Gæst Skrevet 10. Januar, 2015 Det var jo ren humor, intet andet Ja, det ved jeg godt. Jeg synes bare lige jeg ville drille dig lidt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3425 Skrevet 10. Januar, 2015 pas nu på hængelåsen kommer nok snart Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 10. Januar, 2015 Det giver ikke særlig meget mening at mødes i Jysk. Der er ingen prøverum, eller offentlige toiletter, hvor man kan have sex. Bevares, der er senge, men man skal da have en eller anden særlig fetisch med at man gerne vil udstille sig selv, når man har sex, hvis man gør det i fuld offentlighed. Findes, der ikke et ord for det ? http://sv.wikipedia.org/wiki/Exhibitionism Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kowalski Skrevet 10. Januar, 2015 tilbage til emnet, ellers dukker kummefryseren op. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bulder 182 Skrevet 10. Januar, 2015 tilbage til emnet, ellers dukker kummefryseren op. Hvad er emnet? Hvilket emne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg