Hop til indhold
Louie De Palma

Solskinsdag på FKK World

Recommended Posts

Det er forbudt at have mobilos med ind i klubben så jeg kunne ikke tage noter undervejs.

Man kan godt tage sin iPhone ud af pengeskabet, når der skal afregnes med pigen, og så lige skrive navnet og beløbet ned. Så kan hun også se, om man har stavet hendes navn rigtigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Igen velskrevne beretninger af begge de 2 herrer, men til orientering kan jeg oplyse om at kuglepen og notesbog stadig kan købes.

 

Bog og papirhandlere findes også - endnu :wink:

 

Jeg har altid notesbog og kuglepen liggende i mit omklædningsskab, og noterer de vigtigste stikord undervejs på turen, så jeg bedre kan få det vigtigste med i min beretning efterfølgende.

 

Til gengæld ejer jeg ikke en smartphone, men sparer man ikke typisk mellem 500 og 1000 kr om måneden på ikke at eje sådan en?

 

Til gengæld betaler jeg gebyr hver måned til Telmore fordi jeg ikke når minimumsforbruget på min mobiltelefon, der er slukket 99 % af tiden og som jeg kun har tændt efter aftale.

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...