Hop til indhold
Guest Smuk Enlig Mor

Kunsten at kende sig selv - og sin elsker...

Recommended Posts

Hvis der endelig er noget ansvar, så er det manden der har ansvar for ikke at blive indvolveret. Det er hans ansvar.

Det er SEMs ansvar ikke at lege med kunde, men i og med der er penge mellem dem, signalerer hun klart at der er tale om en forretningsaftale. Jeg går naturligvis ud fra at SEM, og andre der tilbyder tilsvarende oplevelser, ikke leger med manden og fortæller at de er forelskede i ham, eller kunne blive, eller på anden måde opmuntre ham til at glemmme forretningsforholdet.

Når mænd køber den type ydelser, så må vi være klar over at det ikke er en invitation til at opbygge et forhold. Som jeg skrev, man kan ikke købe sig til en forelskelse.

Men så utroligt enkelt det kan være. Og lige vel så har 4 af hendes kunder ikke klaret at opretholde forretningsforholdet.

I den ideale verden så er alle mænd (eller kvinder) der køber sex helt klare over at det er en forretning og ikke andet. Men den virkelige verden befolkes desværre ikke af ideale mennesker, men irrationelle væsen og i denne her mærkelige del af verdenen der kaldes købesex, så er der ikke ret meget vejledning at få af foraldre, lærer, lægen eller andre. Man prøver sig frem efter bedste evne, og rammes af både mærkelige oplevelser og underlige følelser.

Måske skulle man indføre noget slags kørekort for købesexkunder, så at kun de totalt balancerede og afklarede mænden har lov til at købe sex. Man skal klare et test hvor en intens og kærlig GFE-kvinde à la SEM udfører alle sine kunster. Forbliver man uberørt så er det ok at købe sex, men får man besværlige følelser, så er det back to camp.

Og imens vi uddanner alle disse perfekte sexkøber, håber vi at intet sker der bliver direkte ubehageligt for SEM, eller nogen anden der giver alt til sine elskere men intet ansvar har for hvordan de tager imod det.

B

Del dette indlæg

Link til indlæg

Men så utroligt enkelt det kan være. Og lige vel så har 4 af hendes kunder ikke klaret at opretholde forretningsforholdet.

nej - men det er da ikke SEMs fejl, problem eller ansvar.. 

så må sexkøbere til at arbejde lidt med at genkende deres følelser så de kan nå at stoppe legen i tide!!!  men SEM skal da ikke lægges til last at mændene ikke kan finde ud af at stoppe mens legen er god

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

I den ideale verden så er alle mænd (eller kvinder) der køber sex helt klare over at det er en forretning og ikke andet. Men den virkelige verden befolkes desværre ikke af ideale mennesker, men irrationelle væsen og i denne her mærkelige del af verdenen der kaldes købesex, så er der ikke ret meget vejledning at få af foraldre, lærer, lægen eller andre. Man prøver sig frem efter bedste evne, og rammes af både mærkelige oplevelser og underlige følelser.

Måske skulle man indføre noget slags kørekort for købesexkunder, så at kun de totalt balancerede og afklarede mænden har lov til at købe sex. Man skal klare et test hvor en intens og kærlig GFE-kvinde à la SEM udfører alle sine kunster. Forbliver man uberørt så er det ok at købe sex, men får man besværlige følelser, så er det back to camp.

Og imens vi uddanner alle disse perfekte sexkøber, håber vi at intet sker der bliver direkte ubehageligt for SEM, eller nogen anden der giver alt til sine elskere men intet ansvar har for hvordan de tager imod det.

B

Nu kom Jazz mig lidt i forkøbet.

MEN, mændene indså selv at de var på det forkerte spor, og trak sig. SEM har altså sendt dem et signal, som de forstod. Man kan jo ikke gøre for at man bliver forelsket, men man kan gøre for at man ikke opfører sig anstændigt pga af det.

SEM og andre giver netop ikke alt til deres elskere. De giver en oplevelse, følelser, sex, varme, osv, men de giver ikke deres sjæl, eller adgangskortet til deres hjerte.

Jeg kan helt tilslutte mig dit fromme ønske om at der ikke sker hverken SEM eller andre af de dedikerede GF piger noget, fordi nogle mænd ikke kan styre sig.

Mon ikke også SEM tænker lidt på lige netop det problem. Ellers er der et par af sidens piger der kan diske op med kedelige historier.

Del dette indlæg

Link til indlæg

nej - men det er da ikke SEMs fejl, problem eller ansvar.. 

så må sexkøbere til at arbejde lidt med at genkende deres følelser så de kan nå at stoppe legen i tide!!!  men SEM skal da ikke lægges til last at mændene ikke kan finde ud af at stoppe mens legen er god

Hallå for saaatan: Jeg  har aldrig sagt at SEM skal lægges til last. Nogensinde. Ikke heller at det er hendes fejl. Er det ikke dig der plejer at snakke om stråmænd?

Men hvis noget gentager sig og gentager sig og begynder at ramme en selv, så er der jo ikke rigtigt nogen mening med at læne sig tilbage og sige: "Det var ikke mig".

Har man et ansvar for hvad som sker i en relation, købt eller ikke? Svar: ja!

Har man et ansvar for andre menneskers opførsel: Svar: nej.

Og fremfor alt, og det mener jeg er det jeg prøver at svare på: Hvordan skal man konstruere sin adfærd for at få så små problemer som muligt?  Har man ikke noget ansvar, så kan man jo intet gøre.

B

Del dette indlæg

Link til indlæg

Men er det ikke en fejlantagelse at der ikke bliver taget ansvar? 

Sådan som jeg læser TS spørgsmål, så er det vel rettere et spørgsmål om hvordan man bedst tager ansvar?

Og i så fald så har både TS og de omtalte mænd, jo netop taget ansvar. 

Problemet er vel at man netop tænker i ansvar, i stedet for at tænke forelskelsen som en oplevelse, der jo faktisk godt kunne bruges af mændene til noget? 

De fleste mennesker kan, trods alt, stadig tage de emotionelle klaps, livet byder. Spørgsmålet er jo bare hvad mændene har tænkt sig at gøre med oplevelsen, det kan umuligt være TS ansvar. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan helt tilslutte mig dit fromme ønske om at der ikke sker hverken SEM eller andre af de dedikerede GF piger noget, fordi nogle mænd ikke kan styre sig.

Mon ikke også SEM tænker lidt på lige netop det problem. Ellers er der et par af sidens piger der kan diske op med kedelige historier.

Og lige det opfattede jeg som grunden til at SEM spurgte om hvis hun havde noget ansvar for hvad der skete. At hun tænkte lidt på lige netop det problem. For at hun om muligt skulle kunne gå fri fra kedelige historier.

B

Del dette indlæg

Link til indlæg

Men er det ikke en fejlantagelse at der ikke bliver taget ansvar? 

Sådan som jeg læser TS spørgsmål, så er det vel rettere et spørgsmål om hvordan man bedst tager ansvar?

Og i så fald så har både TS og de omtalte mænd, jo netop taget ansvar. 

Problemet er vel at man netop tænker i ansvar, i stedet for at tænke forelskelsen som en oplevelse, der jo faktisk godt kunne bruges af mændene til noget? 

De fleste mennesker kan, trods alt, stadig tage de emotionelle klaps, livet byder. Spørgsmålet er jo bare hvad mændene har tænkt sig at gøre med oplevelsen, det kan umuligt være TS ansvar. 

Meget bedre - og kortere - formuleret end hvad jag klarede. Jeg mener også at alle parter foreløbig har taget ansvar. 

B

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Min erfaring er, at rigtig mange af gæsterne bliver enten " forelsket" i sexen, ( af flere årsager, feks mangel på den..) eller i mig og det jeg står for i de 30 til 60 min... Ingen af delene er rart for mig ( jer?) , det bliver for personligt og da jeg ikke har følelser for mine gæster på den måde, ja så er det, som flere nævner tid til en pause eller helt no go...

Ved at rigtig mange mænd forelsker sig her og nu- lige så mange af dem, går det lige så hurtigt over heldigvis...

Ved godt jeg nok bliver upopulær nu, men i min optik, er dette bagsiden ved alt det gfe der er blevet så stor en ydelse... For bare 6 år siden, var det ikke sådan , det var meget mere håndterbar og dæmpet... Det var mere fransk/ dansk og vi ses om en uge frække...

Begge dele er ok, men jeg personligt kan godt mærke, at det gør også noget ved mig. Forstået på den måde, at jeg desværre tit tænker- hvordan kan mænd " bare" skrue op for den forelskelse knap og så gå hjem og være ægtemand, kæreste og ja gøre det samme med andre af mine kollegaer...? Giver mændene ikke HER for meget af d

Sig selv? Er det ikke usundt for det ægte realation som de burde søge i verden udenfor brancen her?

Jeg er i hvert fald meget opmærksom på hvor meget og hvor lidt jeg giver til mine gæster og jeg forventer det samme ansvar den anden vej.

Pas på dig SEM, du er en følsom og meget tænkende kvinde ( positivt) med job base derhjemme... Jeg bliver nok hende den bekymret nu... Stort kram og knus til dig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest stump

Ansvar?

Hvorfor skal nogen have et ansvar i den her forbindelse. Hvorfor skal der absolut placeres et ansvar?

Når man er sammen intimt, så opstår der følelser, altså når vi snakker GF sex. Jeg aner intet om de andre ting. Det er en del af GF konceptet, at man "luller" sig ind i en kæreste oplevelse, så længe man har købt tid til.

Når en mand betaler en kvinde for intimt samvær, er han udmærket klar over at der ikke følger følelser med, der rækker længere end den tid de har intimt sammen. At der så kan opstå et smukt venskab, hvor man på forskellig vis kan hjælpe og støtte hinanden, er en helt anden ting.

Når du sælger din tid, signalerer du samtidig at du sælger, du giver ikke.

Man kan ikke sige du spiller med mænds følelser. Banen er kridtet helt rent af. Der er tale om købesex. At du og andre så yder købesex der indeholder kys, kærtegn, klog samtale, sjov og nærhed, betyder stadig ikke at du er på udkig efter en kæreste. Det er blot den type sex du selv kan lide, og derfor den du bedst kan yde.

Mænd forelselsker sig i kvinder i mange sammenhænge, også udenfor købesex universet - det er vist ret almindeligt :) Men det betyder ikke nødvendigvis at følelserne er gengældte, og det er vel de færreste mænd der ikke har oplevet den situation, en del gange. Det samme gælder for kvinder. At en mand bliver forelsket i en kvinde, er ikke kvindens skyld/ansvar. Hun er som hun er, og hvis det behager manden, ja så har vi balladen. Det er de færreste kvinder der leget med mænds følelser. Jeg har kun mødt ganske få - men av for satan da.

Du og dine ligesindede er nok mere udsatte, idet i har en del flere partnere, end jeres medsøstre, men der er vel ingen der klandrer søde Luise du mødte i byen i går og som gik med dig hjem for at få sex, at hun siger pænt tak for pik, og smutter hjem til sig selv lørdag. Det er en del af gamet - ikke? Der var ikke aftalt andet. Man kan ikke tillade sig at forvente andet.

Dette gælder for alle kvinder, dem der giver sex af sympati, liderlighed, penge, ønsket om at blive bekræftet, fuldskab, hævn mod partner, osv. ,at de giver og får, men de har da ikke ansvar for at manden de knalder med, pludselig bliver lun på dem. Er ens følelser ikke gengælde, så er spillereglerne altså at man trækker sig. Man kan ikke tvinge, eller plage, nogen til at være forelsket. Så igen, det er ikke dit ansvar.

Men når du opdager at fyren er mere end bare glad og kåd, så kan du da hjælpe ham lidt. Snak om hvor glad du er for de penge han giver dig, ros hans evner på lagnet, og drag paraller til dine andre elskeres evner. Bed ham komme snart igen, når han har tid, lyst og især penge.

Penge er en showstopper. Derfor synes jeg det er dejligt at betale efter seancen. Det afslutter på sin vis oplevelsen, med en bekræftelse på at det var en oplevelse, men uden der følger mere med.

I øvrigt har du udvalgt din gæster rigtigt, eller signaleret klart nok-for de har jo alle været så fornuftige at trække sig. Og det i god ro og orden.

Hvordan du spotter det i tide.? Aner det simpelthen ikke. Når en kvinde er blevet forelsket i mig, har jeg gerne skullet have det skriftligt for at opfatte det :)

PS: Du har meget bedre baggrund for at vurdere om de nu også virkelig var forelskede i dig. Eller om de blot brugte det som en undskyldning for ikke at besøge dig mere, af andre årsager??

For mig er det lidt pudsigt at læse dit ovenstående indlæg. For det er vel næppe en hemmelighed, at du af mig, og måske flere andre bedømmes som værende en af romantikerne, i den del af sexindustrien som vi diskuterer her.

Jeg husker at du ringede til en prostituret, stjal mere tid end den du havde betalt for, for at takke for noget godt.

Jeg mener, men kan huske forkert, at du også var involveret i tanker fra flere om man skulle bringe gaver til sin prostituerede når man kom næsten gang. Gaver plus penge for næste tur i kanen forstås.

For nogle uger siden skrev du, at du blev vred på din favoritprostitueredes vegne, hvis nogen skrev dårligt om hende. Jeg tror at det var i min Glædespigetråd. Afsnittet her er ikke citeret, mere en opsummering efter hukommelsen..

Jeg mener også at du skriver i denne tråd, at man som mand og kvinde i købesex kan udvikle et slags venskab eller fællesskab, hvor man hjælper hinanden. (Jeg har lige tjekket- du taler om at man kan udvikle et smukt venskab med den man køber ssex af. Den fatter jeg bare ikke. Jo jeg kan læse hvad du skriver, men det er dog naivitet ud over alle grænser. Prøv at troppe op og meddel, at i dag vil du kun dyrke det smukke venskab, ingen sex, ingen pengeoverførsel. ja men så bryder det hele da sammen, i det mindste hvis det er i forretningstiden :cool:

Et andet sted skriver du noget med at det er godt at der er penge med i købesex, så ved man hvornår seancen er slut. Igen, det er ikke citater, men opsummeringer fra det jeg nu husker.

Så hvad er det du gør i dine pærevællinger i tråden. Du skriver lidt det ene, så modsiger du dig selv.

Men du bekræfter for mig, at den såkaldte GFE/ kærestesex, (SEM beskriver endda sine betalende forretningsforbindelsere som elskere. Et andet sted diskuteres det i dag om mænd er dumme. Jeg vil trække en bitte del af det emne ind her. Hvis nogen går rundt og bilder sig ind, at de er deres højtbetalte forretningsforbindelses elsker, så er de mere end dumme. Uansvarlige overfor egne følelser og velfærd, osv.

Sex med en prostitueret er sex med en prostitueret. Hverken mere eller minre. De er forskellige, jeg har aldrig som jeg nu kan huske de fire fem seks hundrede prostituerede jeg har været med, mange af dem mange gange, endda over flere år, men jeg har aldrig tænkt på dem som kæreste, ikke engang dem jeg har hyret en uge ad gangen. 

Århuselsker- du gør det anderledes. He he. Jeg tror, at du er et spændende menneske :cool:

Redigeret af stump

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Stump du har ret i jeg er spændende;)

Du har bare ikke forstået mig. Jeg er nok for sammensat til din livsfilosofi.

Jeg har nu aldrig ringet til en glædespige for at sige tak. Jeg skriver som regel en sød mail :)

Dine opsumeringer er noget upræcise.

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Stump du har ret i jeg er spændende;)

Du har bare ikke forstået mig. Jeg er nok for sammensat til din livsfilosofi.

Jeg har nu aldrig ringet til en glædespige for at sige tak. Jeg skriver som regel en sød mail :)

Dine opsumeringer er noget upræcise.

Du skriver 20 mails til en glædespige inden du besøger hende har du også skrevet. Så ja sammensat er du bestemt ;) Synes nu at Stump rammer meget præcis i hans udsagn om dig. Jeg har opfattet det samme. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Du skriver 20 mails til en glædespige inden du besøger hende har du også skrevet. Så ja sammensat er du bestemt ;) Synes nu at Stump rammer meget præcis i hans udsagn om dig. Jeg har opfattet det samme. ;)

Jamen så må du da være en glad mand nu.

