Hop til indhold

hermosgade lukke

Featured Replies

Skrevet

Så lukker det sidste sted med danske piger den 1 oktober i Ålborg.

Skrevet

Men hvorfor dog ?

Skrevet

Det er damen der ejer huset. Hun vel ikke mere.

Skrevet

Lyder også som om at placeringen var ret elendig til formålet. Bare en skam at Liderlige Line/Paris så ikke kan træffes i det nordjyske længere...

Skrevet

Den har da lagt der i nogle år . Hvis ikke noget med det at gøre

Skrevet

Er stoppet med at komme der, pga dårlig service.

For ca10 år siden

Skrevet

Samme med Haderuppigerne, som faktisk har mange af de samme piger tilknyttet, og samme webmaster ser det ud til.

Der står på dereshjemmeside, at de går over til, at pigerne selv annoncererpå diverse sider.

Men der er ikke tale om at de lukker.

Skrevet

De skriver at siden ville ophører, ikke stedet:

kopi fra deres egen hjemmeside: 

Fra 1/10-14 skal du finde pigerne på deres egen hjemmeside da denne side vil ophøre. evt. extrabladet,side6,annoncelight,spor6,eroguide. Der vil du også finde din sexgudindes service nr som også er deres tidsbestilling..

• 1 month later...
Skrevet

De drosler ned, fordi ejeren (en kvinde sidst i 60'erne) fik en ret alvorlig dom for rufferi. Jeg mener der indgik fængselsstraf. Jeg gætter på at hun lukker hjemmesiden for ikke at få en gentagelsesdom.

Skrevet

Er der nogen der ved hvordan man finder ud af hvornår Paris er der?

Skrevet

Kig i trav bladet.

Skrevet

de er ikke lukket, det er kun deres hjemmeside der forsvinder.

Så sent som idag da jeg kørte forbi var der lys og døren stod på klem .

Skrevet

Rigtigt, Krebsen - men man kan ikke regne med at de har åbent, eller at pigerne er dem der er annonceret med. Hermodsgade er blevet et ret utroværdigt sted. En skam, fordi det var det bedste sted i Aalborg i årevis.

Jeg gætter på at bordelmutter var lidt for grådig. I hvert fald kom hun i politiets søgelys og fik en dom for rufferi, som jeg skrev.

Skrevet

Jamen er det ikke bare kigge i trav bladet den dag man for lyst og så se hvem der har vagten den dag. Kan det være nemmere ???

Skrevet

nææ i kan da bare kneppe sisse det går man ikke fejl af og hun er tit i ålborg  :-P god service med en lækker kvinde  :-P

Knaldehunden

Skrevet

Har læst hun også drosler ned deroppe

for langt at køre , alder mm..

Skrevet

Jaaaa men jeg har dog ikke helt opgivet jer der oppe. Jeg er tilbage på mandag

Skrevet

Og ellers kommer jeg også forbi Aalborg hveranden uge :)

Skrevet

Rigtigt, Krebsen - men man kan ikke regne med at de har åbent, eller at pigerne er dem der er annonceret med. Hermodsgade er blevet et ret utroværdigt sted. En skam, fordi det var det bedste sted i Aalborg i årevis.

Jeg gætter på at bordelmutter var lidt for grådig. I hvert fald kom hun i politiets søgelys og fik en dom for rufferi, som jeg skrev.

Jeg har hørt at der er kommet ny ejer og den nye ejer gør div. ting anderledes end den gamle mutter, åbenbart incl. annoncering med hjemmesiden.

Skrevet

Jamen der hva da en på job der i fremtiden og der har også Været en på job i dag igen

• 2 weeks later...
Skrevet

Jamen der hva da en på job der i fremtiden og der har også Været en på job i dag igen

Ny ejer, og de er meget suspekte. Stay away :)

Skrevet

Jeg undre mig lidt over kommentarerne i denne tråd for så vidt jeg kan se er det stadig muligt at møde bl.a. Silvia og Manja i Hermodsgade. Det fremgår i hvert fald af deres annoncer/profiller på side6.dk. Fredag ringede jeg til skal og det fremgik af telefonsvarer, at Manja var på vagt.

Redigeret af Seka

Skrevet

Det er nok rigtigt nok. Men jeg har hørt at der også foregår andre ting i huset, noget der involverer store mænd og tatoveringer. Hvis det er dem, der via en stråkvinde har kontrol over stedet, så kan jeg kun anbefale at finde et andet sted... you know what I mean ...

Skrevet

cooperdk, vi ser helst ikke eg omdannet til rb (røgters bureau).

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.