Guest Sisse Skrevet 27. August, 2014 Jeg har hørt det igen og igen her på forum. Man bør ikke forelske sig i en GP. GP kan umuligt have gode forhold. Osv osv. Og hver gang får jeg et lille stik i hjertet. Er det jeg laver så forfærdeligt at ingen kan eller bør elske mig... De piger jeg kender er ofte nogle fantastiske kvinder. Der er villig til igen og igen at ofre sig for deres mand. Og de gør det sgu - igen og igen. Og alligevel fremstilles vi her på forum som Uelskelige. Er det fordi det er nemmere at distancere sig fra os hvis man overbeviser sig selv om at vi er umulige at holde af. At vi ikke vil kunne give igen.. at vi ikke har de samme følelser som andre kvinder.. Jeg er måske overfølsom og føler mig ramt når jeg læser disse udsagn. Måske det er fordi jeg sagtens stadig kan mærke stikket i maven efter den sidste gang jeg fik mit hjerte knust. Og tanken om skuffelsen kan stadig få mig til at have åndenød. Jeg er heldigvis så heldig at have mennesker omkring mig som elsker mig. Selvom de godt ved hvad jeg laver. De ser mig ikke som et ringere menneske af den grund. Min største frygt i det her virke er - at jeg er pisse bange for at jeg en dag kommer til at tro på det i siger..... Hvorfor er det så svært at tro. Hvorfor er jeg ikke værd at elske. 13 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 27. August, 2014 Du er også værd at elske, det er de fleste af de andre piger du og jeg kender, også. Vi - der er os kunder/gæster/elskere - mænner, vil ikke blive forelskede i jer, fordi de fleste af os ville martres af jalousi, hver gang vi vidste i var på arbejde på lagnerne. Det Sisse, og kun det er årsagen. Vi vil simpelthen ikke risikere at såre os selv. Det er ren egoisme Der findes mænd, der kan rumme det, men de er få, er jeg sikker på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest knaldehunden Skrevet 27. August, 2014 (edited) kære Sisse man elsker den man elsker, det er ikke jobbet eller ens HOBBY, der betyder noget, men hvem der er derinde under skjoldet. i der har denne hobby og os mænd der har denne hobby ja er vi ikke lidt i samme båd. P.S jeg har haft fornøjelsen af at besøge dig Sisse M.V.H Knaldehunden Redigeret 27. August, 2014 af knaldehunden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
postmand 526 Skrevet 27. August, 2014 Hej Sisse, Lad mig sige at jeg ikke formoder at jeg har besøgt dig(hvis du har brugt et andet kunstner navn så øges chancerne) . Jeg kan ikke se nogen grund til at der ikke skulle være en der elsker dig - en utroligt sød og empatisk kvinde. Der iøvrigt får smukke og dejlige ord med på vejen af mange mennesker. Og du er ihvertfald hver at elske ... Knus og kram 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3425 Skrevet 27. August, 2014 Du er også værd at elske, det er de fleste af de andre piger du og jeg kender, også. Vi - der er os kunder/gæster/elskere - mænner, vil ikke blive forelskede i jer, fordi de fleste af os ville martres af jalousi, hver gang vi vidste i var på arbejde på lagnerne. Det Sisse, og kun det er årsagen. Vi vil simpelthen ikke risikere at såre os selv. Det er ren egoisme Der findes mænd, der kan rumme det, men de er få, er jeg sikker på. det fik du skrevet bedrer in jeg kunne have skrevet 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 27. August, 2014 Hej Sisse Du er da helt sikkert værd at elske, men når det så er sagt, dur det jo heller ikke alle dine gæster forelsker sig i dig. Hvordan vil du håndtere det, hvis 10 af dine gæster var forelsket i dig og forventede også at blive lukket ind til private Sisse? Er ellers enig med Aarhuselsker. Kram fra ratata 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Findus 3617 Skrevet 27. August, 2014 Du er også værd at elske, det er de fleste af de andre piger du og jeg kender, også. Vi - der er os kunder/gæster/elskere - mænner, vil ikke blive forelskede i jer, fordi de fleste af os ville martres af jalousi, hver gang vi vidste i var på arbejde på lagnerne. Det Sisse, og kun det er årsagen. Vi vil simpelthen ikke risikere at såre os selv. Det er ren egoisme Der findes mænd, der kan rumme det, men de er få, er jeg sikker på. Lige i øjet. Jeg ønsker ikke at blive forelsket i en glædespige. Men det er ikke fordi der er noget i vejen med pigerne, eller deres job. Jeg ved bare, at jeg ikke vil hvile nok i mig selv selv, eller være så rummelig at jeg kunne tøjle jalousien. Det er ikke en fejl ved pigerne men en fejl ved mig. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
T.Hansen47 931 Skrevet 27. August, 2014 Måske siger vi den slags fordi vi ikke tror en glædespige kan forelske sig tilbage i OS Hun må jo som følge af sit job møde mange dejlige mænd og gode elskere, så det at tro vi skulle være så særlige at pigerne kan falde for os, er måske ligefrem forfængeligt? Det kan jo også blanke en mand helt af at falde for en pige der ikke gengælder det, men er meget glad for hans penge....... Bare et par tanker 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
y001 76 Skrevet 27. August, 2014 Man bør ikke forelske sig i en GP. Synes du selv at det ville være et godt råd, at søge kærlighed ved en det for penge for at simulere elskov. De der gør bliver da også afvist i 99,5 % af alle tilfælde. GP kan umuligt have gode forhold. Det er unægtelig svært for de fleste at elske en partner, der ligger med andre mænd. Synes ikke du skal søge kærligheden på jobbet, det er heller ikke så fedt for kunderne. Selvfølgelig findes der en mand til dig, men så begynd at date lad være med at søge den i kunder. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 27. August, 2014 Hey Sisse pigen. Alle, har brug for, at blive elsket Sisse. At være elsket giver dig styrke, mens det at elske giver dig mod. Gode venner, kæreste/mand, bekendte er guld værd. Husk Sisse dem der kender dig, elsker dig for den person du er. Den relation, må du aldrig glemme. Stol på dem, Ha en fantastisk ferie. Sisse pigen. KK 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 27. August, 2014 (edited) Jeg kunne godt blive forelsket i en glædes pige, men kunne jeg blive kæreste med en ? Når jeg bliver spurgt plejer jeg så svare: "Nej jeg er monogam, jalous osv osv osv". Men til dels også fordi jeg ikke ved ret meget om jer der er glædes piger generelt. Man hører om at I har lidt ekstra med i bagagen, men hvad er det ? Og jeg personligt tænker at de mænd der er kæreste eller er gift med en glædes pige, må være rummelig, hvile i sig selv og alt det der, men hvem er de mænd egentligt ? Da jeg ikke kender svarene på de spørgsmål, så ville det at blive kæreste med en glædes pige være at fare ud i TOTALT ukendt farvand for mit personlige vedkommende. De glædes piger jeg har besøgt, har jeg synes var helt alm. Og jeg har nærmest behandlet dem med mere respekt end en pige igennem det private. ( jeg ved ikke om det giver mening ? ) *** Spørgsmålene om bagagen og hvilken type der er kæreste med en glædes pige, skal selvfølgelig ikke besvares her :-) Redigeret 27. August, 2014 af holstebronx 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sisse Skrevet 27. August, 2014 Hmmm jeg har fået formuleret mig lidt klodset. Det er ikke kunde/gæst forelskelse jeg taler om. Men mere generelt. Jeg tager selvfølgelig udgangspunkt i mig selv som kvinde. Det er bare som om at det altid ligger imellem linjerne at GPer umuligt kan være i forhold. Der er gode og sunde. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tywin Lannister Skrevet 27. August, 2014 Jeg er også larmende enig med Århuselsker... Jeg er ikke, og vil aldrig blive, i stand til at være i forhold med en aktiv glædespige; Det ville simpelthen være for svært for mig at skille de to ting ad. Jeg har alt tænkelig respekt i verden for de mænd som kan, dog. Noget helt andet... Udover de få røvhatte der hader alle kvinder, så synes jeg da ikke at det er en fremherskende holdning herinde, at glædespiger er mindre værd - eller anderledes - end andre mennesker. Er der noget specielt du tænker på, Sisse? 