Degodevartaget 95 Skrevet 1. August, 2014 Jeg kan se at tråden ikke er død. Jeg har tidligere stillet spørgsmål i tråden men jeg vil da gerne bidrage med mine tanker. Jeg tænker hvad kan jeg gøre som kunde. Jeg synes det er vigtigt at man gør sig klart hvad man vil og ikke mindst hvorfor man vil det. Alle kan selvfølgelig blive forelsket men nogen gange er det også sådan at vi bare venter på at blive det. Jeg synes det er vigtigt at tage hensyn til en ting, når man snakker om, ansvar (skyldfølelse) og ulykkelig forelskelse, så har mennesket en tendens til at tillægge andre, det inden i dem selv, som man kan have svært ved at acceptere, det er intense og ofte smertefulde følelser og dermed er de svære at håndtere. Jeg vil gøre mit bedste for ikke at gøre nogen noget ondt, derfor har jeg også valgt at tage udgangspunkt i mig selv og de følelser der har eksisteret i mit liv. Kommer jeg til at røre dine ømme punkter, så har du al min sympati, og jeg håber, i så fald, at du vil kunne bruge det konstruktivt. En glædespige der tilbyder kæreste oplevelser, ville på et tidspunkt af mit liv have været et giftigt bekendtskab på det tidspunkt hvor jeg virkelig bare gerne ville have en kæreste og egentlig var dybt ulykkelig over ikke at have en, kombineret med en selvværds tank på empty. Dybt forsømt og skingrende desperat, hvilket er et meget smertefuldt sted at være. En pige der gerne vil lege kæreste ville passe fint med mig der gerne ville have en kæreste, det klart! Her, ville en smuk charmerende og omsorgsfuld kvinde der kunne få mig til at opleve at jeg var hendes kæreste, være uhyre attraktiv, det ville ikke være svært for mig leve mig ind i det scenarie, når jeg nu så gerne ville, desværre så ville det stoppe og virkeligheden ville være at jeg igen ville være ulykkelig, det er ikke rart, og så ville tanken om kæreste for real, værre nærliggende, fordi hvis vi var det, så forsvandt det smertefulde sikkert også for real. Så kunne jeg blive forelsket eller bilde mig selv ind at jeg var det, jeg kunne dagdrømme om det etc. Det ville være en fejl. Det kommer ikke til at ske. Det er noget vi leger. Jeg ville jeg få et nederlag hver gang illusionen brast, hvilket kun ville forstærke desperationen og tære på selvværdet. Jeg ville være nød til at stoppe det. Derfor skulle jeg inden, jeg indledte mig på den slags relation nok kigge meget dybt i mig selv og overveje hvad jeg vil og hvorfor jeg vil det. Hvis jeg ikke gør det passer jeg ikke på mig selv, og det skal man J 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Spock Skrevet 1. August, 2014 Jeg kan se at tråden ikke er død. Jeg har tidligere stillet spørgsmål i tråden men jeg vil da gerne bidrage med mine tanker. Jeg tænker hvad kan jeg gøre som kunde. Jeg synes det er vigtigt at man gør sig klart hvad man vil og ikke mindst hvorfor man vil det. Alle kan selvfølgelig blive forelsket men nogen gange er det også sådan at vi bare venter på at blive det. Jeg synes det er vigtigt at tage hensyn til en ting, når man snakker om, ansvar (skyldfølelse) og ulykkelig forelskelse, så har mennesket en tendens til at tillægge andre, det inden i dem selv, som man kan have svært ved at acceptere, det er intense og ofte smertefulde følelser og dermed er de svære at håndtere. Jeg vil gøre mit bedste for ikke at gøre nogen noget ondt, derfor har jeg også valgt at tage udgangspunkt i mig selv og de følelser der har eksisteret i mit liv. Kommer jeg til at røre dine ømme punkter, så har du al min sympati, og jeg håber, i så fald, at du vil kunne bruge det konstruktivt. En glædespige der tilbyder kæreste oplevelser, ville på et tidspunkt af mit liv have været et giftigt bekendtskab på det tidspunkt hvor jeg virkelig bare gerne ville have en kæreste og egentlig var dybt ulykkelig over ikke at have en, kombineret med en selvværds tank på empty. Dybt forsømt og skingrende desperat, hvilket er et meget smertefuldt sted at være. En pige der gerne vil lege kæreste ville passe fint med mig der gerne ville have en kæreste, det klart! Her, ville en smuk charmerende og omsorgsfuld kvinde der kunne få mig til at opleve at jeg var hendes kæreste, være uhyre attraktiv, det ville ikke være svært for mig leve mig ind i det scenarie, når jeg nu så gerne ville, desværre så ville det stoppe og virkeligheden ville være at jeg igen ville være ulykkelig, det er ikke rart, og så ville tanken om kæreste for real, værre nærliggende, fordi hvis vi var det, så forsvandt det smertefulde sikkert også for real. Så kunne jeg blive forelsket eller bilde mig selv ind at jeg var det, jeg kunne dagdrømme om det etc. Det ville være en fejl. Det kommer ikke til at ske. Det er noget vi leger. Jeg ville jeg få et nederlag hver gang illusionen brast, hvilket kun ville forstærke desperationen og tære på selvværdet. Jeg ville være nød til at stoppe det. Derfor skulle jeg inden, jeg indledte mig på den slags relation nok kigge meget dybt i mig selv og overveje hvad jeg vil og hvorfor jeg vil det. Hvis jeg ikke gør det passer jeg ikke på mig selv, og det skal man J Godt skrevet, hudløst ærligt og masser af selvindsigt. Du tager udgangspunkt i dig selv og dine egne følelser, det har jeg stor respekt for, for i sidste ende er det umuligt, når vi taler om følelser, at udtale sig kvalificeret om andre... Du rammer ind i noget af det som jeg synes er essentielt i denne tråd, nemlig det ansvar der hviler på kunden. Et ansvar der bl.a. går ud på at holde sig sine egne motiver og sit følelsesmæssige standpunkt for øje. Min teori er at mange af dem der kommer galt afsted i disse relationer muligvis er dem der ikke har været helt ærlige over for sig selv, og egentlig rigtig gerne vil have en kæreste. Så er det, efter min mening, rigtig farligt at opsøge de piger (som SEM) der virkelig giver af sig selv, og tilbyder solide kæreste oplevelser. Det er vigtigt, tænker jeg, at man i den sammenhæng er tilpas meget i balance til at man kan nyde relationen og legen, uden at snuble og nære håb og forventninger om mere. At du netop har selvindsigt og selverkendelse nok til at passe på dig selv, og ikke indlader dig på noget der på sigt kunne bringe dig et rigtig træls sted hen, det får du kun respekt for herfra! Spock 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. August, 2014 Min teori er at mange af dem der kommer galt afsted i disse relationer muligvis er dem der ikke har været helt ærlige over for sig selv, og egentlig rigtig gerne vil have en kæreste. Så er det, efter min mening, rigtig farligt at opsøge de piger (som SEM) der virkelig giver af sig selv, og tilbyder solide kæreste oplevelser. Jeg vil være tilbøjelig til at mene, at din teori stort set omfatter alle venlige og søde glædespiger, hvis man har det således Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 1. August, 2014 Jeg vil være tilbøjelig til at mene, at din teori stort set omfatter alle venlige og søde glædespiger, hvis man har det således Der er jeg helt på linie med Blue for jeg har også haft et par der er blevet meget for meget glade for mig... GPer er ikke et hit hvis man er på/i et stadie hvor man hungrer efter 2-somheden... det bliver for let at tage fejl af hvad der er ægte og hvad der er betalt for.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Spock Skrevet 1. August, 2014 Jeg vil være tilbøjelig til at mene, at din teori stort set omfatter alle venlige og søde glædespiger, hvis man har det således Helt enig! Der er vel heller ikke noget i mit indlæg der udelukker alle venlige og søde glædespiger?! Det var i hvertfald ikke intentionen, og jeg skriver vel også piger i flertal netop af samme årsag Og det var absolut ikke for at så tvivl om andres glædespigers niveau af sødme og venlighed.... så deeet Men indlægget jeg citerede virkede adresseret mod SEM, og hun er trådstarter.... så som eksempel i sammenhængen virkede det passende... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Naboen 622 Skrevet 1. August, 2014 Tror ikke du giver for meget af dig selv , eller det burde du kunne se og føle når du stopper op og mærker efter i dig selv. Det kan jo ikke være dit problem at dine Gæster bliver vilde med dig, det er jo fordi du er som du er med den indlevelse som du evner og lyster at medbringe til din gæst *s* For mit eget vedkommende ved jeg at jeg ikke ville kunne besøge dig , Ikke fordi du ikke er attraktiv , ej heller fordi menu kortet ikke indeholder det jeg vil have eller ikke have , men simpelthen fordi jeg i mig selv kan mærke at trods jeg ikke kender dig , aldrig har mødt dig , simpelthen ville frygte at falde pladask på hælene over dig , Dette endda kun på baggrund af din måde at skrive på , dine spørgsmål og hint , derudover føler jeg en form for spirituel tiltrækning. Så hvis du kan se hvad jeg mener , dette er jo MIT problem og kunne aldrig blive dit , deraf MIT ansvar : Er sikker på du er ganske Perfekt som du er *s* 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 1. August, 2014 Tror nu også, at SEM, skal forblive med, at være den person hun er. Man skal ikke ændre sig for, at please andre. Det kommer der sjældent noget godt ud af. Nej, Sem, Kan ikke være dit ansvar, at folk forelsker sig. Meget enig i de folk der siger det. Forelskelse er en følelse der er rar når den bliver gengældt. Og knap så rart når det ikke sker. Men bliver, jeg forelsket, Vælger jeg nu. At sige stop. Da jeg ikke vil være den der skal gå med smerten i at den ikke bliver gengældt. SEM. Du har din mavefornemmelse, og intuition nå ja ikke mindst intelligensen. Så tror nok du skal klare den. God dag til alle. KK 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor Skrevet 1. August, 2014 Tror ikke du giver for meget af dig selv , eller det burde du kunne se og føle når du stopper op og mærker efter i dig selv. Det kan jo ikke være dit problem at dine Gæster bliver vilde med dig, det er jo fordi du er som du er med den indlevelse som du evner og lyster at medbringe til din gæst *s* For mit eget vedkommende ved jeg at jeg ikke ville kunne besøge dig , Ikke fordi du ikke er attraktiv , ej heller fordi menu kortet ikke indeholder det jeg vil have eller ikke have , men simpelthen fordi jeg i mig selv kan mærke at trods jeg ikke kender dig , aldrig har mødt dig , simpelthen ville frygte at falde pladask på hælene over dig , Dette endda kun på baggrund af din måde at skrive på , dine spørgsmål og hint , derudover føler jeg en form for spirituel tiltrækning. Så hvis du kan se hvad jeg mener , dette er jo MIT problem og kunne aldrig blive dit , deraf MIT ansvar : Er sikker på du er ganske Perfekt som du er *s* Tusinde tak for din ærlighed og åbenhed. Den er dybt værdsat. Bare det faktum, at du ved, at du bør holde dig væk, fra sådan en lurifax som mig, kræver en enorm stor selverkendelse, og den bør du virkelig være stolt af... Og nej, det er, som udgangspunkt, ikke mit problem, hvis en af mine elskere bliver forelsket i mig... Men det bliver det indirekte, da jeg er MEGET sensitiv af natur, og derfor fornemmer de mindste udsving... Og så bryder jeg mig ikke om at være årsag til andres smerte, men det er nok en meget naturlig menneskelig præmis... Vi må passe på os selv - og hinanden.. Og tage ansvar.. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Flash 33 Skrevet 1. August, 2014 Tror ikke du giver for meget af dig selv , eller det burde du kunne se og føle når du stopper op og mærker efter i dig selv. Det kan jo ikke være dit problem at dine Gæster bliver vilde med dig, det er jo fordi du er som du er med den indlevelse som du evner og lyster at medbringe til din gæst *s* For mit eget vedkommende ved jeg at jeg ikke ville kunne besøge dig , Ikke fordi du ikke er attraktiv , ej heller fordi menu kortet ikke indeholder det jeg vil have eller ikke have , men simpelthen fordi jeg i mig selv kan mærke at trods jeg ikke kender dig , aldrig har mødt dig , simpelthen ville frygte at falde pladask på hælene over dig , Dette endda kun på baggrund af din måde at skrive på , dine spørgsmål og hint , derudover føler jeg en form for spirituel tiltrækning. Så hvis du kan se hvad jeg mener , dette er jo MIT problem og kunne aldrig blive dit , deraf MIT ansvar : Er sikker på du er ganske Perfekt som du er *s* Er fuldkommen enig med dig Naboen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest stump Skrevet 2. August, 2014 Smukke enlige mor. Jeg tror heller ikke at du hader mig. Og du er ret, jeg kan være en sød og kærlig og omsorgsfuld fyr. Den side af mig du møder, er min kamp mod selvbedrag, musbrug af betalende klienter/ købesexkunder. Og naviitet, når det gølder kulturrer, som de ikke har en chance for at forstå, og hvis de vil, gardere sig i mor. Efter min mening er du den seneste stjerne på manipulationens himmel!!!! Og da du pludselig begyndte at kalde dine besøgende betalende kunder for elskere, ja men det var bare prikken over iet. Og lagde du mærke til at nogle af dine erfarne kolleger også stod af på d e n med "Elskere". Hvor mange gange dagligt kan du iøvrigt føle, at du har en elsker hoppende ovenpå dig, som tager di bag fra uden at ane det mindste om dine favoriter, eller som du sutter løs på uden at vide hvor den sjover har været sidst? Tag de fyre, som jeg har diskuteret med her på EG, om thaiprostituerede om, at de aldrig har en chance for at fatte thailuderens signaler. Hendes smil. Han tror formentlig hun smiler, som vi gør. Det gør hun ikke, det er bare en del af deres samværskode. OSV Der er også flere af dine kolleger, som jeg husker det, har været inde på "GFE". Det er livsfarligt for fyren. I dag er der så en fyr som vil elske at føle at han er din kæreste. KÆRESTE. Slå det lige selv op i ordbogen. Det gjorde jeg med ordet ELSKER. De betyder normalt et forhold med en person, udenfor det forhold man er en del af. Det er alt det jeg skriver om bl a ovenstående, som er imod dine hensigter. Du vil noget andet. Du vil mod gedigen betaling vikle mænd omkring din lillefinger. Og de som prøver at stoppe det, bryder du dig ikke om. Lidt som du rammr tre røde lys i træk. Held og lykke med dit forehavende. Pudsigt at jeg så en tråd, så kun overskriften, hvor en var inde på, om de prostituerede fyldte for meget. Der er mindst et svar på det spørgsmål. Fylder de for meget, så skriv noget meget. Begynd at stille spørgsmål til deres mere eller mindre skjulte reklameindslag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor Skrevet 2. August, 2014 (edited) Smukke enlige mor. Jeg tror heller ikke at du hader mig. Og du er ret, jeg kan være en sød og kærlig og omsorgsfuld fyr. Den side af mig du møder, er min kamp mod selvbedrag, musbrug af betalende klienter/ købesexkunder. Og naviitet, når det gølder kulturrer, som de ikke har en chance for at forstå, og hvis de vil, gardere sig i mor. Efter min mening er du den seneste stjerne på manipulationens himmel!!!! Og da du pludselig begyndte at kalde dine besøgende betalende kunder for elskere, ja men det var bare prikken over iet. Og lagde du mærke til at nogle af dine erfarne kolleger også stod af på d e n med "Elskere". Hvor mange gange dagligt kan du iøvrigt føle, at du har en elsker hoppende ovenpå dig, som tager di bag fra uden at ane det mindste om dine favoriter, eller som du sutter løs på uden at vide hvor den sjover har været sidst? Tag de fyre, som jeg har diskuteret med her på EG, om thaiprostituerede om, at de aldrig har en chance for at fatte thailuderens signaler. Hendes smil. Han tror formentlig hun smiler, som vi gør. Det gør hun ikke, det er bare en del af deres samværskode. OSV Der er også flere af dine kolleger, som jeg husker det, har været inde på "GFE". Det er livsfarligt for fyren. I dag er der så en fyr som vil elske at føle at han er din kæreste. KÆRESTE. Slå det lige selv op i ordbogen. Det gjorde jeg med ordet ELSKER. De betyder normalt et forhold med en person, udenfor det forhold man er en del af. Det er alt det jeg skriver om bl a ovenstående, som er imod dine hensigter. Du vil noget andet. Du vil mod gedigen betaling vikle mænd omkring din lillefinger. Og de som prøver at stoppe det, bryder du dig ikke om. Lidt som du rammr tre røde lys i træk. Held og lykke med dit forehavende. Pudsigt at jeg så en tråd, så kun overskriften, hvor en var inde på, om de prostituerede fyldte for meget. Der er mindst et svar på det spørgsmål. Fylder de for meget, så skriv noget meget. Begynd at stille spørgsmål til deres mere eller mindre skjulte reklameindslag. Hej Stump, Jeg har læst dit svar igennem en del gange nu, og kan faktisk godt sætte mig ind i nogle af dine synspunkter - jeg fornemmer, at jeg ved, hvor og hvad de kommer af, også selvom jeg ikke er enig... Jeg ønsker dog ikke at begive mig ud i en større mudderkastningskonkurrence, da jeg - uden tvivl - er eksperten i mit liv, og du i dit... Så hav tillid til, at jeg skriver fra et rent hjerte, ellers er der jo ingen grund til denne debat, vel..? Du kan ikke sammenligne de thailandske prostituerede med os danske. Det er ikke et retvisende sammenligningsgrundlag, da thaierne nærmest er tvunget ud i prostitution pga. fattigdom... Vi har rent faktisk et valg her i DK, selvom jeg også udmærket er bevidst om, at ikke alle formår at vælge rigtigt - og med hjertet - hvilket er trist, rigtig trist... Og du har ret. Havde jeg mere end én "fyr hoppende ovenpå mig" - som du så smukt formulerer det - de dage jeg var disponibel, ville jeg ikke føle behag i min bibeskæftigelse, og netop derfor har JEG valgt det koncept, som jeg har... Det "almindelige" koncept er jeg nemlig for sensitiv til at kunne håndtere... Tror jeg... Og du må gerne kalde mig manipulerende, og andre lækkerier, da det er din opfattelse af mig, men jeg er ikke enig. Hvorfor skulle jeg manipulere? Hvad ville jeg opnå andet end netop selvbedrag, som du selv er inde på...? Mine besøgende opfatter jeg som mine elskere, og jeg HAR rent faktisk overvejet andre benævnelser, men de føles forkert i min mund... "Elsker" er det ord, der, for mig, føles mest rigtigt, og derfor bruger jeg det... Jeg knepper ikke - jeg elsker..! - for jeg har hjertet med, hvilket du ville kunne mærke, i mine berøringer, hvis du havde været så heldig... Måske er betydningen af ovenstående ord, for dig, anderledes end for mig, men hav respekt og accepter nu engang mit valg. Og så er der pengene... ak ja, pengene... Og ved du hvad..? Oftest glemmer jeg rent faktisk de penge - men min elsker husker mig på dem EFTER endt akt... Pengene er en del af legen for mig... En anerkendelse og en tak... En synlig grænse så jeg ikke har flere hanhunde stående på min trappesten, som det var tilfældet, da jeg, i sin tid, var på Scor. DERFOR pengene... De sætter grænsen, og er samtidig en stor gestus der helt klart forsøder min tilværelse, og som jeg er meget taknemmelig for... Jeg har det ambivalent med dig, Stump. For det du skriver, stemmer ikke overens med det jeg mærker... SEM Redigeret 2. August, 2014 af Smuk Enlig Mor 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 2. August, 2014 Jeg må indrømme at jeg også studsede lidt, da det gik op for mig, at SEMs elskere ikke var nogle private bollevenner, men kunder eller gæster eller brugere eller .,. På den anden side, "Make love, not war" som de sagde i min barndom. Ved at bruge ordet elskere signalerer SEM at hun leverer GFE med ekstra tryk på, og da hun er ret ny har hun nok ikke alle paraderne oppe endnu og giver sig måske mere hen, hvad ved jeg. Men der er jo kunder til alt, og nogen af os vil altså gerne GFE-pigerne. Også uden nogen illusion om at pigen ligefrem elsker en. Men måske kan hun komme til at lide end selskab, det plejer man at kunne se i øjnene. Og begære en fysisk, ud over det med pengene, det kan bestemt godt risikere. Så SEM elsker med sine kunder - selv om hun ikke elsker dem - sådan som jeg opfatter det. Og det kan de fleste nok godt finde ud af, eller stoppe med at se hende, hvis de ikke kan. At hun skriver så meget herinde tror jeg ikke er udtryk for andet end at det her er nyt og spændende, og hun kan jo lære nogen sider af potentielle kunder, hun nok ikke ellers ser. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. August, 2014 Kan bare sige jeg er enig i mange af holdningerne / meningerne, selv om jeg er GP kan jeg sagtens se det fra andres side af hegnet og dette tror / ved jeg giver mig drivet her i jobbet bla. Mange knus Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 2. August, 2014 Tjah, om man kalder tingene det ene eller det andet, gør det ene eller det andet, så gælder det vel om at holde sig til det, man selv har det bedst med. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 2. August, 2014 (edited) Tjah, om man kalder tingene det ene eller det andet, gør det ene eller det andet, så gælder det vel om at holde sig til det, man selv har det bedst med. Netop, og nøjes med at udtale sig om noget man faktuelt ved noget om. Redigeret 2. August, 2014 af Aarhuselsker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 2. August, 2014 Jeg misforstod også i lang tid begrebet "SEM`s elskere". Hun har naturligvis ret til at kalde sine kunder hvad hun vil. Men hvis man som Stump tager afstand for selvbedrag, så har han selvfølgelig noget at tage afstand fra her. Hvad foretrækker i andre at kalde det, når vi betaler penge for at bruge pigernes krop til at tilfredstilde vores lyster? Hvad kalder de andre Lyserøde os og vores begær? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 2. August, 2014 Jeg opfatter SEMs navngivning af hendes kunder som "elskere" som et reklamemæssigt fif, og det er der jo intet galt i og flere ande piger fulgte vist nok trop med SEMs betegnelse, så de kunne også se "lyset". Vi er bare stadigvæk kunder og ikke elskere, sådan som de fleste nok opfatter ordet elsker, men det lyder da mere indbydende og illusorisk at tro, at man er SEMs private elsker og ikke bare kunde hos en glædespige. Men sådan er der jo så mange reklamefif i alle brancher, så det er ikke ment som nogen kritik, men man skal heller ikke falde på halen over det.Jeg elsker i øvrigt at høre forskellige salgsteknikker man ofte møderHvis man er i tvivl om en vare, f.eks. et kamera eller lign : sælgeren kan sagtens finde på at sige: "jeg har det selv, og det godt fordi" - har mødt det en del gange, og første gang tænkte jeg, hold da kæft hvis han selv har det så må det jo være godtEller når man er kommet lidt videre i processen, og f.eks. siger - jeg har tænkt på dette kamera eller denne bluseså siger sælgeren : Det er et meget klogt valg for det kamera er sådan og sådan eller det er også en flot bluse osv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 2. August, 2014 (edited) Personligt tror jeg ikke, at ludere, glædespiger, gudinder, der bruger timer herinde hver dag - mens de har sommerferie - er iskolde, kyniske og manipulerende golddiggers. Jeg tror, at hvis det handlede om profitmaksimering, så lagde de nok kræfterne andre steder. Hvis jeg skal tage de kyniske briller på, så handler det måske om at få fat i en bestemt type kunder - som reflekterer over hvad de laver og - ja det lyder måske lidt lamt - respekterer damerne. Men i virkeligheden tror jeg de fleste skriver løs, fordi de ikke kan lade være. Det er jo kvinder, ok?Jeg synes den her tråd er begyndt at minde om dengang som barn, da vi trak vingerne af sommerfuglene. Det er jeg vokset fra. Ved nærmere eftertanke tror jeg egentlig aldrig jeg selv gjorde det. Redigeret, fordi jeg fik en fejlmeddelelse første gang jeg postede, men den kom alligevel på. Sletter gentagelsen. Redigeret 2. August, 2014 af Louie De Palma 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 2. August, 2014 (edited) - Redigeret 2. August, 2014 af Louie De Palma Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. August, 2014 Jeg opfatter SEMs navngivning af hendes kunder som "elskere" som et reklamemæssigt fif, og det er der jo intet galt i og flere ande piger fulgte vist nok trop med SEMs betegnelse, så de kunne også se "lyset". Hvem? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 2. August, 2014 Jeg opfatter SEMs navngivning af hendes kunder som "elskere" som et reklamemæssigt fif, og det er der jo intet galt i og flere ande piger fulgte vist nok trop med SEMs betegnelse, så de kunne også se "lyset".kan du ikke lige pege på det indlæg hvor du ser det ? den har jeg da misset :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 2. August, 2014 (edited) Og da du pludselig begyndte at kalde dine besøgende betalende kunder for elskere, ja men det var bare prikken over iet. Og lagde du mærke til at nogle af dine erfarne kolleger også stod af på d e n med "Elskere". Jeg skrev at flere andre VIST NOK fulgte trop, jeg brugte ordet bevidst VIST NOK idet det ikke er en sikker angivelse, de damer "Molly" og Jasmin. Jeg skrev det på baggrund af Stumps udtalelser, som jeg har misforstået nu fuldkommen, kan jeg se. Jeg troede han skrev at erfarne kollegaer stod på/gik med på betegnelsen, han skrev det modsatte. Man skal erkende når man har begået en fejl, og det har jeg. Min fejl. Redigeret 2. August, 2014 af Aros Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Marquis de Sade 89 Skrevet 3. August, 2014 Hvis der endelig er noget ansvar, så er det manden der har ansvar for ikke at blive indvolveret. Det er hans ansvar. Det er SEMs ansvar ikke at lege med kunde, men i og med der er penge mellem dem, signalerer hun klart at der er tale om en forretningsaftale. Jeg går naturligvis ud fra at SEM, og andre der tilbyder tilsvarende oplevelser, ikke leger med manden og fortæller at de er forelskede i ham, eller kunne blive, eller på anden måde opmuntre ham til at glemmme forretningsforholdet. Når mænd køber den type ydelser, så må vi være klar over at det ikke er en invitation til at opbygge et forhold. Som jeg skrev, man kan ikke købe sig til en forelskelse. Påstår du at man ikke kan købe sig til en forelskelse ? Det er altså ikke rigtigt. Mange rige mænd køber sig til forelskelser. Hvis du ønsker nyeste bevis, så tjek eb.dk og se hende den danske pige på 22 der er sammen med den afrikanske diktator søn ;-I) Og dette her eksistere absolut også i Danmark, i alle lag. GFE har kunne købes altid og "manden" i har mange tilfælde også kunne få konen med i graven fordi at det lykkedes ham at skaffe føde nok.... at hun i virkeligheden ikke var vild med ham, det var der aldrig nogen der fandt ud af. For de var lykkelige begge to, det havde bare forskellige livs opfattelser.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 3. August, 2014 Påstår du at man ikke kan købe sig til en forelskelse ? Det er altså ikke rigtigt. Mange rige mænd køber sig til forelskelser. Hvis du ønsker nyeste bevis, så tjek eb.dk og se hende den danske pige på 22 der er sammen med den afrikanske diktator søn ;-I) Og dette her eksistere absolut også i Danmark, i alle lag. GFE har kunne købes altid og "manden" i har mange tilfælde også kunne få konen med i graven fordi at det lykkedes ham at skaffe føde nok.... at hun i virkeligheden ikke var vild med ham, det var der aldrig nogen der fandt ud af. For de var lykkelige begge to, det havde bare forskellige livs opfattelser.... Jeg læser aldrig Ekstra Bladet. Avisen er et totalt overflødigt og samfundsødelæggende medie, som burde lukkes ved lovgivning. Jeg gider heller ikke læse den artikel du ikke har linket til. Dixi. Man kan ikke købe sig til forelskelse, man kan købe sig til noget der ligner. Du kan ikke betale en anden person til at blive forelsket i dig. Hvordan pokker vil du få følelser til at reagerer på penge? Jeg bor på planeten jorden, det er den blå. Hvad farve har din? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17686 Skrevet 3. August, 2014 Den med Ekstrabladet er jeg enig i. Kunsten at kende sig selv - og sin mediekonsumtion. B Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg