart. Nå jeg får giver ham et kondom på fætteren, men han bliver ved med at trække det helt ned så det sidder fuldstændig stramt på pikhovedet. Det ved de fleste vist, at sådan skal det ikke sidde, så risikerer man det springer. Det pointerer jeg overfor ham, men han svarer bare at dutten irriterer og hang meget langt ud. Hvilken den ikke gjorde, det sad i forvejen for stramt inden han rettede. Vi går i gang og flere gange forsøger han at jage pikken i bund i et voldsomt ryk. Han suger hårdt på mine brystvorter, så jeg er ligeved at være bage for det kommer sugemærker. Så det beder jeg ham om at stoppe med. Han fortsætter dog lidt efter med at nive i dem, hvor jeg igen må bede ham om at stoppe. Så går det udover sidebenene i stedet, som han også niver hårdt i. Igen må jeg bede ham om at stoppe, men 2 sek efter gør han det igen. Han spørger om vi kan gøre det i doggy, og det kan vi da. men der jager han i et voldsomt ryk pikken helt i bund, selvom han har en god størrelse. Nu bliver det for meget og jeg siger han opførsel er totalt uacceptabel. Man kan ikke købe en blid sex og konstant gøre ting der er over i dominans eller lign. Han bliver sur, men jeg kan se på ham allerede inden jeg når at sige at jeg stopper legen, at han har prøvet det før. Min tlf pige går ind og snakker med ham, hvor han selvfølgelig prøver at benægte det meste, men alligevel ikke helt, for han siger bla "jamen jeg havde da varmet hende op". min tlf pige svarer så at de selvfølgelig er ligemeget hvor meget man har varmet op, så opfører man sig ikke sådan. Til sidst siger han til min tlf pige "hvis i giver mig nogle af pengene tilbage, skriver jeg ikke en dårlig anmeldelse herinde" Med dette indlæg vil jeg gerne advarer andre piger mod ham i jylland, for hvis han har tænkt sig at kører den hårde stil og respekterer grænser, fordi han tror han bagefter kan "true" sig til pengene tilbage. For det skal han sgu ikke have lov til at slippe afsted med. Samtidig er jeg enormt irriteret over den type mænd, og vil gerne skabe lidt debat om god opførsel. Vi ser jo altid kun mændenes mening om os og hvordan vi skal være. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 3. September, 2014 Hvem er han, hvordan ser han ud, sikkert en idiot ! Han skulle have en stor dildo op i numsen. Maja, jeg håber du også har søde og rare gæster. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 3. September, 2014 Nu er det nok let at sidde på min side af desken og skrive, når tingene er sket, men ham skulle du altså have afvist med det vuns. Alene det, at han kommer med egne remedier, som du ikke synes om, er at overskride dine grænser. Du synes jo også at læse hans kropsprog som skuffelse, hvilket for erfarne glædespiger – jeg ved ikke, hvor længe du har været i branchen – nok ville tolkes som et faresignal. Det er opmuntrende, at du har en teledame at kunne ty til. Mere generelt vil jeg mene, at et besøg hos en glædespige helt og aldeles sker på hendes betingelser, og med mindre man kender gæsten godt i forvejen, bør man nok afvise ham, når han kommer slæbende med et halvt torturkammer. Eventuelt kunne man henvise ham til Cherie. Her skal han nok få kam til sit hår :D og få stukket grænser, hvis det er nødvendigt :D 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MajaLærke 190 Skrevet 3. September, 2014 Tak for jeres opbakning. Håber det var til at læse trods de mange tastefejl. Nille, jeg ved ikke om jeg må skrive hans navn her, selvom det sikkert er et opdigtet navn. Men han bestilte en halv time. Han er dansk, 45-55 år, alm af bygning, meget mørk/sort håret og har tæt halvlange mørke/sorte skægstubbe, en pæn mand. Men hvis han har læder-tingesten med er han nok let at genkende, hehe. Den hev han jo frem inden han havde betalt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DieselM 12 Skrevet 3. September, 2014 Var han beruset eller påvirket af noget? Ikke at det kan forklare det, men det lyder da som han har psykopatiske træk ellers. Den manglende empati og forståelse af at han gør et andet menneske fortræd. Håber du er ok ellers Mange kram Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4143 Skrevet 3. September, 2014 Det er dig, der lægger krop til. Derfor er det også dig, der bestemmer, hvad du vil være med til. Mit råd er, at du skal stoppe, så snart du er klar over, at det er på vej et sted hen, du ikke vil acceptere. Vær ikke bange for en dårlig anmeldelse. De, der er glade for dig og din kunnen, vil helt sikkert nedgøre den og støtte dig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammelnok 276 Skrevet 3. September, 2014 Hej Majalærke Godt Du fik ham verfet ud. Ligegyldigt om der købes blid, hård, dominans, SM eller hvad det ellers kan hedde, så gør man ikke noget, der skader legekammeraten eller overskrider grænser/stopord. Hellere stop en kunde for tidligt end for sent. Jeg håber, du har det godt. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MajaLærke 190 Skrevet 3. September, 2014 Han var hverken beruset eller påvirket. Nu har han lige ringet herned og snakket med min tlf pige, hvor han igen kommer med trusler om at skrive en dårlig anmeldelse, ydermere mener han jeg er for sart til branchen og har brug for hjælp. For sart vil jeg næppe sige jeg er. Jeg tilbyder skam mellemhård slavepige, og elsker det form for sex. Det skal bare være aftalt på forhånd, og man skal have afstemt forventninger. ud over det kysser jeg (også med tungen) ved kemi, og har også analsex med nogle faste gæster. en finger i numsen ved alm blid plejer jeg heller ikke sige noget til hvis der er spurgt først. Så at jeg skulle være sart synes jeg er direkte komisk. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MajaLærke 190 Skrevet 3. September, 2014 Tak for jeres bekymring. Jeg er okay, og rigtig glad for jeg fik ham smidt ud i tide 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4143 Skrevet 3. September, 2014 Han var hverken beruset eller påvirket. Nu har han lige ringet herned og snakket med min tlf pige, hvor han igen kommer med trusler om at skrive en dårlig anmeldelse, ydermere mener han jeg er for sart til branchen og har brug for hjælp. For sart vil jeg næppe sige jeg er. Jeg tilbyder skam mellemhård slavepige, og elsker det form for sex. Det skal bare være aftalt på forhånd, og man skal have afstemt forventninger. ud over det kysser jeg (også med tungen) ved kemi, og har også analsex med nogle faste gæster. en finger i numsen ved alm blid plejer jeg heller ikke sige noget til hvis der er spurgt først. Så at jeg skulle være sart synes jeg er direkte komisk. Det er da ham, der ikke passer til branchen! Sig til ham, at han kan skrive, hvad han vil - og så brug det kreativt. En københavnsk restaurant fik engang en rigtig dårlig anmeldelse. De taklede det ved at have en annonce på samme side som anmeldelsen, hvor de skrev: "De næste dage har vi sikkert god plads". Lad dig ikke kue og true! 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 3. September, 2014 Jeg har lige haft en uheldig oplevelse med en gæst der købte ½ time blid sex Det første han gør er at hive en læderrem tingest frem, og spørge om han må give mig den på uden det koster ekstra. Det siger jeg han selvfølgelig ikke må, hvortil den sædvandelige smører om at "det må han hos de andre piger" kommer.. Jeg siger at, jeg ikke kan gøre ved hvad de andre piger med at der er regler på bordeller og en af dem er at man ikke må gå under husets priser, hvilket det ville være at gøre. At der så skulle være andre der gør det, kan jeg ikke gør noget ved. Jeg kan se skuffelsen og irritationen i hans øjne allerede der. Men jeg går pengene, og kommer ind til ham igen. Han spørger om jeg kan komme med gæster, og jeg svarer ja, for den kan jeg. alt med måde naturligvis. Det kræver lidt, men jeg har ret nemt ved det. Han slikker mig ganske kort, det var nu ellers godt, og stopper så. Han bliver ved med at have pikken meget tæt ved min mis, selvom der endnu ikke er kommet noget kondom på. Det er altid irriterende, for nogle kan finde på pludselig at stikke den op eller lignende. så jeg bliver ved med at fjerne den eller mig lidt. han spørger om jeg kysser hvortil jeg svarer ja, men straks for jeg en meget savlende tunge ind i munden, der bagefter skal ind i mit ører og udover hele ansigtet. Jeg beder ham om at stoppe, det er sgu ikke særlig rart. Nå jeg får giver ham et kondom på fætteren, men han bliver ved med at trække det helt ned så det sidder fuldstændig stramt på pikhovedet. Det ved de fleste vist, at sådan skal det ikke sidde, så risikerer man det springer. Det pointerer jeg overfor ham, men han svarer bare at dutten irriterer og hang meget langt ud. Hvilken den ikke gjorde, det sad i forvejen for stramt inden han rettede. Vi går i gang og flere gange forsøger han at jage pikken i bund i et voldsomt ryk. Han suger hårdt på mine brystvorter, så jeg er ligeved at være bage for det kommer sugemærker. Så det beder jeg ham om at stoppe med. Han fortsætter dog lidt efter med at nive i dem, hvor jeg igen må bede ham om at stoppe. Så går det udover sidebenene i stedet, som han også niver hårdt i. Igen må jeg bede ham om at stoppe, men 2 sek efter gør han det igen. Han spørger om vi kan gøre det i doggy, og det kan vi da. men der jager han i et voldsomt ryk pikken helt i bund, selvom han har en god størrelse. Nu bliver det for meget og jeg siger han opførsel er totalt uacceptabel. Man kan ikke købe en blid sex og konstant gøre ting der er over i dominans eller lign. Han bliver sur, men jeg kan se på ham allerede inden jeg når at sige at jeg stopper legen, at han har prøvet det før. Min tlf pige går ind og snakker med ham, hvor han selvfølgelig prøver at benægte det meste, men alligevel ikke helt, for han siger bla "jamen jeg havde da varmet hende op". min tlf pige svarer så at de selvfølgelig er ligemeget hvor meget man har varmet op, så opfører man sig ikke sådan. Til sidst siger han til min tlf pige "hvis i giver mig nogle af pengene tilbage, skriver jeg ikke en dårlig anmeldelse herinde" Med dette indlæg vil jeg gerne advarer andre piger mod ham i jylland, for hvis han har tænkt sig at kører den hårde stil og respekterer grænser, fordi han tror han bagefter kan "true" sig til pengene tilbage. For det skal han sgu ikke have lov til at slippe afsted med. Samtidig er jeg enormt irriteret over den type mænd, og vil gerne skabe lidt debat om god opførsel. Vi ser jo altid kun mændenes mening om os og hvordan vi skal være. Hej Majalærke Som hr. X skriver, så ved jeg heller ikke hvor længe du har været i branchen, men der er klart de herre, der tænder på at skal besøge en ny pige og se hvor langt han kan gå...og om det lige kan gøre ondt undervejs... Eller om den der med "sikker sex" kan gradbøjes, en af de mere tåbelige jeg har hørt, er at prespærmen er ufarligt smørelse, som er helt okay at sutte i sig (her er det så øjnene rettes mod loftet)...da jeg så ikke ville det...ja så fik jeg jo også den der med....Jeg skriver så grimt om dig...det har manden så gjort gentagende gange siden, så nogen gør det jo altså ... Køber manden ½ times blid sex...så er det blidt, det skal være rart og begge skal syntes det her er godt og frækt...så er det ikke noget med læderdimser, de fyre der tænder på det skal være ubehageligt for pigen, eller det skal gøre ondt på pigen, ved udmærket godt hvad den slags koster, og det er overhovede ikke i nærheden af en ½ times blid sexs pris og de ved også godt at det er ganske få piger der tilbyder det de der ønsker (jeg gør heller ikke)...og aldrig ALDRIG nogen sinde lade sig binde, der findes idioter nok der går amok og der er massere af fortilfælde hvor det er gået gruligt galt, hvor både pigen og telefonpigen, er blevet slået ned og maltrakteret! Så slet ikke hvis du er alene!! Jeg har en regel, jeg siger fra 2 gange og oplyser manden om at jeg kun gør