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3713 Skrevet 27. August, 2014 Hmmm jeg har fået formuleret mig lidt klodset. Det er ikke kunde/gæst forelskelse jeg taler om. Men mere generelt. Jeg tager selvfølgelig udgangspunkt i mig selv som kvinde. Det er bare som om at det altid ligger imellem linjerne at GPer umuligt kan være i forhold. Der er gode og sunde. Jeg er ikke et sekund et tvivl om jeg kunne elske den rette pige, også selvom hun var/er glædespige. Ville et forhold kræve mere end "normalt", ja det tror jeg. Men er den rette pige der, og siger det bang, så ville jeg gøre hvad som helst for at få hende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 27. August, 2014 Selvfølgelig er en glædespige værd at elske. Hvorfor skulle hun ikke være det.Men jeg ville ikke kunne elske rigtigt en pige, der er har et erhverv som udøvende glædespige. Hvad hun har lavet i sin fortid er jeg ligeglad med.Hvis jeg elsker, elsker jeg rigtig, og så ville jeg ikke kunne have i mit sind at hun dyrker kærestesex med en masse andre mænd f.eks.Men som menneske er en glædespige jo et menneske på linje med alle andre. Vi er alle mennesker som er værd at elske. Vi er bare nogle, der ikke kan være i et rigtigt forhold med en pige, der er glædespige, og så er der andre der kan. Thats life. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 27. August, 2014 Hmmm jeg har fået formuleret mig lidt klodset. Det er ikke kunde/gæst forelskelse jeg taler om. Men mere generelt. Jeg tager selvfølgelig udgangspunkt i mig selv som kvinde. Det er bare som om at det altid ligger imellem linjerne at GPer umuligt kan være i forhold. Der er gode og sunde. Jeg synes ellers noget af set jeg skrev, gav mening ?? :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Claire Skrevet 27. August, 2014 Kærlighed har intet med ens arbejde af gøre nogle gange finder man en mand der elsker en også for sit arbejde, andre gange finder man en mand der elsker en "på trods af", men dit arbejde er ikke det der definere din person og det er din person man skal blive forelsket i. Vi gp'er har ret forskellige tilgange til vores arbejde, jeg har mødt mange mænd der er blevet forelskede i "claire"... Og så lad være med at bekymre dig om dem der ikke mener at gp'er er "værd at elske" den slags personer er jo komplet irrelevante for dit kærligheds liv.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sailor 340 Skrevet 27. August, 2014 Hmmm jeg har fået formuleret mig lidt klodset. Det er ikke kunde/gæst forelskelse jeg taler om. Men mere generelt. Jeg tager selvfølgelig udgangspunkt i mig selv som kvinde. Det er bare som om at det altid ligger imellem linjerne at GPer umuligt kan være i forhold. Der er gode og sunde. Hej Sisse Jeg er sikker på at du er en vidunderlig kvinde! Det jeg tror du skal vide er, at man som mand er bange for at bilve for involveret i din rolle, ikke dig som person. Jeg besøgte for nogle år siden, enn af pigerne i Trepkasgade ret ofte. På en tidspunkt, syntes jeg vi blev "for tætte" og valgte at afbryde forbindelse til hende. Vi var ikke tætte mht. følelser, men vi talte godt sammen og havde vidunderlig sex. Da jeg på et tidspunkt følte vi kom for tæt, ja så trak jeg følerne til mig. Jeg tror hun nu har fundet sig en kæreste og har det rigtig godt - og det får du også, hvis du selv vil. Vh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 27. August, 2014 Hej Sisse Jeg er sikker på at du er en vidunderlig kvinde! Det jeg tror du skal vide er, at man som mand er bange for at bilve for involveret i din rolle, ikke dig som person. Jeg besøgte for nogle år siden, enn af pigerne i Trepkasgade ret ofte. På en tidspunkt, syntes jeg vi blev "for tætte" og valgte at afbryde forbindelse til hende. Vi var ikke tætte mht. følelser, men vi talte godt sammen og havde vidunderlig sex. Da jeg på et tidspunkt følte vi kom for tæt, ja så trak jeg følerne til mig. Jeg tror hun nu har fundet sig en kæreste og har det rigtig godt - og det får du også, hvis du selv vil. Vh Jeg synes ellers at hun for nyligt skrev, at hun har været gift i 10 år Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sailor 340 Skrevet 27. August, 2014 Jeg synes ellers at hun for nyligt skrev, at hun har været gift i 10 år Ok, det har jeg misset - min fejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 27. August, 2014 (edited) Ok, det har jeg misset - min fejl Der bliver skrevet ret meget herinde, så meget får man ikke læst Eller også tog jeg fejl af det hun skrev :-) Redigeret 27. August, 2014 af holstebronx Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sisse Skrevet 27. August, 2014 (edited) Jeg har som jeg flere gange også har skrevet her inde været gift i snart 10 år. Så det er ikke fordi jeg søger kærligheden blandt mine gæster. Jeg undre mig bare over hvorfor det er så ubegribeligt for noge at en gp kan være i et godt forhold. Nikita