Hop til indhold
hh_hansen

Har vi kunder / gæster et ansvar ?

Recommended Posts

Er det bare mig der får det dårligt, når man f.eks. på Sexpiger læser en annonce om en 18 årig pige der tilbyder gangbang ?

Har du som en mand på 30 - 50 år, det ok med at besøge en pige på 18 år ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er det bare mig der får det dårligt, når man f.eks. på Sexpiger læser en annonce om en 18 årig pige der tilbyder gangbang ?

Det har jeg det OK med, da jeg nok tænker at hun mindst er 22, men deltage i GangBang med hende, der må jeg nok indrømme at jeg står af og finder det noget usmageligt og undrer mig over om pigen er i dyb gæld eller på anden måde i et eller andet afhængighedsforhold - jeg ikke lige kan gennemskue.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er ikke bare dig der får det dårligt!

Jeg kunne ikke drømme om at besøge en pige på 18........aldersforskellen er simpelthen for stor - jeg kunne jo være hendes far!

Det kan så godt være at jeg tænker anderledes når jeg er blevet 105, og den samme pige stadig arbejder med dette.....same aldersforskel, men hun er blevet betydelig mere moden :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kn..per det uanset alders forskel, så længe jeg betaler så har jeg ingen moralske skrupler. Måske lidt hårdt men omvendt, så gider jeg ikke tænke på om, pigerne har været udsat for overgreb som børn, har en sindssygdom, er handlet, eller er på dope. De sælger deres krop og jeg betaler.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

Vi har altid et ansvar, i alle de relationer vi indgår i.

Spørg dig selv om det er forkert, og mærker du tvivl - så lad være!... Intuitionen er din allerbedste indikator... :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Forstår heller ikke at en pige på 18, sælger sig selv for første gang til et gangbang.

Det må være håbet om engangsoplevelse med stort profit. Synes bare det må være lidt en voldsom omgang i den alder.

Men nu skal jeg ikke gøre mig for god, for jeg besøger gerne unge piger. Jeg er 30 selv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg vil ikke sige jeg for det dårligt at læse den slags, jeg nøjedes typisk blot at tænke "Ja det er ikke noget for mig, men jeg vil da håbe at pigen har gennemtænkt det nøje samt at mændene i øvrigt opfører sig pænt og hensynsfuldt overfor pigen".

Jeg føler ikke noget specielt behov for at gøre mændene til nogle større svin end os andre der også køber sex. Jeg erkender også gerne, at jeg ikke kender specielt meget til Gangbang, hvorfor jeg antager at der blot er tale om den type/art sex, hvor man ikke kan tilkende udøverne nogle særlige kendetegn og egenskaber der adskiller sig markant fra andre piger/gæster.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Selvfølgelig har vi alle et ansvar, at man kan mene vi ikke har, det er for mig da helt uhørt.

Det gælder vel om hver især at "mærke" efter om man har det ok med den givne situation og har man ikke det , så skynder man sig vel at trække 

følehornene til sig.

Med Hensyn til den 18 årige der ønsker Gang Bang, for mig at se har mange unge mennesker som hende , langt større lyst til at eksperimentere end vi andre havde i den alder, at jeg så ikke selv ville deltage det er jo en anden sag , Har det bare bedst med at være sammen med nogle der er noget ældre og på nogenlunde samme plan som jeg selv .

Men ANSVAR der bør og SKAL vi alle tage på os .

Del dette indlæg

Link til indlæg

I alt hvad vi påtager os i hverdagen har, vi et ansvar. Og ud af ansvar får man jo ofte en konsekvens. Om jeg kunne, deltage i et GB med en 18 årig. Nej det kunne jeg, ikke ej heller med en på 30 år. Ja se de er en af de konsekvenser, jeg har måttet erkende. Så her var mit ansvar overfor mig selv det der afgjorde det. 

Hvad den 18 årige. gør, vil jeg ikke gøre mig til dommer over. Det eneste jeg, håber er, at hun har gennemtænkt det godt. Og hun ikke gør det for at, please andre. Men for, at please sig selv. Mit ønsker er dog, at dem der står bag, eller de gæster der deltager. Opfører sig ordenligt. 

Ha en god dag.

Kk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tænder personligt ikke på småpiger, så jeg ville ikke købe sex hos hende. Med det sagt så har man jo her i vores lille demokratiske rige besluttet at myndighedsalderen er 18, og når man er myndig så må man i min bog selv bestemme over sin krop med alt hvad det indebærer af privilegier og ansvar.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Er det kun på klinik at man skal være minimum 21 år? Er det ikke ulovligt at lade andre ''sælge'' sine ydelser for sig, -hvis man er under?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er det kun på klinik at man skal være minimum 21 år? Er det ikke ulovligt at lade andre ''sælge'' sine ydelser for sig, -hvis man er under?

Så vidt jeg ved har den nuværende regering nedsat grænsen fra 21 til 18 år. Den skulle forestille at have en strammerkurs, men som meget andet med den regering så fik vi (heldigvis) det modsatte. Derfor er det heller ikke udbasuneret vidt og bredt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvem siger hun er 18 år, vil I folange ID ? hun kunne godt være ældre i virkeligheden,

"18 år" kunne være en overskrift i reklame øjemed. 

Jeg synes det vigtigst er at pigen er afklaret med hvad hun laver og ikke bliver presset til noget hun ikke ønsker.

Men generelt synes jeg også at 18 år er for ungt til at sælge sex, på den anden side møder/knalder jeg indimellem unge piger som går på swingerklubber og laver GB uden at penge er involveret.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Så vidt jeg ved har den nuværende regering nedsat grænsen fra 21 til 18 år. Den skulle forestille at have en strammerkurs, men som meget andet med den regering så fik vi (heldigvis) det modsatte. Derfor er det heller ikke udbasuneret vidt og bredt.

Jeg ville da mene at man som 21-årig er mere moden, langt mere end en 18-årig, syntes det er en meget tidlig alder alligevel at begynde og sælge sex i. Man er jo stadig et barn som 18-årig....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Man kunne også omskrive den....står der 18 år for at det ser lovligt ud?

Det kan jo være hun er yngre? Det er jo set før, og har været oppe i medierne, hvor der er blevet brugt helt unge piger på 16-17 år.

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu har jeg lige læst annonce herinde for gangbang, med en 18 årig Mette, som GangBangGay, sætter til salg,

Nu er jeg jo lidt langsom, Men sådan en annonce er jo lidt som at sælge en rullepølse til 1000 kr for 2 timer her kan du så få fransk i varisioner.

Så er det jeg bliver lidt kedelig, er der ikke et eller andet med at man ikke må formidle salg af sex? den der rufferrilov?

Nu er det jo ikke første gang vi ser Gangbanggay i gang med at "sælge" sine "varer", og her er det uskyldige Mette der gerne vil bruges!

Godt og grundigt!

Jep det er sådan en 18 årig pige skriver,.....eller er det en langt ældre mand, der skriver sådan for at sælge sin nyeste vare?

Når nu Mette på 18 år skal have 1000kr for 2 timer, hvor meget af de 1000kr får så alfonsen/rufferkarlen Gangbanggay?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Her sidder vi og diskuterer det moralsk rigtige i at købe en ydelse. En ydelse som pigen selv sætter til salg.

Meget flot at vi tænker sådan på vores medmennesker! tænker på deres ve og vel :-) Gid det galt i flere sammenhænge og ikke kun købepiger. Hvem har lavet vores tøj og under hvilke forhold. Ja hvem står bag/laver alle de ting vi er konsumenter af? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kn..per det uanset alders forskel, så længe jeg betaler så har jeg ingen moralske skrupler. Måske lidt hårdt men omvendt, så gider jeg ikke tænke på om, pigerne har været udsat for overgreb som børn, har en sindssygdom, er handlet, eller er på dope. De sælger deres krop og jeg betaler.

Du har en særdeles ubehagelig og uegoistisk tankegang, da det er jo netop sådanne fyre, som dig der bærer ved til prostitutionsmodstandernes bål, da du selv saver den gren over, du sidder på og lader endda os andre fornuftige købesexforbrugere og -sælgere ryge med i faldet  :cry:

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ville da mene at man som 21-årig er mere moden, langt mere end en 18-årig, syntes det er en meget tidlig alder alligevel at begynde og sælge sex i. Man er jo stadig et barn som 18-årig....

Det vil jeg så ikke mene, søde Molly. :)

Nogle er umodne når de er 18, og nogen er ikke. Det samme gælder for dem på 21. Du kan også finde nogle på 20, som er mere modne end andre på 25... Fortsæt selv listen. :)

Jeg vil ikke gå ind i debatten om hverken den her gangbangguy ej heller pigens valg om at springe ud i et gangbang.

Men jeg vil derimod lige tilføje sådan rent principielt, at spørgsmålet om, hvornår man er moden nok til at gå ind i sexbranchen i høj grad, er meget individuelt!

Det er ingen af os herinde i stand til at sidde og bedømme og pege fingre af. Jeg selv var ikke meget ældre, da jeg sprang ud som glædespige, end hende den tråd her handler om. Dog valgte jeg ikke gangbang som debut... Ej senere hen... Eller nogensinde. :D Det er ikke pointen...

Pointen er... Jeg var ikke et barn. Så man kan ikke skære alle over én kam og generalisere på den måde. :)

Redigeret af Nikita Darling

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det vil jeg så ikke mene, søde Molly. :)

Nogle er umodne når de er 18, og nogen er ikke. Det samme gælder for dem på 21. Du kan også finde nogle på 20, som er mere modne end andre på 25... Fortsæt selv listen. :)

Jeg vil ikke gå ind i debatten om hverken den her gangbangguy ej heller pigens valg om at springe ud i et gangbang.

Men jeg vil derimod lige tilføje sådan rent principielt, at spørgsmålet om, hvornår man er moden nok til at gå ind i sexbranchen i høj grad, er meget individuelt!

Det er ingen af os herinde i stand til at sidde og bedømme og pege fingre af. Jeg selv var ikke meget ældre, da jeg sprang ud som glædespige, end hende den tråd her handler om. Dog valgte jeg ikke gangbang som debut... Ej senere hen... Eller nogensinde. :D Det er ikke pointen...

Pointen er... Jeg var ikke et barn. Så man kan ikke skære alle over én kam og generalisere på den måde. :)

Jeg er fuldstændig på linie med Nikita her. Jeg har haft et par helt forrygende oplevelser med piger på 18-20 år. Jeg kunne mærke at de, syntes det var fedt. Og den ene er i branchen på 15 år ca. På den anden hånd, har jeg også 2 besøg, hvor jeg simpelthen ikke kunne gennemføre mit forehavende, fordi det i det ene tilfælde, var meget meget tydeligt at pigen ikke havde det godt. Hun begyndte at græde, da jeg var ved at pille tøjet af hende. Hold da kæft, hvor det gjorde ondt. Helt ind. Og jeg indrømmer at der gik lang tid, inden jeg igen gik på besøg. Her var det tale om en pige på ca 30 år, der efter eget udsagn var startet for få uger siden. Så nej, alder er kun et tal, og siger ikke noget om hverken modenhed eller eventuel parathed til at arbejde som massagepige. Men når det så er sagt, er det eddermame en stor omgang med et GB som 18 årig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var til et GangBang med en meget ung, dansk pige for nogen år siden. Kan ikke lige huske hendes alder, men det var måske 21 - og hun var super lidelig og med på det hele. I Jylland i øvrigt.

Jeg er ikke sart, Jylland er faktisk en dejlig landsdel, man snakker måske lidt langsommere, men så er der måske tænkt lidt mere over det.

Men altså, pigen ville gerne prøve noget heftigt, havde glade øjne og var på ingen måde tvunget til noget som helst. Men pengene lunede naturligvis. Og efter at vi lille snes mænd havde beriget hende med vores safter, knaldede fotografen hende efterfølgende fire gange samme dag. Senere fik jeg at vide, at den slags gad hun ikke mere, for nu havde hun fået en stor, vellønnet stilling. Akja, det var nok en pige som prostitutionsmodstanderne ville hade.

Så jeg er - som sædvanlig - enig med Nikita om, at seksualitet er aldersmæssig individuel. Nogen er modne som 18-årige, andre først langt op i 20erne. Den sidste pige jeg var i seng med, var 19. Er det perverst at knalde med en 19-årig, når man er på min alder? Jep! Fik jeg det det mindste indtryk af, at hun havde det dårligt med det? Nej, absolut tværtimod! Hun "kom" og tårerne trillede, latinoer er næsten lige så frække som jyder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg er ikke sart, Jylland er faktisk en dejlig landsdel, man snakker måske lidt langsommere,

Til gengæld har jeg hørt at de kan knalde og komme i et vildt hurtigt tempo.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...