Hop til indhold
Guest Nicola

Farvel og tak!

Recommended Posts

Guest Nicola

Efter noget overvejelse har jeg valgt at lægge stilletterne på hylden.

Jeg har indset at jeg ikke holder til det her.

Stort thumbs up til de kvinder der gør det med et smil, men jeg har som sagt indset at jeg ikke er en af dem.

Inden jeg startede var jeg en smilende, selvsikker og positiv ung kvinde, men nu føler jeg mig nedslidt, træt og opgivende.

Hvad kan jeg sige?

Det har været en blandet fornøjelse, men for det meste skidt og det er livet sku for kort til at udsætte sig selv for.

Jeg sletter min bruger herinde og sætter processen i gang med at lukke ned for min mail.

Jeg vil selvfølgelig skrive en mere personlig farvel til jer som har haft besøg :)

Som sagt, så sletter jeg min bruger herinde og jeg er ikke interesseret i at læse de idiotiske og nedladende kommentarer der vil følge denne tråd, let's face it, de kommer jo..

Til jer som gemmer jer bag en skærm og finde glæde i (eller hvad fanden I får ud af det??) at nedgøre andre med jeres ord og starte barnlige skænderier.. Må der være nogen der børster chips krummerne væk fra jeres tastatur og trækker gardinerne fra for at lukke lidt solskin ind i jeres liv.

Ønsker jer alt det bedste.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Kære Nicola

 

Ja EG kan være en mundfuld :-) og jeg kan sagtens sætte mig ind i dine tanker. Men du behøver jo ikke stoppe som Glædespige af den grund. Du har jo mulighed for at se væk fra dette forum og passe dig selv og dine mænd

 

Når det er sagt, så valgte jeg nok også en anden branche :???: Stalkere, afbrændere, idioter, smålige folk, du er købt så jeg kan gøre hvad jeg vil indstillingen, forhandle priser, pikspillere, folk der bare lige skal se på varen og smutter igen, større risiko for afstumpede voldelige personer fremfor andre brancher.

 

Ja synes listen med negative ting er lang :???: I er den grad i kontakt med nogle fra de nederste samfundslag (mentalt) Men alligevel virker det til nogle piger nyder det :-) Og det skal de have tak for!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er en flot erkendelse, Nicola, jeg ønsker dig held og lykke i dit liv. Du skal nok få smilet og selvtilliden frem igen :)

Jeg håber du har nogen at tale med om det du har oplevet, du kan evt ringe til en af os piger herinde, eller benytte dig af Kompetencecenteret. Der er et link i Katjas indlæg under efterlysninger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sandra Dee's Place

Jeg ønsker dig glæde og leg på din vej videre i livet, Nicola :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg vil også sige flot erkendelse Nicola. Det er vigtigt at lytte til sig selv og mærke efter hvor ens grænser går, som du har gjort. Thumbs up. Og held og lykke med det hele fremover!!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Nicola.

 

Ja jeg, kender dig ikke. Men sikke da en flot erkendelse, at have, at stoppe når du får den følelse du har. Det giver bestemt stor respekt fra mig. Man skal, selvfølgelig have sig med hele vejen igennem. Og når du selv skriver du føler dig. træt, nedslidt, og opgivende. Ja så er det flot du fravælger branchen.

 

Må du få et, helt igennem fantastik videre forløb. Med det du nu skal igang med Nicola. Og jeg, kan kun håbe for dig, at du for et fantastisk liv.

 

Ha en rigtig dejlig solskins dag. 

 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo Liderlig fyr, jeg mener afgjort at sådan som Nicola beskriver sin oplevelse af virket som sexarbejder, der bør hun stoppe, og jeg har fuld forståelse for hendes argumenter for at stoppe.

 

Samtidig fuld respekt for at hun ikke af den grund skyder skylden over på alle andre end hende selv, men tager konsekvensen personligt af et personligt valg, der viste sig ikke at være det rigtige for hende.

 

I hendes tilfælde tror jeg ikke at det ville gøre nogen forskel på hvilke kunder hun har været heldig eller mindre heldig med at tiltrække, men det har været selve det at yde sex for penge til nogle, hvor den eneste årsag til at gøre det, er vores penge?

 

Uden at vide noget om baggrunden for det økonomiske incitament her, så kan jeg kun pointere til alle piger der læser med - bring jer ikke i en situation, hvor I ikke kan undvære pengene og I ikke af den grund kan stoppe selvom I allerhelst ville.

 

Ja det bedste er nok at tale mede Liv eller andre piger, bedre end at læse med her - held og lykke i fremtiden :)

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

 

 

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nicola

Tak for de søde ord allesammen :)

Øh rejsenetværk, du har ret, du ved hverken noget om mig, min årsag til handling eller om min økonomi. Gætværk kommer man ikke langt med :)

Mvh.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

Kæreste Nicola,

 

... Men én positiv ting har du lært - hvad der ikke nedbryder dig, gør dig stærkere og mere bevidst... :)

 

Må solen altid skinne på din videre færd ud i livet.

 

Krammer fra SEM

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Jo Liderlig fyr, jeg mener afgjort at sådan som Nicola beskriver sin oplevelse af virket som sexarbejder, der bør hun stoppe, og jeg har fuld forståelse for hendes argumenter for at stoppe.