nævner det i dag. At hun også støder på dette udsagn når hun nævner hun er gift. Jeg taler og skriver ikke særlig meget om mit ægteskab. Simpelthen fordi det skaber så stor undren at dette kan lade sig gøre. Og derefter en masse spørgsmål om dette. Som jeg egentlig ikke ønsker at svare på. Hvorfor. Fordi Hvordan mit private sex liv fungerer kommer ikke så frygtelig mange mennesker ved. Og slet ikke mennesker jeg måske kun ser 30 min i hele mit liv. Som jeg skriver undre det mig bare at det kan være så svært at forestille sig at vi piger kan være i forhold. At der er nogen der rent faktisk elsker os. Redigeret 27. August, 2014 af Sisse 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentleman and a Scholar 1247 Skrevet 27. August, 2014 Hmmm jeg har fået formuleret mig lidt klodset. Det er ikke kunde/gæst forelskelse jeg taler om. Men mere generelt. Jeg tager selvfølgelig udgangspunkt i mig selv som kvinde. Det er bare som om at det altid ligger imellem linjerne at GPer umuligt kan være i forhold. Der er gode og sunde. Jeg forstod nu godt dit oprindelige indlæg, men det er jo ren riddermadding, så de hvide rustninger falder over deres egne ben når der kommer sådan en chance her. Men ok, fokus: Jeg har dated et par glædespiger, og det var meget fint det hele. Jeg har noget førstehåndserfaring der. Man skal være ret sikker i sin seksualitet, kunne hvile i sig selv og frem for alt ikke være jealous anlagt for at kunne gøre dette. Faktisk er det ikke så forskelligt fra at være i et swingerforhold, tror jeg. (Swingerforhold har jeg ikke prøvet selv) Om seksuel troskab og alt det her med eksklusivitet hænger sammen med kærlighed er vist en gammel diskussion. Jeg mener nej, for jeg kan ikke se den logiske kobling. Sex er dejligt, men det er både dejligt med en jeg elsker og en jeg ikke elsker. Man kan jo vende bøtten engang: Når jeg ser fyre som ikke vil deltage i deres elskedes vilde fantasier (og ja, de findes i omgangskredsen) men samtidig heller ikke vil give hende fri til at afprøve dem, så kommer jeg til at tænke på en lille skræmt usikker hundehvalp der går over i hjørnet og tisser på tæppet. Parforhold burde dreje sig om at hjælpe hinanden til at opnå størst mulig tilfredsstillelse og at kunne hjælpe hinanden til at leve i tråd med sit fulde potentiale. Naturligvis er du værd at elske Sisse. Men det er bare ikke alle mænd der kan dette i praksis. Hvorfor bekymrer du dig egentlig? Måske er den generelle indstilling man ser et produkt af mange århundreder med kristendom, og derfor er monogami og seksuel eksklusivitet normen, mens sex der ikke kan lede til undfangelse er noget som ikke er stuerent. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Claire Skrevet 27. August, 2014 Det lyder bare som en usikkerhed som er noget du må arbejde på selv, frem for at søge andres bekræftelse, du er gift, du har et 10år langt ægteskab hver dog ragende ligeglad med, om andre så mener at du er "værd at elske" pga dit arbejde. Det giver altid et gys i mig når jeg læser sådanne ting, det kræver et højt selvværd at være i denne branche og piger der sætter "?" Ved deres værd pga fremmedes udtalelser på nettet, bør nok ta lidt tid af og lave lidt soul searching, for din egen skyld, før du begynder at tro på det bawl... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sisse Skrevet 27. August, 2014 Det lyder bare som en usikkerhed som er noget du må arbejde på selv, frem for at søge andres bekræftelse, du er gift, du har et 10år langt ægteskab hver dog ragende ligeglad med, om andre så mener at du er "værd at elske" pga dit arbejde. Det giver altid et gys i mig når jeg læser sådanne ting, det kræver et højt selvværd at være i denne branche og piger der sætter "?" Ved deres værd pga fremmedes udtalelser på nettet, bør nok ta lidt tid af og lave lidt soul searching, for din egen skyld, før du begynder at tro på det bawl... Du behøver på ingen måde være bekymret for min soul. Den har det ganske udmærket. Men jeg forbeholder mig retten til altid at undres. Tænke. Mærke og føle når jeg møder en påstand. Jeg har det fint med at reflektere. Det er en evne jeg aldrig håber forsvinder hos mig. Den er nemlig med til at gøre mig til det elskværdige menneske jeg selv mener jeg er. 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg