Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har selv med stor begejstring tidligere besøgt Emmalie. Men nu ser det i hendes beskrivelse tilsyneladende ud til, at hun har fået lavet hendes bittesmå og fuldstændig vidunderlige A-skåls-bryster om til en E-skål. Er der nogen, der har været forbi og opleve hende efter denne forandring?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Jeg har selv med stor begejstring tidligere besøgt Emmalie. Men nu ser det i hendes beskrivelse tilsyneladende ud til, at hun har fået lavet hendes bittesmå og fuldstændig vidunderlige A-skåls-bryster om til en E-skål. Er der nogen, der har været forbi og opleve hende efter denne forandring?

 

Må være en tastefejl, man kan da ikke gå fra en A- til en E skål på een operation ... Og mon ikke der ville være nye billeder hvis hun brugte 40k på det ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må være en tastefejl, man kan da ikke gå fra en A- til en E skål på een operation ... Og mon ikke der ville være nye billeder hvis hun brugte 40k på det ? 

 

Jeg synes også, at det virker ret mærkeligt. Men hun har været væk et stykke tid, og jeg tror såmænd godt, at man kan rykke så meget cup-wise, hvis man virkelig ville det! Men jeg krydser fingre for en slåfejl! :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er der en del der overdriver deres skål størrelse, specielt når vi de bogstaver i alfabetet.

Men det bliver da interessant at se billeder om de er lavet pænt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sikke en skam

Fantastiske pivfrække bryster hun havde før.

Jeg forstår ikke rationalet hos en petite pige som hende der vælger at få store silibryster

Men der er så meget jeg ikke forstår

Redigeret af oxen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Øv! Fra lækker naturlig ungpige til metervare. Der er ved at være langt imellem snapsene.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så kan det være jeg skal besøge hende igen :)

 

Jeg synes hendes bryster var alt for små før, og når hun i forvejen er meget ungdommelig af udseende var det næsten for meget af det gode :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var dårlige nyheder.

 

Man må jo håbe, at hun selv er glad for dem - og det er hun sikkert osse. Der er jo immervæk rigtig mange, der går den vej

 

Jeg fatter det bare ikke...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej de skønne herre emmelie er min søster så jeg hun er gårt fra en a til en b men i jeres verden ser de store ud til så bette en tøz og det ser ekselente ud jeg var med inde da de skulle laves) rygter sig så desværre at det ikke er sikkert hun over hovedet kommer tilbage til branchen igen så står hun på vagten så husk lige og ring og få bekræftet hun er der,,,,

Del dette indlæg


Link til indlæg

står hun på vagten så husk lige og ring og få bekræftet hun er der,,,,

Hej Vicky - er I seriøst søstre? Jeg var sammen med Emmalie i september, og jeg syntes virkelig, at hun var en fantastisk sød og dejlig pige. Og da jeg i forvejen har dig i kikkerten, gør det ikke lysten mindre. :)

Jeg ringede netop til Club Erotica i går, hvor Emmalie stod på vagtplanen, men hun var der desværre ikke alligevel. :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er heller ikke så glad for silikone. Men hun har vel stadig samme super dejlige ansigt og personlighed, så jeg vil gerne besøge hende igen. Håber hun fortsætter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Desværre ikke søstre af blod men vi har kendt hinanden i mere end 10 år og har boet sammen og automatisk blev vi "søstre";).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Desværre ikke søstre af blod men vi har kendt hinanden i mere end 10 år og har boet sammen og automatisk blev vi "søstre";).

Cool! Hvis hun beslutter sig for ikke at vende tilbage til branchen, må du hilse hende og sige, at hun virkelig var noget særligt - helt utrolig sød og mild. Et af mine bedste besøg. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Postet ved endnu en begynder fejl, vil moderator venligst slette ( ifølge reglerne for personlige kendetegn og genkendelighed) beklager

Mvh jarl

 

NU TAGER DU DIG SIMPELTHEN SAMMEN, JARL-FRIIS!  :mad: Det er ikke mere end et par dage siden, at jeg i denne tråd anmeldte et indlæg fra dig, hvor du postede oplysninger om en piges rigtige navn. Det undskyldte du også med, at det var en fejl. DET ER IKKE I ORDEN!!!  :mad:

 

Jeg håber virkelig, at Moderator gør sit bedste for at undgå flere klovnerier fra JF.

Redigeret af Morabito

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Equilibrium

Selvom billederne er korrekt anonymiserede, så er det ikke tilladt at bringe billeder af pigerne de ikke selv har publiceret i salg af sex sammenhæng. Med andre ord, selv om I finder private facebookprofiler, Instagram,Twitter eller hvad ved jeg, så tillader vi kun brug af "officielle" billeder uanset hvor meget I slører.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er stadig vildt sød og køn!

 

How do you know?

 

Hun er ikke på Club Erotica/Romantica mere - er hun den samme Emmalie, som nu er på Seduction Girls eller Mon Chérie?   :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...