 

Fik læst lidt forkert i første omgang! Jeg fik mest fokuseret på hendes kommentarer om hvad der bliver skrevet (formoder hun hendtyder herinde)

 

Derfor min kommentar med, så kan man jo springe EG over.

 

Men kan nu se hun i starten skriver hun føler sig nedslidt. Og oplevelserne mest har været negative. Ja så skal man klart stoppe, hvis man har muligheden :-) Nå fik heldigvis lavet et afsnit om dette også ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

God rejse videre i livet, Nicola. :-)

Du har nu en erfaring om mennesker/mænd, de færreste har, så helt nytteløst har det forhåbentlig ikke været. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Nicola.

 

Trist at høre at du har valgt forkert og føler du har fået en "skidt oplevelse"... men fedt at du har selverkendelsen og modet til at tage action.

 

Du ønskes al mulig medvind i din fremtid :)

 

/OJ

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Lyder som et godt valg for dig Nicole.

 

Men nu du er stoppet, kan jeg så ikke besøge dig gratis? ville ikke gøre mig noget :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Nicola,

Evnen til at kende dine begrænsninger og sige fra når nok er nok, kan ingen tage fra dig.

Jeg ville så gerne kunne overbevise dig om at ikke alle mænd er dumme egoistiske røvhuller.

Det gør ondt at læse at du fra at være en glad og positiv pige, nu er endt nedslidt, træt og opgivende :-(

Jeg håber at du finder tilbage til den person du var før du begyndte i dette erhverv, og med in mente, ønsker jeg dig alt godt fremover.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter noget overvejelse har jeg valgt at lægge stilletterne på hylden.

Jeg har indset at jeg ikke holder til det her.

Stort thumbs up til de kvinder der gør det med et smil, men jeg har som sagt indset at jeg ikke er en af dem.

Inden jeg startede var jeg en smilende, selvsikker og positiv ung kvinde, men nu føler jeg mig nedslidt, træt og opgivende.

Hvad kan jeg sige?

Det har været en blandet fornøjelse, men for det meste skidt og det er livet sku for kort til at udsætte sig selv for.

Jeg sletter min bruger herinde og sætter processen i gang med at lukke ned for min mail.

Jeg vil selvfølgelig skrive en mere personlig farvel til jer som har haft besøg :)

Som sagt, så sletter jeg min bruger herinde og jeg er ikke interesseret i at læse de idiotiske og nedladende kommentarer der vil følge denne tråd, let's face it, de kommer jo..

Til jer som gemmer jer bag en skærm og finde glæde i (eller hvad fanden I får ud af det??) at nedgøre andre med jeres ord og starte barnlige skænderier.. Må der være nogen der børster chips krummerne væk fra jeres tastatur og trækker gardinerne fra for at lukke lidt solskin ind i jeres liv.

Ønsker jer alt det bedste.

 

 Hej Nicola

 

Nu kender jeg dig ikke, så jeg ved ikke hvor længe du har været i Branchen? eller her på Siden, Men både i Branchen og sider som denne kræver det, hård hud på ryggen, blod sved og tårer, Så når nogen siger vi tjerner lette penge, så aner de ikke hvad de taler om. Men jeg tror at Livet uanset hvad man nu end fortager sig kræver sit, jeg tror ikke på "nemme" løsninger, der kommer altid en regning, om man så er postarbejder eller glædespige. Og klart der er tider hvor alt det med "glæde" er lige så sjovt som at være postbud om vinteren på glatte veje! Men posten ved at det bliver forår igen...solen skinner, det gør glæden også...det samme med de sjove grin....

 

Ja der er barnlige skænderrier herinde, og ja vi kan sagtens finde ud af og nedgøre hinannen, måske er denne side den eneste berøringsflade, vi har med hinannen?, da de her sider startede engang, handlede de kun om anmeldelser, der hed de massagepiger 1 og 2 det var faktisk først da Venuslogen ankom, at der kom debatter, Hvor vi så sidenhen har siddet og kloges med forskellige guldkorn, og skændes som ældre ægtefolk som vi har gjort de sidste....ved gud jeg ved ikke hvor mange år (vi er nogenlunde de samme mennesker, som dengang)Rent ud sagt så for nye bruger der kikker på underlige skænderrier, så er noget af det den 90-årige nytårs-fødselsdag opførsel igen igen....

 

Ja der bliver gået til "stålet" om det er sjovt at være med i? nææææææ ikke, med mindre man kan grine af det.

Om det gør ondt og deltage i? Ja fandme! om jeg vil undvære det og smække med døren? nej!

 

Nicola, bliv ikke væk derude, bliv her, du kan helt "gratis" (du behøver ikke tænke på om dine ord berører din forretning)

Sige din mening... :-P  :-P  :-P

 

Cherie...Hex af Guds Nåde!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Udover at jeg er enig med Cherie vil jeg ønske dig held og lykke Nicola.

Du er langt fra den første der har det sådan. Det er ikke så romantisk og evig lykke for alle og enhver at være massagepige, som enkelte tror eller bilder sig og andre ind. At være massagepige kan være et rigtig godt job for nogen, og hvor de trives godt med det, og heldigvis da for det, men det er det ikke for alle.

Jeg er helt sikker på at det som Cherie skriver kræver "hård hud på ryggen" at tackle jobbet, og en god pyske og et højt selvværd er nok en fordel at have inden man starter som massagepige.

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...