Hop til indhold
Guest Smuk Enlig Mor

Oplever I jalousi/misundelse..?

Recommended Posts

Mange GODE input i de forrige indlæg  ;)

Der er jo ikke samlebånds-sex du leverer. Hver enkelt kunde får en unik oplevelse med ud af døren, som han kan mindes i dagene der kommer. Kan derfor heller ikke føle jalousi over andres beskrivelse af deres unikke anmeldelse af en glædespige, jeg måske også besøger. Går ud fra min oplevelse er ligeså unik.

Kommer der en følelse af forelskelse ind over, vælger jeg at slutte.

Har sagt til en glædespige, at et ord ikke kommer over mine læber, gør det, er det fordi jeg straks bør/vil slutte med at besøge hende. Ellers foretrækker jeg at besøge den samme igen og igen, vi lærer hinanden at kende og for hvert besøg bliver det bedre og bedre.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jag är 57 år gammal och mycket lyckligt gift med en kvinna som jag älskar. Därför är jag nog inte rätt person att besvara dina frågor, SEM. Men eftersom de inbegriper vilka känslor/fölelser som köpesex inbegriper, är frågorna ändå spännande. I likhet med Bluejacket och flera andra menar jag därför att man måste skilja mellan sex och kärlek. Att som (lyckligt) gift man köpa sex är en oerhört självisk handling. Det vore därför att ta själviskheten till det verkligt extrema att vända känslorna mot andra män. Hos mig finns det enbart utrymme för känslor gentemot GP och min familj. Jag tycker om de GP jag besöker men jag älskar min hustru/kone.

Del dette indlæg

Link til indlæg

- Formår I rent faktisk at glæde jer på hendes elskers vegne..?

- Undgår I bevidst at læse disse anmeldelser..?

- Ødelægger gode anmeldelser, på nogen måde, jeres egen unikke oplevelse, da pigen rent faktisk formår at behandle andre ligeså dejligt..?

- Bliver I bitre på pigen eller på hendes andre elskere..?

- Eller har I blot lyst til at give ham elskeren et par på kassen..?  :P

Kære søde SEM. Ja så må de små grå igang igen. Hey tarveligt når man har, brugt hovedet hele dagen på jobbet.  :-P  :-P  Nej faktisk meget interessant emne der uden tvivl rummer, mange  svar, som måske også udløser mange, spørgsmål. Men ja vil, da prøve udfra mine refleksioner, at besvare dine spørgsmål.

De piger, jeg har besøgt, har faktisk ikke været pga anmeldelser. Af den simple grund. At de oplevelser personen, har kan jeg ikke bruge til noget. Altså ikke negativt ment. Men kunne jo blive møg skuffet, hvis han oplevelse ikke lignede den jeg fik. Men glæder mig, da på personens vegne, at hans tid med pigen var positivt, lækkert og godt.Men jeg er nødt til, at have mine egne oplevelser.

De piger jeg, har besøgt. Har egentlig været besøgt efter jeg, har snakket med dem herinde, eller via mails. Der har, de besvaret de spørgsmål jeg, stillede. Været åbne, søde, venlige, ja servicemindede kan man sige. Det har gjort mig tryg. At vi har været enige om de ting der skulle ske på den dag besøget skulle ske. 

Nå jeg, beretter til mine venner, om mine besøg, og de anerkender det, siger fedt for dig KK. Så det temmeligt svært ikke at, glædes over deres besøg. Ikke mindst havde vi den samme opfattelse af pigen. Og uden, at lyve kan jeg sige, vi har været meget glade for de piger vi har besøgt særskilt. Og det gør mig da meget glad på deres vegne, ingen jalousi der. Måske kun lidt når man ikke selv kan komme flere gange på besøg ved en pige. Der bare røre en. Ja bare er sød, snaksaglig, vil mig, ja kemien er der. Ja men sådan er det jo. Men de personer, ved også godt jeg, holder af dem. Så kunne aldrig blive bitter på hverken pigen eller hendes gæster. Pigen fordi, jamen det er hendes job, det er hendes gæster ikke mine, ved jo godt. Pigen og jeg ikke er kærester eller venner fordi jeg har været der mange gange. Altså kunne man få et snert af venskab. Så gør det da mig glad. Men forlanger ingenting.

Hvorfor skulle jeg, blive bitter på en ven eller venner der betyder alt for mig. Det er som, at skyde sig selv i foden.

Give en af dine elskere SEM en på kassen, aldrig i livet. nej hell noo. nærmere et kram kunne han få. For han, er da en heldig mand i at møde en skøn pige, der glæder ham i den, tid han er der. Og når man har armene over hovedet efter, et fantastisk møde med en super dejlig pige. Er et kram da altid dejligt.  :-P

Ja SEM. Det er ihvertfald mine meninger, holdninger til dine spørgsmål. Om det giver mening er så en anden sag  :-P

Ha en fantastisk onsdag aften SEM, pas på dig selv.

Kram

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det her er spørgsmål jeg har tænkt en del over SEM. Jeg søger netop det du kalder det mentale - den del af oplevelsen der ligger udenom/udover det det rent seksuelle. 

...

Tænker at I herrer må have det på samme måde, i hvert fald med jeres yndlingspige - hvor I også taler om de ting i livet, der gør naller - så hvordan tackler I de følelser, der automatisk fremkommer, når den selvsamme pige bliver anmeldt og skamrost af hendes andre bejlere...?

- Ødelægger gode anmeldelser, på nogen måde, jeres egen unikke oplevelse, da pigen rent faktisk formår at behandle andre ligeså dejligt..?

- Eller har I blot lyst til at give ham elskeren et par på kassen..? :P

...

I et indlæg i sidste uge stillede jeg selv spørgsmålet: Hvordan beskriver man forholdet til en pige som ikke en kæreste, ikke er en elskerinde og hvor forholdet på en og samme tid er en forretningsmæssig transaktion og involverer en vis grad af følelser mellem to mennesker? Svaret er styrende for min brug af den her verden. 

En del af svaret ligger efter min mening i at anerkende, at min oplevelse med pigen ikke "unik" i ordets egentlige forstand - noget helt særligt og enestående som kun vi oplever sammen. Det ville netop være et krav på et særligt forhold mellem pigen og mig  - en særlig priviligeret status.

Den tilgang er uholdbar. Vi skal kunne dele vores piger - og vi skal huske, at i sidste ende er I jeres egne, ikke vores. I er kun til låns i den tid betalingen rækker. 

Derimod er det ok. at besøget er en unik oplevelse for mig - en oplevelse der giver mig noget fysisk og psykisk. At andre også har glæde af deres besøg gør ikke min oplevelse ringere. 

Jeg læser anmeldelser af de piger jeg besøger hver gang og jeg kan godt glæde mig over den gode anmeldelse (den dårlige er en anden sag). Jeg har smilet af at se hendes små personlige særheder gennem en andens øjne, og husket på mine oplevelser med hende. 

Men jeg bidrager nok ikke med meget nyt ift. de mange gode indlæg der har været :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

- Eller har I blot lyst til at give ham elskeren et par på kassen..? :P

Håber inderligt, at I vil svare 100% fra hjertet, da det er et spørgsmål, der i øjeblikket optager mig meget... :)

Krammer fra SEM

1: Absolut. Hvis han har fået en god oplevelse har hun også og skam få den der ikke kan glæde sig på andres vegne

2: Nej da. Hvis andre er lige så glade for hende som jeg er det kun et plus. Samtidig vil jeg kunne læse om de skriver noget lodret usandt - det ser jeg gerne undgået

3: På ingen måde. Min oplevelse med hende er min. Andres oplevelse med hende er deres. Selvfølgelig kan andre få hende op at ringe. Det er en naturlov

4: Nej - absolut ikke. Tvært imod. Der er ikke noget mere stilet end en kvinde med professionel stolthed. 

5: Nej - jeg vil gerne takke ham for at have behandlet hende så godt at hun havde en super god oplevelse!

Alt andet er utænkeligt for mig. Besiddertrang har jeg aldrig forstået og jeg har vanskeligt ved at handskes med det!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

Det her er spørgsmål jeg har tænkt en del over SEM. Jeg søger netop det du kalder det mentale - den del af oplevelsen der ligger udenom/udover det det rent seksuelle. 

I et indlæg i sidste uge stillede jeg selv spørgsmålet: Hvordan beskriver man forholdet til en pige som ikke en kæreste, ikke er en elskerinde og hvor forholdet på en og samme tid er en forretningsmæssig transaktion og involverer en vis grad af følelser mellem to mennesker? Svaret er styrende for min brug af den her verden. 

