Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har haft fornøjelse af, at besøge denne pige to gange i løbet af weekenden. Boede jeg tættere på Odense, ville jeg nok besøge hende alt alt for ofte, for hun kan sit kram til UG.

https://annoncelight.dk/annonce/147163/nybegynder-fraek-19-aarig-i-odense-c

 

Lad mig bare sige, at begge besøg var en kæmpe succes for begge parter. Selvom hun kun er 19 år, så er hun i top 2 over de piger jeg nogensinde har været sammen med, hvilket ikke siger så lidt. Der var god kemi, og vi havde en fælles ide om, hvordan det skulle være, og det blev rigtig hedt.

 

Selve agten bliver mellem hende og jeg, men hun er lidt af en ivrig vildkat. Langt blond hår, nogle smukke og intense øjne, og en flot krop, som du selv kan se på billederne. Det er med 100% garanti hende på billederne. Hendes alder bemærker man ikke, når man besøger hende. Hun er meget åben, ligefrem og super godt selskab.

 

Hun bor meget centralt i Odense, hvilket er lidt en ulempe, når det gælder parkering. Der er nemlig spærret en del steder, og der er meget vejarbejde og få p pladser tæt på. Men når det er sagt, så er det det eneste negative, som jeg kan finde.

 

Jeg kan ikke garanterer, at alle får ligeså god en kommunikation og oplevelse, som jeg har fået, men jeg vil gætte på, at der er meget stor sandsynlighed for det, hvis altså I bare behandler hende godt. F.eks var hun meget flink, da jeg var 45 min forsinket pga uheld ved Middelfart i Fredags. Jeg holdt hende opdateret, og der var ikke en eneste sur mine, og jeg fik fuld tid og fuld value for the money.

 

Så pas lige på denne lille unikke amatør, for hun gør det fordi, hun kan lide det. Det kunne jeg ihvertfald mærke. Den fik ikke for lidt ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sydvester

Har også besøgt hende.. Super sød tøs. Kommer igen og ender med at blive en fattig mand så længe hun er aktiv.. Kunne bruger flere timer med hende hvis tegnedrengen var tyk nok.

Del dette indlæg


Link til indlæg

tager hun det med tiden seriøst, hvis du tager 15min er det så 15min eller er det bare der omkring? hun kigger ikke på uret?

 

Jeg bestilte 1 time + og der blev ikke kigget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil du sige, at billederne er nylige billeder af hende?

Venligst

French

 

Jeg ved, at billederne er under en uge gamle. Det du ser, er det du får. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også besøgt hende.. Super sød tøs. Kommer igen og ender med at blive en fattig mand så længe hun er aktiv.. Kunne bruger flere timer med hende hvis tegnedrengen var tyk nok.

 

Boede hun tæt på mig, ville jeg nok besøge hende en eller flere gange om ugen. Hun er virkelig noget specielt, og det er ment på den gode måde. Jeg håber bare, at folk passer på hende og behandler hende ordentlig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej - jeg har forgæves forsøgt at kontakte hende på telefon 71 49 28 98, men hun svarer ikke på SMS eller opkald. Ved I om det er det rigtige nummer eller om der er andre måder at komme i kontakt med hende på ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej - jeg har forgæves forsøgt at kontakte hende på telefon 71 49 28 98, men hun svarer ikke på SMS eller opkald. Ved I om det er det rigtige nummer eller om der er andre måder at komme i kontakt med hende på ?

 

Det er det rigtige nummer. Hun er kun på, når lysten er der, og hun tager kun få kunder om dagen. Desuden har hun fået rigtig mange henvendelser efter denne anmeldelse. Så måske du bare lige skal væbne dig med lidt tålmodighed, selvom det kan være svært.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis hun er syg, så undre det mig hun har en annonce på i dag på annoncelight.dk

 

Du skal ikke læse syg, som i sygdom, men som vild syg god i sengen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror bare hun trænger til fred til at finde sig selv, hun hører efter min overbevisning slet ikke til i dette miljø i en alder af 19 år.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...