Guest issen Skrevet 22. August, 2014 Så lukker det sidste sted med danske piger den 1 oktober i Ålborg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gaffer Skrevet 22. August, 2014 Men hvorfor dog ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest issen Skrevet 22. August, 2014 Det er damen der ejer huset. Hun vel ikke mere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest thomasonly64 Skrevet 22. August, 2014 Lyder også som om at placeringen var ret elendig til formålet. Bare en skam at Liderlige Line/Paris så ikke kan træffes i det nordjyske længere... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest issen Skrevet 22. August, 2014 Den har da lagt der i nogle år . Hvis ikke noget med det at gøre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sand 20 Skrevet 22. August, 2014 Er stoppet med at komme der, pga dårlig service. For ca10 år siden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Luxuria 344 Skrevet 22. August, 2014 Samme med Haderuppigerne, som faktisk har mange af de samme piger tilknyttet, og samme webmaster ser det ud til. Der står på dereshjemmeside, at de går over til, at pigerne selv annoncererpå diverse sider. Men der er ikke tale om at de lukker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
chrisser 95 Skrevet 23. August, 2014 De skriver at siden ville ophører, ikke stedet: kopi fra deres egen hjemmeside: Fra 1/10-14 skal du finde pigerne på deres egen hjemmeside da denne side vil ophøre. evt. extrabladet,side6,annoncelight,spor6,eroguide. Der vil du også finde din sexgudindes service nr som også er deres tidsbestilling.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cooperdk 284 Skrevet 9. Oktober, 2014 De drosler ned, fordi ejeren (en kvinde sidst i 60'erne) fik en ret alvorlig dom for rufferi. Jeg mener der indgik fængselsstraf. Jeg gætter på at hun lukker hjemmesiden for ikke at få en gentagelsesdom. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
deralte 2239 Skrevet 9. Oktober, 2014 Er der nogen der ved hvordan man finder ud af hvornår Paris er der? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest issen Skrevet 9. Oktober, 2014 Kig i trav bladet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buttman76 578 Skrevet 9. Oktober, 2014 de er ikke lukket, det er kun deres hjemmeside der forsvinder. Så sent som idag da jeg kørte forbi var der lys og døren stod på klem . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cooperdk 284 Skrevet 9. Oktober, 2014 Rigtigt, Krebsen - men man kan ikke regne med at de har åbent, eller at pigerne er dem der er annonceret med. Hermodsgade er blevet et ret utroværdigt sted. En skam, fordi det var det bedste sted i Aalborg i årevis. Jeg gætter på at bordelmutter var lidt for grådig. I hvert fald kom hun i politiets søgelys og fik en dom for rufferi, som jeg skrev. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest issen Skrevet 9. Oktober, 2014 Jamen er det ikke bare kigge i trav bladet den dag man for lyst og så se hvem der har vagten den dag. Kan det være nemmere ??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest knaldehunden Skrevet 9. Oktober, 2014 nææ i kan da bare kneppe sisse det går man ikke fejl af og hun er tit i ålborg god service med en lækker kvinde Knaldehunden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 9. Oktober, 2014 Har læst hun også drosler ned deroppefor langt at køre , alder mm.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sisse Skrevet 9. Oktober, 2014 Jaaaa men jeg har dog ikke helt opgivet jer der oppe. Jeg er tilbage på mandag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maii Love Skrevet 10. Oktober, 2014 Og ellers kommer jeg også forbi Aalborg hveranden uge :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ungersvend 81 Skrevet 10. Oktober, 2014 Rigtigt, Krebsen - men man kan ikke regne med at de har åbent, eller at pigerne er dem der er annonceret med. Hermodsgade er blevet et ret utroværdigt sted. En skam, fordi det var det bedste sted i Aalborg i årevis. Jeg gætter på at bordelmutter var lidt for grådig. I hvert fald kom hun i politiets søgelys og fik en dom for rufferi, som jeg skrev. Jeg har hørt at der er kommet ny ejer og den nye ejer gør div. ting anderledes end den gamle mutter, åbenbart incl. annoncering med hjemmesiden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest issen Skrevet 12. Oktober, 2014 Jamen der hva da en på job der i fremtiden og der har også Været en på job i dag igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cooperdk 284 Skrevet 25. Oktober, 2014 Jamen der hva da en på job der i fremtiden og der har også Været en på job i dag igen Ny ejer, og de er meget suspekte. Stay away Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Seka 9 Skrevet 26. Oktober, 2014 (edited) Jeg undre mig lidt over kommentarerne i denne tråd for så vidt jeg kan se er det stadig muligt at møde bl.a. Silvia og Manja i Hermodsgade. Det fremgår i hvert fald af deres annoncer/profiller på side6.dk. Fredag ringede jeg til skal og det fremgik af telefonsvarer, at Manja var på vagt. Redigeret 26. Oktober, 2014 af Seka Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cooperdk 284 Skrevet 26. Oktober, 2014 Det er nok rigtigt nok. Men jeg har hørt at der også foregår andre ting i huset, noget der involverer store mænd og tatoveringer. Hvis det er dem, der via en stråkvinde har kontrol over stedet, så kan jeg kun anbefale at finde et andet sted... you know what I mean ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kowalski Skrevet 26. Oktober, 2014 cooperdk, vi ser helst ikke eg omdannet til rb (røgters bureau). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg