Gæst Skrevet 3. August, 2014 Håber da ikke at han læser med her......for så har han da fået et nederlag der vil noget Jasmin Synes du selv det er nødvendigt at udlevere en kunde på den måde ? Synes du ikke det havde været mere passende at holde dit indlæg på et overordnet niveau ? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 3. August, 2014 Jeg læste overskriften som den "den optimale knaldegruppe" eller "gruppeknald" Jeg synes det er fint at Jasmin reflekterer og udtrykker sine tanker og lægger op til debat. Oplevelsen er beskrevet autentisk og synes ikke hun udleverer personen, han er stadig anonym. Jeg tror da godt man ved han er som han er... måske skulle han gøre noget ved det, det må ikke være sundt at bære rundt på så mange kilogram. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 3. August, 2014 Der er da ingen bodybuildere, der læser et krav på BMI < 29 som noget, der gælder dem. De kan godt regne ud hvad der menes. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Degodevartaget 95 Skrevet 3. August, 2014 Jeg er enig i at det er klogt at spørge kundegruppen og dele sine tanker, med henblik på at forbedre sin service. Jeg ville dog heller ikke sætte pris på at få min akt beskrevet offentligt på den måde og hvis jeg var en kunde der måske skulle samle mod til overhovedet at foretage sådan et besøg ville jeg opleve det som et gedigent nederlag. Måske kunne det lade sig gøre at tage den med nogen af de andre gp'er de er trods alt nok lidt mere erfarne og åbne med den slags. Det er vel de færreste der ligefrem ville læse ''hvor der er store folder på ryggen, hvor der er kommet bryster, hvor maven hænger ned over pikken og hvor fingrene skiller sig ad fordi de 2 inderste led er pustet helt op… '' og tænke, det er jo mig! Nu skal du høre hvordan jeg gerne vil blive afvist! Specielt hvis man er så nervøs at man ryster som et espeløv. Jeg synes ikke man kan kalde dig menneskehadsk, du spørger jo netop for at skåne jer begge for en ikke fuldkommen oplevelse. Jeg er enig i at du bare skal være ærlig og skrive at det vigtigste netop er at det bliver en fantastisk oplevelse og det gør det ikke hvis der er tale om meget svær overvægt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50865 Skrevet 3. August, 2014 (edited) Tuborg udvider her? Undskyld, men kunne ikke dy mig! NARH - For GOD og rigeligt hjemmelavet mad Redigeret 3. August, 2014 af an2n Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 3. August, 2014 Godt så... jeg kan forstå på jer at vi dropper berøringsangsten og prøver at være så direkte som muligt uden ligefrem at gå "i flæsket" på nogen ( det lyder helt forkert i denne kontekst men det er jo sandt) "Da jeg gerne vil sikre begge parter en rigtig god oplevelse modtager jeg desværre ikke svært overvægtige drenge/mænd/herrer" holder den i byretten? 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 3. August, 2014 Godt så... "Da jeg gerne vil sikre begge parter en rigtig god oplevelse modtager jeg desværre ikke svært overvægtige drenge/mænd/herrer" holder den i byretten? Tag den bare med til Landsretten 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. August, 2014 Tag den bare med til Landsretten Fordi den ikke holder i Byretten? Eller hvordan skal din bemærkning forstås? Har nogle gange svært ved at forstå dine temmeligt ofte og små irrelevante indlæg. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 3. August, 2014 Godt så... jeg kan forstå på jer at vi dropper berøringsangsten og prøver at være så direkte som muligt uden ligefrem at gå "i flæsket" på nogen ( det lyder helt forkert i denne kontekst men det er jo sandt) "Da jeg gerne vil sikre begge parter en rigtig god oplevelse modtager jeg desværre ikke svært overvægtige drenge/mænd/herrer" holder den i byretten? Jasmin du har efterhånden flere forbehold/filter, var det måske ikke nemmere at skriver hvem du gerne modtager, fremfor at skrive hvem du ikke modtager 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 3. August, 2014 Fordi den ikke holder i Byretten? Eller hvordan skal din bemærkning forstås?Har nogle gange svært ved at forstå dine temmeligt ofte og små irrelevante indlæg. det betyder at hvis sagen er vigtig nok - så kan jeg trygt starte den i landsretten og stadig vinde ... og dermed komme videre til højesteret hvis det skulle hænde at jeg taber i landsretten... det er en direkte reference til at vi som udgangspunkt har ret til at få prøvet vores sager ved 2 instanser... men da jeg personligt mener at sagen er vigtig nok til at gå til højesteret hvis såfremt i fald byretten og landsretten siger mig imod - så vil jeg promte forfatter en ansøgning om tredjeinstansbevilling og gøre klar til at indsende til Procesbevillingsnævnet.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 3. August, 2014 Fordi den ikke holder i Byretten? Eller hvordan skal din bemærkning forstås? Har nogle gange svært ved at forstå dine temmeligt ofte og små irrelevante indlæg. Du må bærer over med en aldrende BX, han kan indimellem være senil og ævler ... hehe 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 3. August, 2014 Jasmin du har efterhånden flere forbehold/filter, var det måske ikke nemmere at skriver hvem du gerne modtager, fremfor at skrive hvem du ikke modtager 1,2 mange...har jeg mere end 2 ? vel at mærke med denne nye tilføjelse`?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 3. August, 2014 det betyder at hvis sagen er vigtig nok - så kan jeg trygt starte den i landsretten og stadig vinde ... og dermed komme videre til højesteret hvis det skulle hænde at jeg taber i landsretten... det er en direkte reference til at vi som udgangspunkt har ret til at få prøvet vores sager ved 2 instanser... men da jeg personligt mener at sagen er vigtig nok til at gå til højesteret hvis såfremt i fald byretten og landsretten siger mig imod - så vil jeg promte forfatter en ansøgning om tredjeinstansbevilling og gøre klar til at indsende til Procesbevillingsnævnet.... Mener du Starson ikke forstår vores retssystem hehe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 3. August, 2014 (edited) Mener du Starson ikke forstår vores retssystem hehe nej jeg mener han gik lovlig hårdt til BX fordi han prøvede at være lidt sjov... for BX's indlæg var faktisk sødt ment og fuldt forståeligt.... hvorfor det ikke fortjente den medfart det fik læg mærke til - jeg er ikke i tvivl om at starson kender systemet - tvært om... han har bare brug for oversættelse af BX indlæg sien han udtrykker tvivl om indholdet... Redigeret 3. August, 2014 af Jasmin 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 3. August, 2014 1,2 mange... har jeg mere end 2 ? vel at mærke med denne nye tilføjelse`?? Hvem ved om der kommer flere forbehold hen af vejen ? Måske et forbehold som hedder "lad være med at spille mig for nar, med rollespil" eller "don't play with my Heart" Det var også en travelig episode Ps. Jeg er i drille-humør i dag fordi jeg er glad og har fået masser af sex :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 3. August, 2014 Ps.Jeg er i drille-humør i dag fordi jeg er glad og har fået masser af sex :D det er en god grund *gg* Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. August, 2014 det betyder at hvis sagen er vigtig nok - så kan jeg trygt starte den i landsretten og stadig vinde ... og dermed komme videre til højesteret hvis det skulle hænde at jeg taber i landsretten... det er en direkte reference til at vi som udgangspunkt har ret til at få prøvet vores sager ved 2 instanser... men da jeg personligt mener at sagen er vigtig nok til at gå til højesteret hvis såfremt i fald byretten og landsretten siger mig imod - så vil jeg promte forfatter en ansøgning om tredjeinstansbevilling og gøre klar til at indsende til Procesbevillingsnævnet.... Du er helt utrolig. Du har et svar på alt. Tror du. Med hvilken begrundelse vil du starte den konkrete sag i Landsretten? Hvis ikke sagen bliver afvist som useriøs, så vil du blive henvist til Byretten, som følge af sagens genstand. Det må være en ommer Sweetie. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 3. August, 2014 Du er helt utrolig. Du har et svar på alt. Tror du.Med hvilken begrundelse vil du starte den konkrete sag i Landsretten?Hvis ikke sagen bliver afvist som useriøs, så vil du blive henvist til Byretten, som følge af sagens genstand.Det må være en ommer Sweetie.hvis jeg troede at mænd fik mere humor af at få sex er det ligefør jeg ville tilbyde dig en gratis omgang BARE for at du fik et mindstemål af humoristisk sans.... forhelvede hvor har du stået langt tilbage i køen da gud uddelte den del af genpuljenhader du virkelig BX så meget at du slet ikke kunne se det sjove i hans opfølgning på mit lille fønord og min efterfølgende joke på dit nogenting bitre indlægjeg tror faktisk at det her er et passende tillæg til den anden tråd der kører pt om anklager om særlig adfærd i trådene... for det er i hvert fald ikke svært gentagne gange at se umotiverede angreb fra din side der intet har med noget at gøre på en fuldstændig humorforladt og ondsindet facon... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 3. August, 2014 Fordi den ikke holder i Byretten? Eller hvordan skal din bemærkning forstås? Har nogle gange svært ved at forstå dine temmeligt ofte og små irrelevante indlæg. Kære Starson. For det første må "irrelevant" sættes i forhold til noget. Irrelevant i forhold til hvad? Ellers bliver det jo er tomt udsagn. Mystisk, hvordan dette koks kan opstå? Men jeg forklarer gerne: Jasmin spørger, "om den holder i Byretten". Det er en ganske almindelig vending, man bruger, når f.eks tvivler på, om en ide eller en påstand er bæredygtig. Jeg svarer så:"Tag den bare med til Landsretten". Det skal forstås på den måde, at formuleringen ikke bare holder vand, men faktisk er ret god. Men måske er det bare vor humor er alt for forskellig? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 3. August, 2014 hvis jeg troede at mænd fik mere humor af at få sex er det ligefør jeg ville tilbyde dig en gratis omgang BARE for at du fik et mindstemål af humoristisk sans.... Haha jamen så bryder du dit forbehold, Et godt reklameslogan kunne lyde: Er I røvkedelige uden sans for humor, kom og få gratis svensk hos Jasmin Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 3. August, 2014 Haha jamen så bryder du dit forbehold, Et godt reklameslogan kunne lyde: Er I røvkedelige uden sans for humor, kom og få gratis svensk hos Jasmin kun hvis starson er muslim (hvilket han med store bogstaver har sagt at han ikke er), er under 18 - hvilket vi må formode at han ikk er eller at han er stærkt overvægtig...der er ikke nogen forbehold der forbyder mig at forsøge at give manden for 1 øre humoristisk sans sålænge han ikke er en 17årig muslim på 150 kg... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. August, 2014 hvis jeg troede at mænd fik mere humor af at få sex er det ligefør jeg ville tilbyde dig en gratis omgang BARE for at du fik et mindstemål af humoristisk sans.... forhelvede hvor har du stået langt tilbage i køen da gud uddelte den del af genpuljen hader du virkelig BX så meget at du slet ikke kunne se det sjove i hans opfølgning på mit lille fønord og min efterfølgende joke på dit nogenting bitre indlæg jeg tror faktisk at det her er et passende tillæg til den anden tråd der kører pt om anklager om særlig adfærd i trådene... for det er i hvert fald ikke svært gentagne gange at se umotiverede angreb fra din side der intet har med noget at gøre på en fuldstændig humorforladt og ondsindet facon... Nu svarede du "bedrevidende" på BX' vegne så jeg må vel godt besvare dit indlæg? Iøvrigt må du synes om mig hvad du vil, det har du jo så tydeligt udtrykt før. Men omvendt må du acceptere, at jeg er her, og er i min fulde ret til at ytre min mening ligesåvel som du mener jeg skal sluge dine kameler som du så nydeligt udtrykte det tidligere. Og lige til orientering. Jeg kunne aldrig, never ever, finde på at tage en omgang med dig, om du så tilbød en million milliard kroner. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. August, 2014 Kære Starson. For det første må "irrelevant" sættes i forhold til noget. Irrelevant i forhold til hvad? Ellers bliver det jo er tomt udsagn. Mystisk, hvordan dette koks kan opstå? Men jeg forklarer gerne: Jasmin spørger, "om den holder i Byretten". Det er en ganske almindelig vending, man bruger, når f.eks tvivler på, om en ide eller en påstand er bæredygtig. Jeg svarer så:"Tag den bare med til Landsretten". Det skal forstås på den måde, at formuleringen ikke bare holder vand, men faktisk er ret god. Men måske er det bare vor humor er alt for forskellig? Irrelevant i forhold til tråden naturligvis. Logik for burhøns. Hvori er det morsomme, at sagen ikke holdt i Byretten men i Landsretten. Bedre var det, hvis den holdt i Byretten. Ja, det er ikke mig der hyler af grin over din bemærkning, så ja, vores humur er meget forskellig, meget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bbullersen 486 Skrevet 3. August, 2014 Jeg har forsøgt at læse alle indlæggende, desværre var der nogen der trak niveauet temmelig meget ned, mens andre prøvede at holde det på det sobre. Jeg synes formuleringen med "svært overvægtige mænd" er passende. Jeg er fed. Jeg er dog mindre fed end jeg har været. Men selv da min kampvægt var på 150-160kg havde jeg sgu' ikke nogen problemer med at bolle med pigerne. Eneste udfordring har for mig været, til tider, at få den op at stå. I de situationer har jeg været rigtigt glad for fransk og gensidig fransk. I disse dage sveder jeg altså også helt enormt meget, bare ved at tænke på at lave noget Jeg overvejer derfor også mere end en gang om jeg vil ud og besøge en af de søde piger. Men lysten, den er der altså! Jeg mener en pige er i sin gode ret til at afvise en bestemt type, uanset om det er tykke eller tynde, gamle eller unge, blå eller grønne, eller hvad de nu kan finde på. Jeg har da også undladt at besøge en pige der har annonceret med ovenstående pasus. Når det så er sagt, så har jeg altså aldrig oplevet at blive afvist nogen steder pga. min størrelse og vægt. Jeg er måske også bare fed, ikke svært overvægtig. Jeg bliver ked af de personer herinde der mener at man er svært overvægtig ved 110kg, det er udtryk for fordomme og snævertsynethed. Fedme kommer af mange forskellige ting, genetik, miljø, psykologi og mange andre grunde. Ligesom rygere, er det ikke bare at tage sig sammen og tabe sig. Det er beskæmmende at vi på et forum som Eroguide der påberåber sig "Højt til loftet", med plads til mange forskellige seksuelle synspunkter skal udsættes for den slags generaliseringer. BB 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 3. August, 2014 Jasmin maner til forsoning med en gratis omgang, men Starson afviser blankt, Jeg håber ikke det ender som Israel/Palæstina krisen Lad os give hinanden en krammer, det er trods alt søndag, en hviledag før en ny uge truer 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg