Hop til indhold
NogetForNoget

Øv bøv oplevelse! SPORTY, YOUNG CANDY 85 DD Ringstedgade

Recommended Posts

Kære Brødre.

Jeg har efterhånden fulgt med på "sidelinjen" gennem længere tid, jeg har altid benyttet mig af de piger som andre har anbefalet, og har indtil nu, undgået de helt "slemme" oplevelser.

Derfor tænkte jeg da, at Candy skulle have et besøg ;-) Da hun jo er blevet skamrost herinde gennem flere omgange, men jeg er da godt nok ked af, at Bluestar ikke fik lavet sin anmeldelse lige efter hans besøg igår :-(
Jeg føler godt nok, at jeg bliver nød til at "hjælpe" til den her gang, så folk undgår at gå i fælden ligesom jeg.

Jeg har aldrig tidligere mødt en så uengageret og ligeglad GP som Candy.
Jeg besøgte hende tidligere idag, og det hele startede da godt. Hun åbnede døren og kroppen levede bestemt op til billederne! Men derfra gik alt ned af bakke :-(
Hun har et ok ansigt, men make-up og smil var der intet af. Tror at den tidligere kunde lige havde forladt hende, og at der derfor ikke var tid til make-up. Hendes hår var stadig små-svedigt.
Ret dårlig start :-(

Hun så slidt og træt ud, men jeg ville ikke gå, da jeg tænkte, at smilet måske ville dukke op. 
Vi gik på værelset, og jeg gav hende penge for ½ time. Hun begyndte med et BJ, men det var desværre tydeligt at mærke, at man bare var "en" kunde i rækken. Hånden blev brugt flittigt, på trods af, at der blev sagt "no hand." Intet smil, ingen øjenkontakt eller noget.
Jeg gad ikke rigtig mere, så jeg tænkte på med kondomet, også huggede jeg ellers igennem i en doggy, men der var intet engagement eller stønnen fra hendes side af. Hun kom mere og mere glidecreme på, og det lød som om, at doggyen gjorde mere ondt end godt på hende. Jeg kom efter 15-20 min., men jeg gad bestemt ikke mere, så jeg tog mit tøj på og smuttede ud af døren. Hvilket hun sikkert var glad for, for så kunne hun da modtage den næste kunde 10-15 min før.

Jeg tror helt bestemt, at hun desværre har haft ALT for mange kunder gennem de sidste par dage.
Om jeg kommer tilbage? NEJ
Om jeg anbefaler andre Candy? NEJ
Hun er i hvert fald ikke pengene værd, og jeg fortryder, at ikke besøgte en anden, desværre.

Lidt øv, at mit første indlæg skal være et surt opstød, men jeg føler ikke, at jeg kan lade mine Brødre i stikken.
Derudover vil jeg for fremtiden også dele mine positive oplevelser med GP'er! :-)

Fortsat god aften Brødre!

Med venlig hilsen,
NogetForNoget

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det lyder efterhånden som at man/vi skal dele betalingen op i 2 rater og så, kan man tage den derfra, men virker som ´de grådigt knokler på uden indlevelse, til de segner , uden tanke på alm. service og minimumsydelse   :cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja de udenlandske kan ikke håndtere gode anmeldelser. De lader sig bare kneppe sønder og sammen. Temmelig trist.

Man må nok holde sig til nye piger, eller piger uden gode eller dårlige anmeldelser, som folk prøver at holde for sig selv.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Øv, det var da godt nok for trist at hun sådan er blevet udbrændt. Jeg ville meget gerne have besøgt Candy, men det skal jeg da virkelig overveje nu om jeg gider tage den chance for at få så dårlig en behandling.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Syntes ikke man kan bebrejde Candy for din oplevelse. Hun er bare kneppet i bund.... Hun har ikke mere at gi af... Det er fair nok. 

Håber hun har tjent gode penge og får et pause nu.

Jeg overvejede selv at besøge hende og/eller den anden pige, men har droppet det fordi jeg udfra de mange positive anmeldelser tænke at hun nok havde fået nok den seneste uge... lol

Del dette indlæg

Link til indlæg

Syntes ikke man kan bebrejde Candy for din oplevelse. Hun er bare kneppet i bund.... Hun har ikke mere at gi af... Det er fair nok.

Håber hun har tjent gode penge og får et pause nu.

Jeg overvejede selv at besøge hende og/eller den anden pige, men har droppet det fordi jeg udfra de mange positive anmeldelser tænke at hun nok havde fået nok den seneste uge... lol

Man kan, og skal, give Candy noget af skylden for at gæsterne har fået en dårlig oplevelse. Hun kunne være mindre grådig og have færre gæster, så hun ikke er udkørt det halve af tiden hun er her.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære Brødre.

Jeg har efterhånden fulgt med på "sidelinjen" gennem længere tid, jeg har altid benyttet mig af de piger som andre har anbefalet, og har indtil nu, undgået de helt "slemme" oplevelser.

Derfor tænkte jeg da, at Candy skulle have et besøg :wink: Da hun jo er blevet skamrost herinde gennem flere omgange, men jeg er da godt nok ked af, at Bluestar ikke fik lavet sin anmeldelse lige efter hans besøg igår :sad:
Jeg føler godt nok, at jeg bliver nød til at "hjælpe" til den her gang, så folk undgår at gå i fælden ligesom jeg.

Jeg besøgte hende tidligere idag, og det hele startede da godt. Hun åbnede døren og kroppen levede bestemt op til billederne! Men derfra gik alt ned af bakke :sad:
Hun har et ok ansigt, men make-up og smil var der intet af. Tror at den tidligere kunde lige havde forladt hende, og at der derfor ikke var tid til make-up. Hendes hår var stadig små-svedigt.
Ret dårlig start :sad:

Hun så slidt og træt ud, men jeg ville ikke gå, da jeg tænkte, at smilet måske ville dukke op. 

Vi gik på værelset, og jeg gav hende penge for ½ time. Hun begyndte med et BJ, men det var desværre tydeligt at mærke, at man bare var "en" kunde i rækken. Hånden blev brugt flittigt, på trods af, at der blev sagt "no hand." Intet smil, ingen øjenkontakt eller noget.
Jeg gad ikke rigtig mere, så jeg tænkte på med kondomet, også huggede jeg ellers igennem i en doggy, men der var intet engagement eller stønnen fra hendes side af. Hun kom mere og mere glidecreme på, og det lød som om, at doggyen gjorde mere ondt end godt på hende. Jeg kom efter 15-20 min., men jeg gad bestemt ikke mere, så jeg tog mit tøj på og smuttede ud af døren. Hvilket hun sikkert var glad for, for så kunne hun da modtage den næste kunde 10-15 min før.

Jeg tror helt bestemt, at hun desværre har haft ALT for mange kunder gennem de sidste par dage.
Hun er i hvert fald ikke pengene værd, og jeg fortryder, at ikke besøgte en anden, desværre.

Lidt øv, at mit første indlæg skal være et surt opstød, men jeg føler ikke, at jeg kan lade mine Brødre i stikken.
Derudover vil jeg for fremtiden også dele mine positive oplevelser med GP'er! :smile:

Med venlig hilsen,

NogetForNoget

Kære Brødre.

Derfor tænkte jeg da, at Candy skulle have et besøg  :wink: Da hun jo er blevet skamrost herinde gennem flere omgange, men jeg er da godt nok ked af, at Bluestar ikke fik lavet sin anmeldelse lige efter hans besøg igår  :sad:

Jeg besøgte hende tidligere idag, og det hele startede da godt. Hun åbnede døren og kroppen levede bestemt op til billederne! Men derfra gik alt ned af bakke  :sad:
Ret dårlig start  :sad:

Derudover vil jeg for fremtiden også dele mine positive oplevelser med GP'er!  :smile:

Med venlig hilsen,

NogetForNoget

Dear NogetforNoget,

I just saw your review.

I'd feel bad for you,-because I'm always about to give a good service,and make everyone happy as much as I can-if this really happened,but I doubt it.

There are some facts in your thought what aren't/weren't valid. I would like to ask you just a couple of questions,to make sure that it was you.(if You don't mind).

First of all, what time did you come to see me exactly?

What is the exact address?

How does my/our aparment look like?

What kind of lingerie I was wearing?

Is there any mark on my body?

I can handle the critics,because those make me improve,but I'm not gonna let anyone to tell things what don't cover the truth.

I hope you understand it.

Regards,

Candy

Del dette indlæg

Link til indlæg

HII Candy.

How long time are you in Denmark.

I wanna se you..... I tell people in here, how it was....kiss from Thomas :smile:

Hey Thomas :)

I'm leaving on Sunday but I'll work unil Saturday night :)

Kisses

Candy

Del dette indlæg

Link til indlæg

Her er jeg lodret uenig.

Selvfølgelig kan man bebrejde Candy for den dårlige oplevelse. Man kan bebrejde hende, at hun ikke har så megen selvkritik, at hun kan indse, at hun i den tilstand ikke magter at give kunden en blot hæderlig oplevelse, men vælger at gennemføre.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu besøgte jeg selv Candy i forgårs ligesom Bluestar. Så vidt jeg forstod beskederne, lød det til at være lige da hun startede.

Jeg har bestemt haft en anderledes oplevelse end de to andre herrer her. Sjovt nok så talte jeg en del med hende om at hun for mig virkede rigtig meget "service minded" i forhold til mange andre piger.

Min opfattelse er faktisk også at hun går ret meget op i at gøre tiden til en god oplevelse for dem der besøger hende.

Til Hielschar så tager de afsted på søndag efter hvad jeg fik afvide.

Jeg ville bestemt ikke springe over at besøge dem 1-2 gange mere inden de smutter hvis jeg kan finde tiden.

Besøgte faktisk også Anna i går eftermiddags hvor Candy kom hjem lige som jeg gik og der så hun bestemt flot ud med pæn make-up, dermed selvfølgelig ikke sagt at tingene ikke kan ændre sig på kort tid.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Elsevier

Jeg må indrømme at jeg tror på NogetForNoget´s beretning.

Den minder ufatteligt meget om en lignende oplevelse jeg havde med en ungarnsk pige, Sonja, sjovt nok også på Østerbro.

Hun havde samme dårlige stil efter en positiv anmeldelse på EroGuide og deraf følgende alt for mange kunder.

Anmeldelse af Sonja

Skrevet 27 maj 2014 - 18:36 af Elsevier

Tja efter kanon-anmeldelsen her på EroGuide og de divergerende meninger, så måtte jeg jo også forsøge mig.

Jeg ringer til tøsen, får adressen og WHAT...THE... FUCK... Det viser sig sgu, at tøsen holder til ikke så fandens langt fra min arbejdsplads. Det fik jo straks Elsevier til at gå i "creative mode", for det måtte sgu da kunne udnyttes på én eller anden måde. Og ganske rigtigt. Jeg har noget arbejde der ligger lidt væk fra mit kontor, som min chef ikke rigtigt har styr på hvor længe egentlig tager, så jeg får bundet ham på ærmet, at jeg lige skal over og ordne noget dér. Så Elsevier drøner på bordel midt i arbejdstiden med fuld løn betalt, og en intet-anende chef :grin: .

Men her stopper det morsomme dog desværre også. For jeg kan desværre kun fuldt ud tilstutte mig hamfrakøbenhavn, der rammer fuldstændigt plet med beskrivelsen:

Ja, det er hende på billederne. 9/10
Ja, hun tilbyder sex. 3/10

Jeg ankommer til lejligheden, forventede egentlig at blive dirigeret over til en dør på modsatte side, men nej, det var sgu den dør jeg stod udenfor. Der bliver åbnet, jeg går op ad trappen, en smilende pige i en pikant sort sag åbner døren, og ja, udseendet fejler ikke noget. Så 9/10 som hamfrakøbenhavn skriver. Knapt nok er jeg trådt ind af døren før jeg får spørgsmålet: Do you want two girls? Den anden pige rendte halvnøgen rundt i entreen, måske for at lokke, og så såmænd osse ganske lækker ud, men jeg havde ikke lige tænkt mig at skulle spendere så meget i dag (selvom jeg jo samtidig fik løn for at være på bordel), så jeg takkede pænt nej. Allerede her kunne jeg godt mærke lidt skuffelse. Havde de seriøst regnet med at jeg nok ville tage to piger, bare fordi lejligheden bød sig? Nå, men jeg blev gelejdet ind i "bollerummet". Det var såmænd fint nok, omend lidt mørkt. Der var da en behagelig seng og en stol til at smide tøjet på. Jeg bliver præsenteret for menukortet og tager en halv time til 800 kr, for dét var det jeg have besluttet mig for (min chef skulle jo nødigt blive mistænksom :grin: ).

Vi får smidt klunset og hun lægger ud med handjob. Jeg siger så "blowjob please" hvorefter hun begynder at rode efter kondom. Selvom annoncen lover superfransk, så var jeg egentlig forberedt på dette, pga. anmeldelsen herinde fra. Som andre her i tråden, forsøgte jeg så at forklare hende at hendes annonce sagde supefransk inkluderet. Hun blev dog ved at hævde at superfransk var ekstra, og da hendes engelske er meget dårligt, valgte jeg ikke at spilde mere tid på at forklare hende at hendes annonce siger det modsatte. Så det blev altså blow med gummi. Herefter satte hun sig op og red mig, og her må jeg sgu indrømme, at jeg gav efter for hendes smukke ansigt, jeg blev simpelthen nødt til at kysse på hendes mund. Så jeg rev 100 mere op af pungen og her kom 2. skuffelse så. Ja hun kyssede. Men det blev 3-4 hurtige kys og herefter tog hun hovedet væk. WTF... Det er sgu ikke det jeg forstår ved at betale for kys. Hver gang jeg kyssede hende gentog dette sig. 3-4 hurtige kys og herefter hovedet væk, meget a la Jayjakes beskrivelse af hendes kys. Efter ridningen blev det så til lidt dansk, men pludselig vendte hun sig om i en doggy. WTF igen... Det havde jeg sgu ikke bedt hende om. Men okay... Jeg havde nu tænkt mig at skulle lave doggy på hende alligevel så fint nok. Her gik det så rigtigt godt, men lige da jeg var ved at komme trækker hun sig væk... WTF IGEN IGEN? Og efter 20 min kom den sætning jeg næsten havde ventet på: You must finish. Ja hvis sækken ikke havde trækket sig væk i doggyen, så havde jeg sgu finished.. Jeg var i det hele taget ved at være godt træt af både hende og oplevelsen, så jeg havde derfor svært ved at komme. Så jeg rev den af på mig selv, og da jeg så endelig kom 5 minutter senere, mente hun at tiden var gået, og jeg kunne derfor ikke få lov at afslutte på hendes krop. Så det blev i et stykke papir. Det lykkedes mig således at få 30 minutter ud af det, men ingen tvivl om, at havde det stået til hende, så var jeg blevet losset ud efter 15 minutter.

Det positive: Hendes ansigt er kønt. Jeg tvivler dog faktisk på at det er hende på billede 1 og 2, dog har hun fundet nogle billeder der ligner nogenlunde, og jeg var da bestemt heller ikke skuffet over hendes ansigt. Men jeg tror faktisk bare ikke at det er hende på billede 1 og 2. Jeg fik løn samtidig med at jeg var bordel. Det er sgu første gang jeg har prøvet det :grin: .

Det negative: Hendes krop var sgu lidt slap i det, den var slet ikke fast og spændstig som man forventer, når man ser hendes ansigt. Svært at forklare, men det var som om hendes ansigt ikke passede til resten af hendes krop. Hun var ikke fed eller noget, men hendes krop var bare lasket på en måde som man ikke havde forventet af én med så slankt et ansigt. Og som hamfrakøbenhavn skriver, så var hendes fisse sgu heller ikke noget at råbe hurra for. Den var lettere slap, og ikke snæver og stram som jeg egentlig også havde forventet. Måske hvis man har et jern på 21 cm som TboneDK at den føles stram? Men i hvert fald ikke for en normal udrustet fyr. Jeg tror sgu den får lidt for meget pizza, burger og anden fastfood, hvor hun så er heldig at der slet ikke er noget af fedtet der sætter sig i hendes ansigt. Hvordan hendes fisse er at slikke kan jeg ikke sige, da jeg er træt af at slikke fisse på piger, og derfor ikke slikkede hende.

Derudover er det selvfølgelig negativt at hun prøver på at snyde én for de ydelser hun reklamerer med, giver så dårlige kys når man betaler ekstra for dette, og iøvrigt prøver på at snyde med tiden ved at gå efter 20 min, når man har betalt for 30.

Gentagelse? Never ever. Men nu har jeg prøvet hende og det var dét. Jeg er ikke typen der gider at begynde at tude over spildte penge, forsøge at få dem tilbage eller andet, så har jeg en skuffende oplevelse trækker jeg på skuldrene og tænker "dér kommer jeg så bare ikke igen". Jeg mener faktisk der har været en anden tråd med anmeldelse af Sonja her, hvor en person skrev noget a la "Det jeg fik med fra denne oplevelse var sex med en smuk pige, men det var også det eneste". Og det er præcis hvad jeg vil huske Sonja for. Et smukt ansigt, intet andet.

Jeg vil ikke fraråde Sonja, da jeg ikke vil udelukke at andre kan have en god oplevelse med Sonja, som fx TboneDK havde. Men jeg må desværre konstatere at min egen oplevelse ligger meget op ad hamfrakøbenhavn´s.

Hvorfor har jeg egentlig spildt så meget tid på at skrive en så lang anmeldelse af Sonja, når nu hun var en skuffelse? Nok fordi at Sonja lød som noget præcis for mig. Ung og smuk, lige som jeg godt kan lide dem, og så viste hun sig at være så stor en skuffelse...

De må lære at lade være med at tage flere kunder ind end de kan klare at levere ordentlig service for. Og jeg tror at hvis jeg besøger Candy, så vil jeg løbe ind i nøjagtig samme dårlige oplevelse som ovenstående jeg havde med Sonja. Og som NogetForNoget altså har haft.

Redigeret af Elsevier

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er selvfølgelig mega ærgeligt at de kører sig selv ned uden at holde mindst 2 timers pause efter behov, for den med glidecremen er godt nok et huge turnoff efter min mening. Men vil nok sige i Candy's forsvar, at ser man så godt ud, ja så er 800 for en ½time næsten også et plagiat det koster jo 1100-1200 på klinik. Men ved så ikke lige hvorfor hun ikke sætter priserne op istedet for at tage imod flere?

Plejer som hovedregel heller aldrig at besøge piger i starten af måneden, for der er der aller størst chance for der har været 1 eller flere før en selv. Det allerbedste man i det hele taget kan gøre er at komme omkring d. 20/25, så er alle pigerne også ekstra glade for pengene...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Come on Guys - jeg synes faktisk ikke denne negativitet er i orden. Jeg har en aftale med Candy i morgen tidligt, som jeg faktisk glæder mig rigtig meget til, og indtil videre kun har positivt at sige om ift. dialogen. For en gangs skyld er der ikke tale om falske billeder eller urigtige beskrivelser, men en smuk kvinde som mange har rost. Selvfølgelig er det ikke i orden, at svare telefonen når man har gæster, men det er jo undskyldt og mon ikke det ville blive godtgjort næste gang, hvis man spurgte. Vi er sgu da forskellige og det er da naivt, at tro vi alle får den samme oplevelse ud af det. Bare I denne uge har vi set kommentarer som "ordne hende", "kneppe hende", "give hende en omgang" - fantastisk - sikke et menneskesyn.

Jeg giver mit besyv med om Candy efter i morgen, men fastslår uanset hvad, at jeg heller ikke nyder culottesteg og rødvin med alle. Respekter nu forskelligheden - har aldrig set nogen af glædespigerne nedgøre nogen af os.

Tillader mig at poste denne meddelelse i den anden tråd også.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Her er jeg lodret uenig.

Selvfølgelig kan man bebrejde Candy for den dårlige oplevelse. Man kan bebrejde hende, at hun ikke har så megen selvkritik, at hun kan indse, at hun i den tilstand ikke magter at give kunden en blot hæderlig oplevelse, men vælger at gennemføre.

Som en veteran og et af fundamenterne på dette site er jeg selvfølgelig ked af at du er uenig med mig, men det må jeg bare acceptere.

Min holdning til pigerne der lever af dette er at de er mennesker som alle andre, der har et job. Alle kan have en dårlig dag og være træt og uoplagt. At nogen forventer 100 pct. leveringsperformance i nogen erhverv mener jeg er urealistisk. 

Disse 2 piger Candy og Anna er tydeligvis blevet voldsomt populære og har derfor rigtigt mange kunder. Derfor forstår jeg at der vil være smuttere ind i mellem. Det er det samme som en ekspedient i en tøjbutik der holder udsalg. De bliver også slidte når klokken nærmer sig 22.00 og giver heller ikke den samme service som de kunne da butikken åbnede kl. 10.00. Det betyder dog ikke at de bare går hjem kl. 17.00 fordi de har selvkritik nok til at indse at de ikke magter at give deres kunder en hæderlig oplevelse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er det samme som en ekspedient i en tøjbutik der holder udsalg. De bliver også slidte når klokken nærmer sig 22.00 og giver heller ikke den samme service som de kunne da butikken åbnede kl. 10.00. Det betyder dog ikke at de bare går hjem kl. 17.00 fordi de har selvkritik nok til at indse at de ikke magter at give deres kunder en hæderlig oplevelse. 

Jeg vil nærmere sammenligne det med at gå på restaurant eller til en koncert, vi befinder os altså her i oplevelses branchen og ikke service branchen. Lige så vel som køkkenchefen der står og tjekker retterne der går ud til kunderne, sangeren der passer på sin stemme for at give koncertgængerne den helt rigtige oplevelse osv. Professionelle med en stolthed omkring deres virke.

Jeg tror næppe ekspedienten i en tøjbutik føler megen anger over at have givet dig en dårlig service, men det kan jeg love dig for René Redzepi ville gøre hvis du fik serveret noget der var under standard. 

Så det kommer jo lidt an på hvordan du anskuer det. At Candy har været herinde og give en undskyldning får mig da til at tro hun har en professionel stolthed, som gør at jeg ikke ville sætte hende i samme bås som en tøjekspedient. Visse piger i branchen er dog, ganske vidst, tøjekspedienter.

PS: Jeg har ikke noget imod tøjekspedienter  :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dear NogetforNoget,

I just saw your review.

I'd feel bad for you,-because I'm always about to give a good service,and make everyone happy as much as I can-if this really happened,but I doubt it.

There are some facts in your thought what aren't/weren't valid. I would like to ask you just a couple of questions,to make sure that it was you.(if You don't mind).

First of all, what time did you come to see me exactly?

What is the exact address?

How does my/our aparment look like?

What kind of lingerie I was wearing?

Is there any mark on my body?

I can handle the critics,because those make me improve,but I'm not gonna let anyone to tell things what don't cover the truth.

I hope you understand it.

Regards,

Candy

Hello Candy.

First of all, I dont want to give you the exact time of my arrival. The reason why I dont want to do that is because I dont want your pimp (Softcore?) to call and threaten me.

Since you dont mind me putting your exact address on the internet, well here it is, you are running your little business at Ringstedgade 2, St. TV, 2100 Østerbro.

Your apparment has two "pleasure rooms", a living room, a kitchen and probably a toilet aswell (I havent seen it, but it assume so).

As soon as you get through the entrance door, you can see the kitchen, since its located on the other side of the hallway. Thats pretty much what I remember from your apartment.

Unfortunately I dont remember the colour of your lingerie anymore. (You are not the only escort girl that Ive been visiting)

Well, you have a text tattoo on your right backshoulder, if thats what you are refering to.

/// Over and out!

Del dette indlæg

Link til indlæg

If I am a pimp , could please turn me into police or shut the fuck up .  

Not all people knowing this girls are pimps .

And since when has I been threaten you . I said you lies according to my info , 

I have from first minute said I knew this girls and have more trust in them than you , pure simpel. 

/softcore 

Redigeret af Softcore

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hello Candy.

First of all, I dont want to give you the exact time of my arrival. The reason why I dont want to do that is because I dont want your pimp (Softcore?) to call and threaten me.

Since you dont mind me putting your exact address on the internet, well here it is, you are running your little business at Ringstedgade 2, St. TV, 2100 Østerbro.

Your apparment has two "pleasure rooms", a living room, a kitchen and probably a toilet aswell (I havent seen it, but it assume so).

As soon as you get through the entrance door, you can see the kitchen, since its located on the other side of the hallway. Thats pretty much what I remember from your apartment.

Unfortunately I dont remember the colour of your lingerie anymore. (You are not the only escort girl that Ive been visiting)

Well, you have a text tattoo on your right backshoulder, if thats what you are refering to.

/// Over and out!

Dear NogetforNoget

Thank u for answering me.

In that case it seems you were here,but the day and the length of the time doesn't really fit,because on that day I didn't have 1/2 hr job,and all my customers stayed the whole time,some of them over the time,,maybe that's why I can't recognize you. :) And about the makeup,I was wearing make up the whole day....

Well in that case, if I made this really bad service sorry for that,but u should let me know what was your problem.

Like I said,mistakes,and reviews make me improve,and based on the experiences I can learn from my mistakes.

Once again,thank you for your responding.

Regards

Candy

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er det så fra Moderationens side pointeret at hvis der i trådene skrives på et andet sprog end dansk, skal der samtidig skrives en dansk oversættelse i samme indlæg.

Men det er måske lige meget med reglerne.

Venligst Landsbytossen - uden smart phone

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er det så fra Moderationens side pointeret at hvis der i trådene skrives på et andet sprog end dansk, skal der samtidig skrives en dansk oversættelse i samme indlæg.

Men det er måske lige meget med reglerne.

Dear BigDick :)

Well I'm Hungarian,and unfortunately I don't speak Denish.I can try to  translate my thoughts in Denish,but I'm pretty sure it would be just a messy bullshit,and everyone misunderstood me :)))

Best regards,

Candy 

:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Louis De Palma

Selvfølgelig gør jeg det, men formoder Hinelschar, NogetForNoget samt Softcore er danske, ikke

Du er åbenbart uenig i Organizers skriv desangående, men så kan du jo rette henvendelse til Moderationen i stedet for at angribe mig, ikke sandt.

En anden gang så læs og forstå hvad der står, inden du angriber mig, tak.

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg

Link til indlæg

.I can try to  translate my thoughts in Denish,but I'm pretty sure it would be just a messy bullshit,and everyone misunderstood me :)))

Please write in english. No Google Translate, it does not work.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...