det 3 gange, 3 gang så er det fordi han gerne vil hjem. Enkelt og nemt, altså bestemmer han selv. Hvis jeg trækker kortet, du skal hjem, så rejser jeg mig fra seng, sørger for at han får tilbudt hjembad og noget koldt at drikke. Det med sex, vil han jo ikke det har han jo valgt fra ved at overtræde min grænse 3 gang, så det emne er jo uddebatteret. I tilfælde af han har en anden mening om tingene, åbner jeg gerne døren til privaten, hvor min meget nysgerige lille hvide vap, sikkert gerne vil hilse på manden,....De bliver så som regel enige om at den der pomfrit som herren har mellem benene nok ikke dur til mere den dag. 11 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 3. September, 2014 Har du lidt erfaring, bør du ikke lade dig skræmme af sådan en ormehjerne. Højst sandsynligt er der tale om en persom med enten et superego eller også med et mindreværdskompleks, der skal kompenseres for – et bud i hver sin ende af skalaen. Men, hvorom alting er, kan man ikke indrette sin (erhvervsaktive) tilværelse efter, hvad en enkelt siger/truer med, så op på hesten igen, og jeg er sikker på, at hvis du lever op til det forventede, så vil resultaterne (= gode anmeldelser) også vise sig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11507 Skrevet 3. September, 2014 Hej MajaLærke, Som Cherie så rigtigt skriver, så findes der mænd, der har gjort det til en sport at udvise denne grænseoverskridende adfærd. Jeg har heldigvis kun oplevet det på egen krop meget få gange, og det endte også i afbrudte møder. Jeg er faktisk de fleste gange gået kold allerede, hvis jeg skal sige fra over for den samme ubehagelighed 2 gange... For signalværdien i det er jo... "Jeg ved godt, at du ikke finder det her rart (for det har du lige gjort klart) men det er jeg faktisk pænt ligeglad med, så jeg fortsætter bare"... Så føler jeg mig simpelthen så trådt på og så lidt respekteret, at jeg mister al lyst og vilje til at forsøge at "få det bedste" ud af det. Rent ud sagt... Du skal overhovedet ikke finde dig i sådan noget. Det gør mig ondt at høre, at du skulle opleve sådan en omgang, men hvis du kan bruge det til noget som helst, så kan du vende den om og sige til dig selv, at af skade bliver du klog. Næste gang kan du genkende typen, før du overhovedet indlader dig på noget og dermed skåne dig selv for en gentagelse. :) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinosdk69 941 Skrevet 3. September, 2014 Nu bliver det for meget... Damn Girl... Du har ALT for stor tiltro til mennesker.... Der har jo været maaange advarselslamper der lyste.... Bare ud af vagten.... Der er mange søde mennesker derude, og få skumle... /Dino Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sisse Skrevet 3. September, 2014 (edited) jeg siger kun nej en gang og accepteres dette ikke så stopper festen. jeg vil ikke at min krop misbruges. jeg vil ikke lege lege jeg ikke tænder på eller ikke bryder mig om. det kan godt ske de betaler for at være der. men jeg skal altså have det rart også. og det har jeg ikke når man bider i mig. sutter hårdt på mig. eller bare jager finger op i mig uden jeg er forberedt og har inviteret til det. jeg siger pænt og høfligt. det syntes jeg ikke er rart. og det kan ikke være så svært at forstå.. som nikita skriver så skal man være svært dum hvis man tror det bare er for sjovt at pige siger det. også lige bide i brystet engang mere eller suge sig fast på klitten. for ''hun mente det nok ikke første gang hun sagde nej'' jeg ved godt det ikke altid er nemt at finde ud af kvinder. det som den sidste gp man besøgte ville være med til - er ikke det samme som den næste syntes er rart. - men hvis vi havde været så ens.. hvorfor så besøge forskellige piger. jeg går da ud fra det er fordi man gerne vil opleve noget nyt - ikke bare gentage det man prøvede med den sidste man var sammen med. heldigvis ved de fleste hvordan man begår sig. det er faktisk ganske sjældent jeg oplever jeg må sige fra. det som jeg faktisk oftest oplever er så stor respekt at det næsten kan blive for meget.. det er ikke unormalt jeg er nød til at sige. du må gerne klemme babsen.. eller føre en hånd ned hvor det er rart. men jeg er så heller ikke bange for at hjælpe min gæst på vej til at ramme de rigtige knapper. og jeg har endnu til gode at en mand efterfølgende har sagt. ej hvor er det træls du viste mig hvordan du bedst kan lide det.. Redigeret 3. September, 2014 af Sisse 9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nylonlover 613 Skrevet 3. September, 2014 (edited) Jeg forstår det ikke helt med den læderrem tingest "Det første han gør er at hive en læderrem tingest frem, og spørge om han må give mig den på uden det koster ekstra. Det siger jeg han selvfølgelig ikke må, hvortil den sædvandelige smører om at "det må han hos de andre piger" kommer.. Jeg siger at, jeg ikke kan gøre ved hvad de andre piger med at der er regler på bordeller og en af dem er at man ikke må gå under husets priser" Hvis han køber en halv time hvorfor vil du så kun tage den på, hvis det koster ekstra. Jeg mener enten vil du vel have den på eller også finder du den så frastødende at du ikke vil have den på. Elle måske var det noget meget stort og omstændeligt der ville tage lang tid at tage på uden at du kunne tage det af den halve time. Jeg ved det ikke. Jeg har selv sommetider en lille accessory (en lille fetish jeg har) med som jeg beder kvinden om at tage på. Det plejer altid at blive gjort med et smil. Men OK jeg plejer heller ikke at komme de steder hvor alt er delt op i små ydelser (ikke at jeg kender dit sted) og desuden er jeg flink og hensynsfuld Men bortset fra det lyder han da ubehagelig og jeg vil ikke forsvare ham. Sandsynligvis en svag person, der tænder på at overskride grænser og derved udøve en mærkelig dominans. Redigeret 3. September, 2014 af nylonlover Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bodie 44 Skrevet 4. September, 2014 (edited) Redigeret 4. September, 2014 af Bodie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4116 Skrevet 4. September, 2014 Tankevækkende så forskelligt en fælles oplevelse huskes og opleves. Hvem skal man tro på? Kvinden eller manden? Interessant så hurtigt, der her tages parti for en af parterne! Og måske endda inden man har hørt den anden parts indlæg! Det er ikke i orden! Men typisk for et anonymt forum Venligst French 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sisse Skrevet 4. September, 2014 Tankevækkende så forskelligt en fælles oplevelse huskes og opleves. Hvem skal man tro på? Kvinden eller manden? Interessant så hurtigt, der her tages parti for en af parterne! Og måske endda inden man har hørt den anden parts indlæg! Det er ikke i orden! Men typisk for et anonymt forum Venligst French Ja der er stor forskel på hvordan et besøg opleves. Men ligesom vi ikke har mulighed for at fratage jer en dårlig oplevelse af en pige. Lige såvel kan ikke ikke ændre på hvordan vi oplever det når vi føler os krænket. Den oplevelse majalærke har haft er hendes. Hverken din eller min. At man er uenig i hvad der er ok at gøre ved pigen er en ting. Men at man truer med at lave en dårlig anmeldelse fordi man ikke fik sine ønsker igennem er bare ikke ok. Har man ønsker kan man spørge ind til dem inden legen starter. Også tage sit gode tøj og gå hvis pigen ikke vil være med til legen. 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 4. September, 2014 Tankevækkende så forskelligt en fælles oplevelse huskes og opleves. Hvem skal man tro på? Kvinden eller manden? Interessant så hurtigt, der her tages parti for en af parterne! Og måske endda inden man har hørt den anden parts indlæg! Det er ikke i orden! Men typisk for et anonymt forum Venligst French Hej French Kan være jeg har været lidt uopmærksom, men har herren skrevet om sin oplevelse herinde? Ellers kan vi jo kun tro på Majalærkes skriv, som flere af vi piger kan nikke genkendene til, at der findes herrer der gør. Hilsen Cherie...Hex af Guds Nåde!!! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammelnok 276 Skrevet 4. September, 2014 Hej French Kan være jeg har været lidt uopmærksom, men har herren skrevet om sin oplevelse herinde? Ellers kan vi jo kun tro på Majalærkes skriv, som flere af vi piger kan nikke genkendene til, at der findes herrer der gør. Hilsen Cherie...Hex af Guds Nåde!!!Lige her: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
