Hop til indhold
Administrator

Velkommen til Kurator og farvel til Organizer

Recommended Posts

Vi kan nu sige velkommen til en ny moderator på Eroguide.dk, som går under navnet Kurator. Så tag godt imod vores nye mand :)

 

Samtidig må vi også sige farvel til Organinzer som er stoppet som moderator. Stor tak for det store stykke arbejde han har leveret som moderator herinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Deputy

Tak for samarbejdet Organizer og velkommen til Kurator, jeg ser frem til samarbejdet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tak for et godt samarbejde og gode samtaler til Organizer og for dit store arbejde du har lagt i et til tider utaknemmeligt job. :)

Velkommen til en ny kollega, som jeg glæder mig til at samarbejde med. :)

Redigeret af Moderator

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg takker for velkomsten og glæder mig til samarbejdet og de nye udfordringer.

Redigeret af Kurator

Del dette indlæg


Link til indlæg

Velkommen til!

Må man spørge, om nyankomne kurator og øvrige moderatorer deltager i de forskellige debat-tråde og andre tråde med andre aliasser end "moderator-aliasset"?

Og desuden:
hvis de forskellige moderatorer/"sheriffer" tidligere har deltaget i debatter, anmeldelser og andet på Eroguide INDEN udnævnelsen til moderator, deputy, kurator etc., kan det så i givet fald oplyses under hvilket eller evt. hvilke aliasser?

Ja, "spørge" må man jo nok godt, men får man også et oplysende svar, eller er der tale om en "forretningshemmelighed"? :cool:  :)

Vh./ThorsHammer

 

Redigeret af ThorsHammer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Du må gerne spørge. :) Spørgsmålet har været rejst før også. :)

Alle moderatorer har et brugernavn. Det er hemmeligt. For at tage denne frivillige tjans har det været et krav for alle moderatorer at man kan anmelde, efterlyse og deltage i debatterne på lige fod som dig og andre i fred.

Så det har været et krav fra alle moderatorer at vi ville have lov til at deltage på forummet på lige fod med alle andre ellers måtte Administrator undvære os men Administrator havde fuld forståelse for det og har i øvrigt også selv et brugernavn. De nye moderatorer har deltaget på Eroguide.

Vi vil ikke kunne anmelde en pige, efterlyse en pige uden at blive skudt i skoene at hun så fik særbehandling herinde. Det sender også et forkert signal at ledelsen måtte være kunde hos en fast pige der også er på Eroguide, at ingen i ledelsen så er det pt er en anden sag og ingen piger ved om de har haft nogen på besøg fra ledelsen.

Nu kunne det lyde som om at vi ofte besøger piger fra fra Eroguide. Den fire mand store ledelse har i deres liv i alt for alle fire personer aflagt tre piger et besøg en gang som er på Eroguide. En af vore kolleger harfaktisk aldrig gjort.

Vi har en intern regel om at vi ikke må blande os i forhold vedrørende pige vi har besøgt for at sikre at vi aldrig lader følelserne sejrer over fornuften. Det er uanset om pigen er på Eroguide eller ej naturligvis.

Jeg skriver det blot for at aflive evt myter og svare på dit spørgsmål. :)

Redigeret af Moderator

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du må gerne spørge. :) Spørgsmålet har været rejst før også. :)

Alle moderatorer har et brugernavn. Det er hemmeligt. For at tage denne frivillige tjans har det været et krav for alle moderatorer at man kan anmelde, efterlyse og deltage i debatterne på lige fod som dig og andre i fred.

Så det har været et krav fra alle moderatorer at vi ville have lov til at deltage på forummet på lige fod med alle andre ellers måtte Administrator undvære os men Administrator havde fuld forståelse for det og har i øvrigt også selv et brugernavn. De nye moderatorer har deltaget på Eroguide.

Vi vil ikke kunne anmelde en pige, efterlyse en pige uden at blive skudt i skoene at hun så fik særbehandling herinde. Det sender også et forkert signal at ledelsen måtte være kunde hos en fast pige der også er på Eroguide, at ingen i ledelsen så er det pt er en anden sag og ingen piger ved om de har haft nogen på besøg fra ledelsen.

Nu kunne det lyde som om at vi ofte besøger piger fra fra Eroguide. Den fire mand store ledelse har i deres liv i alt for alle fire personer aflagt tre piger et besøg en gang som er på Eroguide. En af vore kolleger harfaktisk aldrig gjort.

Vi har en intern regel om at vi ikke må blande os i forhold vedrørende pige vi har besøgt for at sikre at vi aldrig lader følelserne sejrer over fornuften. Det er uanset om pigen er på Eroguide eller ej naturligvis.

Jeg skriver det blot for at aflive evt myter og svare på dit spørgsmål. :)

 

Tak til Moderator for et fyldestgørende svar!  :-P

Jeg må have overset både spørgsmål og svar, da det tidligere var oppe at vende.. :oops:

Vh./TH

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

hei

hvordan for jeg forandret profil navne??

Send en pm til mig eller en af moderatorerne med dit ønske om nyt navn :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...