Men er i ikke ved at afspore tråden ret grundigt?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min erfaring er, at rigtig mange af gæsterne bliver enten " forelsket" i sexen, ( af flere årsager, feks mangel på den..) eller i mig og det jeg står for i de 30 til 60 min... Ingen af delene er rart for mig ( jer?) , det bliver for personligt og da jeg ikke har følelser for mine gæster på den måde, ja så er det, som flere nævner tid til en pause eller helt no go...

Ved at rigtig mange mænd forelsker sig her og nu- lige så mange af dem, går det lige så hurtigt over heldigvis...

Ved godt jeg nok bliver upopulær nu, men i min optik, er dette bagsiden ved alt det gfe der er blevet så stor en ydelse... For bare 6 år siden, var det ikke sådan , det var meget mere håndterbar og dæmpet... Det var mere fransk/ dansk og vi ses om en uge frække...

Begge dele er ok, men jeg personligt kan godt mærke, at det gør også noget ved mig. Forstået på den måde, at jeg desværre tit tænker- hvordan kan mænd " bare" skrue op for den forelskelse knap og så gå hjem og være ægtemand, kæreste og ja gøre det samme med andre af mine kollegaer...? Giver mændene ikke HER for meget af d

Sig selv? Er det ikke usundt for det ægte realation som de burde søge i verden udenfor brancen her?

Jeg er i hvert fald meget opmærksom på hvor meget og hvor lidt jeg giver til mine gæster og jeg forventer det samme ansvar den anden vej.

Pas på dig SEM, du er en følsom og meget tænkende kvinde ( positivt) med job base derhjemme... Jeg bliver nok hende den bekymret nu... Stort kram og knus til dig

Jeg kan godt følge dig ang. GFE oplevelserne.

Efter mit GFE besøg fik jeg virkelig lyst til at finde mig en kæreste :D det er sgu ikke sket før ! ( altså det var IKKE glædes pigen jeg var lun på ). Men oplevelsen. Men hvad hvis jeg opsøgte en sådan oplevelse 1-2 gange om ugen ??

( som Jasmin nævner ).

Så er et besøg hvor det ikke handler om at være kærester for en time, nok lettere at komme over følelses mæssigt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ansvar?

Hvorfor skal nogen have et ansvar i den her forbindelse. Hvorfor skal der absolut placeres et ansvar?

Når man er sammen intimt, så opstår der følelser, altså når vi snakker GF sex. Jeg aner intet om de andre ting. Det er en del af GF konceptet, at man "luller" sig ind i en kæreste oplevelse, så længe man har købt tid til.

Når en mand betaler en kvinde for intimt samvær, er han udmærket klar over at der ikke følger følelser med, der rækker længere end den tid de har intimt sammen. At der så kan opstå et smukt venskab, hvor man på forskellig vis kan hjælpe og støtte hinanden, er en helt anden ting.

Når du sælger din tid, signalerer du samtidig at du sælger, du giver ikke.

Man kan ikke sige du spiller med mænds følelser. Banen er kridtet helt rent af. Der er tale om købesex. At du og andre så yder købesex der indeholder kys, kærtegn, klog samtale, sjov og nærhed, betyder stadig ikke at du er på udkig efter en kæreste. Det er blot den type sex du selv kan lide, og derfor den du bedst kan yde.

Mænd forelselsker sig i kvinder i mange sammenhænge, også udenfor købesex universet - det er vist ret almindeligt :) Men det betyder ikke nødvendigvis at følelserne er gengældte, og det er vel de færreste mænd der ikke har oplevet den situation, en del gange. Det samme gælder for kvinder. At en mand bliver forelsket i en kvinde, er ikke kvindens skyld/ansvar. Hun er som hun er, og hvis det behager manden, ja så har vi balladen. Det er de færreste kvinder der leget med mænds følelser. Jeg har kun mødt ganske få - men av for satan da.

Du og dine ligesindede er nok mere udsatte, idet i har en del flere partnere, end jeres medsøstre, men der er vel ingen der klandrer søde Luise du mødte i byen i går og som gik med dig hjem for at få sex, at hun siger pænt tak for pik, og smutter hjem til sig selv lørdag. Det er en del af gamet - ikke? Der var ikke aftalt andet. Man kan ikke tillade sig at forvente andet.

Dette gælder for alle kvinder, dem der giver sex af sympati, liderlighed, penge, ønsket om at blive bekræftet, fuldskab, hævn mod partner, osv. ,at de giver og får, men de har da ikke ansvar for at manden de knalder med, pludselig bliver lun på dem. Er ens følelser ikke gengælde, så er spillereglerne altså at man trækker sig. Man kan ikke tvinge, eller plage, nogen til at være forelsket. Så igen, det er ikke dit ansvar.

Men når du opdager at fyren er mere end bare glad og kåd, så kan du da hjælpe ham lidt. Snak om hvor glad du er for de penge han giver dig, ros hans evner på lagnet, og drag paraller til dine andre elskeres evner. Bed ham komme snart igen, når han har tid, lyst og især penge.

Penge er en showstopper. Derfor synes jeg det er dejligt at betale efter seancen. Det afslutter på sin vis oplevelsen, med en bekræftelse på at det var en oplevelse, men uden der følger mere med.

I øvrigt har du udvalgt din gæster rigtigt, eller signaleret klart nok-for de har jo alle været så fornuftige at trække sig. Og det i god ro og orden.

Hvordan du spotter det i tide.? Aner det simpelthen ikke. Når en kvinde er blevet forelsket i mig, har jeg gerne skullet have det skriftligt for at opfatte det :)

PS: Du har meget bedre baggrund for at vurdere om de nu også virkelig var forelskede i dig. Eller om de blot brugte det som en undskyldning for ikke at besøge dig mere, af andre årsager??

Hej Århuselsker.

Nu kender jeg ikke nærmere til dig og dine præferencer, men jeg synes, at du har leveret det indtil nu bedste indlæg her i strengen.

Tør jeg skyde på, at du er over 50? Dit indlæg er nemlig præget af modenhed, indsigt og en god del menneskekundskab.

Jeg vil lige læse indlægget en gang til og frydes.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil lige knytte mine tanker til dette afsnit, Line. :)

Det er lidt sjovt/pudsigt/spøjst... Jeg tilbyder helt almindelig blid sex, og jeg gør det på min egen måde - gør vi ikke alle det. ;)

Måden jeg gør det på, er ikke noget jeg tænker dybere over, og har aldrig gjort det - måske man skulle blive smittet lidt af SEM's filosofering. ;)

Jeg har altid udført mit håndværk på samme måde - det er nemlig den eneste måde, jeg nu kan... For jeg er mig, og jeg er som jeg er - Dooh! :)

Nå... Men som sagt sælger jeg sex på den eneste måde, der falder mig naturligt. Måden jeg er på, har jeg aldrig tænkt på som en decideret ydelse. Jeg er ikke en ydelse. :huh:

I de tider du taler om, udførte jeg mit arbejde på samme måde, som jeg gør i dag... Fik jeg sagt, at det var det eneste måde jeg kan gøre det på? :D

En dag var der så én der skrev på det store internet, at han havde fået GFE hos mig. Bum! Så var der pludselig nogle, der havde klistret denne betegnelse/ydelse på hvad der sådan set var min personlighed? Ikke på en ydelse jeg havde på menuen som f.eks dansk og fransk? Men på mig?

Dette har altid undret mig... Nå, men det var bare lige nogle tanker om "ydelsen" GFE, som altid har forvirret mig lidt.

Men du har så rigtig meget ret i, at bagsiden af medaljen ved dette job er risikoen for at såre en gæsts følelser, i tilfældet af at han bliver lidt mere varm, end hvad godt er.

Eller sågar at ende med en stalker, som jeg selv har prøvet. Jeg er så bare lidt på skideren med hensyn til damagekontrol, da jeg jo ikke kan ændre på, hvem jeg er. :huh: ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Tja..... nogen gange fristes jeg til at tro, at den branche skaber nogle rimelige forkvaklede forestillinger omkring alle mulige begreber og ord, heriblandt forelskelse, tillid, fortrolighed, troskab osv osv.

At begynde at tale om enten ansvar for at nogen forelsker sig i en, eller f.eks sige "Jeg kan ikke forelske mig i en GB eller gæst", viser jo med al sin tydelighed, at enten så aner man intet om følelser eller også har man helvedes travlt med at beskytte sin sårbarhed.

Når man forelsker sig skabes der en følelse, og den er sgu sjældent betinget af noget håndgribeligt og faktuelt - der sker bare, med mindre man søger en partner til et "fornuftforhold". Og egentligt burde den del slet ikke være særligt interessant. Det der bør være interessant er, hvordan reagere man på denne skønne og kortvarige følelse der kaldes forelskelse.

For at sætte tingene lidt i et provokerende perspektiv, så har jeg dælme set mange mænd og kvinder blive ramt af forelskelse i nogle typer, der set fra sidelinien ikke er værd at ofre 5 sekunder på. Jeg har også set, at deres forelskelse i mange tilfælde ikke er skabt af modparten, men nok snarere noget x og måske kombineret men god portion ønske tænkning (Virkelighedsfjern fantasi).

Alle mennesker bliver ind imellem vrede, sure, glade, deprimerede osv, her er der jo en tilbøjelighed til, at man evner at forholde sig rimeligt rationelt til disse følelser. Men så snart man skal beskrive forelskelse, så skal man typisk dels først igennem en pokkers masse fornægtelse "Nej jeg er da ikke forelsket i ham/hende, jeg er bare lidt fascineret) og når følelserne så pludselig har nået et punkt, hvor man ikke længere kan fornægte, så skal det pludselig gøres til noget pokkers alvorligt og kædes sammen med parforhold eller kæresteri. Undskyld mig, men skal vrede og surhed i et forhold så også pr. automatisk kædes sammen med brud og verdens undergang ? Nej vel.

Jeg kan i øvrigt heller ikke forstå, hvorfor vi generelt har så pokkers svært ved at håndtere, at et andet menneske viser at de er forelsket i os. Uha så skal vi  pludselig passe så pokkers meget på, at det i  det fleste tilfælde skaber lige nøjagtig den modsatte effekt end de vi vel ønsker. 

Jeg synes det er rimeligt vigtigt at kunne konstatere, at forelskelse blot er en kortvarig følelsesmæssig fase man skal igennem. Følelsen forsvinder efter noget tid uagtet om man gifter sig, eller blot undlader at forsøge at få et forhold op og stå. Problemerne omkring denne følelse er nok snarere, at følelsen kan skifte karakter til noget forfærdeligt "selvpineri" der ikke har en skid med kærlighed og forelskelse at gøre (sorry to say")

Afslutningsvis vil gerne give udtryk for min respekt for at SEM fortæller så ærligt omkring disse "Problemer", som jeg nok hellere vil betragte som bivirkninger af at lege lidt for intenst med illusioner. Ja det føles ægte, men reelt er det skabt i et rum, hvor man begge parter spiller en flot og livagtig rolle.