g-lover 242 Skrevet 4. September, 2014 Nu kan vi så læse den anden side af sagen her Det er sjovt at se 2 beskrivelser af den samme episode, men mine penge er på Lærke af 2 forskellige grunde. 1. Majas beskrivelser er detaljerede omkring grænseoversskridende og pressionspræget adfærd. Fx. den med pikken der hele tiden er faretruende tæt på uden kondomet. Det er en konstant og latent trussel der etablerer dominans hvilket er forstærket af det indledende ønske om lædermanchetterne. At vedkommende ikke har kunne presse Lærke til at bære disse manchetter betyder på ingen måde at dominansen ikke er etableret. Det bliver den allerede ved at ønsket fremsættes. For alle der dyrker og respekterer SM, der ville det være utænkeligt at det blev nævnt når der var blevet indgået en blid aftale. Når det handler om at pigen skal domineres uden for BDSM regi, så er dette en udspekuleret måde at gøre det på der skaber den ønskede, og ophidsende, nervøsitet hos pigen. 2: Alle de små ting han gør der kan bortforklares rationelt er dominanspræget adfærd der er med til at give ham en følelse af overlegenhed. Den ubehagelige behandling af hendes brystvorter og balder/kærlighedshåndtag fx. "klemte ganske let om hendes brystvorter" kontra "Han suger hårdt på mine brystvorter, så jeg er ligeved at være bage for det kommer sugemærker". 2 beskrivelser af samme handling. Den ene er detaljeret og åben, den anden uspecifik nok til at den er meget svær at drage i tvivl. Jeg er derfor ikke et sekund i tvivl om at det er Lærke der er tættest på sandheden om hvad der er sket alene på baggrund af den beskrivelse! Jeg er heller ikke i tvivl om at dette er en af de besøgende der finder fornøjelse i grænseoverskridende adfærd. Dette er, ud over at være alment uacceptabelt, også er et af de mest brutale mentale overgreb der kan begås imod pigerne. Det er nemlig utrolig svært at ryste nervøsiteten og ubehaget ved sådan en adfærd af sig bagefter fordi det er præget af 2 ting. Lettelsen over at der ikke skete mere kombineret med frygten for at det skulle være eskaleret. Det er en følelsesmæssig kombination der er vel beskrevet i psykologien og som ses fx ved grimme biluheld hvor føreren er sluppet helskindet eller andre typer af grimme uheld. I yderste konsekvens kan denne følelseskombination fremprovokere fobier/angst fordi det er at udfordre skæbnen atter at sætte sig selv i den situation ved fx. at køre bil igen. Jeg er med på at man skal se tingene fra 2 sider hvorfor jeg sætter pris på at begge nu har skrevet deres beretning. Nu hvor det har været muligt at læse 2 sider af samme sag er der ikke nogen tvivl i mit sind omkring at Lærke har haft en umådelig grim oplevelse hun godt kunne have været foruden. Mvh g-lover 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tiger 1809 Skrevet 4. September, 2014 Jeg vil altid have en tilbøjelighed til at tro på pigen i de her tilfælde. Dels har jeg kun oplevet god behandling på diverse bordeller dels findes der tosser derude, bl.a. dem som skal teste pigens grænser af.. Når manden så kan finde på at sige: "jamen jeg havde da varmet hende op" så vidner det om at der er noget galt i hans kvindesyn. "hvis i giver mig nogle af pengene tilbage, skriver jeg ikke en dårlig anmeldelse herinde" er heller ikke den smarteste trussel at komme med, så ryger troværdigheden sgu.. Utroligt vigtigt at pigerne kan finde ud af at sige fra og kender deres grænser. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg