Hop til indhold
Gæst

Er du....

Recommended Posts

Gæst

Er du den samme person på pm som i trådene/ chatten ?

Er du ægte hele veje også i dine besøg ved GP' er?

Undren kommer jo, som i sikkert kan regne ud, ikke af ingenting herfra, så vær ærlig og læg berøringsangsten væk en stund.

Mange knus Line

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hey Line.

Jeg er nøjagtig den person, herinde som jeg er i virkeligheden. Ja måske mere genert i virkeligheden end herinde. Tror flere kan, skrive under på det.

Ja Sådan er jeg. Behøver ikk skæg og blå briller.  :-P

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ditto. Jeg duer ikke til at "lade som om" eller spille skuespil. Jeg er den samme herinde og i virkeligheden - bortset fra jeg ikke er helt så kortfattet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er den samme person her som ude i virkeligheden.

Det eneste der ikke passer er min navn og profilbillede.......men den havde I jo nok regnet ud :-)

Jeg ser ingen grund til at spille en rolle her, og påtage mig en identitet som ikke matcher med den jeg er ude på gaden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Herinde behøver vi ikke alle de filtre som i dagligdagen, vi kan være lidt mere åben, men som   KK siger, nok lidt mere genert i virkeligheden  ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr

Jeg er den samme.

Men TVR er ikke mit rigtige navn - dog bruger jeg mit rigtige navn når jeg besøger GPer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er den person, som har jeg beskrevet i nogle tråde herinde... så kan I altid dømme mig ud fra det :)

... og har et andet navn end "emanden" i IRL.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Undren kommer jo, som i sikkert kan regne ud, ikke af ingenting herfra, så vær ærlig og læg berøringsangsten væk en stund.

Mange knus Line

Så nogen der besøger dig opfører sig anderledes hos dig, end herinde altså ? :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg tror de fleste på EG er den person de gerne ville være.... måske med undtagelse af Rejse....

Et internetforum giver jo den ideelle mulighed for at skabe sig en "second life" identitet.

Ellers var der jo ingen grund til at være så nærtagende (bortset fra pigerne - det er jo forretningsgrundlaget) - når man ser hvordan man kan fare i flint og bære nag herinde er det jo fordi ens virtuelle identitet føler sig trådt over tæerne .... Og den virtuelle identitet er jo oftest sådan som man ALLERhelst ville være - hvis man bare ellers havde nosser/mod/økonomi/udseende til det.

Det gælder naturligvis også for mig bare med omvendt fortegn - Personligt er jeg både smuk og charmerende- og en endnu bedre og mere veludrustet elsker med en stærk økonomi, stor indsigt i alle forhold og med et formidabelt vid i det virkelige liv... øhhh  - eller hur  ???? :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej. Herinde er jeg jo skjult bag et avitar, og kan pro mit anonymitet være mere åben end jeg evner i virkeligheden. Herinde kan jeg på den måde deltage i debatter, som jeg ofte fej undlader i hverdagen. Forstå mig ret, det er ikke min hensigt at træde nogen over tæerne, men det kan oftere hænde her skjult i mit anonymitet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mange knus Line

Jeg er den samme hele tiden. Alt andet er fjollet hvis du spørger mig,

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er du ægte hele vejen også i dine besøg ved GP' er?

Jeg har jo for nyligt haft en PM-udveksling med dig Line og kan fastslå, at jeg er fuldstændigt den samme "persona" når jeg PM'er, som når jeg skriver indlæg på debatterne.

Min skrivestil er let genkendelig præget af underfundig humor, som ikke nemt lader sig efterligne :wink:

Mht. chatten er jeg der aldrig, så Pas!

Mht. at være "ægte hele vejen" ved et besøg hos en GP, så ved jeg ikke lige, hvordan det skal forstås!? :???::

Som jeg har skrevet i andre tråde kunne jeg ved et IRL besøg hos en glædespige aldrig drømme om at præsentere mig som "ThorsHammer" - jeg ville kalde mig et tilfældigt drengenavn.....

Men jeg foretrækker, der er vandtætte skotter mellem mit alias på EG og så den person jeg er IRL ved et besøg, hvilket jeg for nyligt har begrundet i en tråd.

Til gengæld kunne jeg heller ikke drømme om at påtage mig en anden persons alias eller udgive mig for andet og mere, end jeg rent faktisk er.

Det er vel alt i alt at være "ægte"!?

Knus og kram samt "god karma" herfra!

Thor med Hammeren :)

Redigeret af ThorsHammer

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den danske skuespilkunst har ikke lidt noget stort tab ved at jeg ikke valgte den vej  :wink: , jeg er dårlig til forstillelse både her, privat og desværre også på arbejde - det giver af og til nogle skrammer , men mine 2 børn og min hustru gennem 34 år holder dog af mig  :) .

Jeg prøver at leve efter reglerne om at man skal være mod andre som man ønsker de skal være mod dig, og at man i enhver given situation skal opføre sig så man kan tænke tilbage uden at blive flov over sin optræden.

Venligst

Spunsen/Bundstokken :geek:

Del dette indlæg

Link til indlæg

ja det er jeg... 

den eneste forskel er bare... at når jeg møder mine gæster er det i en glad charmerende setting.... hvor min glade natur og latter har overtaget og hvor alting næsten altid er super positivt.. 

herinde.... der er i øjeblikket ikke voldsomt meget at grine af... og der er så mange der med al magt bekriger hinanden så det er den langt mere krigeriske del af min natur der dukker op... 

det er 2 sider af samme person - men begge dele er lige ægte 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes har lige været en tråd om lignede emne.

Hvem kan finde linken ?

Jeg er også mig selv :D

Her er den - link:  

Har jeg vundet noget?

Del dette indlæg

Link til indlæg

ja det er jeg... 

den eneste forskel er bare... at når jeg møder mine gæster er det i en glad charmerende setting.... hvor min glade natur og latter har overtaget og hvor alting næsten altid er super positivt.. 

herinde.... der er i øjeblikket ikke voldsomt meget at grine af... og der er så mange der med al magt bekriger hinanden så det er den langt mere krigeriske del af min natur der dukker op... 

det er 2 sider af samme person - men begge dele er lige ægte 

Jeg spekulerede på, da jeg læste i den anden tråd. Jasmin er du Pussenusset når du møder dine kunder?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tywin Lannister

Jeg er da aldrig mig selv nogen steder. Men den person der skriver på EG vil jeg sige minder meget om ham der køber sex.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg spekulerede på, da jeg læste i den anden tråd. Jasmin er du Pussenusset når du møder dine kunder?

med nogen er jeg nok.... hvis der står en eller anden totalt nuser 18 årig og skal have sin debut - så går der nok pussenus i mig...  så holder jeg sværhedsgraden på eventuelle samtaleemner på et minimum så han ikke bliver mere nervøs end han er i forvejen

når der kommer meget voksne mænd som Italian Stallion eller Hot6 eller Toddy - så nej - så er jeg vist bare ualmindelig straight forward... så er der ingen indpakning, ingen forstillelse og ingen tilbageholdenhed... 

herinde hvor det hele alligevel er en krigszone - der er jeg langt mere xena end jeg er nogen andre steder for ellers bliver man jo trampet ned... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

Godt spørgsmål, Line...:)

Jeg tror - og håber - da, at jeg kan "genkendes", men da det er min subjektive vurdering, bør mine elskere nok komme på banen her...?

Måske er jeg lidt mere kæk og fandenivoldsk IRL, da man her netop kan se glimtet i mine øjne, hvis jeg fx er ironisk, eller prøver at være sjov... :D

Kropssproget betyder overordentlig meget - og er, for mig, en vigtig udtryksform - så derfor behersker jeg mig nok lidt mere herinde, bag skærmen, end jeg ville gøre IRL... ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Spock

Godt spørgsmål, Line... :)

Jeg tror - og håber - da, at jeg kan "genkendes", men da det er min subjektive vurdering, bør mine elskere nok komme på banen her...?

Måske er jeg lidt mere kæk og fandenivoldsk IRL, da man her netop kan se glimtet i mine øjne, hvis jeg fx er ironisk, eller prøver at være sjov... :D

Kropssproget betyder overordentlig meget - og er, for mig, en vigtig udtryksform - så derfor behersker jeg mig nok lidt mere herinde, bag skærmen, end jeg ville gøre IRL... ;)

Hvem er du? ;)

Godt spørgsmål! Jeg er meget enig i betragtningerne, i de sidste to linier af ovenstående citat. (og kan i øvrigt sagtens genkende dig, SEM, i dine skriverier :) )

Jeg er muligvis lidt mere velovervejet i mine skriverier, end IRL - for, til trods for smilies og deslige, kan det skrevne lettere tolkes og forståes anderledes end det er hensigten, da der bl.a. mangler betoning og kropssprog....

IRL går det ofte lidt stærkere :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Herinde forsøger jeg at virke sød og indtagende, men i virkeligheden er jeg en led møgkælling! :D:P

Haha, det synes jeg selvfølgelig ikke, vel. ;)

Men som SEM og Spock også er inde på, så holder jeg mig ofte lidt tilbage i cyberspace i forhold til at stå face to face med andre mennesker. Jeg tænker uhyggeligt meget over, hvad jeg skriver, og hvordan jeg gør det, da alting herinde meget hurtigt kan misforstås og opfattes anderledes end tilsigtet, da man ikke kan se mit ansigtsudtryk eller høre min tone. :)

Der er også lidt forskel på private samtaler og offentlige debattråde. For man kan også kommunikere anderledes, med én man kender i modsætning til alle og enhver på åbent forum. :)

Og chatten... Den er for det meste udelukkende fis og ballade, som kan være et befriende pusterum fra det til tider maaaaajet alvorlige forum. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er altid mig selv, men selvfølgelig kommer forskellige sider af min personlighed i fokus i forskellige sammenhænge - det gælder både i denne verden og i den virkelige verden.

Jeg er dog meget mere pjattende og fjollet i chatten end jeg er i forum - men det er vel naturligt nok, eftersom der en en mere hyggelig og fjollet stemning i chatten. Folk er mere afslappede og plejer ikke personlige dagsordener i samme grad som i forum.

Men alt i alt er jeg bare som jeg er - hvilket de mange som efterhånden har gidet at møde mig nok også vil bekræfte - af samme grund har jeg valgt bare at bekende kulør og have et billede af mig selv som avatar - jeg har alligevel ikke noget at skjule.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...