Hop til indhold
Gæst

Ny moderator

Recommended Posts

Jamen hjertelig velkommen til Equilili.. Ehm... De bliver da mere og mere avancerede de moderator navne! :D

Håber han har en engels tålmodighed... ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

"Equilibrium" er jo latin og betyder ligevægt.

Kunne vi efter en lidt turbulent tid dog samles lidt om, at tiden fremover bliver lidt mere ligevægtig.

 

Velkommen herfra til den nye ligevægt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Equilibrium

Som Borende X og Nille ganske rigtigt har bemærket så betyder det ligevægt/Balance. Det er valgt, både for at gøre det svært for Cherie :) og fordi jeg gerne, som de andre moderatorer vil være så neutral som muligt, ihvertfald i forhold til brugerne herinde. Og nej, jeg har ingen præferencer for nogen, heller ikke for dig !

 

Til gengæld er jeg nok ret dogmatisk omkring den linie der fornuftigt har været lagt herinde. 

 

Thi man skal huske hvad der står i Den danske Salmebog, nr. 84 , Gør Døren høj, gør Porten vid. 

 

Og nu vi er i gang med citaterne, for de mere bibelstærke blandt os, de der alligevel måtte overtræde/provokere med mere EFTER at der er udstukket en kurs i en streng, husk Ezekiel 25:17

 

Og efter denne positive og opløftende indledning så håber jeg ellers på at vi sammen kan få genskabt nogle sjove/spændende/frække/flabede/vidende tråde med den gode stemning og rummelighed der var i starten herinde.

 

E.

 

 

 

 

Redigeret af Equilibrium

Del dette indlæg


Link til indlæg

Minder mig om "Pulp Fiction"  :P :

 

Ezekiel 25:17."The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the Lord when I lay my vengeance upon thee."

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Equilibrium

Samuel Jackson ser en anelse mere skræmmende ud end jeg gør IRL, men meningen er nok den samme

Del dette indlæg


Link til indlæg

Velkommen til equillibristen!

Dog må jeg sige, at hævn er en grim ting - især for en moderator!

Redigeret af Gammelnok

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg troede førhen at det var et must at en modera-tor

Skulle hedde et ord der sluttede på "tor" :D

Men så kom deputy væltende ind på western baren og bad om en whisky :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det navn kan Lady Cherie sikkert få en masse sjov ud af :D

 

 Kære Holsterbro....

 

Nu har jeg bare for at være et pænt menneske lavet en copy paste ting af ham der den nyes navn :Equilibrium (lyder lidt som delerium)

 

Sådan uden den der copy bliver det til Eqliser, man kan så spørge sig selv om hvad der er galt med at hedde Egon?

 

Og når de nu er grønne, så Kermit?

 

Så det bliver altså til Egon Kermit Delerium

 

Så velkommen i grønt Egon :D :D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Kære Holsterbro....

 

Nu har jeg bare for at være et pænt menneske lavet en copy paste ting af ham der den nyes navn :Equilibrium (lyder lidt som delerium)

 

Sådan uden den der copy bliver det til Eqliser, man kan så spørge sig selv om hvad der er galt med at hedde Egon?

 

Og når de nu er grønne, så Kermit?

 

Så det bliver altså til Egon Kermit Delerium

 

Så velkommen i grønt Egon :D :D :D

 

 

Det bliver han helt sikkert glad for :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...