Hop til indhold
Krølle Bølle

Opråb til fornuftige mennesker.

Recommended Posts

Jeg er ofte udsat for ikke at kunne indsætte fotos, video, youtube etc. i mine indlæg her på EG.

Jeg har ingen problemer med andre programmer, eks. Office-pakken.

Jeg bruger Windows 8.1 og Explorer 11.

Kopier og sæt ind virker åbenbart ikke her på EG.

 

Kan et fornuftigt menneske give mig en brugbar vej frem!!!!!

 

Takker på forhånd.

 

Har flere "gode" bilder i baghånden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja, og når vi nu er igang, kunne det fornuftige menneske ikke også fortælle hvordan man får store billeder ind i indlæg step by step, samt hvordan youtube link bliver med billede og ikke kun et link, samt hvordan man ændre navnet på et link? Step by step, så blondinen her kan forstå ;) Så sender jeg et luftkys....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, og når vi nu er igang, kunne det fornuftige menneske ikke også fortælle hvordan man får store billeder ind i indlæg step by step, samt hvordan youtube link bliver med billede og ikke kun et link, samt hvordan man ændre navnet på et link? Step by step, så blondinen her kan forstå ;) Så sender jeg et luftkys....

Jeg ville mægtig gerne have dit kys. Men det virker heller ikke når jeg forsøger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det med youtube links så trykker i på den knap der hedder "Speciel BBKode", som er nr. 3 fra venstre på den øverste række.

Der vælger i den der hedder media og indsætter så youtube linket i feltet der hedder "media URL" og tryker ok.

det står kun som et link i jeres besked, men når i sender det afsted så bliver det i indlægget så man også kan se det på siden her og ikke som et link.

 

https://www.youtube.com/watch?v=GUKYDw9G6w8

Redigeret af Martin Alves

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det er et billede fra et andet url kan man trykke på den knap der hedder "billede" som er 11 fra venstre i den nederste række.

Man skal dog lige være opmærksom på at man skal højre klikke på billedet og trykke vis billede også tage linket fra den side det kommer op på

test-all-the-things.jpg

 

 

Redigeret af Martin Alves

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest GMF

I Chrome kopierer man bare linket ind fra  youtube så popper videoen selv op....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

https://www.youtube.com/watch?v=ZryQOnU7qF4

 

Sådan der, hvor er jeg sej :P

Redigeret af Kysseglade Molly

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jesper 1968

I Chrome kopierer man bare linket ind fra  youtube så popper videoen selv op....

 

Godt valg, EEEEELSKER Ray Lamontagne - super sprød stemme

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvis det er et billede fra et andet url kan man trykke på den knap der hedder "billede" som er 11 fra venstre i den nederste række.

Man skal dog lige være opmærksom på at man skal højre klikke på billedet og trykke vis billede også tage linket fra den side det kommer op på

 

Hvad'så hvis det er et billede fra ens computer af? Er det samme metode?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg ville mægtig gerne have dit kys. Men det virker heller ikke når jeg forsøger.

 

Jeg er gavmild i dag, det er jo fredag, så du får sgu også en på huset ;)

Håber det får din avatar til at smile lidt ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du vil sætte ind direkte fra din egen computer kan du du såvidt jeg ved bruge knappen i øverste linje "mine media" - men der kommer et utal af advarsler om hvad der bliver tilgængeligt, hvad du giver afkald på af rettigheder osv.

 

Det er nemmere at gå via. nettet og indsætte f.eks. fra Dropbox som fra nettet iøvrigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Fedt fedt fedt......

 

Hvordan gør man så hvis man vil ændre navnet på et link?

 

F.eks i stedet for http://side6.dk/resultatside/?q=4788 at der så står ''molly'' ?

 

Har set nogle gøre det herinde, men kan ikke lige huske på stående fod, hvem det er....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik blondinen vist klaret problemet.

 

Lille mig står stadig med fletningerner  i postkassen.

 

Har ikke forstået et hak.

 

Kom nu tilbage til mit spørgsmål!!!

 

Afsporinger kommer utrolig let, når kvinder blander sig.  Undskyld  -  kunne ikke dy mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Så fik blondinen vist klaret problemet.

 

Lille mig står stadig med fletningerner  i postkassen.

 

Har ikke forstået et hak.

 

Kom nu tilbage til mit spørgsmål!!!

 

Afsporinger kommer utrolig let, når kvinder blander sig.  Undskyld  -  kunne ikke dy mig.

 

Undskyld krøltop, -kom glad

 

Så bare lige mit snit til at også at blive hjulpet, og udvide dine spørgsmål, har spurgt moderator'ne, men der er ingen der har gidet at svare mig, men er taknemmelig for hjælpen d'herrer....

 

Men er det jo ikke netop youtube og billed link vi begge skulle have hjælp med? Og den syntes jeg da er kommet, jeg har da forstået det.

 

Molly over and out....

Redigeret af Kysseglade Molly

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fedt fedt fedt......

 

Hvordan gør man så hvis man vil ændre navnet på et link?

 

F.eks i stedet for http://side6.dk/resultatside/?q=4788 at der så står ''molly'' ?

 

Har set nogle gøre det herinde, men kan ikke lige huske på stående fod, hvem det er....

 

Du skriver det ord som du vil bruge som link f.eks. Molly, så highlighter du det (kører musen hen over så det bliver blå, så vælger du link knappen - 9'ende ikon i anden række og indsætter link og vupti...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik blondinen vist klaret problemet.

 

Lille mig står stadig med fletningerner  i postkassen.

 

Har ikke forstået et hak.

 

Kom nu tilbage til mit spørgsmål!!!

 

Afsporinger kommer utrolig let, når kvinder blander sig.  Undskyld  -  kunne ikke dy mig.

 

Krølle Bølle, der er meget der endnu ikke er kompatibelt med Windows 8, så nok derfor....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Molly

 

Tusind tusind tak for hjælpen, og undskyld krølle.... -Sender dig lige et luftkys din vej, samt håber ikke du er sur på mig....

 

Redigeret af Kysseglade Molly

Del dette indlæg


Link til indlæg

Krølle Bølle, der er meget der endnu ikke er kompatibelt med Windows 8, så nok derfor....

 

Tak for svar. Det er osse min umiddelbare konklusion. Desværre er EG jo så ikke helt fremme i skoene med den nyeste. Win 8.1 og Explorer 11 er nu over 1/2 år gammel.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tjaaaa, som enhver kan se, så blev tråden lynhurtigt kapret af en lyserød. Denne fik så svar få sine problemer.

 

Jeg kan ikke takke  --  jeg er ikke kommet en mikromillimeter længere i opklaringsprocessen.

 

Sur  --  tjaaaaaaaaa,  tanker er toldfri. Nej, men frustreret og overrasket.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...