Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Sydvester

Blev brændt af tidligere i dag, der var ingen hjemme på det aftalte tidspunkt og fik ingen kontakt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sydvester

Jeg blev også brændt af i går på fuld damp.. Selv om aftalen var i hus. Men har heldigvis besøgt hende en gang.. Men trist hun ikke lige melder afbud når hun ikke kan.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg må melde mig i koret af dem der blev brændt af, trods en klokkeklar aftale. Ærgeligt hun ikke er bedre til at styre sin kalender, eller hvad det nu er der går galt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som lovet.

 

Først undskyld til SEM, da jeg faktisk havde lovet hende, at hun skulle blive mit første GP besøg. Havde faktisk en aftale med SEM i uge 37, men denne blev aflyst, grundet en længere indlæggelse, som jeg stadig ikke er kommet mig helt over. Men har efterhånden læst med her inde 6-7 måneder, og er blevet ret liderlig efterhånden, så det er ret tilfældigt det lige blev hende her, og at det lige blev i fredags

 

Da det var min første gang, ville jeg faktisk helst have haft 1-2 timer, da jeg viste, at jeg ville blive skide nervøs. Men gad heller ikke betale en mase til en som man ikke havde læst så meget om.

 

Vi aftalte 800 for super fransk+ jeg måtte komme i munden på hende. 15 min.

 

Jeg ved faktisk ikke hvad jeg havde forestillet mig, men det var nok ikke lige det her, men så er jeg jo så meget klogere :-)

 

Jeg ankommer som aftalt, og bliver også lukket ind med det samme, og ja det ligger lige i midtbyen, men det har jeg ikke noget problem med. :-)

 

Det var en super dejlig pige der åbner, og siger hej, med et sødt smil. Hende påklædning var ret, ja billig, eller lige som jeg forestiller mig en luder, og dette tændt mig faktisk ikke. (kan ikke forklare det bedre) havde nok regner med noget lidt mere naturligt/almindeligt)

 

Nu havde jeg måske nok også forestillet mig at man lige snakkede, 2 min, eller bare lige lå lidt sammen, men så skulle jeg nok havde bestilt noget andet, end 15 min, for vi kommer ikke engang ind i soveværelset, før hun er ved at tage mine bukser af. Det var ikke lige det, en meget nervøs førstegangs besøgende havde brug for. Jeg kunne stort set, slet ikke få liv i den, selv om hun kæmpede alt hvad hun kunne, og jeg fik lov at pille i alle huller, så meget jeg ønskede.

 

Det endte dog lykkeligt, men hun undlod at tage ladningen i bunden, jeg tænker at det nok var fordi, jeg havde været så længe om det, og det er ve fair nok.

 

+

Hun er super lækker pige

Hun er ung

Rigtig sød og åben

Hun suttede også rigtig dejligt, men lidt svært at vurdere, når pikken er slap *G*

 

-

Lejligheden virkede lidt snavset

Hun ryger, og der lugtede af røg

Hendes telefon bippede konstant (sms)

 

 

Om jeg ville gøre det igen, ja det ville ikke være utænkeligt, men næste gang skal det være 2 timer, som nok bliver ved SEM

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Som lovet.

 

Først undskyld til SEM, da jeg faktisk havde lovet hende, at hun skulle blive mit første GP besøg. Havde faktisk en aftale med SEM i uge 37, men denne blev aflyst, grundet en længere indlæggelse, som jeg stadig ikke er kommet mig helt over. Men har efterhånden læst med her inde 6-7 måneder, og er blevet ret liderlig efterhånden, så det er ret tilfældigt det lige blev hende her, og at det lige blev i fredags

 

Da det var min første gang, ville jeg faktisk helst have haft 1-2 timer, da jeg viste, at jeg ville blive skide nervøs. Men gad heller ikke betale en mase til en som man ikke havde læst så meget om.

 

Vi aftalte 800 for super fransk+ jeg måtte komme i munden på hende. 15 min.

 

Jeg ved faktisk ikke hvad jeg havde forestillet mig, men det var nok ikke lige det her, men så er jeg jo så meget klogere :smile:

 

Jeg ankommer som aftalt, og bliver også lukket ind med det samme, og ja det ligger lige i midtbyen, men det har jeg ikke noget problem med. :smile:

 

Det var en super dejlig pige der åbner, og siger hej, med et sødt smil. Hende påklædning var ret, ja billig, eller lige som jeg forestiller mig en luder, og dette tændt mig faktisk ikke. (kan ikke forklare det bedre) havde nok regner med noget lidt mere naturligt/almindeligt)

 

Nu havde jeg måske nok også forestillet mig at man lige snakkede, 2 min, eller bare lige lå lidt sammen, men så skulle jeg nok havde bestilt noget andet, end 15 min, for vi kommer ikke engang ind i soveværelset, før hun er ved at tage mine bukser af. Det var ikke lige det, en meget nervøs førstegangs besøgende havde brug for. Jeg kunne stort set, slet ikke få liv i den, selv om hun kæmpede alt hvad hun kunne, og jeg fik lov at pille i alle huller, så meget jeg ønskede.

 

Det endte dog lykkeligt, men hun undlod at tage ladningen i bunden, jeg tænker at det nok var fordi, jeg havde været så længe om det, og det er ve fair nok.

 

+

Hun er super lækker pige

Hun er ung

Rigtig sød og åben

Hun suttede også rigtig dejligt, men lidt svært at vurdere, når pikken er slap *G*

 

-

Lejligheden virkede lidt snavset

Hun ryger, og der lugtede af røg

Hendes telefon bippede konstant (sms)

 

 

Om jeg ville gøre det igen, ja det ville ikke være utænkeligt, men næste gang skal det være 2 timer, som nok bliver ved SEM

 

Tak for en god beretning :)

 

Tror helt sikkert at SEM er vejen frem for dit næste besøg. Hvis du ikke allerede har, så skriv til hende og tag en snak om det du kan lide og især at det er din første (nu anden) gang udi dette. Og sæt især ord på det at du gerne vil starte stille ud, med at hun er fuldt påklædt og at du lægger vægt på at få en snak inden I er nøgne ;) Hun er en klog, empatisk og forstående kvinde, som helt sikkert vil kunne give dig en fantastisk oplevelse. De to timer lyder også som en god ide, så der ikke er tidspres og så I kan nå både det ene og det andet uden stress og jag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kan parkerer i Albanigade  på lille parkeringsplads efter fiskehandleren og gå der op på 5 min. Jeg har besøge hende, og har aldrig oplevet en mere sød og smuk pige, og jeg fik, hvad jeg havde betalt for, det var til ug+ pigen 10, ydelse 10, privat lejlighed, nybegynder, amatør så også 10 her. Jeg er fulstændig vild med hende, men foreløbig er hendes annonce væk, så måske ser man hende aldrig igen, og hvis man gør står jeg allerede i kø

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville med glæde parkerer ude ved Dyreskuepladsen og gå ind til byen for at besøge hende, Føtex på Vesterbro o.s.v. Så parkering er ikke et problem. Jeg håber virkelig ikke nogen lægger adresse eller vejnavn ud, er det ikke noget af det, der står i de uskrevne regler, at det gør man bare ikke?

Ja og foreløbig er annoncen taget væk, hvad det så end betyder må det respekteres, men lækker det er/var hun.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske man skulle prøve at give hende lidt ro ! Kun kontakte hende når hendes annonce er på .

 

Og så syntes jeg da ikke man behøver fortælle mere om hvor det er .  håber da virkelig folk herinde er diskrete

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest totalwild

nogen der har hørt fra hende siden sidste år aug & sept..  ??  eller ved hvor hun er henne nu ..??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...