En del af svaret ligger efter min mening i at anerkende, at min oplevelse med pigen ikke "unik" i ordets egentlige forstand - noget helt særligt og enestående som kun vi oplever sammen. Det ville netop være et krav på et særligt forhold mellem pigen og mig  - en særlig priviligeret status.

Den tilgang er uholdbar. Vi skal kunne dele vores piger - og vi skal huske, at i sidste ende er I jeres egne, ikke vores. I er kun til låns i den tid betalingen rækker. 

Derimod er det ok. at besøget er en unik oplevelse for mig - en oplevelse der giver mig noget fysisk og psykisk. At andre også har glæde af deres besøg gør ikke min oplevelse ringere. 

Jeg læser anmeldelser af de piger jeg besøger hver gang og jeg kan godt glæde mig over den gode anmeldelse (den dårlige er en anden sag). Jeg har smilet af at se hendes små personlige særheder gennem en andens øjne, og husket på mine oplevelser med hende. 

Men jeg bidrager nok ikke med meget nyt ift. de mange gode indlæg der har været :)

Lige præcis det markerede fik mig til at smile...:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og når man begynder at opfinde søde kælenavne som Nougatbanden m.v. så må det vel tolkes som noget ganske unikt og smukt, der bekræfter at der rent faktisk også skabes bånd imellem gæsterne omkring den/de piger som de besøger.

Hihihi.... Ja! Jeg har oplevet noget lignende!

Jeg har gæster som udveksler tips med hinanden om, hvad jeg f.eks foretrækker at drikke og sådan noget. :)

Så har jeg også to bekendtskaber (lad os kalde dem Peter og Jens) som har en helt særlig ting kørende...

Når Peter kommer forbi får jeg et kys på kinden (eller et kærligt klap i måsen) med ordene: "Den er fra Jens"... Og omvendt! :D

Armen er jeg ikke heldig, og er det ikke herligt!? :D:) :) :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej SEM  :cool:

Nu har jeg endnu ikke skrevet en ansøgning for at komme i betragtning for et besøg,Endnu,  Men som Du kan aflæses på dine skriv er der ingen tvivl om at Du er fin skøn dejlig lækker,og så ovenikøbet med hjerte og forstand  :-P

Så er sikker på hvis vi begge kommer frem til kemi , tænding og mærker de udefinerbare små detaljer at det kunne smage af mere  :cool:   

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også en favorit GP. Hun er skøn at skue, skøn at slikke, skøn at elske med - hun har det HELE. Har aldrig følt nogen bitterhed eller jalousi i forhold til hende eller hendes øvrige kunder/besøgende/elskere. Betyder det så "ude af øje ude af sind"? Slet ikke. Når jeg en dag sætter træskoene, forestiller jeg mig, at min indre biograf spiller en sidste film før "the end". Her spiller hun naturligvis ikke en hovedrolle, men hun vil på et tidspunkt passere forbi og fremkalde et smil på mine læber og en varm og smuk følelse i mit indre: Godt jeg kendte hende, godt jeg elskede med denne smukke kvinde trods normerne i tabuland.

"Ulevede drømme og længsler slår dræbende indad" (Rifbjerg) "Hvis man ikke tør leve, tør man ikke dø" (Kübler Ross). 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hej SEM

Følelsen af jalusi kommer bland andet af angsten for at miste. Og hvad er det så, vi er så bange for at miste?

Det vi søger hos hinanden, hvad enten det er som partnere eller som besøgende og GP'er, er en tilfredsstillelse, anerkendelse, det at føle sig værdsat, fysisk og følelsesmæssigt.

Du starter med at skrive, at ingen følelser er forkerte, og det er fulstændigt korrekt. Men nogle af dem kan være utrolig svære at håndterer, hvis ballasten ikke er stor nok, eller ikke ligger som den skal, så kan skuden vippe kraftigt, eller ligefrem kæntre.

Nu er jeg en person der arbejder på at finde i dybden med, og forstå mine egne følelser, og for mig er følelser det eneste ægte vi har. Hvis vi tør være ærlige over for dem, gør vi vi det faktisk nemmere for os selv, fremad.

Alt det fysiske og materielle forgår, medens følelserne er det eneste vi tager med os videre.

Følelserne er det værktøj der udvikler os som mennesker. Når vi f.eks. møder en stor sorg, ved at miste en vi er tæt på og føler kærlighed til, så gør det godt nok "naller", ja måske endda fandens ondt. :huh: 

Men faktisk er det lige netop det der lukker vores hjerte mere op, og giver os en større forståelse og medfølelse for andre. Givet, at vi er med vores følelser.

Hvis vi derimod er imod, bliver vi mere forkrampede og bitre. ( og får  måske lyst til at slå på tæven, ..alting er de andres skyld )

Men under alle omstændigheder udvikler det os i den ene eller anden retning.

Jeg skelner skarpt mellem kærlighed og forelskelse, idet forelskelsen nærmest er en tornado der over en periode snurre rundt i vores følelser og gør os kulrede. Kærligheden derimod går i dybden og er den der giver og tilgiver, og kan strækkes til det uendelige.

Når jeg besøger en GFE GP ,er det jeg søger et øjebliks "forelskelse", ...at give slip, åbne op, føle igennem så jeg mærker den andens behov og det der pirre og tænder, føle, røre, give og mærke kærtegn, så vi sammen kan flyve op og runde den lysserøde sky, for til sidst at lande sammen og nyde en rolig stund sammen.

Da vi jo alle er forskellige, vil det altid være en unik oplevelse, ...som jeg tror du også oplever med dine forskellige elskere, ...og derfor vil beskrivelsen af forløbet egentligt kun være gældende for den der beskriver det.

Men at læse om en vidunderlig oplevelse kan NOGEN gange, for mig, føles som om det mest er for anmelderens egen skyld, bekræftelsen. (For ikke at sige pral).

Et besøg er dog, for mig, samtidig en konfrontation af mine egne følelser, hvor jeg efterfølgende kan bruge de "forkerte" følelser der kan dukke op, til at få øje på de punkter, hvor jeg ikke er på plads med mig selv.

Jeg har oplevet at føle jalousi i forhold til en anmeldelse af en GP som jeg havde (har) dybe følelser i forhold til, men hvor hun lukkede af for sine egne følelser, for at kunne passe sin forretning. Det bragte mig igennem en proces, hvor jeg kom ud på den anden side med en bedre forståelse af, at kærlighed også kan indebærer at give slip.

Så i forhold til dine spørgsmål, ...

Jo, hvis jeg kan mærke oprigtigheden i det beskrevne, kan jeg føle glæde over den andens glæde.

Nej, jeg læser anmeldelser, og prøver at mærke hvad de indeholder.

Gode anmeldelser ødelægger ikke noget, da min egen oplevelse altid vil være unik.

Jeg har ingen grund til at føle bitterhed, eller lyst til at slå på tæven. Hvis den slags følelser var til stæde, ville problemet være i mig, ikke hos andre.

Krammer retur

fra Hankat

Redigeret af Hankat

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jalousi/Misundelse - jo det kender jeg godt. Det var nok især i starten. Hvis jeg skrev en god anmeldelse, og folk så efterfølgende berettede om hvor dejlig damen var ved dem også, så fik jeg det lidt ubehageligt nogen gange. Det er vel dybest set meget naturligt, men det var som sagt mest i starten.

I dag, hvis jeg har med en dame at gøre, som jeg ved har pulet København igennem - grundigt - så føler jeg ikke nogen jalousi eller misundelse, selv om jeg kan læse mig til, at hun er mere fortrolig med andre kunder end mig. Jalousi/Misundelse er for mig kun opstået i forbindelse med absolutte amatørpiger i en del år snart. Amatørpigerne gik jeg på et tidspunkt meget efter, og når jeg havde en velfungerede kontakt, så kunne det gøre ondt at se hende annoncere efter nye kunder, hvilket snart efter betød at jeg droppede hende. Tja, sådan kan vi alle have vore særheder ind imellem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

Hej SEM  :cool:

Nu har jeg endnu ikke skrevet en ansøgning for at komme i betragtning for et besøg,Endnu,  Men som Du kan aflæses på dine skriv er der ingen tvivl om at Du er fin skøn dejlig lækker,og så ovenikøbet med hjerte og forstand  :-P

Så er sikker på hvis vi begge kommer frem til kemi , tænding og mærker de udefinerbare små detaljer at det kunne smage af mere  :cool:   

Øhm... Tak for anerkendelsen men glemte du ikke at svare på spørgsmålene..? :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

Hej SEM

Følelsen af jalusi kommer bland andet af angsten for at miste. Og hvad er det så, vi er så bange for at miste?

Det vi søger hos hinanden, hvad enten det er som partnere eller som besøgende og GP'er, er en tilfredsstillelse, anerkendelse, det at føle sig værdsat, fysisk og følelsesmæssigt.

Du starter med at skrive, at ingen følelser er forkerte, og det er fulstændigt korrekt. Men nogle af dem kan være utrolig svære at håndterer, hvis ballasten ikke er stor nok, eller ikke ligger som den skal, så kan skuden vippe kraftigt, eller ligefrem kæntre.

Nu er jeg en person der arbejder på at finde i dybden med, og forstå mine egne følelser, og for mig er følelser det eneste ægte vi har. Hvis vi tør være ærlige over for dem, gør vi vi det faktisk nemmere for os selv, fremad.

Alt det fysiske og materielle forgår, medens følelserne er det eneste vi tager med os videre.

Følelserne er det værktøj der udvikler os som mennesker. Når vi f.eks. møder en stor sorg, ved at miste en vi er tæt på og føler kærlighed til, så gør det godt nok "naller", ja måske endda fandens ondt. :huh: 

Men faktisk er det lige netop det der lukker vores hjerte mere op, og giver os en større forståelse og medfølelse for andre. Givet, at vi er med vores følelser.

Hvis vi derimod er imod, bliver vi mere forkrampede og bitre. ( og får  måske lyst til at slå på tæven, ..alting er de andres skyld )

Men under alle omstændigheder udvikler det os i den ene eller anden retning.

Jeg skelner skarpt mellem kærlighed og forelskelse, idet forelskelsen nærmest er en tornado der over en periode snurre rundt i vores følelser og gør os kulrede. Kærligheden derimod går i dybden og er den der giver og tilgiver, og kan strækkes til det uendelige.

Når jeg besøger en GFE GP ,er det jeg søger et øjebliks "forelskelse", ...at give slip, åbne op, føle igennem så jeg mærker den andens behov og det der pirre og tænder, føle, røre, give og mærke kærtegn, så vi sammen kan flyve op og runde den lysserøde sky, for til sidst at lande sammen og nyde en rolig stund sammen.

Da vi jo alle er forskellige, vil det altid være en unik oplevelse, ...som jeg tror du også oplever med dine forskellige elskere, ...og derfor vil beskrivelsen af forløbet egentligt kun være gældende for den der beskriver det.

Men at læse om en vidunderlig oplevelse kan NOGEN gange, for mig, føles som om det mest er for anmelderens egen skyld, bekræftelsen. (For ikke at sige pral).

Et besøg er dog, for mig, samtidig en konfrontation af mine egne følelser, hvor jeg efterfølgende kan bruge de "forkerte" følelser der kan dukke op, til at få øje på de punkter, hvor jeg ikke er på plads med mig selv.

Jeg har oplevet at føle jalousi i forhold til en anmeldelse af en GP som jeg havde (har) dybe følelser i forhold til, men hvor hun lukkede af for sine egne følelser, for at kunne passe sin forretning. Det bragte mig igennem en proces, hvor jeg kom ud på den anden side med en bedre forståelse af, at kærlighed også kan indebærer at give slip.

Så i forhold til dine spørgsmål, ...

Jo, hvis jeg kan mærke oprigtigheden i det beskrevne, kan jeg føle glæde over den andens glæde.

Nej, jeg læser anmeldelser, og prøver at mærke hvad de indeholder.

Gode anmeldelser ødelægger ikke noget, da min egen oplevelse altid vil være unik.

Jeg har ingen grund til at føle bitterhed, eller lyst til at slå på tæven. Hvis den slags følelser var til stæde, ville problemet være i mig, ikke hos andre.

Krammer retur

fra Hankat

Kæreste Hankat,

Har læst dit svar flere gange nu, og hvor er det smukt formuleret og yderst inspirerende.:)

Det at du nærmest vender dig selv på vrangen, og blotter din sind, fortæller meget om dig som menneske - du er meget generøs - og tak fordi du deler.:)

I forhold til det med at skrive anmeldelserne er jeg dog ikke helt enig med dig. Jeg opfatter dem anderledes, og ej som pral - måske fordi jeg netop er modpolen..? :huh:

For mange er er det at sætte ord på en skøn og intim stund, rent faktisk en stor del af selve oplevelsen... Oplever man noget magisk og unikt, er det en menneskelig præmis, at man har lyst til at dele - i hvert fald for de fleste...;)

Krammer

Del dette indlæg

Link til indlæg

Øhm... Tak for anerkendelsen men glemte du ikke at svare på spørgsmålene..? :P

Ha ha , Du må læse imellem linierne  :P   Hav en rigtig skøn dag.

Venligst Nicey.   :cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hihihi.... Ja! Jeg har oplevet noget lignende!

Jeg har gæster som udveksler tips med hinanden om, hvad jeg f.eks foretrækker at drikke og sådan noget. :)

Så har jeg også to bekendtskaber (lad os kalde dem Peter og Jens) som har en helt særlig ting kørende...

Når Peter kommer forbi får jeg et kys på kinden (eller et kærligt klap i måsen) med ordene: "Den er fra Jens"... Og omvendt! :D

Armen er jeg ikke heldig, og er det ikke herligt!? :D:) :) :)

Jo det er bestemt herligt, og man bliver da helt glad af, at læse om den slags positive oplevelser. Sååååååå "Nikita-banden" findes åbenbart også.  :)  Måske man skulle overveje, at ansøge om optagelse, lyder til at være nogle sjove og friske fyre.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jo det er bestemt herligt, og man bliver da helt glad af, at læse om den slags positive oplevelser. Sååååååå "Nikita-banden" findes åbenbart også.  :)  Måske man skulle overveje, at ansøge om optagelse, lyder til at være nogle sjove og friske fyre.

:-P  :-P  Looool Blue.

Ja Nougat banden, Nikita banden. Gad vide om Nødde patraljen også findes :-P . Mhhhh. Må sku komme igang og komme til optagelses prøve. Hvor mange grupper kan, man være i. Ja de mænd i de forskellige grupper må ha en dejlig humor.

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er muligt kk, men det forlyder fra vandrørne at der er en del misundelse udefra på disse grupper - måske man lige skulle overveje om det er noget man vil stå for skud over.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Kære SEM

Det er dine åbenhjertige spørgsmål der er inspirationen til at svare, så I sandelighed selv tak :!:

Faktisk tror jeg at vi er Ganske enige om det med anmeldelserne. :)

Da jeg nu selv kigger på mit skriv med en ny dags øjne, kan jeg se at jeg burde have formuleret og preciseret det anderledes. :o

Jeg skrev NOGLE, med fremhævet skrift, men der burde nok have stået ENKELTE. ...Og  for at preciserer, så havde jeg ikke tanke for de anmeldelser der er skrevet om dig, men jeg kan godt se at det kan virke nedgørende / sårende. Derimod havde jeg tanken mod NOGLE af de anmeldelser der går meget i detaljer med enkeltheder om det seksuelle og f. eks. "hvor meget hun nød det".

Hvis det bliver penslet for meget ud, forsvinder intimiteten, og det bliver for mig, "en lille klat smør spredt ud over alt for meget brød". ;)

Krammer

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er muligt kk, men det forlyder fra vandrørne at der er en del misundelse udefra på disse grupper - måske man lige skulle overveje om det er noget man vil stå for skud over.....

Hey Prinz.

Jeg er altid god for et skud fra kanonen.  :-P  :-P

Sorry for afsporingen SEM.

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for et forstandigt indlæg, som jeg mestendelen ad vejen er enig i.

Jeg kan imidlertid ikke lade være at tage fat i det ovenforanførte citat. Jeg læser også altid anmeldelser af de piger, jeg har besøgt eller aktuelt besøger - et af trådstarters spørgsmål.

Det er jo på en måde at spejle sig lidt i sig selv. Hvad har andre oplevet hos pigen? Og - hvis det er længe siden - fornemmes det nu, at det går hende godt? Det ligger mig faktisk meget på sinde.

Jeg er efterhånden blevet ret selektiv med at læse anmeldelser.

EG er simpelthen blevet for stort, så jeg må prioritere. Jylland er jo uden for rækkevidde, og ser jeg f.eks en anmeldelse af Yverlise i Pattendrup springer jeg den over, med mindre jeg lige har været en tur indenom for at få dyppet.

Og ser jeg en anmeldelse fra en bruger, jeg sætter pris på, læser jeg også den.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også en favorit GP. Hun er skøn at skue, skøn at slikke, skøn at elske med - hun har det HELE ...... Når jeg en dag sætter træskoene, forestiller jeg mig........

hæhæ, ja, den situation har jeg faktisk tænkt på.

Det kunne jo hænde, at man en dag faldt af i svinget i en højresvingsulykke, uden at det var helt planlagt. Seniliteten og iveren efter at nå ned i Skt. Syndestræde efter udbetalingen af aldersrenten gør jo os gamle lidt skødesløse i trafikken.

Jeg har af og til tænkt på, at jeg ville blive enormt ked af det, hvis træskoene en dag uventet blev stående i fodgængerfeltet, mens min faste undrede sig over, hvor jeg blev af til vor for længst aftalte hyrdetime.

Uden livstegn. Uden mulighed for forklaring. Uden mulighed for at kontakte de efterladte. Uden vished .....

I himmelen er der vistnok internet. Det er der næppe der, hvor jeg havner, og jeg ville være utrolig ked af det ved tanken om ikke at kunne forklare hende, hvorfor. Det var ikke hende, der ......... men mig!

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Næ, jeg føler ingen jalousi - jeg har jo ingen dybe følelser involveret - selvom jeg godt kan føle en overfladisk forelskelse i en pige jeg har haft god sex og kemi med. Men det går over efter højst et par dage. Tværtimod deler jeg gerne de gode piger med mine bro´s... jeg under da både dem og pigen at få de gode oplevelser.

Mit ego er ikke afhængig af at jeg har fået en helt særlig oplevelse med en bestemt pige... nogle gange føler jeg da at det sker - men skulle der så dukke en anmeldelse op hvor en anden kunde har fået den samme eller bedre service/oplevelse, så er min dejlige oplevelse da ikke mindre værd af den grund.... så skrøbeligt er mit selvværd heldigvis ikke.

Da jeg skrev min beretning fra mit besøg hos Bly, fik jeg 3 tilkendegivelser fra andre brugere som skrev, at det lød nøjagtig som deres oplevelse - blev jeg jaloux?? Næ, tværtimod er det da dejligt at hun leverer sådan en god service til alle sine kunder og det illustrerer efter min mening også at hun gør det med glæde, og fedt for mine brødre på EG at de også fik en god seance med den søde.

Jeg oplevede også i Berlin at jeg var helt skudt i en pige - mens min wingman ikke syntes hun var noget særligt. Jeg overtalte ham til at give hende en chance til og han fik 2-3 fantastiske oplevelser på den konto... Hvorfor skulle jeg dog holde den skønne for mig selv??? Nu fik han istedet nogle gode oplevelser og vi gav sammen pigen en speciel oplevelse - alle har vundet ;)

Jeg synes faktisk det er lidt småligt at holde godterne for sig selv på den måde, og så samtidig sidde herinde og suge andres gode råd til sig.... men det kan man jo ikke gøre så meget ved.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg måtte lige gnide kontaktlinserne en ekstra gang, for jeg læste det i første omgang som "Nisse-banden", og det gav ikke rigtig mening på denne årstid.

Jeg ved ikke af, at der findes en sådan bande, men jeg vil da i givet fald straks søge om optagelse, for "det lyder jo til at være nogle sjove og friske fyre" :)

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

Kære SEM

Det er dine åbenhjertige spørgsmål der er inspirationen til at svare, så I sandelighed selv tak :!:

Faktisk tror jeg at vi er Ganske enige om det med anmeldelserne. :)

Da jeg nu selv kigger på mit skriv med en ny dags øjne, kan jeg se at jeg burde have formuleret og preciseret det anderledes. :o

Jeg skrev NOGLE, med fremhævet skrift, men der burde nok have stået ENKELTE. ...Og  for at preciserer, så havde jeg ikke tanke for de anmeldelser der er skrevet om dig, men jeg kan godt se at det kan virke nedgørende / sårende. Derimod havde jeg tanken mod NOGLE af de anmeldelser der går meget i detaljer med enkeltheder om det seksuelle og f. eks. "hvor meget hun nød det".

Hvis det bliver penslet for meget ud, forsvinder intimiteten, og det bliver for mig, "en lille klat smør spredt ud over alt for meget brød". ;)

Krammer

Jeg har bestemt ikke opfattet dine ord som nedgørende - slet, slet ikke..:)

Og mht. det markerede så er vi 100% enige.:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Foretrækker helt klart de anmeldelser der underspiller besøget, frem for de direkte ¨hun var god til at gnave gren/knogle' etc - Direkte turn off - Springer over dem - Går hellere efter dem der underdriver besøget, og kun antyder. 

Går ud fra at hver enkelt får sin helt egen unikke oplevelse, som han kan bringe med sig et stykke tid.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...