Administrator 6269 Skrevet 4. August, 2014 Vi kan nu sige velkommen til en ny moderator på Eroguide.dk, som går under navnet Kurator. Så tag godt imod vores nye mand Samtidig må vi også sige farvel til Organinzer som er stoppet som moderator. Stor tak for det store stykke arbejde han har leveret som moderator herinde. 11 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 4. August, 2014 Orginaser.....du får lige et stort smækkys.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 4. August, 2014 Jeg vil savne hunden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Deputy Skrevet 4. August, 2014 Tak for samarbejdet Organizer og velkommen til Kurator, jeg ser frem til samarbejdet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. August, 2014 (edited) Tak for et godt samarbejde og gode samtaler til Organizer og for dit store arbejde du har lagt i et til tider utaknemmeligt job. Velkommen til en ny kollega, som jeg glæder mig til at samarbejde med. :) Redigeret 4. August, 2014 af Moderator Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 5. August, 2014 (edited) Jeg takker for velkomsten og glæder mig til samarbejdet og de nye udfordringer. Redigeret 5. August, 2014 af Kurator Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ThorsHammer 519 Skrevet 5. August, 2014 (edited) Velkommen til! Må man spørge, om nyankomne kurator og øvrige moderatorer deltager i de forskellige debat-tråde og andre tråde med andre aliasser end "moderator-aliasset"? Og desuden: hvis de forskellige moderatorer/"sheriffer" tidligere har deltaget i debatter, anmeldelser og andet på Eroguide INDEN udnævnelsen til moderator, deputy, kurator etc., kan det så i givet fald oplyses under hvilket eller evt. hvilke aliasser? Ja, "spørge" må man jo nok godt, men får man også et oplysende svar, eller er der tale om en "forretningshemmelighed"? Vh./ThorsHammer Redigeret 5. August, 2014 af ThorsHammer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 5. August, 2014 (edited) Du må gerne spørge. Spørgsmålet har været rejst før også. Alle moderatorer har et brugernavn. Det er hemmeligt. For at tage denne frivillige tjans har det været et krav for alle moderatorer at man kan anmelde, efterlyse og deltage i debatterne på lige fod som dig og andre i fred. Så det har været et krav fra alle moderatorer at vi ville have lov til at deltage på forummet på lige fod med alle andre ellers måtte Administrator undvære os men Administrator havde fuld forståelse for det og har i øvrigt også selv et brugernavn. De nye moderatorer har deltaget på Eroguide. Vi vil ikke kunne anmelde en pige, efterlyse en pige uden at blive skudt i skoene at hun så fik særbehandling herinde. Det sender også et forkert signal at ledelsen måtte være kunde hos en fast pige der også er på Eroguide, at ingen i ledelsen så er det pt er en anden sag og ingen piger ved om de har haft nogen på besøg fra ledelsen. Nu kunne det lyde som om at vi ofte besøger piger fra fra Eroguide. Den fire mand store ledelse har i deres liv i alt for alle fire personer aflagt tre piger et besøg en gang som er på Eroguide. En af vore kolleger harfaktisk aldrig gjort. Vi har en intern regel om at vi ikke må blande os i forhold vedrørende pige vi har besøgt for at sikre at vi aldrig lader følelserne sejrer over fornuften. Det er uanset om pigen er på Eroguide eller ej naturligvis. Jeg skriver det blot for at aflive evt myter og svare på dit spørgsmål. :) Redigeret 5. August, 2014 af Moderator Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ThorsHammer 519 Skrevet 5. August, 2014 Du må gerne spørge. Spørgsmålet har været rejst før også. Alle moderatorer har et brugernavn. Det er hemmeligt. For at tage denne frivillige tjans har det været et krav for alle moderatorer at man kan anmelde, efterlyse og deltage i debatterne på lige fod som dig og andre i fred. Så det har været et krav fra alle moderatorer at vi ville have lov til at deltage på forummet på lige fod med alle andre ellers måtte Administrator undvære os men Administrator havde fuld forståelse for det og har i øvrigt også selv et brugernavn. De nye moderatorer har deltaget på Eroguide. Vi vil ikke kunne anmelde en pige, efterlyse en pige uden at blive skudt i skoene at hun så fik særbehandling herinde. Det sender også et forkert signal at ledelsen måtte være kunde hos en fast pige der også er på Eroguide, at ingen i ledelsen så er det pt er en anden sag og ingen piger ved om de har haft nogen på besøg fra ledelsen. Nu kunne det lyde som om at vi ofte besøger piger fra fra Eroguide. Den fire mand store ledelse har i deres liv i alt for alle fire personer aflagt tre piger et besøg en gang som er på Eroguide. En af vore kolleger harfaktisk aldrig gjort. Vi har en intern regel om at vi ikke må blande os i forhold vedrørende pige vi har besøgt for at sikre at vi aldrig lader følelserne sejrer over fornuften. Det er uanset om pigen er på Eroguide eller ej naturligvis. Jeg skriver det blot for at aflive evt myter og svare på dit spørgsmål. Tak til Moderator for et fyldestgørende svar! Jeg må have overset både spørgsmål og svar, da det tidligere var oppe at vende.. Vh./TH Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knutsen266 0 Skrevet 6. August, 2014 hei hvordan for jeg forandret profil navne?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. August, 2014 heihvordan for jeg forandret profil navne??Send en pm til mig eller en af moderatorerne med dit ønske om nyt navn :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg