Hop til indhold
Gæst

Dørkamera??

Recommended Posts

Gæst

Har endelig fundet mig et nyt hyggested i Kolding jeg kan være, der er dog en ulempe.

-Jeg kan ikke se hvem der er på den anden side af døren, og det ville jeg være mest tryg ved at kunne gøre...

Og kvinder og elektronik! -Derfor søger jeg gode råd til en slags dørkamera, hvor jeg kan se på den anden side af døren om det er en jeg ønsker at åbne for.

Har været rundt på nettet og kukkelure, men det blev jeg da ikke spor klogere af.

Skal man ordne det via et vagtselskab, kan man ikke selv købe et og sætte op?

Håber der er nogle kloge hoveder der kan hjælpe, det behøver helst ikke koste spidsen af en jetjager....

Kram den altid Kysseglade Molly

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du kan købe en dørspion med indbygget camera og lille lcd skærm der er monteret på døren indvendigt, og viser billede  i 10 sek. for under en tudsebasse  :cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Du kan købe en dørspion med indbygget camera og lille lcd skærm der er monteret på døren indvendigt, og viser billede  i 10 sek. for under en tudsebasse  :cool:

Altså, -jeg skal ikke begynde og bore i døren eller noget? Har du et link til sådan en lille sag?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Claesen

Hey Molly

Ikke at jeg er vanvittig klog på sårn noget sager, men har et par kammerater der har installeret et trådløst kamera hvor du sætter kameraet op f.eks uden for døren oppe i et hjørne etc. Og så conecter det med en mini skærm eller med din trådløse computer det er møj nemt ( siger de kloge )

Mener de har købt deres i biltema eller også var det i elgiganten.

Der burde ikke være ben i at sætte skidtet op og til, men ellers kan jeg nok overtales til at køre til kolding :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Der er f.eks. et her.

http://www.lightinthebox.com/da/7-tommer-tft-lcd-video-doertelefon-intercom-system-med-vandtaet-kamera-420-tvl_p256038.html

Du kan sætte kameraet op med de der meget stærke velcro bånd, og tage det med dig, når du ikke er på vagt.

Der er masser af andre lignende muligheder.

Google "dør kamera+trådløs"

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hey Molly

Ikke at jeg er vanvittig klog på sårn noget sager, men har et par kammerater der har installeret et trådløst kamera hvor du sætter kameraet op f.eks uden for døren oppe i et hjørne etc. Og så conecter det med en mini skærm eller med din trådløse computer det er møj nemt ( siger de kloge )

Mener de har købt deres i biltema eller også var det i elgiganten.

Der burde ikke være ben i at sætte skidtet op og til, men ellers kan jeg nok overtales til at køre til kolding :grin:

Det lyder da som en super god ide, så man kan lure ude i baglokalet.... Tror lige jeg vil tjekke biltema/Elgiganten ud....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har sat et sæt op i foderrummet på en ride skole, købt for under 500 kr. Endnu nemmere har du WiFi på stedet, så kan du købe et udmærket kamera i Harald Nyborg eller Biltema.

Men husk der er nogle kunder der ikke kan lide den slags, de er bange for misbrug, så det skal være lidt diskret :-)

Pige

PS: Var jeg ikke på ferie skulle jeg nemt fixet det for dig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Smart. Hvis du så optager filmen, så kan du slå dig ned som pengeafpresser om nogle år.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Smart. Hvis du så optager filmen, så kan du slå dig ned som pengeafpresser om nogle år.

Det får jeg jo ikke noget sex ud af vel?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Dejligt med din altid positive klaphat kommentar.

Er du sådan en sur gammel mand, eller hva?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg har sat et sæt op i foderrummet på en ride skole, købt for under 500 kr. Endnu nemmere har du WiFi på stedet, så kan du købe et udmærket kamera i Harald Nyborg eller Biltema.

Men husk der er nogle kunder der ikke kan lide den slags, de er bange for misbrug, så det skal være lidt diskret :smile:

Pige

PS: Var jeg ikke på ferie skulle jeg nemt fixet det for dig.

Ku' i ikke finde ud af hvad for en hest der tog natsnacks? smiler.....

Jeg ved godt at det måske vil afskrække nogle, men jeg har det bare bedst med at vide hvem der står på den anden side af døren, der hvor jeg er nu, har jeg frit udsyn fra mine vinduer....

Er i øvrigt heller ikke interresseret i at bånde noget somhelst, men et ''livefeed'' ville være rart....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Han sidder vel på det indremissionske plejehjem i Vestjylland og nyder den eneste kontakt han kan få med omverdenen  :(

Del dette indlæg

Link til indlæg

Han sidder vel på det indremissionske plejehjem i Vestjylland og nyder den eneste kontakt han kan få med omverdenen  :(

Undskyld. Det var egentlig ikke ment som en provokation. Men som en lidt skæv indlæg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Altså, -jeg skal ikke begynde og bore i døren eller noget? Har du et link til sådan en lille sag?

Jo, en dørspion kræver, at man borer lidt i døren.

Men vi andrer borer jo også :D :D :D, så hvorfor skulle du ikke? :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det lyder da som en super god ide, så man kan lure ude i baglokalet.... Tror lige jeg vil tjekke biltema/Elgiganten ud....

Husk at den skal pege mod den rigtige dør, blondie ;-)

( jeg huske stadig perron nr. 4 joken ) ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Husk at den skal pege mod den rigtige dør, blondie :wink:

( jeg huske stadig perron nr. 4 joken ) :wink:

Man må ikke mobbe! ;)

Sad og tænkte gevaldigt over det jo, for jeg mente nu kun at der var 3 spor på Kolding station, så ku ikke få det til at hænge sammen ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Husk at den skal pege mod den rigtige dør, blondie :wink:

( jeg huske stadig perron nr. 4 joken ) :wink:

Ja, nu må jeg så som i kejserens nye klæder spørge, hvad denne perron 4 er?

Jeg aner det simpelthen ikke  og mom ikke der skulle være andre end mig?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, nu må jeg så som i kejserens nye klæder spørge, hvad denne perron 4 er?

Jeg aner det simpelthen ikke og mom ikke der skulle være andre end mig?

Jeg aner intet om Kolding !

Nr. 4 var bare et tilfældigt tal :D Men byen og stationen er åbenbart ikke så stor som jeg regnede med...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu bliver jeg da helt snurrerundtosset:

Jeg har en fornemmelse af, hvad perron 1 kunne være. Ligeledes perron 2. Også kaldet bagdøren. åske da.

Men hvad med de andre perroner?

Peron 3 kunne jo være svælget, men har mennesket flere end disse tre perroner?

Eller snakker jeg om huller og ikke længdestrækninger?

Mig totalt forvirret!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...