Hop til indhold
Guest issen

hermosgade lukke

Recommended Posts

Guest thomasonly64

Lyder også som om at placeringen var ret elendig til formålet. Bare en skam at Liderlige Line/Paris så ikke kan træffes i det nordjyske længere...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Samme med Haderuppigerne, som faktisk har mange af de samme piger tilknyttet, og samme webmaster ser det ud til.

Der står på dereshjemmeside, at de går over til, at pigerne selv annoncererpå diverse sider.

Men der er ikke tale om at de lukker.

Del dette indlæg

Link til indlæg

De skriver at siden ville ophører, ikke stedet:

kopi fra deres egen hjemmeside: 

Fra 1/10-14 skal du finde pigerne på deres egen hjemmeside da denne side vil ophøre. evt. extrabladet,side6,annoncelight,spor6,eroguide. Der vil du også finde din sexgudindes service nr som også er deres tidsbestilling..

Del dette indlæg

Link til indlæg

De drosler ned, fordi ejeren (en kvinde sidst i 60'erne) fik en ret alvorlig dom for rufferi. Jeg mener der indgik fængselsstraf. Jeg gætter på at hun lukker hjemmesiden for ikke at få en gentagelsesdom.

Del dette indlæg

Link til indlæg

de er ikke lukket, det er kun deres hjemmeside der forsvinder.

Så sent som idag da jeg kørte forbi var der lys og døren stod på klem .

Del dette indlæg

Link til indlæg

Rigtigt, Krebsen - men man kan ikke regne med at de har åbent, eller at pigerne er dem der er annonceret med. Hermodsgade er blevet et ret utroværdigt sted. En skam, fordi det var det bedste sted i Aalborg i årevis.

Jeg gætter på at bordelmutter var lidt for grådig. I hvert fald kom hun i politiets søgelys og fik en dom for rufferi, som jeg skrev.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest issen

Jamen er det ikke bare kigge i trav bladet den dag man for lyst og så se hvem der har vagten den dag. Kan det være nemmere ???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest knaldehunden

nææ i kan da bare kneppe sisse det går man ikke fejl af og hun er tit i ålborg  :-P god service med en lækker kvinde  :-P

Knaldehunden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sisse

Jaaaa men jeg har dog ikke helt opgivet jer der oppe. Jeg er tilbage på mandag

Del dette indlæg

Link til indlæg

Rigtigt, Krebsen - men man kan ikke regne med at de har åbent, eller at pigerne er dem der er annonceret med. Hermodsgade er blevet et ret utroværdigt sted. En skam, fordi det var det bedste sted i Aalborg i årevis.

Jeg gætter på at bordelmutter var lidt for grådig. I hvert fald kom hun i politiets søgelys og fik en dom for rufferi, som jeg skrev.

Jeg har hørt at der er kommet ny ejer og den nye ejer gør div. ting anderledes end den gamle mutter, åbenbart incl. annoncering med hjemmesiden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest issen

Jamen der hva da en på job der i fremtiden og der har også Været en på job i dag igen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg undre mig lidt over kommentarerne i denne tråd for så vidt jeg kan se er det stadig muligt at møde bl.a. Silvia og Manja i Hermodsgade. Det fremgår i hvert fald af deres annoncer/profiller på side6.dk. Fredag ringede jeg til skal og det fremgik af telefonsvarer, at Manja var på vagt.

Redigeret af Seka

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er nok rigtigt nok. Men jeg har hørt at der også foregår andre ting i huset, noget der involverer store mænd og tatoveringer. Hvis det er dem, der via en stråkvinde har kontrol over stedet, så kan jeg kun anbefale at finde et andet sted... you know what I mean ...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...