Hop til indhold
Guest stump

Et par tanker om LIKE systemet

Recommended Posts

Guest stump

Vi så det i går et par gange, flere fra de, som andre hævder fedter for bestemte prostituerede bekræftede selv påstanden om fedteriet, ved (kun) at bakke prostitueredes indlæg op med et tryk på LIKE.

Jeg kopierede et enkelt eksempel på fænomenet og satte det i den aktuelle tråd :-P . Og fik selv den tanke, at der ligger masser af gods, oplysninger i at prøve at tælle bestemte prostitueredes modtagne likes. 

Og modsat kunne man lave et tilsvarende arbejde på de, som bl. a. kaldes røvslikker, fedterøve, osv.

Hvis nogen føler lysten og behovet for at tjekke LIKE kliks til og fra bestemte brugere her, er idéen herved leveret.

God arbejdslyst, hvis nogen gider.

Redigeret af stump

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er vist ikke vigtigt nok til at starte flere konflikter og personangreb over det ;)

de fleste herinde har nok også en ret god fornemmelse af hvordan det hænger sammen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis nogen føler lysten og behovet for at tjekke LIKE kliks til og fra bestemte brugere her, er idéen herved leveret.

Den tjans tager jeg da gerne... For jeg har nemlig ikke noget liv!!! Haha! :D:P

Tak for dagens grin. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis jeg får får 12000 likes på den her, så trykker jeg like på Stumpens indlæg!

Yderligere 12000 likes kan MÅSKE få mig til at rejse mig fra havestolen og lave en statistik.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Hvis jeg får får 12000 likes på den her, så trykker jeg like på Stumpens indlæg!

Yderligere 12000 likes kan MÅSKE få mig til at rejse mig fra havestolen og lave en statistik.

Nu sidder du lige så godt, bliv endelig siddende og slap af.

Skal jeg hende en øl mere til dig?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu sidder du lige så godt, bliv endelig siddende og slap af.

Skal jeg hende en øl mere til dig?

Like.........

Ja tak, og tag endelig en med til dig selv :-)

Like........

Redigeret af Butch1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grækeren

Jeg tror, at livet dernede i junglen er ved at gøre dig skør.

..så starter afsporingen med personlige angreb.."don't like"

Del dette indlæg

Link til indlæg

Denne tråd er nøjagtig lige så relevant som de fleste. Og da der jo definotorisk skal være højt til lofter, og langt ned til gulvet på EG - så ser jeg ikke problemet i den - og det står jo enhver frit for at springe den over og trække på skuldrene hvis man ellers orker det :)

Frihed for Loke såvel som for Thor

Redigeret af Heine

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ser ikke nogen problem i, at der måske er nogle der deler likes ud til nogle de har sympati for. Og alvorlig talt, er det ikke lidt ligegyldig?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kom nu drenge! Livet er for kort til at bekymre sig om likes! Tøm sparegrisen, gå ud og knald nogle piger, og brug så krudtet på at skrive om det bagefter. Det er vel hele grundtanken med sitet:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ser ikke nogen problem i, at der måske er nogle der deler likes ud til nogle de har sympati for. Og alvorlig talt, er det ikke lidt ligegyldig?

helt igennem... 

men det har givet Havnebumsen anledning til at give mig en ny titel idag :D :D :D :D 

jeg er ifølge ham "super-liked"  - gad vide hvad det indebærer *gg*

jeg fik sådan lidt super-size-me associationer da jeg læste det *gg*

Del dette indlæg

Link til indlæg

Stump find et andet sted dit nonsens, det vil være meget mere hyggelig her uden sådan nogen som dig der hele tiden starter useriøse tråde op.

Og jeg liker dem der skriver noget fornuftig, der falder i min smag, og jeg tror ikke på man kan like sig til noget som helst.

Pite

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jasmin skrev

Det er kun fordi du har store patter :D  :D  :D

Redigeret af Jebster

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jasmin skrev

Det er kun fordi du har store patter :D  :D  :D

den er købt.... skide god grund :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kom nu drenge! Livet er for kort til at bekymre sig om likes! Tøm sparegrisen, gå ud og knald nogle piger, og brug så krudtet på at skrive om det bagefter. Det er vel hele grundtanken med sitet:-)

Nej, grundtanken med det her sitet er, at når vi allerede i månedens begyndelse har brugt hele det lille beløb i sparegrisens ene hjørn der var afsat for glæder og piger, og det er en hel måned til næste mulighed .... at vi har nogetsteds at lade som at vi alligevel er med og på banen og er nogle af købesexverdenens vildeste vidunder ... imens vi letter på frustrationstrykket och fiser ud synspunkter om alt og alle til ingen nytte for nogen eller noget ... indtil næste måned når der ligger noget lidt i bunden på grisen igen.

B

Del dette indlæg

Link til indlæg

Stump find et andet sted dit nonsens, det vil være meget mere hyggelig her uden sådan nogen som dig der hele tiden starter useriøse tråde op.

Og jeg liker dem der skriver noget fornuftig, der falder i min smag, og jeg tror ikke på man kan like sig til noget som helst.

Pite

Det var da en ondskabsfuld og unødvendig indlæg du der postede. Stump har vel også følelser.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...