Og nej, det skal ikke opfattes som fordømmelse af "kunstig" nærhed, ømhed osv. det fungere såmænd udmærket i mange andre dele af vort samfund. Kig blot på hele den del af sundhedssektoren, der  er koncentreret omkring pleje, omsorg osv af mennesker. Så det del kan sagtens leveres professionelt.

Man er nødt til at erkende, at når en mand smider nogle penge for at dyrke sex, eventuelt kombineret med et ønske om omsorg, nærhed, intimitet osv, ja så forsøger pigen da efter bedste evne, at levere den service der efterspørges. Render man de efterfølgende dage rundt med en skøn følelse i maven, føler sig glad i balance med masser af energi, så er alle parter vel enige om, at "forestillingen" næppe kan gøres bedre for begge parter.

I alle mulige andre sammenhænge dyrker og opsøger vi jo også illusioner, fiktion, halv autentiske oplevelser m.v. hvorfor mon ? Tja måske fordi den virkelige verden ofte kan virke en smule for kedelig, eller sagt lidt anderledes "Dem kan ikke give os  følelsesmæssige kick, når vi lige her og nu føler vi har brug for den del"

Som jeg har læst alle SEM´s indlæg, så er der ingen tvivl om, at hos hende leveres og nydes der gode og intense oplevelser i det tidsrum "forestillingen" varer. Jeg mener ikke at hun gør noget forkert, ej heller hendes gæster, sålænge ingen af parterne enten udnytter hinandens følsomhed, eller bryder med regler omkring ikke at opsøge hinanden ude i den virkelige verden og dens slags

Jeg synes faktisk at det er et smukt og fantastisk af gæster og pigerne lejlighedsvis kan rammes af forskellige varme og gode følelser. Og ja, det er korrekt at ikke alle kan håndtere disse følelser, men at gøre det til et større problem end fortjener, er at skyde over målet.

Det hedder glædespiger fordi oplevelser hos disse piger, kan skabe glæde, hvis man er åben for det. Glæde er en følelse der hurtigt kan forgrene sig til mange andre skønne og varme følelser, og det er vel i bund og grund kun positivt. Tænk sig, hvis man skulle gå igennem livet uden at blive ramt både af varme og positive følelser og tilsvarende knap så varme følelser.

Forelskelse er ikke en sygdom, der berettiger folk fremstille modparten som smittebærer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mit første input er i voksenhøjdeB-)

Jeg vil have lov til min ansvarsfrie ufarlige "lille" forelskelse.

For mig er et succesfyld møde også at gå derfra med en "lille" forelskelse.

Forelskelser går altid over..og hurtigt...men forelskelser er jo en dejlig ting -dem går jeg gerne på jagt efter... GP jagt! B-)

...Og med streg under GP -jagt

Det bliver det aldrig farligt..sådan ansvarsmæssigt eller relationsmæssigt

Jeg har absolut ingen illusion om mere!

-Jeg har betalt for en ydelse

-og jeg skal absolut ikke nyde noget af noget der minder om fast partner i mit liv.,frihed er det pure guld;-)

Jeg skal jo også videre til den næste forelskelseB-)

Dette udgangspunkt kan du SEM ikke styre eller tage ansvar for -og som det er blevet nævnt -den kan og skal jeg som er en voksen mand selv tage ansvar for!

Ok- var så meget sat på spidsen -betaler mest for ren uforpligtende sex;-)

Nå mæste input: i børnehøjde. Den som virkelig kan bruges;-)

Din datter på alt fra... skal vi sige ca.8- 12 kommer til dig og siger der en dreng der følger hende hele tiden. Han siger måske tilmed han synes om hende..måske ligefrem at han gerne vil være kærester.

Svaret er jo han er forelsket!

Jamen hun bryder sig ikke om at han er forelsket i hende. Hun kan slet ikke lide ham

Du: Nej men det kan du jo ikke styre. Han synes måske du er sød.

Hun: Jamen jeg siger ikke noget pænt til ham -tværtimod.

Du:Tja det kan han måske lide?

Hun: Næ tror jeg ikke

Du: Nu er du jo også en køn pige.

-Her siger man så:

Så du må nok vende dig til at der vil være mange drenge der kan lide dig som du ikke kan lide. Og så er det vigtigt at sige fra. Og det er jo bedre at være en køn pige end end grim -ikk. Og bedre at være sød end sur og ond..ikk.

Hun: men han er jo stadig forelsket. Det vil jeg ikke...

-Her er det at lige finder en undskyldning for at komme videre i teksten

Se det var en sand historie med modifikationer- men livet vil altså bare ikke være enkelt - bare herligt interessant;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg vil lige knytte mine tanker til dette afsnit, Line. :)

Det er lidt sjovt/pudsigt/spøjst... Jeg tilbyder helt almindelig blid sex, og jeg gør det på min egen måde - gør vi ikke alle det. ;)

Måden jeg gør det på, er ikke noget jeg tænker dybere over, og har aldrig gjort det - måske man skulle blive smittet lidt af SEM's filosofering. ;)

Jeg har altid udført mit håndværk på samme måde - det er nemlig den eneste måde, jeg nu kan... For jeg er mig, og jeg er som jeg er - Dooh! :)

Nå... Men som sagt sælger jeg sex på den eneste måde, der falder mig naturligt. Måden jeg er på, har jeg aldrig tænkt på som en decideret ydelse. Jeg er ikke en ydelse. :huh:

I de tider du taler om, udførte jeg mit arbejde på samme måde, som jeg gør i dag... Fik jeg sagt, at det var det eneste måde jeg kan gøre det på? :D

En dag var der så én der skrev på det store internet, at han havde fået GFE hos mig. Bum! Så var der pludselig nogle, der havde klistret denne betegnelse/ydelse på hvad der sådan set var min personlighed? Ikke på en ydelse jeg havde på menuen som f.eks dansk og fransk? Men på mig?

Dette har altid undret mig... Nå, men det var bare lige nogle tanker om "ydelsen" GFE, som altid har forvirret mig lidt.

Men du har så rigtig meget ret i, at bagsiden af medaljen ved dette job er risikoen for at såre en gæsts følelser, i tilfældet af at han bliver lidt mere varm, end hvad godt er.

Eller sågar at ende med en stalker, som jeg selv har prøvet. Jeg er så bare lidt på skideren med hensyn til damagekontrol, da jeg jo ikke kan ændre på, hvem jeg er. :huh:;)

Farlig darlig, det må være det nye navn hihi... Ja det sgu nok rigtigt det du skriver, nu har ydelsen bare er navn og den bliver så koblet på nogen af os, nogen mere end andre...

Jeg er nu - lige som dig, også bare mig... Kan bare fornemme et vis behov af større karter end tidligere, for det helt helt tætte og ja nærmest " vi har da kendt hinanden altid sex"... og set i lyset af, at SEM 's indlæg. Så kom tankerne også her...

De ubehagelige af slagsen vil vi klart gerne være foruden ja, godt du fil ro igen...

Jeg kan nu stadigvæk godt lide en hurtig baghyler og et klask i numsen og så farvel, der er sgu noget dyrisk mande shit over det hihi... Mange knus Line

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu ved jeg godt, at Nikita allerede har hugget citatet, men jeg har måske alligevel en anden vinkel:

Hvorfor skulle GFE være så "forfærdeligt"?

For mig er GFE, som jeg flere gange tidligere har skrevet herinde, først og fremmest et møde imellem to MENNESKER.

Og er der samklang imelem disse mennesker, er det vel lige meget, om motivet i første runde var sex?

Da jeg var ung, kunne man ikke lige sådan liste sig i bukserne på en pige. Hun skulle helst lære en at kende først (= GFE?) – om ikke andet for at have et alibi over for dig selv.

I vore dage er det vel nærmest omvendt:

Tonen er blevet så fri, at det er blevet langt nemmere at spørge om fysisk sex end om nærmere  følelser. E sidste er jo så besværdige inde  "i byen

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er et godt indlæg, du dér har bedrevet, Blue. Virkelig! :)

Jeg er sådan set også enig med dig... Må bare lige fremhæve et enkelt afsnit:

Jeg kan i øvrigt heller ikke forstå, hvorfor vi generelt har så pokkers svært ved at håndtere, at et andet menneske viser at de er forelsket i os. Uha så skal vi pludselig passe så pokkers meget på, at det i det fleste tilfælde skaber lige nøjagtig den modsatte effekt end de vi vel ønsker.

Min umiddelbare første følelse, når jeg har stået i den situation, er at jeg bliver smigret.

Men når jeg har været igennem et sandt helvede på grund af en "forelskelse", besættelse eller hvad pokker jeg nu skal kalde det, så har jeg helt automatisk udviklet en lille frygt for konsekvenserne af disse uskyldige forelskelser.

Og derfor kan jeg ikke stoppe mig selv i at opfordre andre piger til at passe på... For jeg ønsker virkelig ikke, at nogen som helst skal opleve det samme.

Jeg kan ikke se, at fordi man er opmærksom på dette, at man så ligefrem skulle fremkalde det uønskede?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det er et godt indlæg, du dér har bedrevet, Blue. Virkelig! :)

Jeg er sådan set også enig med dig... Må bare lige fremhæve et enkelt afsnit:

Min umiddelbare første følelse, når jeg har stået i den situation, er at jeg bliver smigret.

Men når jeg har været igennem et sandt helvede på grund af en "forelskelse", besættelse eller hvad pokker jeg nu skal kalde det, så har jeg helt automatisk udviklet en lille frygt for konsekvenserne af disse uskyldige forelskelser.

Og derfor kan jeg ikke stoppe mig selv i at opfordre andre piger til at passe på... For jeg ønsker virkelig ikke, at nogen som helst skal opleve det samme.

Jeg kan ikke se, at fordi man er opmærksom på dette, at man så ligefrem skulle fremkalde det uønskede?

Klart den " lille" forskel her jo så også er, at vi står i det næsten på hver vagt... Det er ikke farligt nej - dejligt ja til en vis grænse, virkelighed - ja for nogen, normalt JA... Også tak herfra blue for et indlæg med stof til tanke... Knus til jer begge

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er nu - lige som dig, også bare mig... Kan bare fornemme et vis behov af større karter end tidligere, for det helt helt tætte og ja nærmest " vi har da kendt hinanden altid sex"... og set i lyset af, at SEM 's indlæg. Så kom tankerne også her...

Jeg forstår, hvad du mener, Line. :)

Men det tror jeg er en udvikling i branchen, der startede noget tidligere.

Før internettet var det jo endnu mere en jungle for sexkøbere, end det er i dag, og de havde intet sammenligningsgrundlag i forhold til andre mænds oplevelser.

Så opstod det første forum for sexkøbere, men der gik stadig lang tid før flere og flere opdagede disse sider på nettet.

Da sexkøberne så pludselig kunne læse om hvad Hr. Hansen oplevede hos Gerda... Uha, kan det også gøres sådan? Kan jeg mon også få sådan en oplevelse! Gud, findes der piger, der gør det og det, og kan finde på det og det?!!

Så begyndte forventningerne fra sexkøbernes side at stige og stige i takt med denne udvikling. Kravene til pigerne og deres service blev højere, da de både kunne begynde at sammenligne deres egne oplevelserne og pigernes præstationer.

Det gode ved det er, at man som pige ikke kan slippe afsted med en lorteattitude til jobbet... Det knap så gode er, at nogle mænd får en forvildet opfattelse af at de kan få en kopi af Hr. Hansens oplevelse hos Gerda...

Men sådan er det så meget, og det er jo kun min teori. :)

Redigeret af Nikita Darling

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg forstår, hvad du mener, Line. :)

Men det tror jeg er en udvikling i branchen, der startede noget tidligere.

Før internettet var det jo endnu mere en jungle for sexkøbere, end det er i dag, og de havde intet sammenligningsgrundlag i forhold til andre mænds oplevelser.

Så opstod det første forum for sexkøbere, men der gik stadig lang tid før flere og flere opdagede disse sider på nettet.

Da sexkøberne så pludselig kunne læse om hvad Hr. Hansens oplevede hos Gerda... Uha, kan det også gøres sådan? Kan jeg mon også få sådan en oplevelse! Gud, findes der piger, der gør det og det, og kan finde på det og det?!!

Så begyndte forventningerne fra sexkøbernes side at stige og stige i takt med denne udvikling. Kravene til pigerne og deres service blev højere, da de både kunne begynde at sammenligne deres egne oplevelserne og pigernes præstationer.

Det gode ved det er, at man som pige ikke kan slippe afsted med en lorteattitude til jobbet... Det knap så gode er, at nogle mænd får en forvildet opfattelse af at de kan få en kopi af Hr. Hansens oplevelse hos Gerda...

Men sådan er det så meget, og det er jo kun min teori. :)

Og her er jeg HELT enig!!! Hr jern/ julesvinets anmeldelser af undertegnede gjorde, at flere kom og sagde jeg vil have det samme som ham...?!! Jaaa men ser du, det kan vi ikke, for autopiloten og maskine Line findes ikke og du hr gæst er jo ikke ham men dig, så det bliver en anden men sikkert også god og dejlig oplevelse du og jeg får der... Det jo lige netop det der gør mig lidt forvirret og tænker- jamen søde mænd you get What you see and What i am, no more no less... Men jeg nok også bare blevet gammel hihi.. Knus Line

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Tak for komplimentet.

Det lyder jo til, at vi begge er enige om, at selve forelskelsen i det store hele er en god følelse. Det du så bringer på banen er vi også enige om, nemlig at man skal være obs på,  hvad forelskelsen kan udvikle sig til. For nogen forsvinder den bare, og alt normaliseres igen. For andre  erstattes forelskelsen af andre følelser eller en bestemt adfærd eller en kombination.

Jeg er ligeledes enig i, uden at turde satte tal på, at forelskelsen sagtens kan blive efterfulgt af stalking, besættelse og andre former for chikane eller deciderede krænkelser. Disse ubehageligheder kan så også skabes af alt muligt andet der nødvendigvis ikke behøver at have rødder i forelskelse.

Det at man er opmærksom fremkalder ikke noget bestemt adfærd, reaktion m.v. Det kan derimod de valg vi træffer gøre.

Det kan hurtigt blive en lang afhandling at bevæge sig ind i dette minefelt, men hoved budskabet er såmænd blot "At sålænge den forelskede kan håndtere det, behøver man ikke gribe til handlinger, som man bestemt sjældent med sikkerhed kan forudsige effekten af".

Selvfølgelig skal man gribe til handling hvis denne følelse skaber situationer hvor spillereglerne brydes, det skal man jo også hvis en gæst ikke kan finde ud af at opføre sig anstændigt, forsøger at overskride pigens grænser osv. 

Det er fint at være obs, men det er skidt hvis man pr. automatik betragter denne utroligt skønne følelse som "farlig". Jeg har selvfølgelig ikke samme erfaringsgrundlag hvis man forsøger at isolere oplevelser omkring forelske til kun at måtte omfatte branchen.

Og ja, jeg kan sagtens tage grueligt fejl, for jeg tillader mig jo at spejle adfærd, reaktioner m.v. fra det virkelige liv til branchen. Det gør jeg jo primært fordi, jeg har en begrundet mistanke om, at gæster og piger næppe adskiller sig markant følelsesmæssigt fra den del af befolkningen der ikke udbyder eller køber seksuelle oplevelser.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

...

Jeg synes faktisk at det er et smukt og fantastisk af gæster og pigerne lejlighedsvis kan rammes af forskellige varme og gode følelser. Og ja, det er korrekt at ikke alle kan håndtere disse følelser, men at gøre det til et større problem end fortjener, er at skyde over målet.

Det hedder glædespiger fordi oplevelser hos disse piger, kan skabe glæde, hvis man er åben for det. Glæde er en følelse der hurtigt kan forgrene sig til mange andre skønne og varme følelser, og det er vel i bund og grund kun positivt. Tænk sig, hvis man skulle gå igennem livet uden at blive ramt både af varme og positive følelser og tilsvarende knap så varme følelser.

Forelskelse er ikke en sygdom, der berettiger folk fremstille modparten som smittebærer.

Bravo!

Det kan ikke siges bedre :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...