Hop til indhold

Dørkamera??

Featured Replies

Skrevet

Mig stadigt forvirret.

Så ta´r vi den lige en gang til for Borende X:

NB. hvis man klikker på pilen til højre i et citat, kommer man automtisk til det oprindelige indlæg:

Redigeret af Jernsvinet

Skrevet

Det var da en lille fræk sag der vil noget, nemt og betjene osv, -det kører heller ikke på internet vel? Næh.... ? Perfekt.....

Nej slet ikke. I med et batteri eller noget strøm og et hul igennem døren til linsen og så et hukommelseskort til at gemme billederne på hvis du vil det og så er du kørende.

Skrevet

her sweetie

det er en god deal og jeg har personlig god erfaring med det camera fra tidligere :)

http://dealhunter.dk/deals/fol-dig-ekstra-tryg-med-dette-cameye-overvagningskamera

Tak for linket, -syntes nu bare den virker ret stor og åbenlys, -er det ikke noget bøvl med mobilos, at man skal åbne en app (går jeg ud fra) før man kan se hvem det er?

Skrevet

Tak for linket, -syntes nu bare den virker ret stor og åbenlys, -er det ikke noget bøvl med mobilos, at man skal åbne en app (går jeg ud fra) før man kan se hvem det er?

Har et magen til, bruger det ikke, det er lidt bøvlet, men du kan nu også bruge din pc, hvis du har sådan en med

Vh

Redigeret af sailor

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.