Hop til indhold
Guest Suttehus

Ondt i maven?:-)

Recommended Posts

Hæhæ, ved besøg hos dig får man ikke ondt i maven, men helt andre steder :D :D :P

Næh, ikke engang røde kinder... kun røde baller :D

Jo røde kinder til ham der ville have GFE og kysse med Cherie :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Havde jeg nu været præst, ville jeg have henvist trådstarter til Romerbrevet 8.18:

"Jeg mener nemlig, at lidelserne i den tid, der nu er inde, er for intet at regne mod den herlighed, som skal åbenbares på os."

Del dette indlæg

Link til indlæg

Levede tidligere i et forhold, hvor kalenderen blev tjekket, er det i aften at hånden MÅ komme over under nabo-dynen uden at få et rap eller ryge i rottefælden under dynen. NUL SEX  :cry: Måtte paase på med at læse i kalenderen. Som regel første søndag i måneden der skulle ha' et kryds. . . . 

Et besøg hos en lyserød må aldrig blive en vane/rutine. Kan være helt rolig indtil jeg låser bildøren, og går mod adressen, så kommer adrenalin, sommerfugle og alt muligt andet. Knæene ryster, hjertebanken etc.

Synes det sværeste er at kontrollere urinstinktet om at være klar til at flygte. Knæenes can-can - Får altid ondt i knæene, fordi jeg forsøger at kontrollere deres rysten, mens man står og omfavner pigen  :D

Sidst var jeg glad for at glædespigen, forbarmede sig og skubbede mig omkuld på boreplatformen. ENDELIG kunne jeg slappe af, og nyde. Så var det kun hændernes rysten og hjertebanken, der skulle kontrolleres  :P

Når langtidsplanlægning kommer ind i billedet, kan der godt være nogle tidspunkter, hvor amorinerne banker på. Så kan man sidde et par minutter og glæde sig til at om x antal dage, sååååå  :P Men alligevel bande ventetiden langt væk  :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Claire

Jeg har aldrig mavepine, men har altid kriller i maven når jeg besøger en ny og ringer på døren. Ihh det er da det bedste! :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og jeg som troede at sex var noget man havde sammen! Jeg har meget at lære, hva. :D

Ja, det kunne godt tyde på at du har noget at lære.

Hvis man køber en seksuel ydelse, kan man så ikke forvente at få den?

Og hvis der er betingelser ud over prisen, f.eks. at man skal prøve at tilfredsstille pigen, skal det så ikke aftales?

Hvordan i øvrigt med massage og pirringsbondage, er det også noget man har sammen? 

Hvordan foregår det?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvordan i øvrigt med massage og pirringsbondage, er det også noget man har sammen?

Nej, sammen? Det har man ikke...

Når jeg har en aftale om bondage-lege, så fikserer jeg bare manden, giver ham bind for øjnene, og så stiller jeg mig hen i hjørnet og kigger på, mens han pirrer sig selv... Det plejer at virke helt fortrinligt. :D

Eller også så klarer jeg helt selv både pirringen samt responsen på selv samme, og så er manden helt fri for at være sammen med mig om foretagendet. Det er nemlig så hyggeligt! :p

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, det kunne godt tyde på at du har noget at lære.

Hvis man køber en seksuel ydelse, kan man så ikke forvente at få den?

Og hvis der er betingelser ud over prisen, f.eks. at man skal prøve at tilfredsstille pigen, skal det så ikke aftales?

Hvordan foregår det?

Pirringsbondage... Jeg kan love dig for det er noget man har sammen. Er pigen god til det, og nyder hun det, så kan det være ligeså fantastisk og intimt som samleje.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Når jeg har en aftale om bondage-lege, så fikserer jeg bare manden, giver ham bind for øjnene, og så stiller jeg mig hen i hjørnet og kigger på, mens han pirrer sig selv... Det plejer at virke helt fortrinligt. :D

Eller også så klarer jeg helt selv både pirringen samt responsen på selv samme, og så er manden helt fri for at være sammen med mig om foretagendet. Det er nemlig så hyggeligt! :P

Altså jeg ved min faste legekammerat binder mig fast, så kan hun tridse rundt og vaske tøj, en gang imellem lige klatte med lidt olie, og ellers have en hånd fri til at sms når det nu skal til at slutte.

Men det er jo standard. Ingen indlevelse at finde og man er ude af døren i samme sekund som man er færdig.

Hun aner heller ikke et klap om at aflæse mit krops sprog, så der er ikke noget med at strække forløsningen til lige før man tigger om nåde...

Redigeret af Plaskeren

Del dette indlæg

Link til indlæg

Endnu bedre, jeg kender dine tricks Nikita :P

Du fikserer ham bare, giver ham bind for øjnene og kalder på din trofaste trappe-vasker-mand, som giver gladelig en hjælpende hånd, imens kan du sidde og læse med på EG eller ordne dine tæer :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Eller også så klarer jeg helt selv både pirringen samt responsen på selv samme, og så er manden helt fri for at være sammen med mig om foretagendet. Det er nemlig så hyggeligt! :P

:D  :D  :D Nikita. du da dejlig i det ironiske og sarkastiske hjørne idag  :D  :D  :D

Det fik da lige luften i lungerne til at virke igen. Jeg takker.  :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Endnu bedre, jeg kender dine tricks Nikita :P

Du fikserer ham bare, giver ham bind for øjnene og kalder på din trofaste trappe-vasker-mand, som giver gladelig en hjælpende hånd, imens kan du sidde og læse med på EG eller ordne dine tæer :P

Ja, det er Meyer med kosten. Man behøver såmænd ikke kalde på ham, for han kommer selv listende ind med sine remedier – alt fra stålbørster over smergellærred til barberkoste  :D :D :P

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Spændingen ved at besøge en pige er der altid for mig - om det er et nyt bekendtskab, eller et glædeligt gensyn er egentlig ligegyldigt.

Jeg er vild med den følelse af spænding, en smule nervøsitet og så de der sommerfugle der blafrer rundt derinde hvor det kilder.

Har netop i dag gen-besøgt en dejlig en af slagsen (altså en af de der GP'er), og selv om jeg vidste hvem der ville åbne døren, så var jeg alligevel spændt på den gode måde.

Så kriller i maven og lidt rystende hænder er for mig en del af helhedsoplevelsen......som jeg ikke ville være foruden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...